Kysymyksiä naisille :)

587 posts, 30 pages, 187,643 views

Fucking Nobody

#221 • • Fucking Nobody Hyvällä sykkeellä ympäri harmaan kiven!

Juhgu:
-Hmm. Miksi naiset muuten käyttävät noita huutomerkkirivejä, varsinkin tilanteissa joissa ei tarvitsisi edes yhtä huutomerkkiä? Kuvittelevatko ne, että pointti menee paremmin perille tai saa enemmän huomioarvoa kun sen esittää noin?

Joo. Tää on sama ilmiö ku suomalaisturisteilla ulkomailla. Sanotaan jollekin paikalliselle jotakin suomeks, ja sitten ku se ei tajua, niin sanotaan sama uudestaa hitaammin ja kovemmalla äänellä. Ikäänkuin se menisi jotenkin paremmin jakeluun kieltä ymmärtämättömälle. *nauru*
Epailija

#222 • • Epailija Physicist, 2nd class.

mayah:
---
siveys:
miksi te rakastutte renttuihin?
---
Koska kaikki hyvät miehet on jo varattu.

Miten se on mahdollista, jos kerran rakastutte renttuihin? Eivät kaikki hyvät miehet nyt sentään homojakaan ole.

Minulla on tähän vaihtoehtovastausehdotus:

Hyvät miehet ovat tylsiä. Heissä ei ole mitään jännittävää tahi vaarallista. Hyvistä miehistä puuttuu särmää ja jotain, mistä voisi nillittää ystävättärilleen. Hyvän miehen kanssa olisi liian helppoa olla (tai liian vaikeaa riidellä) ja elämä tuntuisi liian sovinnaiselta.

Stereotyyppisesti naiset haikailevat aina sen hyvän miehen perään, mutta oikeasti he haluavat korkeintaan hyvän rentun.

Enkä yksinkertaisesti voi sanoa tätä katkeruudella, koska en ole hyvä mies. Olen vain tylsä. *hih*

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

#223 • • Edited greenie Guest

Lene:
Aina, kun tekee itse "suhteessa" jotain aloitteellista niin kaikki alkaa mennä pieleen. *nauru* Toista ei silloin kiinnostakaan - siis ylipäänsä.

Lista asioista, joita ei kannata ehdottaa välittömästi;

- Lasten tekoa ja jäämistä kotiäidiksi.

- Erityisvapauksia ("mä meen nyt tyttöjen kanssa ulos, mutta...").

- Erillään oloa, jotta yhdessäolo olisi mukavampaa.

- Loogisesti mahdotonta säännöstöä ("siivoa, mutta älä siivoa..").

- Lemmikkejä, joista toinen ei pidä.

- Vakuutusta siitä, että naisilla on luonnon antama myyttinen totuus, jota miehet eivät pysty ymmärtämään. ("äiti on kuin naarastiikeri... ja siksi sen ei tarvitse perustella mitään...", "naisen vaisto...")

Noi tuli nyt äkkiseltään mieleen, jotka saattaisi aiheuttaa ihmetystä suhteen alussa ja osittain lopussakin ;)
#224 • • greenie Guest

Epailija:
Hyvät miehet ovat tylsiä. Heissä ei ole mitään jännittävää tahi vaarallista. Hyvistä miehistä puuttuu särmää ja jotain, mistä voisi nillittää ystävättärilleen. Hyvän miehen kanssa olisi liian helppoa olla (tai liian vaikeaa riidellä) ja elämä tuntuisi liian sovinnaiselta.

Mulla on vaihtoehtoinen selitys;

Em. naiset eivät löydä hyviä miehiä siksi, että he eivät ole hyviä naisia.
#225 • • RINY Guest

Epailija:
---
mayah:
---
siveys:
---

---

Miten se on mahdollista, jos kerran rakastutte renttuihin? Eivät kaikki hyvät miehet nyt sentään homojakaan ole.

Minulla on tähän vaihtoehtovastausehdotus:

Stereotyyppisesti naiset haikailevat aina sen hyvän miehen perään, mutta oikeasti he haluavat korkeintaan hyvän rentun.

Enkä yksinkertaisesti voi sanoa tätä katkeruudella, koska en ole hyvä mies. Olen vain tylsä. *hih*

En mä ainakaan halua miestä kenen kanssa ei vois terveesti riidellä ikinä. Jos aina olla vaan niin rauhallisia ja eletään sovussa on elämä kyl tosi tylsää. Ja sehä on vaan fakta et pieni riitely sillon tällön puhdistaa ilmaa. *vink* Muutenki suhteessa on kiva jos toinen on vähän erilainen ku ite on niin tulee yhdessä olosta vähän jännempää!
Epailija

#226 • • Epailija Physicist, 2nd class.

greenie:
Mulla on vaihtoehtoinen selitys;

Em. naiset eivät löydä hyviä miehiä siksi, että he eivät ole hyviä naisia.

Touché. *nauru*

Seuraava kysymys naisille:

Missä ne hyvät naiset piileskelevät? Ilmiantakaa toverinne. *vink*

--

#227 • • astaroth Guest

Epailija:

Oletkos nyt aivan varma, että juuri sinä olet hyvä mies?*vink*
Aziz Combat Fighter

#228 • • Aziz Combat Fighter

mayah:
siveys:

---

Eipäs ole.
#229 • • greenie Guest

Sade*:
En mä ainakaan halua miestä kenen kanssa ei vois terveesti riidellä ikinä.

Mitä on terveellinen riitely?

Miksi ei asioista voi keskustella, miksi pitää riidellä?

Olettaen, että riiteleminen on juuri sitä itseään, eli väsynyttä huutoa ja täysin lapsen tasolle menevää "miksi sä et voi huomioida enempää kun sä huomioit" -kiukuttelua. Ainakin itse käsitän riitelyn puhtaasti pahantahtoisena tapana yrittää ratkoa ongelmia.

Ajatus suhteesta, missä toinen osapuoli haluaa riidellä aina tasaisin väliajoin, kuulostaa yhtä hauskalta, kuin alastomana lasivillassa hyppiminen.
Epailija

#230 • • Epailija Physicist, 2nd class.

Sade*:
En mä ainakaan halua miestä kenen kanssa ei vois terveesti riidellä ikinä. Jos aina olla vaan niin rauhallisia ja eletään sovussa on elämä kyl tosi tylsää. Ja sehä on vaan fakta et pieni riitely sillon tällön puhdistaa ilmaa. *vink* Muutenki suhteessa on kiva jos toinen on vähän erilainen ku ite on niin tulee yhdessä olosta vähän jännempää!

Minun mielestäni tämä on jotenkin todella kieroutunut näkökanta. Ikään kuin joka suhteessa pakosti olisi jotain, mistä täytyy pistää riita pystyyn - ja että se riitely vielä olisi jotenkin jännää ja nautittavaa. Terveempää olisi IMHO keskustella asioista ennen kuin niistä tarvitsee alkaa riidellä. Tosin riitelynkin voi käsittää eri tavalla. Toisille riitelyksi riittää, että kumppani on eri mieltä eikä suostu heti muuttamaan mielipidettään, kun taas toisilla riita alkaa samaan aikaan kuin astioiden heittely.

Erilaisuus voi piristää, mutta ei sitä renttu tarvitse olla ollakseen erilainen. Jos joku ajattelee nyt heittävänsä tähän väliin lauseen "vastakohdat täydentävät toisiaan", niin miettiköön hetken onko itse sitä sorttia, joka pieksee puolisoaan. *g*

--

Juhgu

#231 • • Edited Juhgu Virnistelijä

Epailija:
---
Minun mielestäni tämä on jotenkin todella kieroutunut näkökanta.

Samaa mieltä. Ja siitähän se kriisi vasta alkaakin, jos riitelee.

Yhtä tyttöä alkoi häiritsemään kun en koskaan suuttunut (tai siis holtittomasti kimpaantunut) mistään, ja se meinasi jo hermostua. "Suutu nyt vähän!"

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

Epailija

#232 • • Epailija Physicist, 2nd class.

Astaroth:
---
Epailija:
---
Oletkos nyt aivan varma, että juuri sinä olet hyvä mies?*vink*

Juurihan sanoin tuolla ylhäällä, että en ole. Olen vain tylsä. Ajattelin vain, että tällaisten naisten suhteen voisi olla paremmat saumat, kun nuo muut rakastuvat renttuihin, enkä oikein ole renttukaan. *vink*

Greenie:
Ajatus suhteesta, missä toinen osapuoli haluaa riidellä aina tasaisin väliajoin, kuulostaa yhtä hauskalta, kuin alastomana lasivillassa hyppiminen.

...soisiko siinä taustalla jotain hyvää musiikkia?

Ei vaan: Olen tismalleen samaa mieltä. En usko, että suhteissa voisi kokonaan välttää riitoja, mutta en todellakaan usko, että riidat kuuluvat suhteisiin.

--

#233 • • greenie Guest

Juhgu:
Yhtä tyttöä alkoi häiritsemään kun en koskaan suuttunut (siis holtittomasti kimpaantunut) mistään, ja se meinasi jo hermostua. "Suutu nyt vähän!"

Uuh, kuulostaa hyvältä psykonarttu -matskulta. Tollaset tapaukset saa mut vaan ajattelemaan, että toisella on pakko olla jotain ongelmia itsensä kanssa, jotka se haluaa kaataa toisen niskaan ja syyttää niistä ongelmista tätä toista osapuolta.
#234 • • RINY Guest

Juhgu:
---
Epailija:
---
Minun mielestäni tämä on jotenkin todella kieroutunut näkökanta.
---

Samaa mieltä. Ja siitähän se kriisi vasta alkaakin, jos riitelee.

Yhtä tyttöä alkoi häiritsemään kun en koskaan suuttunut (siis holtittomasti kimpaantunut) mistään, ja se meinasi jo hermostua. "Suutu nyt vähän!"

En mä ainakaan jaksa jos toinen ei ota itsensään mistään vaikka mitä sille sanois. *nauru* Ei sillä et mä tahallani koittaisin riitaa pystyyn pistää, en nyt sentään. Voihan se olla ihan mahdollistaki et ihmiset tulee toistensa kanssa todella hyvin toimeen eivätkä riitele ikinä, mut mun mielestä se on vähä sairasta jos ollaan aina niin happy, jokasella on kuitenki huonommat päivänsä.
#235 • • greenie Guest

Epailija:
...soisiko siinä taustalla jotain hyvää musiikkia?

Eurythmicsin "Sweet Dreams", esittäjänä Marilyn Manson.

Makuasia *nauru*
#236 • • Edited . Guest
Miksi naiset on heti kiinnostuneita sun kavereista vaikka seurustelisi tai olisi aloittamassa
seurustelua... onko kaikki naiset niin huomion kipeitä että yksi jätkä ei
riitä edes pientä hetkeä!! Tässä tositarina: Elikäs oltiin kivan tytön
kanssa tunnettu 2 viikkoa ja tyttö oli/on mukava ja tultiin hyvin
toimeen ja hauskaa oli. Noh oltiin baarissa kahdestaan ja näin kaverin
siellä ja samainen tyttö alkoi heti flirttailla kaverini kanssa ja kaveri
oli tietysti ihmeissään että onx toi sun nainen.. olin silleen että ehkä ei sit
varmaan. Noh lähettiin kaverin kanssa meille baarista kun jääkaapissa
oli vielä olutta eikä nukuttanut. Tyttö sanoi lähtevänsä kotiin mutta
soittikin noin puolentunnin päästä ja kysyi voiko tulla yöksi. Sanoin
että tietysti voi mutta mulla on täällä frendikin yötä. Noh tyttöllä
olisi ollut pitkä matka kävellä eikä rahaa taksiin...toki olin myötätuntoinen
ja tietysti ajattelin seksiäkin koska oltiin jo useampi kerta pantu ja
kummankin mielestä seksi oli hyvää! Tyttö saapui meille ja
eipä aikaakaan kun oltiin toistemme kimpussa ja kaveri nukkui
sikeästi kuorsaten eikä tiennyt mitä ympärillä tapahtuu luonnollisesti..
Kävin seksin jälkeen vessassa siistimässä "roiskejälkiä" ja kun avasin
vessan oven niin OHO>> Mitä vittua!! Tyttö repi innoissaan nukkuvan
kaverin housusja kinttuun ja sanoi mulle että mee sä nukkumaan!!
Mikäs siinä sit... kaveri heräs ja oli kans ihmeissään kun muija ottaa
poskeen.. Huvittava tilanne sinänsä kun kaveria ei kiinnostanut kun
nukkua ja tyttö ei uskonut sitä ja kaveri tönäs sen sit lattialle sängystä
ja siitähän tyttö ei välittänyt vaan nauroi kiimasena ja yritti taas.. noin
parin tunnin yrittämisen jälkeen tyttö luovutti ja voi helvetti et naurettiin kaverin
kanssa!! Tyttönen olisi suostunut kimppakivaankin mutta jotenkin ei
sitten saatu semmosta aikaseksi. Melkosia banaaninkiillottajia liikenteessä...;)
Toivottavasti joskus löytyis luotettava tyttö mulle*hymy*
Snowie

#237 • • Snowie Ihku Hiutale
Mulla meni ainakin hermot kun yksi entinen jätkäkaveri alko aina välillä haastamaan riitaa ja heti huomatessaan mun oikeasti vittuuntuvan se alko hädissään hokemaan jotain "älä kulta nyt suutu, tehdään niin kuin sä haluat, ei nyt riidellä.." Ihan kuin mä olisin joku hiton diktaattori.
Voi jeesus, siinä kohtaa olisin oikeasti voinu repiä sen pään irti.
#238 • • astaroth Guest

Sade*:
Voihan se olla ihan mahdollistaki et ihmiset tulee toistensa kanssa todella hyvin toimeen eivätkä riitele ikinä, mut mun mielestä se on vähä sairasta jos ollaan aina niin happy, jokasella on kuitenki huonommat päivänsä.

Mutta sekin, että ollaan onnellisia, ei mielestäni tarkoita, että on pakko olla naama pakkovirnistyksellä koko ajan. Voi niitä naamalihaksia välillä levähdyttääkin.
Mutta se ei mene perille, että välillä on pakko saada toinen osapuoli suuttumaan niin, että saadaan molempien huudon dB:t nousemaan sinne 150:een ihan vain sen takia, että "ei olla riidelty". En näe, mikä tässä on järki. Sitten jompikumpi lähtee jölli otsassa ovet paukkuen himasta valittamaan kavereilleen, miten idiootti toinen osapuoli on ja möksätään pari päivää. Tappelun syykin on niin fiksu, kuin viimeisen purkan syöminen tjsp.

Sitten kun on syytä tapella niin ei muuta kuin muta-altaaseen vaan!
Epailija

#239 • • Epailija Physicist, 2nd class.

Lene:
PS. Jos asetelmat olisivat olleet päinvastoin niin äijä olisi haastettu oikeuteen. *justjoo* Eipä ollut kovin normaalia käytöstä, että voisi yleistää naisiin - ainakin toivon. *hikoil**taputapu*

Itse asiassa kaverin isoveli heräsi yksien bileiden jälkeen siihen, että yksi tyttö, joka oli yrittänyt vongata tätä koko edellisen illan, otti tältä suihin. Tyyppiä ei ollut edellisenä iltana napannut yhtään ja voit olla ihan varma, että kyseistä herätystä ei otettu ilomielin vastaan. Melkein raiskauksen puolellehan tuollainen menee, mutta aika harva mies varmaan tuollaisen tarinan kanssa poliisiasemalle kehtaisi tahi jaksaisi mennä.

--

#240 • • . Guest

Lene:
---
Epailija:
Missä ne hyvät naiset piileskelevät? *vink*

---

No täällä koneen ääressä tietenkin!! *grr**nauru* *warning - vitsi*

---
SamHard:
Toivottavasti joskus löytyis luotettava tyttö mulle*hymy*

---

Tarkoittanet, että ainakin melkein kaikkien nappuloiden pitäisi olla laatikossa. Kun naisista siis puhutaan niin suht tasapainoinen ihmisyksilö - eihän sitä liikaa voi vaatia eihän? *vink*

PS. Jos asetelmat olisivat olleet päinvastoin niin äijä olisi haastettu oikeuteen. *justjoo* Eipä ollut kovin normaalia käytöstä, että voisi yleistää naisiin - ainakin toivon. *hikoil**taputapu*

Tuo on kyllä totta!! Jos mä olisin pannu tms. sen kaveria ja se ois ollu vieressä ni se ois varmasti
räjähtänyt kiukusta ja ruvennu riehumaan... naiset saa olla enemmän sikoja mutta ne saa helpommin
anteex.. toisin kuin mies joka esim pelkästään vaikka katsoo toisen naisen persettä seurustellessa.