Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,633,973 views

KiimanenKurre

Posts: 791

#8981 • • KiimanenKurre **Epileptinenkonttaaja**
no naiset ja suklaa..!! ensin naiset haluu suklaata ja sitten kun saa niin alkaa valitus että miksi oon niin läski?? ja sitä valitusta ei yksin kertaisesti jaksa , kun ois mahollisuus mennä salille nii ;en mä jaksa tai en mä haluu....???? mitä mitä mitääää..?? on se saatana*grr* jos syö sitä suklaata , niin sillon ei valiteta että on lihava/läski/paska jne. jne. (piste) .

--
*toktok*M.I.L.I.N.D.I.N.I*toktok*
Mulkullinen Ihra, Läski Itsari Notaari ja Dopingnuuskija sekä Itsestäänselvä Nopeaälyinen Ilmakitaranräpläri

terraluna

Posts: 1,270

#8982 • • terraluna Agentti
Kaikki. Työttömyys eniten. Hajoon ku ei oo mitään järkevää tekemistä. Siivoa, pese pyykkiä, hae töitä, käy kaupassa, oota että muut pääsee töistä/duunista ja pitkästy. Päivästä toiseen.

--
I think you are ready
Freddie
now its time to join the party!

Freja

Posts: 8,775

#8983 • • Freja Sihteeri
Tällä hetkellä aika reippaasti kaikki.

Tuun tunnin aikasempaan töihin ku piti, koska iltapäivällä en voi jäädä töihin sulkeutumisen jälkeen. Mulla oli eiliseltä keissejä, mitä en vaa ehtiny tekemään ja olin luvannu asiakkaille aamulla valmiiks, joten taktikoin niin, että tulin juuri tuntia aikasemmin töihin. Pari minuuttia vaille 8, just ennen paikan avausta huomaan, et kukaan 8-vuorolaisista ei oo paikalla. TOSI VITUN JEES.

Ei täs si ollu muuta vaihtoehtoa ku alottaa "oikeet" työt jo nyt, vaikka olis ollu kyl noita backoffice-töitä viel ihan tarpeeks sille puolelle tunnille (sekä aamun kahvitauolle ja lounaalle *igor*).

Meinas oikeesti jo palaa käpy.

Sentäs parit muut, ihan täyspäiväset backoffice-tytsyt on täs mun kaa nii kauan et saan kavereita.. Ne on sentäs reiluja työkavereita.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

crissy

Posts: 1,958

#8984 • • crissy

sune, 17.9.2007 16:47:
---
crissy, 17.9.2007 14:06:
Se et noista perkelee kaupoista ei löydy tyttölapsille vaatteita!!!! Siis sellaselle 3v - ->

yritin ettii meidän neidille farkkuja nii ei yksiäkään.. Kaikki on niitä pillimallia ja sellasta mä en meinaa pukee hälle päälle!! Rumia ku perkele sellaset housut!!

Niitä ja sit niit helevetin legginsejä on kaupan hyllyt väärällään! On se kumma ku ei mistää kaupasta saa lahkeesta leveneviä farkkuja lapsille!

hame/shortsi+ leggins-yhdistelmät sais polttaa roviolla!!

---


mun mielestä taas just nyt löytyy tollasille 3v niinku mun neiti ni sairaan hienoja PILLIfarkkuja eikä niit keravafarkkuja. *hih*



mä en taas tykkää yhtään noista pillifarkuista..

Yritin ettiä kivoja farkkuja mut ei löytyny.. Hennesis ei oo mitää lapsille. Yritin ettii pitkähihaisia paitojakin mutta löytyy vaa niit legginsien kans yhdistettäviä hameita *poks* tai sitten hello kitty-paitoja joita meillä on jo 4..

Oonkohan vaa kranttu ku ei mikää kelpaa..

H3li.. täytyy tulla kattoon..
sapeli

Posts: 11,768

#8985 • • sapeli jokukukamikä?

tiiplis, 17.9.2007 10:46:
Vtun tavarantoimittajat *släp* *dissaa* Muutenkin tää työpäivä on alkanut väärällä jalalla *grr*



Oliko Kiitolinjan kuljetus? *nauru*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

crissy

Posts: 1,958

#8986 • • crissy
Ilmeisesti yläkerran naapuri.. Mr./Mrs. Remonttireiska..

Kiva kun hää alkaa poraamaan siinä kaheksan aikaa aamulla.. kuulostaa samalle ku porais iskulla samas huonees... Muutenki 2pvää ollu kauhee kolina siellä ja rapussa..

Kivasti likkaki aamulla paniikissa huus ku toi poran ääni kuuluu niin lujaa..
pirpeli

Posts: 5,533

#8987 • • pirpeli

crissy, 18.9.2007 09:14:
Ilmeisesti yläkerran naapuri.. Mr./Mrs. Remonttireiska..

Kiva kun hää alkaa poraamaan siinä kaheksan aikaa aamulla.. kuulostaa samalle ku porais iskulla samas huonees... Muutenki 2pvää ollu kauhee kolina siellä ja rapussa..

Kivasti likkaki aamulla paniikissa huus ku toi poran ääni kuuluu niin lujaa..



Vaikka mäkin aina valitan tämmösestä, totuus on, että kerrostaloissa hiljaisuus on 22-07.

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

crissy

Posts: 1,958

#8988 • • crissy

pirpeli, 18.9.2007 09:22:
---
crissy, 18.9.2007 09:14:
Ilmeisesti yläkerran naapuri.. Mr./Mrs. Remonttireiska..

Kiva kun hää alkaa poraamaan siinä kaheksan aikaa aamulla.. kuulostaa samalle ku porais iskulla samas huonees... Muutenki 2pvää ollu kauhee kolina siellä ja rapussa..

Kivasti likkaki aamulla paniikissa huus ku toi poran ääni kuuluu niin lujaa..

---


Vaikka mäkin aina valitan tämmösestä, totuus on, että kerrostaloissa hiljaisuus on 22-07.



I know......

silti rassaa *nauru*
tiiplis

Posts: 1,043

#8989 • • tiiplis also available in sober

sapeli, 18.9.2007 08:56:
---
tiiplis, 17.9.2007 10:46:
Vtun tavarantoimittajat *släp* *dissaa* Muutenkin tää työpäivä on alkanut väärällä jalalla *grr*

---


Oliko Kiitolinjan kuljetus? *nauru*



Ei kun se firma josta ne tavarat tulee... Mut kyllä se Kiitolinjakin välillä kunnostautuu *igor*

--
italia litania nainati lailati

oooo

Posts: 1,249

#8990 • • oooo

crissy, 18.9.2007 08:33:
mä en taas tykkää yhtään noista pillifarkuista..

Yritin ettiä kivoja farkkuja mut ei löytyny.. Hennesis ei oo mitää lapsille. Yritin ettii pitkähihaisia paitojakin mutta löytyy vaa niit legginsien kans yhdistettäviä hameita *poks* tai sitten hello kitty-paitoja joita meillä on jo 4..



Netissä on jotain paitoja ja ehkä jotain farkkujakin (esim hm). Valikoima on kylläkin todella nihkeä. No siellä neuleet osiossa on jotain pitkähihaisia. Mutta luulen, että kaupasta löytyy kyllä pikkasen laajempi valikoima.

Eikö ne voi olla muut housut, kuin farkut?
crissy

Posts: 1,958

#8991 • • crissy

satumetsä, 18.9.2007 10:16:
---
crissy, 18.9.2007 08:33:
mä en taas tykkää yhtään noista pillifarkuista..

Yritin ettiä kivoja farkkuja mut ei löytyny.. Hennesis ei oo mitää lapsille. Yritin ettii pitkähihaisia paitojakin mutta löytyy vaa niit legginsien kans yhdistettäviä hameita *poks* tai sitten hello kitty-paitoja joita meillä on jo 4..


---


Netissä on jotain paitoja ja ehkä jotain farkkujakin (esim hm). Valikoima on kylläkin todella nihkeä. No siellä neuleet osiossa on jotain pitkähihaisia. Mutta luulen, että kaupasta löytyy kyllä pikkasen laajempi valikoima.

Eikö ne voi olla muut housut, kuin farkut?



Voi toki.. mut aattelin et jos edes yhdet vois olla..

ostin kuitenki kahdet collegehousut.. lempparifarkut jäi pieneks..
Avatar
#8992 • • Annakins Guest
voi v*ttus**tanap*rk*le.

taas yksi epätoivoisen raivostuttava duunipäivä.
Mark

Posts: 7,311

#8993 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
Työskennellä kivikautisessa ympäristössä missä säädetään ja sählätään koko vitun konttorin voimin *dissaa* vittu mitä paskaa, voi luoja..

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

bubbelgum

Posts: 2,477

#8994 • • bubbelgum ~sylikissa~
Yks stnan teinipissis joka tunkee joka v*tun tuutista mun elämääni. Jos vielä yhessäkin paikassa törmään sen ämmän naamaan niin mulla räjähtää pää!

*toktok* *igor* *kissatappelu* *grr* *släp* *eiei* *senkin*

Katoais jo takas jonnekki matalimpaan maanrakoon mistä lie esiin ryömi, eikä ikinä enää kiipeis ylös!

--
Hullu ku pullosta tullu.

Freja

Posts: 8,775

#8995 • • Freja Sihteeri
Kun oon ollu niin kiltti ja kestäväinen.

Nyt kärsin siitä vähä reippaammalla kädellä.

Mitä virheitä ihminen voikaan tehdä elämässään, ennen kuin oppii?

Hemmetti *igor*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Miinapiina

Posts: 3,494

#8996 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä
tuli sit melkeen 50 puhelinlaskuun lisää ku ongelmia boxin kanssa *igor*
luulin et ne puhelut menee lankapuhelin laskutuksen mukaan ku se numero oli ihan normaali 03-alkunen... mut ei! *nyyh*

--
pinkki on pop!!!

Avernian

Posts: 7,451

#8997 • • Avernian Kerettiläinen
Kaverin kanssa yliopiston kirjastolle datailemaan tulevat ihmiset. Kovaääninen supatus ja kikattelu haittaa enemmän kuin normipuhe.

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

Amnesia

Posts: 888

#8998 • • Amnesia
Vittu kun on vaikeaksi tehty tavallisten hanskojen ostaminen tässä maassa. Kiertelin saatana Sellon ja Kampin about kaikki vaatekaupat läpi. Vaatimuksina suht ihonmyötäinen materiaali ja koko (mulla on mieheksi aika pienet kädet). Useimmat liikkeet sanoivat, että "ei ole vielä tullut" (joo, on niin kesäiset kelitkin että kuka nyt hanskoja tarttee, eiksnii *släp*). Jos jotain oli, niin joitain isoisän villahanskoja.
Lopulta marssin sellaiseen Accessorize-naistenliikkeeseen, ostin sieltä jotkut naistenhansikkaat, juuri sellaiset mitä olin haeskellut *pepsodent*
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#8999 • • Edited Hyzenthlay myrkynsekoittaja

pirpeli, 18.9.2007 09:22:
---
crissy, 18.9.2007 09:14:
Ilmeisesti yläkerran naapuri.. Mr./Mrs. Remonttireiska..

Kiva kun hää alkaa poraamaan siinä kaheksan aikaa aamulla.. kuulostaa samalle ku porais iskulla samas huonees... Muutenki 2pvää ollu kauhee kolina siellä ja rapussa..

Kivasti likkaki aamulla paniikissa huus ku toi poran ääni kuuluu niin lujaa..

---


Vaikka mäkin aina valitan tämmösestä, totuus on, että kerrostaloissa hiljaisuus on 22-07.



tässäkin talossa on varmaan 100 remonttia vuodessa. Vaikka itse tiedän, että hiljaisuus on tuolloin, en ymmärrä mikä helvetin pakko on alkaa just 7 jälkeen poraamaan *ding* hauska naapurin herätä esim. vapaapäivänä tollaseen. Ehkä mulla on vaan vitutuskerron kasvanut tohon remppaamiseen, mutta mun mielestä tollanen on täyttä haistapaskailua naapuria kohtaan :s

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

SmILE

Posts: 376

#9000 • • SmILE Esanssi mössöö
Jalkapallo*toktok**toktok**toktok**toktok*

--
Hatti tatti tutti putti hilipili vatkuli humpuli pumpuli hipsis höpsis hapatiti hapsis huvituttipulimuppi tatti patti ja Nykäsen Matti *jiihaa*