Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,633,921 views

Howdy

Posts: 7,955

#3741 • • Howdy Oldie
Duunit, IT päälliköt, Firmat, irtisanomis ajat, huono liksa, autot, urpot ketkä ei vastaa puhelimeen kun ois syytä, huonot päivät ..

--
Käpy vailla vertaa

Occu

Posts: 2,528

#3742 • • Occu
Noi saatanan pikkupixelitontut jotka laulaa ihan vitun epävireisesti tuolla subtv'een puolella...
joojoo, tiedetään. vaihda kanavaa! Mut niitä ei voi olla ohittamatta kun kanavasurffaa :D

--
..::MOI::..

hemuz

Posts: 2,178

#3743 • • hemuz kätevä emäntä

Occu, 8.12.2005 16:08:
Noi saatanan pikkupixelitontut jotka laulaa ihan vitun epävireisesti tuolla subtv'een puolella...
joojoo, tiedetään. vaihda kanavaa! Mut niitä ei voi olla ohittamatta kun kanavasurffaa :D



voihan, ku ei näy subtv *pepsodent**hih*
Rubicon

Posts: 550

#3744 • • Rubicon
Miksei nää koulutyöt vois tehdä ite itteään tai ees antaa vähän tasotusta?!?!?!*grr*
Ja miks oon jättäny ne tällaseks pommiks etten nyt vaan enää voi siirtää huomiseen?
Ja miks ei nää siltikään edisty vaik kuinka jumitan täs koneella?!
Oonko ehkä idiootti*igor*

--
In this white wave, I am sinking in this silence.

pirpeli

Posts: 5,533

#3745 • • pirpeli
kaikki.

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

sapeli

Posts: 11,768

#3746 • • sapeli jokukukamikä?
Ratikassa naisten käsilaukut mitä pidetään olalla, semmoiset missä on se pienenpieni kahva, silleen että kun ne on olalla niin ne on just oivalla korkeudella mätkimään sivussa istuvaa minua päähän ohimennessään *grr*

*nauru* No ei ärsyttäny ku vähän aikaa mut silti *hih*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Verottaja

Posts: 1,174

#3747 • • Verottaja no-life / luuviulu
C++.

Sen lisäks että olen nyyp, ni tehtävät on annettu
epämääräisesti ja ohjeet... mitkä ohjeet?
Hyvä yrittää tehdä jotain ohjelmaa, kun ei oo hajuakaan
miten pitäis edetä.

Pää räjähtää kohta. *toktok*

--
You´ve changed things, forever. There´s no going back.
See to them, you´re just a freak... like me.

UnityF

Posts: 15,721

#3748 • • UnityF joo just se
kun toinen pilaa elämänsä täysii ja mitkää puheet ym ei auta, ärsyttää itteni kun välitän niin paljon, ärsyttää kun sanon pahasti koska hänkin loukkaa ja se ärsyttää että kaiken paskan jälkeenkin mitä hän on sanonu olen antamaan anteeksi ja nielemään kaiken paskan.
hemuz

Posts: 2,178

#3749 • • hemuz kätevä emäntä
NOjoo. En oo enää hirveesti viihtyny tääl äitin luona vaikka, tää viel on mun koti kolmisen viikkoo. Mua kohdellaa, ku en asuis enää tääl (äiti ja sisko käy vähä välistä ulkona syömässä ja ei oo mulle puhunu mitää yms.) ja sit ne ilmottaa, et oon koiravahtina perjantaina *grr*
Ninka

Posts: 564

#3750 • • Ninka
tää tunne mikä nyt on *grr*

--
*nuotti* All i wanna do, is have some fun, I got a feeling, Im not the only one *nuotti*

Avatar
#3751 • • astaroth Guest
todella inhottava tunne, joka on ollut sisälläni jo pidemmän aikaa: se tunne, kun lähden viikonloppuna kavereiden kanssa radalle, niin joka darra-aamuna herään vittuuntuneena - ja se johtuu ainoastaan siitä, että nää perusyökerhot on mitä on. tämä siitä huolimatta, vaikka olisi ollutkin suht hauskaa ilta, niin sama olo on kuitenkin joka aamu. joka aamu olen aina vahvemmin sitä mieltä, että olisi ollut parempi vaihtoehto lähteä bileisiin, missä saan olla rauhassa musiikin kanssa. mutta sosiaalisia suhteita on pidettävä yllä, vaikka se suuren turhautumisen aamuisin aiheuttaakin.

*huoh*
Avernian

Posts: 7,451

#3752 • • Avernian Kerettiläinen
Kämppiksen kaveri, joka on käytännössä asunut täällä nyt jo toista viikkoa, eikä näytä merkkejä pois kulumisesta. Käyttää prkl vielä mun keittiökamoja lupaa kysymättä.

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

lostgone

Posts: 2,493

#3753 • • lostgone
Mitä pidemmälle idols etenee, sitä vaikeampi mun on ymmärtää, että kenen ne (siis tuottajat) oikeasti kuvittelee ostavan noitten levyjä?*täh*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

Individual

Posts: 10,942

#3754 • • Edited Individual HYPNO!

lostgone, 11.12.2005 20:34:
Mitä pidemmälle idols etenee, sitä vaikeampi mun on ymmärtää, että kenen ne (siis tuottajat) oikeasti kuvittelee ostavan noitten levyjä?*täh*



Ei ne kuvittele, ne tietää. Ehkäpä Popstars 2:sen kanssa meni hieman metsään, mutta muuten ovat vainunneet ihan hyvin mikä uppoaa. :) Ja ennenkuin tää menee taas siihen, että toi on sitä ylituotettua kakkaa, joka pilaa kaikki radiot ja musiikkimarkkinat ja kahvikin maistuu pahalle, niin kyllä noi ihan aikuisten oikeesti osaa laulaa ja sitten jos ne haluaa itteään ilmaista tuolla tavalla, niin mikäs siinä. Kaikkien ei tartte mitään taidepoppia tehdä. Raakileitahan he vielä laulamisessaan ja esiintymisessään on, mutta hitto kukapa ei olisi uransa alussa.

Jani wickholm ainakin on luomassa ihan oman näköistään uraa ja runttaamassa ilmaisuaan enemmän jopa tuollaisen nu-iskelmän suuntaan.
Marjo

Posts: 1,796

#3755 • • Marjo pupuTupuna
Yläkerran kaksioon on muuttanut varmaan 10 henkinen perhe. Aamusta asti kuulostanut siltä kuin lapsilauma juoksisi puukengät jalassa ympäri kämppää. Noihin ääniin sekoittui imurin agressiivisen käytön ääni plus vielä huutava äiti(oletan). Ainä välillä kuulostaa kuin joku tiputtelisi petanque-palloja lattialle. Ja sama meno jatkuu nyt kun tulin koulusta...*grr*
hallucinogen

Posts: 8,190

#3756 • • hallucinogen Edain

lostgone, 11.12.2005 20:34:
Mitä pidemmälle idols etenee, sitä vaikeampi mun on ymmärtää, että kenen ne (siis tuottajat) oikeasti kuvittelee ostavan noitten levyjä?*täh*


Jos crazy frog notkui Suomen listan kärkipäässä jossain välissä niin kaikki on mahdollista :D

--
pikku-*possu*

Sinza

Posts: 2,227

#3757 • • Sinza
Mua ärsyttää bussipysäkillä ihmiset jotka ravaa eestaas bussia odottaessaan... Miks ei voi rauhassa paikallaan odottaa *ding*?

--
Mooi! Hyvä meininki!! Käytsä usein täällä?! *nauru*

pirpeli

Posts: 5,533

#3758 • • pirpeli

hallucinogen, 12.12.2005 17:51:
---
lostgone, 11.12.2005 20:34:
Mitä pidemmälle idols etenee, sitä vaikeampi mun on ymmärtää, että kenen ne (siis tuottajat) oikeasti kuvittelee ostavan noitten levyjä?*täh*

---

Jos crazy frog notkui Suomen listan kärkipäässä jossain välissä niin kaikki on mahdollista :D



Ja Suomen ostetuimpia singlejä on se helvetin tomaatintallaajien Ketsuppi-laulu.

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

hemuz

Posts: 2,178

#3760 • • hemuz kätevä emäntä

pirpeli, 12.12.2005 18:23:

Ja Suomen ostetuimpia singlejä on se helvetin tomaatintallaajien Ketsuppi-laulu.



Mul onki levyllinen ketsuppii *nauru*