14,184 posts, 710 pages, 4,807,369 views
-Santtu-, 17.1.2006 12:03:
Kenelläkään kokemusta apteekin rohdosvalmisteista (ilman reseptiä saatavat), onko niistä mitään apua unettomuuteen?
Jone, 19.1.2006 10:05:
---
MiMoSa, 19.1.2006 09:12:
En tiedä onko tää jo tullu, mut mua ottaa suunnattomasti päähän se kun oot automaatilla ja se kone käskee laittaa sirukortin siniseen aukkoon. Kun sitä yrittää siihen laittaa se ei huoli sitä melkeinpä ikinä ja sit se on pakko laittaa siihen keltaseen, jolloin siihen tulee teksti et "käytä seuraavalla kerralla sinistä aukkoa". Käyttäsin kyllä jos se rakkine suostuis ottamaan sen kortin sinne siniseen aukkoon!!!!
---
Koitahan huviksesi pitää kortin siruosaa ihan muutama sekuntti sormien välissä ennenkuin laitat sen koneeseen. Tuntuis toimivan ainakin mun korttini kanssa tohon ongelmaa.
Eri asia on sit onko siitä sinisen aukon käyttämisestä nyt sit olevinaan jotain konkreettista hyötyäkin. En oo kyl vielä havainnut.
Trixie, 22.1.2006 00:15:
Vihaan tätä helvetin talvee ja kaiken maailman sairauksia
-Santtu-, 17.1.2006 12:03:
Unettomuus.
Osittain voi olla työstressin lisäksi myös omaa vikaa kun pitää viikonloppuisin sotkea unirytmi, mut silti.. Ei voi olla mahdollista että vaikka olen aivan rättiväsynyt niin viimeyönäkin valvoin pari tuntia keskellä yötä. Ja miten turhauttavaa on se sängyssä valveilla pyöriskely, kun tietää että parin tunnin päästä noustava töihin.
Kenelläkään kokemusta apteekin rohdosvalmisteista (ilman reseptiä saatavat), onko niistä mitään apua unettomuuteen?
Mimir, 24.1.2006 23:31:
-klip-
Freja, 25.1.2006 15:34:
Mä tiedän just _tarkalleen_ miltä susta tuntuu Onneks on silti niitä kivojakin päiviä ja mulla ainakin ihanat työkaverit auttaa jaksamaan