Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,628,281 views

embie

Posts: 531

#3881 • • embie Shwoopsie poo
Se, että mul olis muutama kiva kuva, mitä haluaisin käyttää mun profiilikuvana ja sit aina tulee vaan ilmoitus, et kuvan kopioiminen ei onnistu... ei pitäis olla edes liian isoja!! *grr*
Freja

Posts: 8,775

#3882 • • Freja Sihteeri
Tää mun ikuinen kotisivuprojektini.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Freja

Posts: 8,775

#3883 • • Freja Sihteeri
Kaikki just nyt. Orastava hedarikin taas. Ja mikään ei onnistu. Hirvee väsy mut ei halu mennä nukkuu ku en jaksa enää juosta pakoon mitään hirmumyrskyjä, haluisin nukkua kunnolla ja rauhassa. prkl NII *igor*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Trixie

Posts: 1,342

#3884 • • Trixie
Kun ei pääse liikkumaan ku koko ajan nokka ja kurkku tukos. Paikat rapistuu samoin kunto*grr* Vihaan tätä helvetin talvee ja kaiken maailman sairauksia *hmph*

--
face your fears and live your dreams

Jna

Posts: 613

#3885 • • Jna

-Santtu-, 17.1.2006 12:03:
Kenelläkään kokemusta apteekin rohdosvalmisteista (ilman reseptiä saatavat), onko niistä mitään apua unettomuuteen?



Jos ei näy apteekin luontaistuotehyllyssä niin kysy tiskin takaa. Sieltä sen niminen kuin Valrian. Ne on tarkoitettu lievästi rauhoittamaan ja kun niitä muutaman ottaa kerralla niin auttavat myös nukahtamaan.. Tietty voi olla jonkinasteinen placebo-ilmiökin kyseessä..
Sssan*

Posts: 651

#3886 • • Sssan* Kalastaa kalsarit jalassa
Tämä prklen koulu JA "todella ammatillinen"opetus *dissaa* Kuinka voi edes oppia mitään kun ei kerrota eikä auteta....*ding* mä skippaan taas tämän kurssin.....

--
Yy kaa yy kaa, minä olen Hämähäkki..

MiMoSa

Posts: 1,664

#3887 • • MiMoSa

Jone, 19.1.2006 10:05:
---
MiMoSa, 19.1.2006 09:12:
En tiedä onko tää jo tullu, mut mua ottaa suunnattomasti päähän se kun oot automaatilla ja se kone käskee laittaa sirukortin siniseen aukkoon. Kun sitä yrittää siihen laittaa se ei huoli sitä melkeinpä ikinä ja sit se on pakko laittaa siihen keltaseen, jolloin siihen tulee teksti et "käytä seuraavalla kerralla sinistä aukkoa".*grr**eikä**toktok* Käyttäsin kyllä jos se rakkine suostuis ottamaan sen kortin sinne siniseen aukkoon!!!!*grr**grr**grr*

---


Koitahan huviksesi pitää kortin siruosaa ihan muutama sekuntti sormien välissä ennenkuin laitat sen koneeseen. Tuntuis toimivan ainakin mun korttini kanssa tohon ongelmaa.

Eri asia on sit onko siitä sinisen aukon käyttämisestä nyt sit olevinaan jotain konkreettista hyötyäkin. En oo kyl vielä havainnut.



Piti heti mennä testaamaan ja sehän toimi!*joo*

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

Nectarine

Posts: 475

#3888 • • Nectarine Rouva T

Trixie, 22.1.2006 00:15:
*grr* Vihaan tätä helvetin talvee ja kaiken maailman sairauksia *hmph*



*dissaa* samat sanat!
koska tulee kesä? voisko olla jo kesä? jos oikein kovasti toivoo? pliis...

--
Prinsessa Ruusunen

wiwi

Posts: 1,575

#3889 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava
Se että aina kun mä hakeudun tänne atk-luokkaan hoitamaan mun sosiaalisia kontakteja jostain hyökkää lauma kovaäänisiä nörttejä ja valtaa kaikkia koneet. Sit ne huutelee mun ohi toisilleen jotain hämäriä koodikielisiä viestejä ja häiritsee mun ajattelua. Lisäks tääl haisee armottoman pahalta*grr*

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

excelsior

Posts: 151

#3890 • • excelsior :)
naiset joista ei pääse eroon... naiset jotka ei ymmärrä lähtee kun käsketään... naiset jotka ei usko kun sanotaan EN HALUA NÄHDÄKKÄÄN SUA...

johtopäätöksenä naiset yleisesti

--
Vastedes ei tarvitse olla kuin päättäväisesti moderni, eikä tämä ole ohjelmallista vaan välttämätöntä ja kiireellistä.

Nex

Posts: 83

#3891 • • Nex
Muakin ärsyttää talvi +
ylimielisyys, epäoikeudenmukaisuus, kaksinaamaisuus, epäaitous, pinnallisuus, väkivalta, alkoholismi, narkkarit, rahapula, liian isot vuokrat, vaatteiden ja tavaroiden kalleus, ahneus, matematiikka, epätietoisuus, työttömyys, eläinrääkkääjät, kiusaaminen

jne. O __ o *senkin**pökr*
Lenita

Posts: 1,423

#3892 • • Lenita

-Santtu-, 17.1.2006 12:03:
Unettomuus.

Osittain voi olla työstressin lisäksi myös omaa vikaa kun pitää viikonloppuisin sotkea unirytmi, mut silti.. Ei voi olla mahdollista että vaikka olen aivan rättiväsynyt niin viimeyönäkin valvoin pari tuntia keskellä yötä. Ja miten turhauttavaa on se sängyssä valveilla pyöriskely, kun tietää että parin tunnin päästä noustava töihin.

Kenelläkään kokemusta apteekin rohdosvalmisteista (ilman reseptiä saatavat), onko niistä mitään apua unettomuuteen?



Mä oon kokeillut valeriaanauutetta ja kyllä se vähän rauhottaa tai ainakin nukun sikeämmin ja jos herään aamuyöllä, niin nukahdan melkein heti uudestaan.

Mutta ihan järkyttävän makuista liejua se kyllä on! Suosittelen siis ostamaan pillerimuodossa.

--
^_____________^

Mimir

Posts: 1,366

#3893 • • Mimir Rouva Yninä
Työvuorot, lähinnä aamuvuoro iltavuoron jälkeen.

Ei mene mun ymmärrykseen millään, että mikä järki näissä vuoroissa on. Iltavuorosta pääsen kotiin kymmeneltä. Omaa autoa ei ole, julkiset menee tuohon aikaan jo sen verran huonosti, että olen kotona vasta lähempänä puolta kahtatoista. Siinä vaiheessa mulla on edessäni aamupäivän jälkeen ensimmäinen hetki, kun ehdin istua rauhassa alas, ei siinä ole toivoakaan, että heti pääsisin nukkumaan, kun päivän asiat pyörii vielä päässä. Pitäis laittaa kanineiti nukkumaan, syödä itse jotain, katsoa seuraavan työpäivän hommat valmiiks ja noin. Nopeita hommia itsessään, mutta kun niitä on monta ni aikaakin kuluu. Yleensä saan unta vasta lähempänä yhtä, ja seuraavana aamuna on noustava viideltä suihkuun, jotta olisi ennen kuutta jo bussissa ollakseen seitsemältä pirteänä töissä.

Onneksi mulla on hyvät unenlahjat eikä toi ole jokapäiväistä. Välillä vaan toivon, että toiveammattini olis alalla, jossa olis inhimilliset työajat ja työhön nähden edes kohtuullinen palkka. Mut ei kai tässä muita voi syyttää, iteppä oon alani valinnut.

--
[Wings are growing on her.]

Freja

Posts: 8,775

#3894 • • Freja Sihteeri
se, että mulla on joku lasku maksamatta, tiedän sen. Mikä se on, sitä en tiedä.

*toktok*

Tahtoo uuden tietsapöydän missä olis joku hylly mihin vois laittaa mapin tms missä olis laskut niin ne ei olis aina hukassa tälleen *grr*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Freja

Posts: 8,775

#3895 • • Freja Sihteeri

Mimir, 24.1.2006 23:31:
-klip-



Mä tiedän just _tarkalleen_ miltä susta tuntuu *poks* Onneks on silti niitä kivojakin päiviä ja mulla ainakin ihanat työkaverit auttaa jaksamaan *hihu*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Gleba

Posts: 549

#3896 • • Gleba
ärsyttää kun elämä on niin pirun tylsää, mitään ei tapahu ja missään ei oo ketään ja vituttaa koko vitun suomi saatana ja koulu ja kaikki.

--
I can scare the stupid out of you, but the lazy runs deep.

Mellu-

Posts: 4,006

#3897 • • Mellu-
mul ei oo yhtää kivaa kuvaa itestä minkä vois teetättää ihan paprulle ja antaa isovanhemmille ku ne on kohta vuoden ruinannu *igor*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

pirpeli

Posts: 5,533

#3898 • • pirpeli
Tää stanan jalkasärky*grr* times tuhat. MEE POIS!

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Mimir

Posts: 1,366

#3899 • • Mimir Rouva Yninä

Freja, 25.1.2006 15:34:
Mä tiedän just _tarkalleen_ miltä susta tuntuu *poks* Onneks on silti niitä kivojakin päiviä ja mulla ainakin ihanat työkaverit auttaa jaksamaan *hihu*



Joo, kyllähän työkaverit auttaa jaksamaan. Ja itse työkin lopulta, ala kun on kuitenkin selkeästi mun ala ja tykkään hommastani. Eiköhän me tästä ihan hengissä selvitä *joo*

--
[Wings are growing on her.]

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#3900 • • Edited Hyzenthlay myrkynsekoittaja
Saatanan mtv3! *grr* Työpaikalle ilmestyi maanantai-aamuna porukkaa kuvaamaan jotain pätkää maikkarin uutisiin. Sanoin sitten, että en MISSÄÄN NIMESSÄ halua tulla kuvatuksi. Olin tietysti viikonlopun jälkeen v***n väsynyt ja kitkuttelin parin tunnin unilla + näytin tietysti ihan petolinnun perseeltä! Lisäksi pelkään kameroita, ja olen mm. saanut paniikkikohtauksia (mainitsin tämänkin). No kuinkas ollakaan, kuulin tänään että olin sitten kuulemma kolmosen uutisissa *toktok*

Tekee mieli kyllä antaa niille vähän palautetta. Onko se niin hauskaa pöllähtää kuvaamaan mua kun raahaudun krapulaisena maanantai-aamuna töihin enkä tosiaankaan halua tulla kuvatuksi. Ja onko näillä edes mitään vitun oikeutta kuvata mua *toktok* YKSI SYY LISÄÄ OLLA MENEMÄTTÄ MAANANTAINA TÖIHIN!

VITTU

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D