Kysymyksiä naisille :)

587 posts, 30 pages, 187,702 views

KittysDead

#381 • • Edited KittysDead Trooper

zasga:
---
KittysDead:
---
Astaroth:
---
rainbow:
Seconded. *igor*

---

Te ette osaa vonkaa.

---

No anna vinkkii miten pitäis vonkaa?

---

Näytät vaan vähän paljasta pintaa, niin miehen primitiivisissä aivoissa tulee heti mieleen seksi. Joten ei sun sitten varmaan kauheesti tarvi ees vongata.

been there, done that! + mycke mycke muuta.

Hmm.. tai sitten voi olla että mun maagisella onnellani kaikki jätkät ketä vonkaan on
a) homoja b) impotenttaja c) muutenvaan kykenemättömiä mihinkään seksuaaliseen toimintaan *hmph* .... hyvin hyvin mahdollista. *grr*

--
...Grease Paint and Monkey Brains!!

#382 • • ALIEN Guest

KittysDead:
been there, done that! + mycke mycke muuta.

Hmm.. tai sitten voi olla että mun maagisella onnellani kaikki jätkät ketä vonkaan on
a) homoja b) impotenttaja c) muutenvaan kykenemättömiä mihinkään seksuaaliseen toimintaan *hmph* .... hyvin hyvin mahdollista. *grr*

ratkaisu ongelmaasi löytyy täältä --> *munaa*
[pieni](paria sikaa lukuun ottamatta)[/pieni]
Rocca

#383 • • Rocca Diiva UG / Superfint Crew
Miksi naiset on niin kylmiä?

--
Dj Rocca

yes, ROBIN, i`ve become a human fish!

Rocca

#384 • • Rocca Diiva UG / Superfint Crew

Lene:
---
Rocca:
Miksi naiset on niin kylmiä?

---

*osoittaa sormella miehiä* *nauru*

no tuli vaan tommonen mieleen *nauru* jotkut on vaan *nauru*

--
Dj Rocca

yes, ROBIN, i`ve become a human fish!

drifter

#385 • • drifter RoadMonkey | K1

Puistokemisti:
Kaikki tytöt joitka tunnen sanoo aina että kuinka ihana olen ja että joku saa musta tosi hyvän poikaystävän.

Miksi ne eivät seurustele sitten mun kanssa?

Jännä juttu, olen usein törmännyt samaan.

Kai nuo pyrkivät tarkoittamaan että "olet ihan kiva tyyppi, sellanen kesy nallekarhu, mutta kaipaan jotain villimpää/jamesdeanmaisempaa joten et ole tyyppiäni"

--
If its dry, smoke it.
If its wet, drink it.
If it moves, screw it.
If it doesnt move, load it into the truck.

John

#386 • • John Lauma

drifter:
---
Puistokemisti:
Kaikki tytöt joitka tunnen sanoo aina että kuinka ihana olen ja että joku saa musta tosi hyvän poikaystävän.

Miksi ne eivät seurustele sitten mun kanssa?

---
Jännä juttu, olen usein törmännyt samaan.

Kai nuo pyrkivät tarkoittamaan että "olet ihan kiva tyyppi, sellanen kesy nallekarhu, mutta kaipaan jotain villimpää/jamesdeanmaisempaa joten et ole tyyppiäni"

"Same face builds trust, not lust" - BBC News

--
Fancy some cheese, Gromit?

drifter

#387 • • drifter RoadMonkey | K1

Steven Hoaks:
Pakko tunnustaa. Mä kyl oon aikamoinen pihtari.

Niin olet, ilkimys!

--
If its dry, smoke it.
If its wet, drink it.
If it moves, screw it.
If it doesnt move, load it into the truck.

rainbow

#388 • • rainbow the inner light

Astaroth:
---
rainbow:
Seconded. *igor*

---

Te ette osaa vonkaa.

Kun kyse on "omasta", niin silloin ei edes paljas pinta, pikkutuhma puhe, seksikkäät alusvaatteet tai mikään muukaan vastaava auta.. kun on kuulemma "juttuja mitä pitäis eka tehdä".. booring! Mitä tehdä?

--
Don´t drive faster than your angel can fly

Syder

#389 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.
Miten kysyä naiselta kohteliaasti milloin hän on viimeksi harrastanut seksiä miehen kanssa, saamatta aikaan katastrofia tai töksähtävää vastausta :)
Jotta kysymykseen ei olisi aivan liian helppo vastata niin lisättäköön vielä, että pitäisi pystyä kysymään henkilöltä jonka kanssa haluat tutustua paremmin ja olisi ehkä jopa suotavaa ettei ainakaan ensimmäisenä naiselle tuu mieleen "jaha toi haluu mun kans sänkyyn" -ajatukset.
Oon huomannu että toiset ottaa vähä herkemmin tietynlaisii kysymyksii negatiivisesti vastaan kuin ajattelisivat toisen olevan utelias tai muuten halukas puhumaan aiheesta. Ei kai kaikkien seksikeskusteluiden tarvitse aina olla että mies puhuu miehelle ja nainen toiselle naiselle? *nauru*

--
Divida et impera.

äm

#390 • • äm

Syder, 4.7.2005 19:13:
Miten kysyä naiselta kohteliaasti milloin hän on viimeksi harrastanut seksiä miehen kanssa ...

Miks pitää kysyä?

--
Ei omenapuusta kauas putoa.

Syder

#391 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.

äm, 4.7.2005 19:16:
Miks pitää kysyä?

1. Uteliaisuudesta
2. Halusta keskustella aiheesta
3. Mahdollisesta seksuaalisesta kiinnostuksesta henkilöä kohtaan

Tokihan asiaa voi yrittää lähestyä siltä kantilta että aloittaa seksikeskustelun jostakin toisesta päästä ja sitten keskustelun aikana jos henkilöt haluavat omista asioistaan mainita niin tulevat siinä esille. Koetin vaa udella jos tääl ois osaavia ihmisiä tai jotka voisivat ainakin sanoa mitä EI saa tehdä *hymy*

--
Divida et impera.

Syder

#392 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.

Avernian, 4.7.2005 19:30:
Miksei sais tulla?

Se on joillekin ahdistava tieto ilmeisesti. Eikä sitä jaksa ite sit kuunnella siinä syytöksiä et aijaa pillun perässä sitä ollaan ja muuta. Yleensä jos on kiinnostunut vastakkaisesta sukupuolesta niin silloin sillä on jotain mitä haluaa niin tuskin siitä tarvitsee erikseen kysyjälle huomauttaa. Tiedä sitten miksi näin kuitenkin joskus käy :)

--
Divida et impera.

evvk

#393 • • Edited evvk

Blaine, 6.2.2004 13:42:
Miksi moni tyttö eka flirttailee ja sitten kun menet tekemään tuttavuutta, ni ollaan niin kylmää et hurr hurr...? Jotain peliä? Kiusausta? Pelleilyä? *ding*

Jees.. monet tytöt flirttailee ja leikkii miesten kanssa.. mutta saamaa tekee myös miehet. Tämä on tyypillistä nuorena. Se on vaan sellasta kiusaamista ja ehkä itsetunnon kohottamistakin, että taas särjin yhden sydämmen. En halua yleistää koska kaikki ei tietenkään halua tarkoittaa pahaa. Vaikka ei sillätavalla olekkaan kiinnostuneita.
evvk

#394 • • evvk

Astaroth, 24.3.2005 20:27:
---
rainbow:
Seconded. *igor*

---

Te ette osaa vonkaa.

Sama se miten vonkaa, jos vain toista kiinostaa. Ei ole mitään oikeaa tapaa. Eri asia on tietty jos on ihan kännissä ja oksentaa päälle.
#395 • • astaroth Guest

Mark Hamilton, 4.7.2005 19:47:
Eri asia on tietty jos on ihan kännissä ja oksentaa päälle.

siis toihan on just se oikea tapa :)
Syder

#396 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.
Joskus kieltämättä vaikuttaa että perussuomalaisella känniääliöilyllä ja öykkäröinnillä pääsee pidemmälle kuin käyttäytymällä fiksusti ja hyvätapaisesti.

--
Divida et impera.

Caro²

#397 • • Edited Caro² Fiilis / SESSIONS2
Miks teidän, mielipide on aina vakio eri muuttujista huolimatta?
Esm: Jos teille hymyillään, ollaan tehty jotain pahaa, jos ei hymyillä, ollaan tehty jotain pahaa.

Minkä takia sanat: "Ehkä, mahdollisesti, saattaa, voi olla, en tiedä, tai vastaava epämääräinen vaihtoehto" tarkoittaa aina sitä vaihtoehtoa, mikä teille parhaiten milloinkin sopii tai mistä eniten pitäisitte?

KittysDead, 25.3.2005 00:45:
---
Astaroth:
---
rainbow:
Seconded. *igor*
---
Te ette osaa vonkaa.
---
No anna vinkkii miten pitäis vonkaa?

Noh. Sellanen turhanpäivänen lääppiminen ja lepertely on ainakin ihan turhaa. Ajattele ny itte jos .. taino. älä ajatttele. Mies kun katsoo formuloita tai jotain muuta hienoa ja ylvästä urheilulajia televisiosta, ei vois vähempää kiinnostaa keskittyä johonkin turhanpäiväiseen "lätinään"..

Vonkaus ja lepertely on niitä pakollisia turhia olotiloja, vähä niiq esileikit.

Homma menis suurin piirtein helpoiten näin: Ole märkä - käy päälle - ota suihin.
AlexS

#398 • • AlexS kummasetä

Syder, 4.7.2005 20:06:
Joskus kieltämättä vaikuttaa että perussuomalaisella känniääliöilyllä ja öykkäröinnillä pääsee pidemmälle kuin käyttäytymällä fiksusti ja hyvätapaisesti.

Jeps, niinhän se on tainnut olla jo pitkän aikaa.
Joku asiastatietävä vois antaa öykkäröinti/perseenpuristelu-tunteja, I'm in!

--
I hear songs that should never end...
in places I cant comprehend.

iam

#399 • • Edited iam Studying Inner Paths to Outer Space
Voi olla että olen ihan väärässä, mutta musta tuntuu että tämä pihtausjuttu on useimmiten nuorien tyttöjen ongelma.. Ne eivät ehkä ole sinuja itsensä kanssa ja ne aina miettii että mitä sänkyyn meno tekee niille korvien välille, maineelle yms. Eli naisella pitää olla tosi rento ja mukava olo miehen kanssa tuona aikana ennenkuin se haluaa sänkyyn. Sitten myöhemmin kun ne on saanut asiansa selviksi ne on aina vaatimassa munaa eikä mitään vonkausta edes tarvita jos vaan on oikeanlainen mies kyseessä. Vääränlaisen miehen ei kannata edes yrittää. Toisinsanoen miesten ei tarvitse aina vaivautua "iskemään" koska se on yleensä vaan säälittävää (ehkä joskus myös söpöä) ja mimmit vaan myhäilee *hymy*

Kun noi naiset muutenkin pyörittää tätä maailmaa miesten kautta, niin kannattaa jättää tuo iskeminenkin niille ihan suosiolla ja keskittyä juomaan poikien kanssa rauhassa olutta rauhassa siihen asti kun vaan voi!

PS. Kokemuksen mukaan naiset käy kuumimpina sillon kun mies on vähän huolettomasti pukeutunut, hikoillut ja sanoo mimmille suoraan että haluaa olla rauhassa.

Yhdessä asuminen onkin sitten ihan eri juttu... joskus mutkikasta, mutta niin hienoa kun arki toimii *joo*
onni3mk

#400 • • onni3mk Onni on.

mkuisma, 5.7.2005 10:03:
Voi olla että olen ihan väärässä, mutta musta tuntuu että tämä pihtausjuttu on useimmiten nuorien tyttöjen ongelma.. Ne eivät ehkä ole sinuja itsensä kanssa ja ne aina miettii että mitä sänkyyn meno tekee niille korvien välille, maineelle yms. Eli naisella pitää olla tosi rento ja mukava olo miehen kanssa tuona aikana ennenkuin se haluaa sänkyyn. Sitten myöhemmin kun ne on saanut asiansa selviksi ne on aina vaatimassa munaa eikä mitään vonkausta edes tarvita jos vaan on oikeanlainen mies kyseessä. Vääränlaisen miehen ei kannata edes yrittää. Toisinsanoen miesten ei tarvitse aina vaivautua "iskemään" koska se on yleensä vaan säälittävää (ehkä joskus myös söpöä) ja mimmit vaan myhäilee *hymy*

Tossa on paljon asiaa, mutta ei sitä iskemistä kannata siltikään unohtaa. Säälittävää on vain se, että se vääränlainen mies yrittää iskeä, eikä tajua, jos ei kiinnosta. *vink*

--
Onni on.