Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,628,798 views

Avatar
#7561 • • Annakins Guest

pirpeli, 18.5.2007 10:56:
---
Annakins, 18.5.2007 10:24:
No älä! Alko ahdistaa eilen ku katoin tota ja jokaisessa kohtauksessa se heittää jotain idarimaista :D

---


Miks te katotte tollasta aivopieruviihdettä niin vakavasti...? Vaikka se heittäs siitä gxlbitgclixbit niin hyvähän se sarja silti on. Paitsi ei niin hyvä, kuin alkuperänen CSI, mut silti.



No ei sitä voi katsoa ilman, et noi lameudet ahdistaa :D Onneks Horaatio ei oo ruudussa koko ajan.
pirpeli

Posts: 5,533

#7562 • • pirpeli

Annakins, 18.5.2007 11:01:
No ei sitä voi katsoa ilman, et noi lameudet ahdistaa :D Onneks Horaatio ei oo ruudussa koko ajan.



Täs oikeesti huomaa, millanen mä olen :D Mua ei häiritse yhtään, koska katon vaan ihan jännityksellä et mitä tulee tapahtumaan. Huraatio ei kyl onneks oo koko ajan ruudussa, koska se ei oo yhtä komee ku Grissom. Mut Speedya sais näyttää enemmän(ot).

Mua ärsyttää se, että mun nenu on tukossa ja niveliin särkee :(

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Karski

Posts: 6,049

#7563 • • Karski Pomon kätyri

Kriss G, 18.5.2007 10:07:
Se jos joku pitää kelloa oikeassa kädessa ärsyttää mua jostain syystä ihan suunnattomasti. Miten voi odottaa että joku saa mitään asioita tehtyä jos ei osaa edes laittaa kelloa "oikeaan" käteen.



Niin just, vasenkätiset ihmiset on tunnetusti salahomoja
ja saatanasta. *justjoo*

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

Kriss G

Posts: 1,492

#7564 • • Kriss G Wir brauchen bass

Karski, 18.5.2007 11:11:
---
Kriss G, 18.5.2007 10:07:
Se jos joku pitää kelloa oikeassa kädessa ärsyttää mua jostain syystä ihan suunnattomasti. Miten voi odottaa että joku saa mitään asioita tehtyä jos ei osaa edes laittaa kelloa "oikeaan" käteen.

---


Niin just, vasenkätiset ihmiset on tunnetusti salahomoja
ja saatanasta. *justjoo*



Niin on ja vaaraks liikenteessä. Nojoo enpä ollut ajatellu asiaa tolta kantilta. Ei se silti poista mun angsteja tätä asiaa kohtaan vaikka vasureille annettakoon se anteeksi.

--
DESTROY ALL HIPPIES

onni3mk

Posts: 3,973

#7565 • • onni3mk Onni on.
Tää maailma on niin mätä! Ihmiset on liian vaikeita ja liian...emmä edes tiedä sille sanaa..."itsekkäitä". Pitää suorittaa koko ajan, vaikka toisten kustannuksella.

Ja sit mäkin oon sellanen!

*igor*

--
Onni on.

Occu

Posts: 2,528

#7566 • • Occu
toi äijä tossa pihalla joka suhaa tollasella ruohonleikkurilla edes takaisin saamatta mitään aikaiseksi!!
pitää ihan järkyttävää meteliä tuo kapistus :/

--
..::MOI::..

Hitchhiker

Posts: 1,754

#7567 • • Hitchhiker
Mikä helvata saa auotoilijan jäämään keskelle suojatietä punaisten valojen aikana, mahtoiko auton mukana tulla joku ylimääräinen kortti: parkkeeraa autosi kanssa ihan mihin huvittaa ja v******e pyörilijöille. Vähän pelisilmää mukaan sinne liikenteeseen ja ennakoi ne pirun valot, tuskin parkkeeraat autoasi keskelle risteystäkään punaisilla *grr*.

Menosuuntaan ajaessa lähti ketjut pienessä runttauksessa pois paikoiltaan ja sääri on taas niin stanan kipeä + hienoisen ihokuorinnan läpikäynyt (noh pitääkö leikkiä sillä fillarilla?).

Otetaan pari bisseä rauhoittamaan ja mietitään huomista työpäivää.
pyhimys

Posts: 622

#7568 • • Edited pyhimys
Oma rahanmeno ärsyttää. Kuukauden sisään mennyt varmaan 600 euroa levyihin ja niistä on noin puolet semmoisia, mitä en ihan pelkästään omaan käyttöön välttämättä olisi hankkinut. Ainakaan näin lyhyellä aikavälillä. Sitten, jos nyt ei vielä minnekään raflaan saa työnnettyä itseään dj:ksi, niin siinähän sitä ollaan... ja menihän sitä 168 euroa Sennheisereihin ja sitten vielä tuo levylaukku n. 50 euroa... niin ja pitäähän sitä käydä vielä ensi viikolla parturissa ottamassa raidat. Mitä sitä säästöillä tekisikään...
Siren

Posts: 826

#7569 • • Siren Seinäruusu
Se että suunnittelin tän viikon about yhen ihmisen mukaan ja se peru jo toisen kerran tapaamisen *grr* VITUTTAA.

Samalla ärsyttää se, et just ku mä olin oppinu olemaan en-niin-suunnitelmallinen ni totesin tänään et oon taas samassa tilanteessa ku pari vuotta sitte *igor*

--
Choose physiotherapy and your satisfaction is quaranteed ;)

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#7571 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
Työvuorot taas vaihteeks ärsyttää! Oon toivonu kolmeks päiväks vapaata ens kuusta, ja kahdeks niistä mulle on jo pistetty töitä. Tuntejakin on ihan naurettavan vähän, ja kaikki yllättäen pe-su. Kuolen vitutukseen, jos mulle on pistetty juhannus *toktok**uuh*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

littlebig

Posts: 753

#7572 • • littlebig aaat-chi kung
blossipäät jotka viikonlopun sauhuttelun jälkeen alkaa about keskiviikkona oireilee ja avautuu erinäisillä keskustelufoorumeilla tajuamatta että ne kuuluu siihen ryhmään kenelle pilvi ei sovi.

myäs se ärsyttää että toi sama kuvio toistuu joka 4-5pv sauhuttelun jälkeen eikä se ihminen siltikään tajua yhteyttä

--
straight ______

gay ^______^

alphamagic

Posts: 3,628

#7573 • • alphamagic
Vitun turha hankaluus *toktok*

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

Pätkis

Posts: 1,038

#7574 • • Pätkis Pikkis

Hitchhiker, 18.5.2007 16:39:
Mikä helvata saa auotoilijan jäämään keskelle suojatietä punaisten valojen aikana, mahtoiko auton mukana tulla joku ylimääräinen kortti: parkkeeraa autosi kanssa ihan mihin huvittaa ja v******e pyörilijöille. Vähän pelisilmää mukaan sinne liikenteeseen ja ennakoi ne pirun valot, tuskin parkkeeraat autoasi keskelle risteystäkään punaisilla *grr*.


Mä alan olee jo ihan tottunut siihen, että siellä keskellä risteystä punasilla seisoo ihan mitä vaan raitiovaunuista henkilöautoihin*igor* Sit vaan ite odotellaan rauhallisesti josko löytyisi sellainen sauma mennä, ettei kukaan ole keksinyt että "noista keltasista ehtii vielä".

Jumalauta että sen liikenteen saa tukkoon ihan pienilläkin teoilla. Toisaalta, jos on hetki ylimääräistä aikaa varattuna, ei vituta ihan yhtä paljon. Ku oliski aina.

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

Worin

Posts: 526

#7575 • • Worin
MAINOKSET nettisivuilla joista alkaa joku ihme pälpätys kun vahingossa vie kursorin niitten päälle. Ei se mitään mut kun tälläset mainokset on vielä ihan täyttä kuraa. Joo eiköhän sen saa kytkettyä pois päältäkin mut jotkut mainokset on aika hyviä, iso osa ei.
Occu

Posts: 2,528

#7577 • • Occu

Tuikkari, 18.5.2007 23:30:
MAINOKSET nettisivuilla joista alkaa joku ihme pälpätys kun vahingossa vie kursorin niitten päälle. Ei se mitään mut kun tälläset mainokset on vielä ihan täyttä kuraa. Joo eiköhän sen saa kytkettyä pois päältäkin mut jotkut mainokset on aika hyviä, iso osa ei.



asenna adblock tai joku muu vastaava siihen selaimeesi niin ei enään pitäisi pomppia mainokset silmille.

--
..::MOI::..

Avatar
#7578 • • opmdevil Guest
Minuä ärsyttää, että kun on hyvää musaa ja hauskaa muutenkin, valomerkki tulee ja paikka menee kiinni nopeammin kuin silloin, kun on huonoa musaa ja muutenkin aivan sikatylsää. Joku insinööri voisi kehittää laitteen, joka hidastaisi aikaa kun on hauskaa.
Vi-ci

Posts: 61

#7579 • • Vi-ci
Se, että just silloin kun saa lapsen hoitoon ja on vapaailta tiedossa, ni muut on krapulassa tai muuten vaan kotona... Ihan super tyhmää *grr* Kerpele, yksinkö tässä pitäisi lähteä, ei tasan yhtään huvita olla himassa kun pitkästä aikaa mahdollisuus tehdä jotain muuta... *tanssittel*
froggy

Posts: 8

#7580 • • froggy
Mua ärsyttää tai ennemminkin harmittaa se, ettei sukulaiset jääneetkään pidemmäksi aikaa vierailemaan niin kuin luulin ja tässä sitä ollaan vasta lauantaissa eikä varmaan mitään villiä tuu tapahtuu kuitenkaan enää tänä viikonloppuna:-D Tuntuu ihan kun viettäis kaks sunnuntaita siis!PRR. No, ompelemaan kai sitten*justjoo*