Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,625,125 views

Zimeon

Posts: 310

#1901 • • Zimeon

Rikku:
- Rahapula.

*grr*



Sanos muuta *grr*
Dementation

Posts: 2,892

#1902 • • Dementation wednesday?
Se että olen tälläinen idiootti.
*kivatsulle* *poks* *eiei*

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

excelsior

Posts: 151

#1903 • • excelsior :)
kaikenlainen vain oman edun tavoittelu ja muiden tyystin unohtaminen, mielestäni pitäisi jokaista kohtaan löytyä kunnioitusta ja ymmärrystä... nii ja ne prkl:n mulkut eläkeläiset =)

--
Vastedes ei tarvitse olla kuin päättäväisesti moderni, eikä tämä ole ohjelmallista vaan välttämätöntä ja kiireellistä.

Coon--

Posts: 640

#1904 • • Coon-- 5,2 mmol/l

mayah:
---
Coon:
Sattuu olemaan kimpassa sellasen ihmisen kanssa joka on jokseenkin tunnettu. Siinä sitten pitää vaan yrittää roikkua mukaan, vaikka onkin ihan out skenempien ihmiseten jutuista, menoista ja tavoista *grr*

---


Pööh, sä oot paljon skenempi ku se. Mä ainaki hengaan aina sun lähelläs vaan sen takii, et susta voi saada pisteitä, mut siit toisesta ei kyl heru yhtään. *hali*



ihku *plur**hali**pus*
innae

Posts: 1,377

#1905 • • innae PaskaJätkä
Nälkä.
Se että jumitan tässä koneella vaikka olisi jo vähän kiirus... Laiskotuttais vaan niin hel.

--
PaskaJätkä

Syder

Posts: 2,255

#1907 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.
Roosa Meriläinen ja sen kohellukset. Viimeisin veto oli vapauttaa nuoret isät asepalveluksesta, juurikin näin gogo roosa.
Ei hyvää päivää tätä autuasta vitutuksen maksimoitumista ja kulminoitumista yhteen henkilöön vain yhtee kuolevaisee ihmiseen. Saunan takana on vielä tilaa tollasille perkele!

--
Divida et impera.

siveys

Posts: 2,492

#1908 • • siveys lovely

Syder:
Roosa Meriläinen ja sen kohellukset. Viimeisin veto oli vapauttaa nuoret isät asepalveluksesta, juurikin näin gogo roosa.
Ei hyvää päivää tätä autuasta vitutuksen maksimoitumista ja kulminoitumista yhteen henkilöön vain yhtee kuolevaisee ihmiseen. Saunan takana on vielä tilaa tollasille perkele!


Ai jotta olet sitten sitä mieltä, että metsässä kykkiminen on ehdottomasti parempi vaihtoehto kuin oman lapsen kasvattaminen?

Ei niin ettäkö olisin täysin tämän ehdotuksen kannalla, sillä esimerkiksi siviilipalvelus sopisi kuitenkin huomattavasti paremmin lapsellisille asevelvollisille jos nykyinen asevelvollisuus halutaan vielä pitkään säilyttää.
Syder

Posts: 2,255

#1909 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.
Esim joo lapsen kasvattaminen on tärkeää. En itse mitenkään ole sillä kannalla että kaikkien pitäisi ehdottomasti suorittaa asevelvollisuus, mut siviilipalveluskohteita on paljon ja niistä saa aina sen työkokemuksen yms et mieluummin sit vaikka sinne, ni eipähä jää lapsukaiken ilman ruokaa jos vaikka sivarin jälkee saa jonku alan työpaikan yms.

--
Divida et impera.

Nacu

Posts: 1,293

#1910 • • Nacu Nacu on the outside, tasty on the inside
Päivän :(
kirjoitettu: 3.12.2004 16:28

Nacu
Mun päivän :( vois olla vaikka, että tehtiin kaverin kanssa ryhmätyötä 4h eikä vieläkään saatu valmiiks. *grr* Vitun suurkeittiötoiminta *grr* vitun unelmakeittiö *grr* vitun opettaja *grr* vitun aikataulu *grr*



Tänään oli se esitys *igor* Muut ryhmät oli piirrelly pahville pohjapiirrustuksen ja liimannu siihen esitteistä leikeltyjä keittiölaitteita... Sit ope sanoo, että joka ryhmällä on minuutti aikaa myydä muille se oma keittiönsä ja sit äänestetään mikä niist oli paras... Meidän hieno leivinpaperipiirros (joka sentti mitattuna ja kattokorkeudetkin mietittyinä että mahtuu tarpeeks monta hyllyä) ei päässy oikein oikeuksiinsa... Oli laitteet ja hinnat (tosin toisella paperilla siististi kategorioittain) ja mitat ja viemärinperkeleetki paikoillaan... En mä voinu tajuta, että tää oli taas tämmönen leikkikoulutehtävä *igor* Vitun laitos, saatana! Lopetan sut ihan just!

(ja sit luokkakaverit vielä vittuili, että montako ovaria tästä meinattiin repiä... toiset ku oli leikannu-liimannu tehtävän edellisenä iltana...)

--
yes i am alone
but then again i always was
as far back as i can tell i think maybe its because
because you were never really real to begin with
i just made you up to hurt myself

äm

Posts: 2,376

#1911 • • äm
Se, että pitää tauotta varoa askeleitaan, ettei liukastu.

--
Ei omenapuusta kauas putoa.

Coon--

Posts: 640

#1912 • • Coon-- 5,2 mmol/l
Se että olen vieläkin töissä... 15 aamua.
Jouluruuhka alkaa
Ulkona on postinjakajalle oikein suotuisan liukas keli *grr*
Rappukäytävät missä on paljon portaita *uuh*
Avatar
#1913 • • Jaska Guest

Avernian:
---
Jaska:
(tiedätte kyllä ketä)

---


Ketkä, tai kuka. Ei ketä.


On poliiseistakin jtn hyötyy...*lmao*
siitos...
Avatar
#1914 • • Jaska Guest

Ana-5000:
---
Jaska:
Forum poliisit. (tiedätte kyllä ketä)

---


Move along, sir.



Niin tässä niistä yksi.*taputapu**sydän*
Avatar
#1915 • • astaroth Guest
Se, kun lähijunissa kaikki urpot tunkevat väkisin
sisään hirveään ulos tulevaan ihmismassaan,
kun jotkut yrittäisivät päästä poiskin.
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#1916 • • Aziz Combat Fighter

Jaska:
---
Ana-5000:
---
Jaska:
Forum poliisit. (tiedätte kyllä ketä)
---
Move along, sir.
---
Niin tässä niistä yksi.*taputapu**sydän*



Täällä ei ole mitään nähtävää. Menkää takaisin koteihinne.
Jone

Posts: 8,258

#1917 • • Jone Archibald Haddock

Nacu:
Päivän :(
kirjoitettu: 3.12.2004 16:28


---
Nacu
Mun päivän :( vois olla vaikka, että tehtiin kaverin kanssa ryhmätyötä 4h eikä vieläkään saatu valmiiks. *grr* Vitun suurkeittiötoiminta *grr* vitun unelmakeittiö *grr* vitun opettaja *grr* vitun aikataulu *grr*
---


Tänään oli se esitys *igor* Muut ryhmät oli piirrelly pahville pohjapiirrustuksen ja liimannu siihen esitteistä leikeltyjä keittiölaitteita... Sit ope sanoo, että joka ryhmällä on minuutti aikaa myydä muille se oma keittiönsä ja sit äänestetään mikä niist oli paras... Meidän hieno leivinpaperipiirros (joka sentti mitattuna ja kattokorkeudetkin mietittyinä että mahtuu tarpeeks monta hyllyä) ei päässy oikein oikeuksiinsa... Oli laitteet ja hinnat (tosin toisella paperilla siististi kategorioittain) ja mitat ja viemärinperkeleetki paikoillaan... En mä voinu tajuta, että tää oli taas tämmönen leikkikoulutehtävä *igor* Vitun laitos, saatana! Lopetan sut ihan just!

(ja sit luokkakaverit vielä vittuili, että montako ovaria tästä meinattiin repiä... toiset ku oli leikannu-liimannu tehtävän edellisenä iltana...)



En yleensä halua quotata pidempiä tekstejä, mutta tän tekeminen oli sellainen "I HEAR YOU"-juttu, et oli aivan pakko.

Mun opiskelumotivaationi tuhoutui jo ensimmäisenä AMK-vuonna täysin siihen, että koko systeemi toimii meilläkin just tollasella leikkikoulupohjalla. Itse vääntelen duuneja perfektionismiani yleensä aivan liian pitkälle (usein jopa viimeisen palautuspäivän ohi) kun mun on täysin mahdotonta käsittää sitä skeidaa, jota meilläkin liki valmiit tradenomit viitsivät vakavissaan esittää koko luokalle tai palauttaa opettajalle.

Murehdin vakavissani siitä etten koskaan valmistu ja mulla on puolet vähemmän ovareita kuin monilla "leikkaa, liimaa ja kuseta"-apinoilla. Nämä apinat ovat kohta ulkona siitä ihanasta laitoksesta, jonka penkkejä mä kulutan vielä pitkään vaikka tiedän että ammatillinen osaamiseni opiskelemaltamme alalta ylittää yhtä kanssaopiskelijaa lukuunottamatta koko lauman osaamisen. Olen myöskin aivan varma, että tätä yhtä poikkeusta lukuunottamatta opinnäytetyöt tulevat olemaan sitä samaa paskaa mitä olen tässä nyt 2½ vuotta katsellut.

VOI TURHAUMA.

Sääliksi käy niitä yrityksiä, jotka nämäkin ihmiset tulevat rekrytoimaan.
Nacu

Posts: 1,293

#1918 • • Nacu Nacu on the outside, tasty on the inside

Jone:
*clip*



Apua.. ihan kun mun suustani tuo... *ding*

Sekään ei tod. motivoi, että opettaja ihan oikeesti haluaa vaan jonkun pahvitehtävän. Tuntee olevansa jopa sitä älykkäämpi *nauru*

(huomenna vuoden myöhässä olevan markkinointisuunnitelman esittäminen... aikaa 15 min..)

*ovareidenmetsästel*

--
yes i am alone
but then again i always was
as far back as i can tell i think maybe its because
because you were never really real to begin with
i just made you up to hurt myself

Avatar
#1919 • • tintsu Guest
-paska talvi
-Macromedia FreeHand ohjelma just nyt
-joululahjat
-tuleva tammikuu ku jengi karkaa inttii
-väsy
*dissaa**grr*
Avatar
#1920 • • VilliTiikeri Guest
Mua ärsyttää ihmiset jotka törttöilevät liikenteessä. Näen joka kerta punaista kun törmään sellaisiin ihmisiin..*kivatsulle* *hmph* hermo menee varsinkin liikennevaloissa..*pahis*

Tosin tässä sitä puhuu neiti jolla ei ole korttia vielä.. *nauru* että saas nähdä millainen kuski itse olen.. *hih*