Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,629,685 views

crissy

Posts: 1,958

#7601 • • Edited crissy
ei vieläkään anniskelupassin tulosta.. olis pitäny tulla jo viikko sit...

läpi meni! sähköpostilla tuli tieto.. nyt vaa venaillaan niit papereita...
Avatar
#7602 • • opmdevil Guest
Työkone hukkaa äänet vähän väliä. Vituttaa kun ei voi kuunnella musiikkia koneelta vaan pitää turvautua MP3-soittimeen joka on jo loppuun hinkattu.
mashka

Posts: 20

#7603 • • mashka
välimatka rakkaastani!!!!=(
Avatar
#7604 • • Annakins Guest
Täysin turha ja imbesilli harjoittelija. Samat asiat saa sanoa tuhat kertaa eikä se siltikään tajua.
larzizi

Posts: 1,661

#7605 • • larzizi
Ihmiset, jotka antaa pistää itsensä tossun alle eikä EDES yritä tehdä asialle mitään *igor*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

asdf

Posts: 3,155

#7606 • • asdf
Eivät oo perkeleet miesmuistiin päivitelleet Greyn Anatomian kolmannen seasonin jaksoja tv-linksissä. *grr* Oon muodostanu pian henkilökohtaisen suhteen tohon sarjaan, ja se etten pääse katsomaan mitä tapahtuu ahdistaa mua suunnattomasti.
Sallakat

Posts: 2,220

#7607 • • Sallakat jungle, baby !

Zenni, 21.5.2007 19:00:
Eivät oo perkeleet miesmuistiin päivitelleet Greyn Anatomian kolmannen seasonin jaksoja tv-linksissä. *grr* Oon muodostanu pian henkilökohtaisen suhteen tohon sarjaan, ja se etten pääse katsomaan mitä tapahtuu ahdistaa mua suunnattomasti.

rasittaa miten ne päivitti entouragen kolmannen kauden yhden jakson, mutta sekään ei toimi *grr* bastards Ja ugly bettyä ei jaksa katto ku se tulee jostain kiinasta, joten joidenkin tiedoston lataus kestäis vuoden!
asdf

Posts: 3,155

#7608 • • asdf

Sallakat, 21.5.2007 19:44:
rasittaa miten ne päivitti entouragen kolmannen kauden yhden jakson, mutta sekään ei toimi *grr* bastards Ja ugly bettyä ei jaksa katto ku se tulee jostain kiinasta, joten joidenkin tiedoston lataus kestäis vuoden!



Joo varsinki ne Kiinasta tulevat, ei helvetti.. yhen jakson lataus kestää valehtelematta 3h ja seki pätkii ja on paska kuva. Olin kans venannu tota Entouragee jo viikon EIKÄ SE ALA EES ALUSTA TTU!

Mä haluun Greyn Anatomiaa! *nyyh*
^T^

Posts: 167

#7609 • • ^T^ Universal Protagonist, Visual Hypnotist
Se kun jengi ei osaa kävellä! Aivan, suuri osa possesta dallaa aivan päin vittua.
Siis siinä mielessä että ne pysähtyy yhtäkkiä sun edes, tekee äkkikäännöksiä katsomattaan ympäröivää "liikennettä" leikaten sun "linjalle" niin että ite täytyy hidastaa vauhtia jos ei halua kävellä päin, jotkut huitoo käsillä (tai kauppakasseilla) sivu(i)lle juuri kun ohitat heitä, toiset työntää lastenrattaita suurinpiirtein sun varpaille jne.

--
""And those who were dancing were thought to be insane by those who could not hear the music."

sapeli

Posts: 11,768

#7610 • • sapeli jokukukamikä?
Jatkuva aivastelu *hmph*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

zenny

Posts: 1,145

#7611 • • zenny Pieni sateenvarjotyttö

sapeli, 21.5.2007 23:06:
Jatkuva aivastelu *hmph*



Mun toista rottaa aivastuttaa kans koko ajan.. *hmph* *uuh*

--
Loikka suuri kuin Kiinan muuri
Kilttinä vain kanssasi leikkisin
mutta mihin minä raitani jättäisin

MesMeRise

Posts: 667

#7612 • • MesMeRise Spinnamon
Se että mun oletetaan tekevän töitä päiväpalkalla joka on 57e eli jos teen 8h töitä niin saldoksi tulee 7.14e tunti... mmhh...*dissaa*
Miinapiina

Posts: 3,494

#7613 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä
viime yö, nukuin tosi huonosti, ja oon ollut jo hereillä ainakin puol tuntii... *igor*

--
pinkki on pop!!!

elisha

Posts: 247

#7614 • • elisha Lauma
ärrr vitsi et kiehuttaa kyl joidenkin ihmisten piittaamattomuus ja välinpitämättömyys!

miks asioita ei ikinä voida selvittää kunnolla loppuun?
on vaan ilmeisesti niin paljon helpompaa perääntyä kaikista konflikteista ku kohdata ne kasvokkain. vittu mitä pelkuruutta.

--
Love is like oxygen.
It is essential for life but highly toxic.

Heli

Posts: 1,489

#7615 • • Heli vai kuka se oli

Miinapiina, 22.5.2007 06:52:
viime yö, nukuin tosi huonosti, ja oon ollut jo hereillä ainakin puol tuntii... *igor*



mäkin nukuin ehk 3 tuntia, piti ottaa aamulla takas.

--
ei se väärin ole.

Freja

Posts: 8,775

#7616 • • Freja Sihteeri
Ku tyyppi viheltelee joka vitun biisin. Raivostuttavan kuulosta.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

crissy

Posts: 1,958

#7617 • • crissy
noi pillerit!!!!
laite

Posts: 2,994

#7618 • • laite MastahWankah

Freja, 22.5.2007 12:31:
Ku tyyppi viheltelee joka vitun biisin. Raivostuttavan kuulosta.


Hakkaa se!

Btw ei oo pitkään aikaan ärsyttänyt yhtään mikään! Jeiiiii ^.^
Freja

Posts: 8,775

#7620 • • Freja Sihteeri

domi, 22.5.2007 12:38:
Viheltääkö se ees oikein? :D



Ei. ja se kuulostaa hirveelle. Enkä muutenkaan kestä viheltelemistä. Rrraaarghy.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been