Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,633,211 views

Oleanterinkukka

Posts: 183

#3861 • • Oleanterinkukka Hehkuttaja
Oma tupakointi ja itsekurin puute. Taas piti lounaalla käydä ostamassa askin verran, vaikka oon sata kertaa itelleni luvannut että ite en osta. Jos muut tarjoo, niin voin ottaa mut prkl näin tässä taas kävi. *grr**eikä**ding*

--
Camoon baby join my nasty joyride... ;)

wiwi

Posts: 1,575

#3862 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava
Nää kaikki tyhmät ihmiset joita on koulu täynnä. Miks vaivautua kaveeraamaan vaik molemmat tietää ettei olla mitään ystäviä? Miksi ihmisten pitää kysellä parilla sanalla mun kuulumisia ja vetää sitten tuttu johtopäätös että mulla menee tosi huonosti kun elän vähän erilaista elämää, ja muutenkin olen kai täällä jotenkin poikkeava?

Sitä paitsi, mä syön mieluummin yksin kun porukassa josta en pidä. Ei tarvitse katsoa säälivästi kun kävelette ohi!

Onneksi on tietokone aina käytettävissä*tirsk*

On mulla täällä ystäviäkin. Tää loppujengi on vaan syvältä*dissaa* Vitun läpimätä pikkukylä,prkl.

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

Philly

Posts: 506

#3863 • • Philly AIM HIGH!
Se kun menee aamulla suihkuun ja ei millään saa saa "säädettyä" sopivaa vedenlämpöä. Kylmää, kuumaa, kylmää, kuumaa... Saa prkl koko ajan toinen käsi olla siinä hanassa kiinni *grr*
josbe

Posts: 1,982

#3864 • • josbe suomalainen juhlakinkku
Kateus, joka näyttäytyy ennakkoluuloina, mutta on itse asiassa verhottu "fiksuuden" muotoon. Se on niin läpinäkyvää, että tyhminkin pystyisi tunnistamaan sen kateudeksi.
vaavu

Posts: 1,324

#3865 • • vaavu vara-vana
Huonosti auratut tiet:

1135218357589.gif


Espoon aurauksessa näyttää olevan joku ihme säästämisvimma, kun esimerkiksi Silkkiniityltä aurataan osa teistä, ja osa jätetään auraamatta. Niinpä mulla on joka päivä vaihtoehtoina joko a) pyöräillä auraamatonta umpihankea, mikä on vähän turhan haasteellista tai b) kiertää eri reittiä, joka hidastaa matkaa ikävästi.

Lisää ärsytyksen aiheita: ihmiset, jotka kulkevat talvisin keskellä pyöräteitä. No, nämä kyllä risovat vuodenajasta riippumatta. Pahimmat vielä oikein suuttuvat, kun niille antaa äänimerkkiä.
Oleanterinkukka

Posts: 183

#3866 • • Oleanterinkukka Hehkuttaja

Philly, 17.1.2006 12:11:
Se kun menee aamulla suihkuun ja ei millään saa saa "säädettyä" sopivaa vedenlämpöä. Kylmää, kuumaa, kylmää, kuumaa... Saa prkl koko ajan toinen käsi olla siinä hanassa kiinni *grr*



Muuta helsinkiin. Täällä meillä on hanoissa sellaiset sekottajat siellä hanan sisällä. *vink*

--
Camoon baby join my nasty joyride... ;)

Jammailija

Posts: 3,224

#3867 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s
Ärsyttää ihan perkeleesti se, että jos oon sopinu jonkun kaverin kanssa velkojenmaksupäivästä (kaveri maksaa siis mulle), niin rahaa ei näy eikä mitään ilmoitusta, että miksi on myöhässä. No toi ny on vielä pientä, mut ku siihen lisätään 1-2 kk odotusaikaa, milloin ei mitään kuulu tästä kaverista kaikista yhteydenotoista huolimatta, niin kyl se risoo.

RAHA-ASIAT on nro.1 prioriteetti ja ne tulee hoitaa säntillisesti. Köyhän äidin kasvattamana ymmärrän jos rahaa ei joskus ole. Mutta silloin täytyy olla reipas, ottaa yhteyttä, kertoa rehellisesti tilanne ja sopia uusi maksupäivämäärä. Harmittaa, että rahaa ei tule, mutta eniten harmittaa tiedottomuus, että milloin sitä rahaa olisi mahdollista saada.
PRKL.

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

akir0

Posts: 2,554

#3868 • • akir0 idleRPG champion 2009

vaavu, 17.1.2006 13:08:
Lisää ärsytyksen aiheita: ihmiset, jotka kulkevat talvisin keskellä pyöräteitä. No, nämä kyllä risovat vuodenajasta riippumatta. Pahimmat vielä oikein suuttuvat, kun niille antaa äänimerkkiä.



Samaa mieltä, sekä katujen aurauksesta, että ihmisistä.

Lisäks ihmisillä on joku ihme tapa veivata tien laidasta toiseen ja satunnaisesti tehdä äkkinäisiä pysähdyksiä keskelle kulkuväylää.
Elmiira

Posts: 1,446

#3869 • • Elmiira
Se, että en osaa sanoa EI.

--
~Kokemusta ei voi luoda, se pitää kokea~

aurinko

Posts: 895

#3870 • • aurinko mustikkainen noitanainen

-Santtu-, 17.1.2006 12:03:

Kenelläkään kokemusta apteekin rohdosvalmisteista (ilman reseptiä saatavat), onko niistä mitään apua unettomuuteen?



Luulen että ne toimii vaan jos niihin oikein uskoo..
Oon kokeillu unikuuta ja herbivalia. Unikuu tuntui välillä toimivankin mutta toi herbival on kyllä yhtä tyhjän kanssa *igor*

On tosin mahdollista että uskoni moisiin valmisteisiin on vaan hiipunut eikä ne siksi toimi :(

--
Ota aurinko syliisi, silmiisi kuu.

Optik

Posts: 1,691

#3871 • • Optik Piikkisika/Outopallo
Tuo -25,3 astetta tuolla ulkona *grr*

--
Tylsyys ei tapa, mutta joskus toivot, että tappaisi.

John

Posts: 1,384

#3872 • • Edited John Lauma

aurinko, 18.1.2006 23:03:
---
-Santtu-, 17.1.2006 12:03:

Kenelläkään kokemusta apteekin rohdosvalmisteista (ilman reseptiä saatavat), onko niistä mitään apua unettomuuteen?

---


Luulen että ne toimii vaan jos niihin oikein uskoo..
Oon kokeillu unikuuta ja herbivalia. Unikuu tuntui välillä toimivankin mutta toi herbival on kyllä yhtä tyhjän kanssa *igor*

On tosin mahdollista että uskoni moisiin valmisteisiin on vaan hiipunut eikä ne siksi toimi :(



Kyllä reseptittömät luontaistuotteetkin sisältävät vaikuttavia alkaloideja (esimerkiksi valeriaana sisältää GHB:n kaltaista ainetta), mutta pienissä määrissä. Ne eivät sovellu nopeasti vaikuttaviksi nukahtamislääkkeiksi eikä vakavien unihäiriöiden hoitoon, mutta lievän unihäiriön itsehoitoon kylläkin. Vaikutus on yleensä huomattavissa parin viikon käytön jälkeen.

Yleisesti käytetty aine on valeriaanauute (jota on unikuussa), jonka tehoa parantaa samanaikainen humalan käyttö (jota löytyy herbivalista). Näiden riippuvuuspotentiaalit ovat hyvin pieniä, ja ne ovat siksi turvallinen vaihtoehto itselääkitykseen.

Pitää kuitenkin muistaa että nämä ovat hyvin mietoja aineita, ja jos unihäiriöt ovat vakavia tai jatkuvat itsehoidosta huolimatta, kannattaa ottaa yhteyttä lääkäriin.

--
Fancy some cheese, Gromit?

MiMoSa

Posts: 1,664

#3873 • • MiMoSa
En tiedä onko tää jo tullu, mut mua ottaa suunnattomasti päähän se kun oot automaatilla ja se kone käskee laittaa sirukortin siniseen aukkoon. Kun sitä yrittää siihen laittaa se ei huoli sitä melkeinpä ikinä ja sit se on pakko laittaa siihen keltaseen, jolloin siihen tulee teksti et "käytä seuraavalla kerralla sinistä aukkoa".*grr**eikä**toktok* Käyttäsin kyllä jos se rakkine suostuis ottamaan sen kortin sinne siniseen aukkoon!!!!*grr**grr**grr*

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#3874 • • Edited Hyzenthlay myrkynsekoittaja

MiMoSa, 19.1.2006 09:12:
Kun sitä yrittää siihen laittaa se ei huoli sitä melkeinpä ikinä ja sit se on pakko laittaa siihen keltaseen, jolloin siihen tulee teksti et "käytä seuraavalla kerralla sinistä aukkoa".*grr**eikä**toktok*



Ärr, oon huomannu ihan saman! Oon kyl koko ajan luullu et vika on mussa kun en osaa työntää sitä korttii sinne siniseen aukkoon *nauru*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Jone

Posts: 8,258

#3875 • • Jone Archibald Haddock

MiMoSa, 19.1.2006 09:12:
En tiedä onko tää jo tullu, mut mua ottaa suunnattomasti päähän se kun oot automaatilla ja se kone käskee laittaa sirukortin siniseen aukkoon. Kun sitä yrittää siihen laittaa se ei huoli sitä melkeinpä ikinä ja sit se on pakko laittaa siihen keltaseen, jolloin siihen tulee teksti et "käytä seuraavalla kerralla sinistä aukkoa".*grr**eikä**toktok* Käyttäsin kyllä jos se rakkine suostuis ottamaan sen kortin sinne siniseen aukkoon!!!!*grr**grr**grr*



Koitahan huviksesi pitää kortin siruosaa ihan muutama sekuntti sormien välissä ennenkuin laitat sen koneeseen. Tuntuis toimivan ainakin mun korttini kanssa tohon ongelmaa.

Eri asia on sit onko siitä sinisen aukon käyttämisestä nyt sit olevinaan jotain konkreettista hyötyäkin. En oo kyl vielä havainnut.
Fyrisch

Posts: 4,525

#3876 • • Fyrisch
Mä oon aina tunkenu sitä korttii siihe keltasee koska sininen ei toimaa mullakaa..

Pitää kokeilla Jonen kikkakakkost!
Avatar
#3877 • • infiana Guest

-Santtu-, 17.1.2006 12:03:
Unettomuus.

Osittain voi olla työstressin lisäksi myös omaa vikaa kun pitää viikonloppuisin sotkea unirytmi, mut silti.. Ei voi olla mahdollista että vaikka olen aivan rättiväsynyt niin viimeyönäkin valvoin pari tuntia keskellä yötä. Ja miten turhauttavaa on se sängyssä valveilla pyöriskely, kun tietää että parin tunnin päästä noustava töihin.

Kenelläkään kokemusta apteekin rohdosvalmisteista (ilman reseptiä saatavat), onko niistä mitään apua unettomuuteen?



Mä koitin ruotsissa noita luonnontuotteita... kai ne autto... Kannattaa kokeilla.

Mullakin on ollut viimeaikoina vaikeuksia nukkua. Se on ihan hirveetä katsoa kelloa ja todeta että se on kolme, ja kuudelta on oltava pystyssä.
Verottaja

Posts: 1,174

#3878 • • Verottaja no-life / luuviulu
Joku vähis yrittää haxoroida mun koneelle, mutta onneks
avast! ym. näyttäis pitävän sen kurissa. *dissaa*

--
You´ve changed things, forever. There´s no going back.
See to them, you´re just a freak... like me.

tomppi

Posts: 1,600

#3879 • • Edited tomppi thzombie ™

MiMoSa, 19.1.2006 09:12:
En tiedä onko tää jo tullu, mut mua ottaa suunnattomasti päähän se kun oot automaatilla ja se kone käskee laittaa sirukortin siniseen aukkoon.



Pankista tuli tällainen viesti 9 päivää sitten:

"Då du med ett chippkort lyfter kontanter från Otto. automater
fungerar ditt kort fr.o.m den 1 februari 2006 enbart i den
blåa kortläsaren."

--
My fellow Americans. I'm pleased to tell you today that Ive signed legislation that will outlaw Russia forever. We begin bombing in five minutes. - Ronald Reagan, 1984

Lyylikki

Posts: 2,975

#3880 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

Jone,
Eri asia on sit onko siitä sinisen aukon käyttämisestä nyt sit olevinaan jotain konkreettista hyötyäkin. En oo kyl vielä havainnut.



Sinällään jokapäiväiseen elämään niistä sinisistä huulista ei ehkä ole niin merkittävää hyötyä. Kaikki varmasti kuitenkin muistavat tapauksia, joissa pankkikortin magneettijuova on kopioitu ja tehty uusi kortti, tunnusluku urkittu ja tili imetty tyhjiin. Kun käyttää sirukorttia tämä on mahdotonta eli sirukortin käyttö on siltä osin turvallisempaa.

Sirukortille myös mahtuu enemmän tietoa, kuin magneettijuovaan eli tulevaisuudessa ihmiset saattavat selvitä vain yhdellä sirullisella kortilla. Ketäpä nimittäin ei rassaisi kymmenet kortit lompakossa ja toinen mokoma kotona.

Tarttee itsekin kokeilla tuota "lämmitys" kikkaa, jos alkaisi paremmin toimia. Ärsyttää suunnattomasti tuommoinen, kun ei toimi.