Kysymyksiä naisille :)

587 posts, 30 pages, 187,627 views

#241 • • astaroth Guest

Epailija:
Itse asiassa kaverin isoveli heräsi yksien bileiden jälkeen siihen, että yksi tyttö, joka oli yrittänyt vongata tätä koko edellisen illan, otti tältä suihin. Tyyppiä ei ollut edellisenä iltana napannut yhtään ja voit olla ihan varma, että kyseistä herätystä ei otettu ilomielin vastaan. Melkein raiskauksen puolellehan tuollainen menee, mutta aika harva mies varmaan tuollaisen tarinan kanssa poliisiasemalle kehtaisi tahi jaksaisi mennä.

*nauru* Katsotaan, jos tulee tuollainen tilanne joku kerta vastaan, niin varmasti vien homman eteenpäin ihan piruuttani!
Juhgu

#242 • • Juhgu Virnistelijä

Sade*:
---
En mä ainakaan jaksa jos toinen ei ota itsensään mistään vaikka mitä sille sanois. *nauru* Ei sillä et mä tahallani koittaisin riitaa pystyyn pistää, en nyt sentään. Voihan se olla ihan mahdollistaki et ihmiset tulee toistensa kanssa todella hyvin toimeen eivätkä riitele ikinä, mut mun mielestä se on vähä sairasta jos ollaan aina niin happy, jokasella on kuitenki huonommat päivänsä.

No eihän aina tarvitsekaan olla happy, ja epäilemättä kaikilla on huonot päivänsä. En vain käsitä miksi silloin pitäisi alkaa riitelemään. Sitäpaitsi miksi sille toiselle pitäisi sanoa jotain, josta se ottaisi itseensä? Sellaiset sanomiset joihin paras vastaus on avoin sodanjulistus taitavat olla aika harvinaisia ja typeriä.

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

Fucking Nobody

#243 • • Edited Fucking Nobody Hyvällä sykkeellä ympäri harmaan kiven!

Lene:
Kyllähän ne tauditkin tarttuu suuseksissäkin. Tosi vastuullista. *poks*

Nimenomaan. Tosin tässä tapauksessa ainoastaan pojalta tytölle ja pojan olisi pitänyt ejekuloitua tytön suuhun. Mutta turvaseksi kunniaan. Tää on oikeesti vakava aihe, mut mä en nyt jaksa olla vakava. *nauru*

Naiset, älkää imekö paljasta älkääkä helvetissä ottako lastia suuhunne/nielkö sitä ventovieraan kanssa. Voi olla seuraavana aamuna kiva mennä lääkäriin kun on kurkku turvonnut ja suu on yhtä helvetin rakkulaa. Nää keissit on yleisiä etelänlomilla, ku akat lähtee koheltaa ja harrastaa suojaamatonta suuseksiä gigoloiden kanssa.

Tää on muuten oikeesti sellanen juttu mitä pitäis enemmän paukuttaa jengille, koska usein harrastetaan suojaamatonta suuseksiä ja suojaudutaan vasta ennen sisään menoa. *eiei* Väärin.

Pitäisikö minun nyt kysyä naisilta kollektiivisesti, miksi otatte suihin yhden illan jutuissa? Eikö mikään kello kilkata? Ja aina kuulee sen saman laulun naisen suusta: ei mulla oo mitään.

No ei varmaan niin, mutta entäs jos sillä jätkällä on!? Järki käteen.

I would like to make a statement: Olen puhdas. *nauru* Mutta huolestunut naisten asenteista.
Howdy

#244 • • Howdy Oldie

SamHard:
Miksi naiset on heti kiinnostuneita sun kavereista vaikka seurustelisi tai olisi aloittamassa
...
Mikäs siinä sit... kaveri heräs ja oli kans ihmeissään kun muija ottaa
poskeen.. Huvittava tilanne sinänsä kun kaveria ei kiinnostanut kun
nukkua ja tyttö ei uskonut sitä ja kaveri tönäs sen sit lattialle sängystä
ja siitähän tyttö ei välittänyt vaan nauroi kiimasena ja yritti taas.. noin
parin tunnin yrittämisen jälkeen tyttö luovutti ja voi helvetti et naurettiin kaverin
kanssa!! Tyttönen olisi suostunut kimppakivaankin mutta jotenkin ei
sitten saatu semmosta aikaseksi. Melkosia banaaninkiillottajia liikenteessä...;)
Toivottavasti joskus löytyis luotettava tyttö mulle*hymy*

Siinäpä sulle Impossible mission .. neulakin on helpompi löytää heinäsuovasta *iloinen*

--
Käpy vailla vertaa

#245 • • astaroth Guest

SamHard:
---
Howdy:
Siinäpä sulle Impossible mission .. neulakin on helpompi löytää heinäsuovasta *iloinen*

No eiköhän tuo sama viisaus päde yhtä hyvin meihin jätkiinkin.*hymy*
Fucking Nobody

#246 • • Edited Fucking Nobody Hyvällä sykkeellä ympäri harmaan kiven!

Lene:
En kyllä menisi kirkossa kuuluttamaan. *justjoo*

Joo mutta pointti oli siis se, että tyttö on siinä suuremmassa vaarassa. Ihan sama juttu on suojaamattomassa yhdynnässä. Taudit tarttuu helpommin pojalta tytölle kuin toisinpäin. Poikkeuksiakin toki on ja esim. herpeksen voi saada mieskin vaikka julkisesta käymälästä. Ei hirveesi kannata sitä heppiä kaakeleihin pyyhkiä. Muokatusta kommentistani löydätte nyt myös kysymyksen kaikille naisille.

*nauru* Sori mua. Anteeks kaikki. Väskättää. Mut aihe on oikeesti vakava ja keskustelun arvoinen.
MissKoo

#247 • • MissKoo

Fucking Nobody:

Joo mutta pointti oli siis se, että tyttö on siinä suuremmassa vaarassa. Ihan sama juttu on suojaamattomassa yhdynnässä. Taudit tarttuu helpommin pojalta tytölle kuin toisinpäin. Poikkeuksiakin toki on ja esim. herpeksen voi saada mieskin vaikka julkisesta käymälästä. Ei hirveesi kannata sitä heppiä kaakeleihin pyyhkiä. Muokatusta kommentistani löydätte nyt myös kysymyksen kaikille naisille.

*nauru* Sori mua. Anteeks kaikki. Väskättää. Mut aihe on oikeesti vakava ja keskustelun arvoinen.

Mä en ole kyllä ikinä kuullut että joku ois OIKEESTI saanut sukupuolitaudin vessasta.. *nauru*
Fucking Nobody

#248 • • Edited Fucking Nobody Hyvällä sykkeellä ympäri harmaan kiven!

Nikitah:
Mä en ole kyllä ikinä kuullut että joku ois OIKEESTI saanut sukupuolitaudin vessasta.. *nauru*

En minäkään, mutta mies voi oikeesti saada alapääherpeksen paskasesta vessapöntöstä, jos siinä on joku käyny kuseksimassa ennen sitä, jolla se herpes on ollut aktiivisena. Siis edellyttää tietty että heppi ottaa kontaktin kaakelin kanssa. Ja mitä vitun hauskaa tässä muka on!?!?! *nauru* Tää on vakava asia. Oikeesti! *nauru* x200
Howdy

#249 • • Howdy Oldie

Astaroth:
---
SamHard:
---
Howdy:

---

No eiköhän tuo sama viisaus päde yhtä hyvin meihin jätkiinkin.*hymy*

Jep molempi pahempi .. en mä tuossa miehiä ylistänytkään .. *joo*

--
Käpy vailla vertaa

Howdy

#251 • • Howdy Oldie

Käenpoika:
Mikä teitä vaivaa ? *iloinen*

Kyynisyys *iloinen*???

--
Käpy vailla vertaa

Fucking Nobody

#253 • • Fucking Nobody Hyvällä sykkeellä ympäri harmaan kiven!

Käenpoika:
Mikä teitä vaivaa ?

Miten niin? *ding* Valistustyö ei katso aikaa eikä paikkaa. *nauru*
Translucide

#254 • • Translucide La fêtarde d'aurore
Miehet ovat niin käsittämättömiä, niiden kanssa ei voi elää mutta ilmankaan ei voi olla! Uskomatonta!
Epailija

#255 • • Epailija Physicist, 2nd class.

BlueMoon:
Miehet ovat niin käsittämättömiä, niiden kanssa ei voi elää mutta ilmankaan ei voi olla! Uskomatonta!

Eivätkös miehet olekaan yksinkertaisia? Entä minkälainen on ihminen, jonka mielestä yksinkertainen on käsittämätöntä? *g*

"Women; can't live with them, can't have heterosexual sex without them" - Dick Solomon, 3rd Rock From the Sun

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

#256 • • ALIEN Guest

BlueMoon:

sitähän me todellakin olemme teille naisille ja te taas olette välillä liiankin itsestäänselvyyksiä!! *nauru* (vitsi-huh)
Hyzenthlay

#257 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja

BlueMoon:

harvinaisen totta..

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

#258 • • ALIEN Guest

Epailija:
Eivätkös miehet olekaan yksinkertaisia? Entä minkälainen on ihminen, jonka mielestä yksinkertainen on käsittämätöntä? *g*

yksinkertaisia, mutta silti niin monimutkaisia kuin myös naiset :)
MissKoo

#259 • • MissKoo

Fucking Nobody:
---
Nikitah:

---

En minäkään, mutta mies voi oikeesti saada alapääherpeksen paskasesta vessapöntöstä, jos siinä on joku käyny kuseksimassa ennen sitä, jolla se herpes on ollut aktiivisena. Siis edellyttää tietty että heppi ottaa kontaktin kaakelin kanssa. Ja mitä vitun hauskaa tässä muka on!?!?! *nauru* Tää on vakava asia. Oikeesti! *nauru* x200

Lopeta sä nauraminen eka, niin mä lopetan sitten.. *nauru* voi olla kyllä vähän vaikeeta kun kuvittelen jotain kundia dippaamassa heppiään paskaseen vessanpönttöön *nauru**hih* Jos joku oikeesti tietää että joku on saanut vessasta sukupuolitaudin kertokaa tännekin suuntaan.. loppuu tääkin nauru, heheh
-Kerttu-

#260 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

Nikitah:
---
Fucking Nobody:
---
Nikitah:

---

---

Lopeta sä nauraminen eka, niin mä lopetan sitten.. *nauru* voi olla kyllä vähän vaikeeta kun kuvittelen jotain kundia dippaamassa heppiään paskaseen vessanpönttöön *nauru**hih* Jos joku oikeesti tietää että joku on saanut vessasta sukupuolitaudin kertokaa tännekin suuntaan.. loppuu tääkin nauru, heheh

Ei juma!!! *nauru* *nauru*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..