Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,633,249 views

Necku

Posts: 121

#7581 • • Necku lauma
mua ärsyttää kun yritän tehdä muiden eteen isoja asioita jotta kaikilla olisi hyvä olla ja jos ei joku asia mene niinkuin muut sen tahtovat niin siinä sivussa unohtuu ihminen joka yrittää tehdä parhaansa mukaan mutta ei mikään riitä vaan sit olen jo pilannut kaiken ja vielä vähän enemmän. ihan niinkuin minulla ei olisi pahalla kun asiat ei mene niinkuin pitäisi mutta aina ne asiat ei minusta johdu mutta se ei näiden ihmisten mieleen edes juolahda vaan haukut kovat perään tulee ja senkin jälkeen pitäisi ymmärtää muiden tarpeet ja niiden vitutukset mutta kukaan ei mieti miltä minusta tuntuu ja kuinka vaikeaa on sanoa että epäonnistuin.
VITTU MITÄ PASKAA!
pitäis olla vaan vittupää ja unohtaa muiden tarpeet ettei kävis näin mutta aina se ei oo niin helppoa.
It´s hard to be a asshole!!!!!
Please, would you teach me.
Freja

Posts: 8,775

#7582 • • Freja Sihteeri
Ruåtsin kieli ihan joka puolella.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Avatar
#7584 • • SE7EN Guest
Suomenruotsalaiset, snobit ja kansanedustajat..
Freja

Posts: 8,775

#7585 • • Freja Sihteeri

Haitok, 20.5.2007 01:54:
---
Freja, 20.5.2007 01:49:
Ruåtsin kieli ihan joka puolella.

---

rannikon saa poistaa suomesta



:DDDDDDDDD

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Avatar
#7587 • • ALIEN Guest
RROOOAARR!!! VITTU TÄÄ IKÄVÄ HAHAH LOL EI SAATANA :,,,,,,)
Timce

Posts: 5,381

#7588 • • Timce

ALIEN, 20.5.2007 12:38:
RROOOAARR!!! VITTU TÄÄ IKÄVÄ HAHAH LOL EI SAATANA :,,,,,,)



Eix WOWi vörki? :DDDDDDDDDDDDDDD

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

Avatar
#7589 • • ALIEN Guest

Timce, 20.5.2007 12:39:

Eix WOWi vörki? :DDDDDDDDDDDDDDD




ahahah :DD joo, toimii se mut nyt puhuin naisestani joka on toisella puolella maapalloa :)
Timce

Posts: 5,381

#7590 • • Timce

ALIEN,
ahahah :DD joo, toimii se mut nyt puhuin naisestani joka on toisella puolella maapalloa :)



I feel u man. :( *piis*

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

aaaaaaaa

Posts: 178

#7592 • • Edited aaaaaaaa partyparty/Alfanaaras
Vittu että välillä ärsyttää miehet. Jokainen aina jossain kohdassa laulaa sen saman laulun "mua ahdistaa, nyt tarviin omaa aikaa, ehkä parempi nähdä vähän harvemmin". Minkä takia mua ei ahdista yhtään??????? Olkoon saatana keskenään kaikki ja perustakoon ahdistujien kerhon ja ihmetelköön miks on keskenään vittu.
Ehkä huomiseks lepyn.

No lepyin jo. On se ihana. Pitäs ehkä mennä hermojenhallintakurssille=)

--
elämän ruuhkavuodet on NYT

MesMeRise

Posts: 667

#7593 • • MesMeRise Spinnamon

*Stella, 20.5.2007 19:45:
Vittu että välillä ärsyttää miehet. Jokainen aina jossain kohdassa laulaa sen saman laulun "mua ahdistaa, nyt tarviin omaa aikaa, ehkä parempi nähdä vähän harvemmin". Minkä takia mua ei ahdista yhtään??????? Olkoon saatana keskenään kaikki ja perustakoon ahdistujien kerhon ja ihmetelköön miks on keskenään vittu.
Ehkä huomiseks lepyn.



Mä oon itseasias miettiny tätä ihan samaa. Lähinnä siltä kantilta et mussa taitaa olla jotain vikaa ku ei mulle koskaan tule oloa et olen nähny jotain ihmistä "liikaa". Kauhee stressi sitte ku joillekki on niin tarkkaa se et jos näkee 4krt viikossa ni se on jo niin paljon et sen jälkeen tarttee kk omaa aikaa ahdistukseen :D *piis*
Avatar
#7594 • • Annakins Guest

MesMeRise, 20.5.2007 19:49:
---
*Stella, 20.5.2007 19:45:
Vittu että välillä ärsyttää miehet. Jokainen aina jossain kohdassa laulaa sen saman laulun "mua ahdistaa, nyt tarviin omaa aikaa, ehkä parempi nähdä vähän harvemmin". Minkä takia mua ei ahdista yhtään??????? Olkoon saatana keskenään kaikki ja perustakoon ahdistujien kerhon ja ihmetelköön miks on keskenään vittu.
Ehkä huomiseks lepyn.

---


Mä oon itseasias miettiny tätä ihan samaa. Lähinnä siltä kantilta et mussa taitaa olla jotain vikaa ku ei mulle koskaan tule oloa et olen nähny jotain ihmistä "liikaa". Kauhee stressi sitte ku joillekki on niin tarkkaa se et jos näkee 4krt viikossa ni se on jo niin paljon et sen jälkeen tarttee kk omaa aikaa ahdistukseen :D *piis*



Miehet!
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#7595 • • Edited Hyzenthlay myrkynsekoittaja

*Stella, 20.5.2007 19:45:
Vittu että välillä ärsyttää miehet. Jokainen aina jossain kohdassa laulaa sen saman laulun "mua ahdistaa, nyt tarviin omaa aikaa, ehkä parempi nähdä vähän harvemmin". Minkä takia mua ei ahdista yhtään??????? Olkoon saatana keskenään kaikki ja perustakoon ahdistujien kerhon ja ihmetelköön miks on keskenään vittu.
Ehkä huomiseks lepyn.



hahah.. mäkin oon törmänny tähän elämäni aikana n+1 kertaa. Ihme porukkaa!

btw, hyvin sanottu *nauru**piis*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

lunake

Posts: 800

#7596 • • lunake Helppo.Hankala.Napanöyhtä
On niin vitun vaikeeta laittaa yhtä tekstaria. *eikä**dissaa**senkin*

--
Hedelmällisyys on påp!

lunake

Posts: 800

#7597 • • lunake Helppo.Hankala.Napanöyhtä

lunake, 20.5.2007 22:36:
On niin vitun vaikeeta laittaa yhtä tekstaria. *eikä**dissaa**senkin*



No tulihan se tekstari! Ja nyt ärsyttää ku aatteli et se ois negatiivinen viesti mut se olikin positiivinen viesti! *nauru*

--
Hedelmällisyys on påp!

Siren

Posts: 826

#7598 • • Siren Seinäruusu
Se, että mulla oli eilen kolme kertaa ja hikka ja nyt alko taas. Ja mulla käy aina niin että jos aamulla on hikka ni se on varmasti sit monta kertaa päivän aikana eli menee sit tääki päivä nikotellessa. Vois toivoo ettei hierojalla ois hikkaa ku kiva siinä pöydällä nykiä *hih*

--
Choose physiotherapy and your satisfaction is quaranteed ;)

^Petunia

Posts: 888

#7599 • • ^Petunia iätön duracel-pupu
Siis Voi Perrrkele!! *grr**toktok*
Että Voi Ärsyttäää tää tauti Jo Pikkuhiljaaa!!!! *senkin*
Viikko sitten lauantaina tää alko pienellä viattomalla yskällä, sit kurkku kipee, lähti ääni, pää meni tukkoon, sit helpotti vähän ja lähin reivaa (v***fiksu veto) ja sit menin uudestaan tukkoon *nuha*
Koko vknloppu kipeenä kuumeessa flunssassa ja nyt sit joku meni tunkemaan Hervottoman kokosen Kaktuksen mun kurkkuun, et kiitti vaan! *dissaa* Ketä se oli, myöntäkää!
*nyyh*
RiD

Posts: 2,817

#7600 • • RiD Nukemi
linja-auto-aseman täti oli ihan pokkana ilmottamatta mulle velottamassa dösäkortin lataamisesta 80+ euroa koska koulumatkatukiaikarajavittusaatananyhdyssanahirviöhomosteluperseet oli mennyt umpeen. Normaalisti hinta on 42 ja kys. tädin mielestä oli ihan jees olla ilmottamatta mulle että lataaminen maksaakin tällä kertaa vähän enemmän. Suutahdin hitusen.

--
*super* *possu*