Kysymyksiä naisille :)

587 posts, 30 pages, 187,791 views

*magia*

#141 • • *magia* säheltävä takkutukka
..ja oishan tää eläminen liian yksinkertaista ja helppoa jos miehet ja naiset ymmärtäisi toisiaan...*hih*

--
Jos ei ole elämässä tehnyt virheitä , ei voi sanoa kokeilleensa koskaan mitään uutta!!

ezzy

#142 • • ezzy Droid-pappa
Surkeinta on, että toiset ihmiset ei edes yrittä ymmärtää toisiaan...
Fyrisch

#143 • • Fyrisch

Zile:
Mulla ois paljonkin kysyttävää mutta...saako kysymykset olla pervoja?*juonittel*

häröily
lähes moderoimaton alue kaikelle muulle. omalla vastuulla *pahis*
Vprobe

#144 • • Vprobe goa-head
jos äjjät juo kalsarikännit ollessaan yksin kotona perjantaisin, niin juoko tytöt pikkarikännit? *nauru*
keisha

#146 • • keisha bullet with butterfly wings

MiikkaL:
Miks naisia ei paneta krapulassa?

Koska naisia panettaa kännissä.

--
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on earth as much as the evolution to a vegetarian diet. (Albert Einstein)

kap-pu

#147 • • kap-pu the amazing suction cup boy

keisha:

Miksi miehiä panettaa kännissä, krapulassa ja vielä selvinkinpäin? Vai olenko vain erilainen?

--
Some of us have a greater destiny. Some of us were born with a suction cup on our head.

#148 • • ALIEN Guest

keisha:
---
MiikkaL:

---

eihän se ole syy, etteikö panettaisi myös krapulassa?
Verano

#149 • • Verano Merituuli

MiikkaL:

:O

no todellakin panettaa.
moni mieskin kun jopa parantaa suoritustaan aamulla.
#150 • • Edited ALIEN Guest
mistä kaikesta te aina juoruilette, kun se on niin suosittua naisten kesken näin yleisesti ottaen ja miksi just niistä asioista? kaikki, mitä oon itse sivusta kuullut on mitä naurettavempia asioista, mitkä just liittyvät miehiin tai toisiin naisiin ja vieläpä pahassa mielessä. puhutte paskaa toisten selän takana, mikä sit taas on säälittävää imo... *ding*
sune

#151 • • sune Turkkilainen lammaspaimen
jos totta puhutaan ni yleensä se menee niin että se "juoruilu" on just sitä. paskan jauhamista.

--
ei kovin ihku eikä plur

#152 • • Edited ALIEN Guest

Pikachu:
jos totta puhutaan ni yleensä se menee niin että se "juoruilu" on just sitä. paskan jauhamista.

ja se mitä oon ite kuullut puhuttavan on tosi pinnallista tekopyhää paskanjauhamista. Ei onneks kaikki, mut yököttävän usein kuulee...
MonoPussy

#153 • • MonoPussy Bitch From Hell

MiikkaL:

No huhhuh! Kuka niin sanoo? No kylla TODELLAKI panettaa -enemman ku normaalisti. Krapulapaiva on se tuskasin paiva, jos yksin joutuu olee...
Sitapaitsi Seksi on paras krapulan parantaja!!! Yksi orgasmi vastaa 7 sarkylaaketta! *nauru*

--
Life is not measured by the number of breaths we take, but by the moments that take our breath away....

#154 • • *Mirri* Guest

enrg:
onko se totta mitä matikan opettaja meille opetti... tytöt jakaa ja pojat kertoo*lmao*

Jep! Paitsi et me osataan tehdä kumpaaki. *muhaha*
Jna

#155 • • Edited Jna

ALIEN:
mistä kaikesta te aina juoruilette, kun se on niin suosittua naisten kesken näin yleisesti ottaen ja miksi just niistä asioista? kaikki, mitä oon itse sivusta kuullut on mitä naurettavempia asioista, mitkä just liittyvät miehiin tai toisiin naisiin ja vieläpä pahassa mielessä. puhutte paskaa toisten selän takana, mikä sit taas on säälittävää imo... *ding*

Kyllä ne miehetkin juoruaa..ei se ole sukupuolesta kiinni. Miehet ei vaan tajua juoruavansa tai vaan kehtaa myöntää sitä.(edes itselleen) *grr*
peepe

#156 • • peepe

Jna
Kyllä ne miehetkin juoruaa..ei se ole sukupuolesta kiinni. Miehet ei vaan tajua juoruavansa tai vaan kehtaa myöntää sitä.(edes itselleen) *grr*

Nimenomaan! :)
#157 • • ALIEN Guest

Jna:

tiedän, mut nyt puhuttiinkin naisista *nauru* uskon et naiset kuitenkin juoruilee enemmän, kun ei autot ja urheilu tunnu kiinnostavan ;)
NasQ

#158 • • NasQ
En kyl sanois et miehet juoruaa, onhan se vähän eri luontosta se miesten välinen keskustelu. Juoruilu taitaa kuitenkin olla useimmiten sitä et mitä joku tekee ja ketä joku panee plaaplaa. Yleensä siis jotakin muiden asioita. Aika harvoin oon kuullu äijäporukassa puhuttavan ulkopuolisten asioista. Mut voi olla kyl etten oo tavannu vaan juoruavia miehiä, onneksi :)
zari

#159 • • zari Team Tamppaajat

Blaine:
Miksi moni tyttö eka flirttailee ja sitten kun menet tekemään tuttavuutta, ni ollaan niin kylmää et hurr hurr...? Jotain peliä? Kiusausta? Pelleilyä? *ding*

Sama pätee teihin jätkiinkin *hih* tosin itsehän en mene tekemään hlposti tuttavuutta tosta noin vaan (hivenen ujokun oon) ellen oo ottanu muutama paukkua *nauru*

--
it`s nice to be important,but it`s more important to be nice

keisha

#160 • • keisha bullet with butterfly wings

ALIEN:
---
keisha:
---
MiikkaL:

---

---

eihän se ole syy, etteikö panettaisi myös krapulassa?

Mun krapuloihin kuuluu oksentaminen ja hikoilu ja tärinä. Silloin ei voisi paneminen vähempää kiinnostaa :D

--
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on earth as much as the evolution to a vegetarian diet. (Albert Einstein)