Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,625,098 views

LactoPhilus

Posts: 268

#7841 • • LactoPhilus - Central Kallio Investigation -
mummot ja ämmät lastenrattaissa pyörätiellä ku tuut miljoonaa rulliksilla alamäkee vastaan ja ku ne on niin vitun tyhmii ettei ne tajuu väistää ja joudut vetää autotielle vastaantulevien kaistalle.. *toktok*
Mönnä

Posts: 190

#7842 • • Mönnä
Minä itse. *joka kuuseen kurkottaa, se katajaan kapsahtaa* elävä todiste *hmph*

--
Eniten ihminen katuu elämässään niitä hullutuksia, joita ei tehnyt, vaikka oli tilaisuus.

Keijo Hujanen

Posts: 1,634

#7843 • • Keijo Hujanen Pressiklubi

Norb, 7.6.2007 12:00:
Kateelliset/katkerat wanhat duunikaverit *toktok* Ne ajattelee että tieto on valtaa, enpäs kerrokaan jotain työasiaa eteenpäin. Ja vain minä tiedän sen/ osaan tehdä sen! Ei osaa siis työskennellä ryhmässä *igor* EIKÖ SE AKKA TAJUA, ETTÄ NÄÄ TYÖT PITÄÄ SAADA VALMIIKSI! mua ei ainakaan kiinnostais tehdä itsestäni "korvaamatonta". Eihän sekään sitä ole, pelkästään katkera vanha idiootti..



jollakin selkeesti huopno työpäivä... otan osaa

--
suomen virallinen totuus

MaSari

Posts: 1,986

#7844 • • MaSari space jammer
Kesä on kauneimmillaan ja mä olen ihan persaukinen :D Mikäs sen mukavempaa.

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

Hitchhiker

Posts: 1,754

#7845 • • Hitchhiker
Kämppä on taas kuin pyörremyrskyn jäljiltä, minkä takia ei voi siivota niitä pieniä jälkiä pois ennen kuin niistä kertyy kamalan kokoinen läjä.

Minkä takia taas pitää olla ihan rahaton, no ok on sitä rahaa kaiketi vielä 20 euroa täksi ja ensiviikoksi mutta taasen saa kituuttaa hieman.

Ja miksi taas kaikki ärsyttää hmm, mietinpä sitä yssikseni hiljaa soffalla vaikka.
tomppi

Posts: 1,600

#7846 • • tomppi thzombie ™
Se että Paris Hilton pääsi vankilasta kun oli vaan istunut muutaman päivän. Joku Comptonissa asuva Jane Doe ei varmaan pääsis ulos jos sillä ois nervous breakdown. Tyttö parka joutuu nyt olla kotona West Hollywoodissa 40 päivää. Iso kartano ja henkilökunta vs. vankilaselli *eiei*

--
My fellow Americans. I'm pleased to tell you today that Ive signed legislation that will outlaw Russia forever. We begin bombing in five minutes. - Ronald Reagan, 1984

Fyrisch

Posts: 4,525

#7847 • • Fyrisch

tomppi, 7.6.2007 23:25:
Se että Paris Hilton pääsi vankilasta kun oli vaan istunut muutaman päivän. Iso kartano ja henkilökunta vs. vankilaselli *eiei*



Money Talks, Bullshit Walks.
Jocular

Posts: 1,359

#7848 • • Jocular Janni
Vittusaatana KAIKKI! *grr*

--
Sinun täytyy olla ensimmäinen, paras tai erilainen.

tomppi

Posts: 1,600

#7849 • • tomppi thzombie ™

Fyraett, 7.6.2007 23:36:
---
tomppi, 7.6.2007 23:25:
Se että Paris Hilton pääsi vankilasta kun oli vaan istunut muutaman päivän. Iso kartano ja henkilökunta vs. vankilaselli *eiei*
---
Money Talks, Bullshit Walks.



Paris Hilton sent back to prison

Celebrity heiress Paris Hilton has been taken screaming from a Los Angeles court after being told to return to jail to serve out her sentence. - BBC News


Muhahaa... *pahis*

--
My fellow Americans. I'm pleased to tell you today that Ive signed legislation that will outlaw Russia forever. We begin bombing in five minutes. - Ronald Reagan, 1984

-Santtu-

Posts: 1,965

#7850 • • -Santtu- ananas bananas coconuts
Lukuisien talven/kevään aikana syötyjen antibioottikuurien johdosta mulla on nyt sitten vissiin lievä aurinko(valo)allergia*dissaa* Ei täs muuta mut tää kutina on aika helvetillistä aina näin iltaisin...ja paljoo ainakaan kiinnostaa tän takia jotain lisää lääkkeitä alkaa syömään..vittu*uuh*
lostgone

Posts: 2,493

#7851 • • lostgone
Takana kolmannet peräkkeiset, viikonlopuksi maalle pakottavat, viralliset läheisten kekkerit ja vieläpä täysin selvinpäin. *dissaa*
Ensimmäisen viikonlopun karkeloiden teema oli vaivaannuttava hiljaisuus, viime viikkoisten lakkiaisten teema oli lisääntymisbuumi (ovesta laukkasi sisään useampi isomaha, vauvoja, pikkulapsia, kissanpentuja ja raskaana oleva koirakin) ja nyt oli sitten ilo taas ylimmillään kun oli vuorossa koko lähisuku humaloimassa tätini häissä.*känni* Saako sulhasta lyödä?

Illan kohokohta kohdallani oli nimittäin se, kun humalainen sulhanen päätti, että munkin pitää tulla tanssimaan. Musiikkina beatimpää Mattia ja Teppoa sekä kotkan huonoin haitaristi vetelemässä livenä päälle humpantynkää. *justjoo* Pakoyritykset turhia, mut revittiin niskaotteella takasin (ketju hajosi) ja kun sitten siirtelin jalkoja liian flegusti ympäriinsä, se otti mua käsistä kiinni ja pompotti q jotain marionettinukkea. *hmph* Piilouduin sit enemmän tai vähemmän loppuajaksi vierailta q poiskaan en päässyt.*uuh*

Nyt piilottelen isältäni, joka haluaa saada aikaiseksi isä-poikakeskustelun.*känni* AAargh! Mä en niiiin tuu tänne nyt vähään aikaan. *hmph*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

johnnytys

Posts: 489

#7852 • • johnnytys idän pikajuna

Necku, 20.5.2007 01:23:
mua ärsyttää kun yritän tehdä muiden eteen isoja asioita jotta kaikilla olisi hyvä olla ja jos ei joku asia mene niinkuin muut sen tahtovat niin siinä sivussa unohtuu ihminen joka yrittää tehdä parhaansa mukaan mutta ei mikään riitä vaan sit olen jo pilannut kaiken ja vielä vähän enemmän. ihan niinkuin minulla ei olisi pahalla kun asiat ei mene niinkuin pitäisi mutta aina ne asiat ei minusta johdu mutta se ei näiden ihmisten mieleen edes juolahda vaan haukut kovat perään tulee ja senkin jälkeen pitäisi ymmärtää muiden tarpeet ja niiden vitutukset mutta kukaan ei mieti miltä minusta tuntuu ja kuinka vaikeaa on sanoa että epäonnistuin.
VITTU MITÄ PASKAA!
pitäis olla vaan vittupää ja unohtaa muiden tarpeet ettei kävis näin mutta aina se ei oo niin helppoa.
It´s hard to be a asshole!!!!!
Please, would you teach me.



erittäin tuttu juttu/olo

--
Fire is what i am
Fire is what i breath
The heat is what I bring

r0n

Posts: 2,258

#7853 • • Edited r0n d a n c e m a c h i n e s
Ihmiset jotka ei vittu tajua antaa olla ja pitää turpaansa kiinni. Joskus vaan on parempi antaa olla, ja olla sanomatta mitään varsinkin kun tietää vähintään alitajunnassaan että toista satuttaa. Vittu oikeesti tulee aika jolloin pitää vaan pystya päästämään irti ja antaa asioiden olla, sen sijaan että omaa huonoa fiilistään hieroo toisen naamalle kun hiffaa että on kuin onkin vaan paskonut omaan pesäänsä. Vitun spede tajua jo!

--
6er reihe

sare

Posts: 100

#7854 • • Edited sare
se että mä voisin olla yhä tällä hetkellä rannalla kavereiden kanssa, mut ehei, mä lähden sieltä pois sen takia että mulle soitetaan töistä ja mä lupaudun mennmään istuun töihin puoleen yöhön asti. ja tripla palkkakaan ei just nyt lohduta.

--
Mies seisoo rinnallasi kaikissa niissä vastoinkäymisissä,jotka olisit välttänyt, jos olisit pysynyt sinkkuna.

Funktion

Posts: 1,720

#7855 • • Funktion over 9000
Just tänään ei jaksais napata katsella kännisiä ihmisiä koko yötä..

Untakaan saanu vuoron jälkeen kun muutamaks tunniks..

Noh, c'est la vie..

--
Mä taas oon kyllä aina sanonut että pilkku vaan nauttii siitä. se on kuitenkin pohjimmiltaan aika irstas pikku välimerkki..

Miinapiina

Posts: 3,494

#7856 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä
tietyt sukulaiset ja niiden veemäinen käytös *toktok* *grr*

--
pinkki on pop!!!

Elmiira

Posts: 1,446

#7857 • • Elmiira
Itikan puremat, kun ne kutisee ihan sikana.
Miks ne aina puree mua?

Nytkin on kuusi puremaa. Isoin turvonnu noin
5cm leveäksi, punoittavaksi, kutisevaksi ja
kuumottavaksi kovaksi patiksi *poks*
Muut on samanlaisia vähän pienemmässä koossa.

Tähän asti on Etelä-Suomessa saanu olla melko rauhassa
noilta verenimijöitä, muttei näköjään tänä kesänä.
*toktok* Tää on jo kolmas kerta tänä kesänä, kun oon
ihan purtu...

--
~Kokemusta ei voi luoda, se pitää kokea~

Freja

Posts: 8,775

#7858 • • Freja Sihteeri
Muuttaminen.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

sune

Posts: 2,096

#7859 • • sune Turkkilainen lammaspaimen

-Santtu-, 9.6.2007 00:55:
Lukuisien talven/kevään aikana syötyjen antibioottikuurien johdosta mulla on nyt sitten vissiin lievä aurinko(valo)allergia*dissaa* Ei täs muuta mut tää kutina on aika helvetillistä aina näin iltaisin...ja paljoo ainakaan kiinnostaa tän takia jotain lisää lääkkeitä alkaa syömään..vittu*uuh*



HEI. mul kans *grr*

--
ei kovin ihku eikä plur

Tukaanl

Posts: 139

#7860 • • Tukaanl I Dont Give a Flying Fudge!

sare, 9.6.2007 17:46:
se että mä voisin olla yhä tällä hetkellä rannalla kavereiden kanssa, mut ehei, mä lähden sieltä pois sen takia että mulle soitetaan töistä ja mä lupaudun mennmään istuun töihin puoleen yöhön asti. ja tripla palkkakaan ei just nyt lohduta.


Mut sä sentää saat triplaa *grr* Mun hommis ei tulis kuuloonkaa :(
JA samaa vikaa o ku ei vaan osaa sanoo ei :D

--
I Am Not Your Rolling Wheels, I Am The Highway.
I Am Not Your Carpet Ride, I Am The Sky.