14,184 posts, 710 pages, 4,808,647 views
mayah:
---
Coon:
Sattuu olemaan kimpassa sellasen ihmisen kanssa joka on jokseenkin tunnettu. Siinä sitten pitää vaan yrittää roikkua mukaan, vaikka onkin ihan out skenempien ihmiseten jutuista, menoista ja tavoista
---
Pööh, sä oot paljon skenempi ku se. Mä ainaki hengaan aina sun lähelläs vaan sen takii, et susta voi saada pisteitä, mut siit toisesta ei kyl heru yhtään.
Jaska:
Forum poliisit. (tiedätte kyllä ketä)
Syder:
Roosa Meriläinen ja sen kohellukset. Viimeisin veto oli vapauttaa nuoret isät asepalveluksesta, juurikin näin gogo roosa.
Ei hyvää päivää tätä autuasta vitutuksen maksimoitumista ja kulminoitumista yhteen henkilöön vain yhtee kuolevaisee ihmiseen. Saunan takana on vielä tilaa tollasille perkele!
Nacu
Mun päivän :( vois olla vaikka, että tehtiin kaverin kanssa ryhmätyötä 4h eikä vieläkään saatu valmiiks. Vitun suurkeittiötoiminta vitun unelmakeittiö vitun opettaja vitun aikataulu
Avernian:
---
Jaska:
(tiedätte kyllä ketä)
---
Ketkä, tai kuka. Ei ketä.
Ana-5000:
---
Jaska:
---
Move along, sir.
Jaska:
---
Ana-5000:
---
Jaska:
---
Move along, sir.
---
Niin tässä niistä yksi.*taputapu*
Nacu:
Päivän :(
kirjoitettu: 3.12.2004 16:28
---
Nacu
Mun päivän :( vois olla vaikka, että tehtiin kaverin kanssa ryhmätyötä 4h eikä vieläkään saatu valmiiks. Vitun suurkeittiötoiminta vitun unelmakeittiö vitun opettaja vitun aikataulu
---
Tänään oli se esitys Muut ryhmät oli piirrelly pahville pohjapiirrustuksen ja liimannu siihen esitteistä leikeltyjä keittiölaitteita... Sit ope sanoo, että joka ryhmällä on minuutti aikaa myydä muille se oma keittiönsä ja sit äänestetään mikä niist oli paras... Meidän hieno leivinpaperipiirros (joka sentti mitattuna ja kattokorkeudetkin mietittyinä että mahtuu tarpeeks monta hyllyä) ei päässy oikein oikeuksiinsa... Oli laitteet ja hinnat (tosin toisella paperilla siististi kategorioittain) ja mitat ja viemärinperkeleetki paikoillaan... En mä voinu tajuta, että tää oli taas tämmönen leikkikoulutehtävä Vitun laitos, saatana! Lopetan sut ihan just!
(ja sit luokkakaverit vielä vittuili, että montako ovaria tästä meinattiin repiä... toiset ku oli leikannu-liimannu tehtävän edellisenä iltana...)
Jone:
*clip*