Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,628,174 views

Keniro

Posts: 369

#921 • • Keniro
Se kun ei ikinä oo mihinkään rahaa *nyyh*
T-rex

Posts: 262

#922 • • T-rex ku(i)va tomaatti

mayah:
Ihmiset jotka heittävät pahvit paperinkeräys-laatikkoon ja perus roskapussit kartonkikeräys-laatikkoon *kivatsulle*

Koita siinä sitten lajitella roskasi viimeisenpäälle hyvin (kun kerran taloyhtiössä on kaikelle mahdolliselle omat laatikkonsa) ja sitten joku aivoton toope tunkee omansa ihan miten sattuu *släp*



tai se, että jätteiden lajittelumahdollisuutta ei ole järjestetty kunnolla suht ison opiskelija-asuntoja sisältävän muutaman talon kesken. J***lauta, onko sinne oikeasti niin vaikeata saada muutakin pönttöjä kuin sekäjäte, paperi ja biojäte, jonne jotkut ääliöt muuten kantaa kaikki ananaspurkeista nauloihin *kivatsulle*, niin kivat teille vaan.

Ehkä just tuon takia.

Pärkele.

--
Makealta maistuu synnillinen rakkaus.
-Islantilainen sananlasku-

Suklaa on kanssa aika hyvää..

UnityF

Posts: 15,721

#923 • • UnityF joo just se
Se että laittaa viestii, kysyy tärkeetä asiaa ja ei osaa vastaa... *dissaa*
Tai ylipäätänsä kun ei osaa ikinä vastaa puhelimeen tai viesteihin... mut sit kyllä soitellaan kun ei ole mitään tekemistä ja sit mun seura kelpaa... *dissaa*
Haistakoot kakka nekin ihmiset suoraan sanottuna..*dissaa*

yleisin kysymys viime vkl aikana puhelimeen jonka sain oli: voitko hommaa vipin sinne tai tonne.... siinä teille kaikille: *dissaa* EN VOI..!!!
Muuten ei oteta mitään yhteyttä muuta kuin ton asian tiimoilta niin mulla EI OLE MITÄÄN SANOTTAVAA TEILLE..!*hmph*
ella_

Posts: 1,329

#924 • • ella_
se, että on tenttejä eikä yhtään huvittais :(

--
Elementary, my dear.

Keniro

Posts: 369

#925 • • Keniro

Keniro:
Se kun ei ikinä oo mihinkään rahaa *nyyh*



Pieni korjaus, siis toikin ärsyttää tottakai aika paljon mutta mikään ei ärsytä niin paljoa kun mun äiti.. Argh! Vittu jos nyt kerrankin sitten puhun todella rumasti niin mun tekis mieli ruuvata mun kusipää mutsin pää irti ja paskantaa sen kurkkuun! *dissaa*
calidris

Posts: 18

#926 • • calidris
Ärsyttää kun loukkaa toista ihmistä sanomalla asiota mitä ei tarkota...*dissaa* Ehkä kannattais ajatella ennen ku avaa suunsa...*poks*
äm

Posts: 2,376

#927 • • äm
Kevät toi taas mun ällökkinaapurit pihamaalle.
Toinen on ainakin 500-vuotias mummo, joka ruokkii puluja ja kerää niitä paskantamaan ympäri sisäpihaa ja parvekkeita.
Toinen on nuorehko kundi, joka ulkoiluttaa kissaansa 24/7. Ihan sama, mikä vuorokaudenaika, tossa se seisoo suoraa mun ikkunan alla ja lukee kirjaa, venyttelee tai vaan seisoo. En voi seuraavaan puoleen vuoteen kävellä ikkunani ohi ilman säädyllisiä vaatteita tai puhua mitään juttuja ikkuna auki. Kaikki nähdään ja kuullaan.
Pitää varmaan myrkyttää pulut ja äijän mirri *dissaa*

Samalla pitää varmaan myrkyttää myös ne pari homokampaajaa, jotka hengaavat arkipäivänsä taukotupakalla ikkunani edessä.

On tää ykköskerroksen elämä vaikeeta *nauru*

--
Ei omenapuusta kauas putoa.

Mellu-

Posts: 4,006

#928 • • Mellu-
ihan kaikki just NYT

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Timmo

Posts: 657

#929 • • Timmo

äm:

Pitää varmaan myrkyttää pulut ja äijän mirri *dissaa*



Kiva, aiot siis tappaa sen jäbän tyttöystävän.



Huono huumori on aina huonoa..*nauru*

--
Elämä On Raato

S-T

Posts: 1,195

#930 • • S-T Pieni

hannah:
---
ella_:
se, että on tenttejä eikä yhtään huvittais :(

---


tiedän tunteen...oon ite kans lukenu nyt 1 ½ viikkoa suurinpiirtein putkeen...vappukin jäi juhlimatta...vielä ois perjantaihin asti pakko jaksaa...4 isoa tenttiä kahen viikon sisään on aikas paljon... *uuh* pakko vaan jaksaa...kyllä se sit jossain kohtaa palkitaan..tsemppiä vaan sullekin ella_ ja kaikille muille lukutoukille myös...



Tää ilmoittautuu kanssa lukutoukkakerhoon *igor* Noh.. kyl se siitä sitten joskus, nyt tiedossa vielä kaksi (tärkeää) tenttiä per viikko kahden viikon ajan.

--
Pieni on kaunista.

S-T

Posts: 1,195

#931 • • S-T Pieni

Lene:
Paljonkos noihin tentteihin on sitten luettavaa? Jäi kiinnostamaan, kun kerran noin monta lyhyessä ajassa.


Jos heitän jonkun sivumäärän, niin se ei varmaan kerro paljonkaan kun on kyseessä kemia, minkä alan kirjallisuutta aika harva kuitenkin lukee ;)

Mutta esim. huomiseen tenttiin on 5 lukua (7 orgaanisen kemian yhdisteluokkaa valmistamisineen, reaktioineen, nimeämisineen, fysikaalisine ominaisuuksineen..) sivuja tullee parisen sataa.

--
Pieni on kaunista.

Orfeus

Posts: 5,872

#932 • • Orfeus
Aikaset aamuherätykset*dissaa*
S-T

Posts: 1,195

#933 • • S-T Pieni
Kertoisikohan opintoviikkomäärät enemmän *täh* Ei varmaan, eri aineissa tuntuu välillä saavan niin eri työmäärällä ovareita, että huh. Yleensä noi kurssit mitä mulla kemiasta on on 2ov kokoisia.

--
Pieni on kaunista.

Dementation

Posts: 2,892

#934 • • Dementation wednesday?
Kiinnostuin taas ihan väärällä hetkellä ja väärästä ihmisestä... *eiei*

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Avatar
#935 • • CryOniC Guest
Ärsyttää asia jos toinenkin...enimmäkseen kaiken maailman paskan jauhaminen ja asioden kiertely...Jos jollain on ongelma jostain ihmisestä tai muusta asiasta siitä puhutaan ja puhutaan mutta ei asian omisen/omaisten itesensä kanssa*dissaa*
Ja sitten ihmetellään kun on välit joka suuntaan rempallaan.Jos kaiken maailman asiat selvitettäisiin kerta heitolla ei olis mitään epäselvää kenenkään fiiliksistä yleensä...
Se on kai asia mikä on mahdoton toteuttaa...*huokaus**uuh*

[muokattu 4.5.2004 00:15]
ella_

Posts: 1,329

#936 • • ella_

BlueWind:
---

tiedän tunteen...oon ite kans lukenu nyt 1 ½ viikkoa suurinpiirtein putkeen...vappukin jäi juhlimatta...vielä ois perjantaihin asti pakko jaksaa...4 isoa tenttiä kahen viikon sisään on aikas paljon... *uuh* pakko vaan jaksaa...kyllä se sit jossain kohtaa palkitaan..tsemppiä vaan sullekin ella_ ja kaikille muille lukutoukille myös...

---

Tää ilmoittautuu kanssa lukutoukkakerhoon *igor* Noh.. kyl se siitä sitten joskus, nyt tiedossa vielä kaksi (tärkeää) tenttiä per viikko kahden viikon ajan.



pahinta tässä on kyl se, että vaikka mulla tahti alkaa nyt vähän helpottamaan, niin en osaa pitää vapaapäivää *hmph*

--
Elementary, my dear.

MoMo

Posts: 8

#937 • • MoMo
kun opiskelu painaa keuhkoni aina välil sisään... *poks*

--
MoMo^

liikkuva muna

Posts: 2,652

#938 • • liikkuva muna an egg on the move
Tää klubbari alkaa täyttymään jengillä jotka ei edes käy bileissä.
Käy vielä niinkun irc-gallerialle on käynyt, kohta tää on joku teinien
pimpuran / kikulinvonkaussaitti. *dissaa*
ella_

Posts: 1,329

#939 • • ella_

alek száhala:
Tää klubbari alkaa täyttymään jengillä jotka ei edes käy bileissä.
Käy vielä niinkun irc-gallerialle on käynyt, kohta tää on joku teinien
pimpuran / kikulinvonkaussaitti. *dissaa*



hmm.. alkaa vai ?

--
Elementary, my dear.

Viltsu

Posts: 2,010

#940 • • Viltsu noname
Tupakan natsat / flaierit ym. roina tanssilattialla!
*eiei*

--
teknoheput vaan hölisee bumbumbum ja sit tulee pläppläppläpböm, ihan jakomielitautista - Remu Aaltonen