KarriN:
--- keisha:
Koska naisia panettaa kännissä.
---
Miksi miehiä panettaa kännissä, krapulassa ja vielä selvinkinpäin? Vai olenko vain erilainen?
Mun empiirisissä tutkimuksissa on käyny ilmi, et poikia ei niin paneta kännissä, tai ainakin niiden suorituskestävyys laskee. Tosin otanta tässä tutkimuksessa on varsin pieni :o
keisha:
Mun krapuloihin kuuluu oksentaminen ja hikoilu ja tärinä. Silloin ei voisi paneminen vähempää kiinnostaa :D
-Joo,ei muakaan tossa olotilassa paneta jos noin pahan krapulan oon saanut aikaan,mut odotas kun olotila selviää musta tulee ylikierroksilla kiemurteleva duracellpupu
Miks muijat aina paareissa on tyrkyllä ja hivelee nilkkojaan ihan rauhassa, mut sit ku ite menee ja ottaa parit kohalleen menevät askeleet nii ne heti tulee ja haluaa jotain paritanssia? Byeatch, koskaan tanssittu yhessä ja tosi vitun siistii sit pyörittää sua, jeeii ja ite seisoo ku et osaa liikkuu. Sit jos kieltäytyy kohteliaasti saa pahimmassa tapauksessa haistattelua, mut yleensä vihasia katseita: *enks MÄ muka KELPAA SULLE?!*...joo joo ja sit jos sanoo et kelpaat, mut siit tulee sakkoja jos rupeen sua tässä duunaa et mennään mielummin meille, nii sit ei tuu enää mistään mitään ja alkaa kädet heiluu.
ps. En ryyppää enää, naisia en osaa hurmata mut haluaisin joskus rauhassa vähän tanssahdella niin sekään ei onnistu, tää on taas jotain yleistämistä mut näin on käyny ja tulee käymään vielä uudelleen.
KarriN:
--- keisha:
---
Miksi miehiä panettaa kännissä, krapulassa ja vielä selvinkinpäin? Vai olenko vain erilainen?
Sen takia meitä panettaa aina kun naiset sai valinnan vapauden, jos me ei oltais aina valmiita niin ei täällä silloin olis ketään ja koko ihmisrotu ois muisto vain. Syynä siis jatkuvuuden turvaaminen.
Damien:
--- KarriN:
--- keisha:
---
---
Sen takia meitä panettaa aina kun naiset sai valinnan vapauden, jos me ei oltais aina valmiita niin ei täällä silloin olis ketään ja koko ihmisrotu ois muisto vain. Syynä siis jatkuvuuden turvaaminen.
Höpöhöpö. Me ollaan tultu useiden naispuolisten ystävieni kanssa siihen tulokseen , että nykyään ne on naiset jotka saa vonkaamalla vongata miehiltä seksiä, ku ne ei joko jaksa tai niit ei huvita tms... Joten siis miehet ei todellaka o aina valmiita.
KarriN:
Muistaakseni näin: Valvominen/ryyppääminen jotenkin häiritsee hormonitasapainoa tms. Krapulassa keho yrittää tasapainottaa itseään, jolloin hormoneja tms. erittyy normaalia enemmän kiertoon.
•
•
Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.
enrg:
onko se totta mitä matikan opettaja meille opetti... tytöt jakaa ja pojat kertoo*lmao*
Eiku jos jakaa, niin ei saa kertoa.
•
•
•
Editedkap-pu the amazing suction cup boy
kilobitti:
Muistaakseni näin: Valvominen/ryyppääminen jotenkin häiritsee hormonitasapainoa tms. Krapulassa keho yrittää tasapainottaa itseään, jolloin hormoneja tms. erittyy normaalia enemmän kiertoon.
Ja toi sit selittää sen, miksi miehiä panettaa sekä selvinpäin, krapulassa, että humalassa?
keisha:Mun empiirisissä tutkimuksissa on käyny ilmi, et poikia ei niin paneta kännissä, tai ainakin niiden suorituskestävyys laskee. Tosin otanta tässä tutkimuksessa on varsin pieni :o
Panetuksen määrä ja kestävyyden määrä on kaksi ihan eri asiaa. In any case, mitä siihen kestävyyteen tulee, niin sehän voi suureksi osaksi kiinni alkoholin määrästä. Esimerkiksi (oma kokemus):
1-4 ravintola-annosta: Aikaansaavat kevyen nousuhumalan/hiprakan ja huuman, jotka oikeassa tilanteessa aikaansaavat vallan viriilin fiiliksen, joskaan nämä määrät eivät juurikaan vaikuta kestävyyteen.
5-8 annosta (kevyt-keskivahva humala): suurimmalti osin tällä alueella ollaan vielä valmiina hommiin ja fiiliksetkin ovat vahvasti mukana. Bonarina kestävyys saa (yleensä) myös kohtalaisen boostin!
Evt kuinka monta annosta (roheva känni): jos ajatellaan arvoaluetta vahva humala - änkyräkänni, niin siellä vahvan humalan puolellahan kammaritouhut ovat vielä mahdollisia, mutta eivät suinkaan läheskään aina. Ja kyllä siinä kännivaiheessakin saattaisi vielä panettaa, mutta varmasti monen kokemukset kertovat, että alkaa olla aika ihme, jos homma siinä vaiheessa vielä sujuu.
Kestävyyden kannalta tuo "vahva humala"-alue on kyllä paradoksaalisin - joskus kynnetään niin pitkään, että allaolevalle (yleensä alla) alkaa riittää, ja joskus taas on hirveä minuuttimuna. On se elämä vaan...
edit3: lisäselvennyksenä, että nuo ravintola-annokset on ikäänkuin nautittu ns. normaaliin tahtiin illan mittaan, ei shotteina peräkkäin :D
*Mirri*:
--- Damien:
--- KarriN:
--- keisha:
---
---
---
Höpöhöpö. Me ollaan tultu useiden naispuolisten ystävieni kanssa siihen tulokseen , että nykyään ne on naiset jotka saa vonkaamalla vongata miehiltä seksiä, ku ne ei joko jaksa tai niit ei huvita tms... Joten siis miehet ei todellaka o aina valmiita.
niin totta! Iso osa nykyajan miehistä on kamalia pihtareita..Koskaan ei kiinnosta, aina väsyttää ja päätä särkee!! Mikä teitä miehiä riivaa???! Naiset on nykyisin paljon aktiivisempia, aloitteellisempia ja viriilimpiä kuin miehet! Ainakin mun kaveri piirissä!!!
Haa turha kysyä mitään koska ei saa kun epämääräisiä sinne päin vastauksia..ainakin jos
kysyy suoraan jotain*nauru* Naiset osaa olla melko kettuja ja jätkät viel tajuaa sen mutta
usein on ikäänkuin ei tajuasi koska nainen voi loukkaantua moisesta suorasta
puheesta*joo*
Keeerin:
niin totta! Iso osa nykyajan miehistä on kamalia pihtareita..Koskaan ei kiinnosta, aina väsyttää ja päätä särkee!! Mikä teitä miehiä riivaa???! Naiset on nykyisin paljon aktiivisempia, aloitteellisempia ja viriilimpiä kuin miehet! Ainakin mun kaveri piirissä!!!
Saax mä olla sun kaveri, jotta pääsen hengaan sun kaveripiiriis? Pliis!
Keeerin:
--- *Mirri*:
--- Damien:
--- KarriN:
--- keisha:
---
---
---
---
Lene:
--- Keeerin:
joo* niin totta! Iso osa nykyajan miehistä on kamalia pihtareita..Koskaan ei kiinnosta, aina väsyttää ja päätä särkee!! Mikä teitä miehiä riivaa???! Naiset on nykyisin paljon aktiivisempia, aloitteellisempia ja viriilimpiä kuin miehet! Ainakin mun kaveri piirissä!!!
---
miten niin ne miehet on kipeita aina tai jotain paikkaa särkee*ding* vai pitäskö koko ajan jotain olla väsäämässä
Ilmeisesti liika tarjonta ja helppous, ei haasteita, ei metsästystä.
[/q
Pihtareita!? Mitääh!? Kuka, missä häh!? Mua ei ainaskaan vaivaa mikään, paitsi ujous joka verottaa sitä pokaus rohkeutta. Ja missä on ne aktiivisemmat, aloitteellisemmat ja viriilimmät naiset??? Please tell me!! Et ujoa pikkupoikaa natsis edes joskus!
No tässä taas huomaamme, että naisten ja miesten välinen kommunikaatio on lähes olematonta.. Ja tarkentaakseni näkökantaani, niin yleensä ne on juuri ne suhteessa olevat miehet, jotka ovat pihdanneet. No mutta..oli miten oli..Niin ehkä kaikkien olis vaan ilmaistava halunsa vähän selkeämmin ääneen.. Vältyttäis väärinkäsityksiltä ja mielipahalta..Ja vielä tarkeentaakseni.. Seksi on tosi jees, mut en mä todellakaan ole tarjoomassa jokaiselle vastaan tulijalle.. Elien nyt sanoisi itsestään selvyys olevan.. Taitaa vaan olla niin, et nykyajan miehet on tottuneet saamaan kaiken nopeesti ja helposti..Ja ilmeisesti kaikenmaailman naisten lämmittelyt ja esileikit tuntuu liian hankalilta, joten mielummin turvaudutaan omaan käteen..Tai ollaan ilman.. *muhaha*
Et tässä oliskin kysymys miehille..Miten siis asian laita ihan oikeesti on?? Onko puheet vaan suurempia kuin teot?
Keeerin:
No tässä taas huomaamme, että naisten ja miesten välinen kommunikaatio on lähes olematonta.. Ja tarkentaakseni näkökantaani, niin yleensä ne on juuri ne suhteessa olevat miehet, jotka ovat pihdanneet. No mutta..oli miten oli..Niin ehkä kaikkien olis vaan ilmaistava halunsa vähän selkeämmin ääneen.. Vältyttäis väärinkäsityksiltä ja mielipahalta..Ja vielä tarkeentaakseni.. Seksi on tosi jees, mut en mä todellakaan ole tarjoomassa jokaiselle vastaan tulijalle.. Elien nyt sanoisi itsestään selvyys olevan.. Taitaa vaan olla niin, et nykyajan miehet on tottuneet saamaan kaiken nopeesti ja helposti..Ja ilmeisesti kaikenmaailman naisten lämmittelyt ja esileikit tuntuu liian hankalilta, joten mielummin turvaudutaan omaan käteen..Tai ollaan ilman.. *muhaha*
Et tässä oliskin kysymys miehille..Miten siis asian laita ihan oikeesti on?? Onko puheet vaan suurempia kuin teot?
Mulla on liikaa vapaa-aikaa!!!
Kulta, nää sun juttus alkaa olla ku Carrien kolumnit sinkkulämässä... Ihana!