Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,623,856 views

mariq

Posts: 2,154

#4461 • • Edited mariq

rose, 11.5.2006 22:38:
---
Joo.. *blush*Tai ehkä mun vaan pitää tanssia joka päivä *tirsk*


*nauru* *joo* Äiti suosittelee *tanssittel* *tanssittel* *tanssittel* *jiihaa*

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

vanhus

Posts: 889

#4462 • • vanhus
sekopäiset lappalaiset huh huijaa*joo**eikä**toktok**eiei*
liikkuva muna

Posts: 2,652

#4463 • • liikkuva muna an egg on the move
Tempasin viime lauantaina karvaranteessa pizzan. Meni maha ihan vitun sekasin siitä. Kaikkei mystisintä hommassa on, että maha on vieläkin kipee. *ding* Varmaan lääkäriin lähtö jos viikonloppuna ei ala oleen parempi. Koko viikon vetäny terveellistä safkaa vielä, ei pitäs olla vitun nirppanokkasuolilla ja mahalla valittamista perkele *grr*
Freja

Posts: 8,775

#4464 • • Freja Sihteeri
Voi vitulla päähän. Tuli lomarahat jo nyt vaikka varta vasten toivoin niitä maksettavaksi vasta kuun lopulla. Voi kirosanoja.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

anniharha

Posts: 1,937

#4465 • • anniharha
Alkuviikon koomailin ylikorkeassa kuumeessa, nyt kun pysyy jo tajuissaan ja luuli just että näin se tauti jo helpotti, niin nyt on kurkku sit niin kipeä ettei pysty puhumaan ja hengittäminenkin sattuu *dissaa**nyyh*

--
and though my words could save the world they never come out right

Avatar
#4466 • • Taika Guest
ihmiset, jotka ei ymmärrä ettei silppuriin kannata laittaa kerralla sitä kaikkea kolmea kiloa paperia KOSKA SE MENEE TUKKOON*senkin*

asiasta ei ole vasta sanottu kuin kolme kertaa*igor*
-Kerttu-

Posts: 4,542

#4467 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
DUUNIT! *grr*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Bio

Posts: 4,429

#4468 • • Bio The Bullies / Pinky
Työpaikka ärsyttää aina. Täällä on työntekijöinä helvetin rumia keski-ikäisiä ämmiä ja munattomia paskahousuisia äijiä. Kaikki vaan valittaa ja on elämäänsä kyllästyneitä tattiotsia. Jokainen teeskentelee olevansa keskivertoisesti iloisia vaikka ketään ei kiinnosta paskaakaan koko duunipaikka. Nytkin yks petolinnun perseen näköinen akka otti sairaslomaa 3 viikkoa, kun meni perseleikkaukseen pukamien vuoksi, johon oikeest riittäis muutama päivä. Ei se mua haittaa vaiks siit tulee muille lisää hommaa, ainakin yks idiootti vähemmän täällä.
Nacu

Posts: 1,293

#4469 • • Nacu Nacu on the outside, tasty on the inside
Meiän mutsi *grr* *toktok* *grr* *toktok*

--
yes i am alone
but then again i always was
as far back as i can tell i think maybe its because
because you were never really real to begin with
i just made you up to hurt myself

Bio

Posts: 4,429

#4470 • • Bio The Bullies / Pinky

mayah, 12.5.2006 15:12:
---
Bio, 12.5.2006 15:04:
Työpaikka ärsyttää aina. Täällä on työntekijöinä helvetin rumia keski-ikäisiä ämmiä ja munattomia paskahousuisia äijiä.

---


Kumpi sä oot?



Mä olen niiden hybridi :)

Nojoo, tuli vähän avauduttuu, mut kun aloitin tän homman niin mun työnkuva olikin aivan erilainen mitä luulin. Nää muut työntekijät täällä halus vaan jonkin juoksupojan hoitaa heiän töitä, ettei niillä oo liian raskaita päiviä. Eli kusetus kunniaan! En viitti lopareitakaan ottaa kun en oo löytänyt toista työpaikkaa.
Foxmagon

Posts: 1,329

#4471 • • Foxmagon Iso Paha Ad..
Eilen rupes menemään niiiiin hermo kaapelilla kun koittaa hoitaa hommansa siinä korokkeilla kuvatessa ja sit jotkut helvetin känniääliöt rupee repimään tukasta kesken kaiken! *senkin*
"MITVIT ONX TÄÄ AITO KAUA OOT KASVATTANU MITEN SE KASVAA NOIN PITKÄKS MITÄ MITÄ" AAAARGH!

Ei taas tajunnu mennessä laittaa tukkaa kiinni. Vttu.

</avautuminen>

--
...Fly me to the moon, and let me sing among the stars.. Let me see what spring is like, on Jupiter and Mars.. In other words, please be true, in other words, I love you. *nuotti*

sapeli

Posts: 11,768

#4472 • • Edited sapeli jokukukamikä?
No se nyt vois vaikka vähän ärsyttää kun ensin joutuu suunnittelemaan viikonlopun toisen ihmisen pillin mukaan ja sitten ilman mitään ilmoitusta meneekin suunnitelmat uusiks. Ja tämän takia mm. eilen piti rehkiä ***** otsassa, näköjään ihan turhaan.

edit: noni, olihan silleki syynsä miks näin kävi, ja se mitä eilen rehkin niin onpahan sekin tehty nyt etukäteen niin ei tarvi myöhemmin siitä huolehtia. *joo*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Fyrisch

Posts: 4,525

#4473 • • Fyrisch
Yks cp duunikaveri kenen kans joutuu lähtee koht heittelee koripalloo *justjoo*

Olis pitäny ottaa numero ylös ja feidaa se eikä sopii suorii tällei.
Yallu

Posts: 1,910

#4474 • • Edited Yallu The Bullies / www.ricerocketracing.fi
Yksinkertaiset ihmiset jotka eivät ymmärrä olevansa yksinkertaisia.. En väitä olevani järjenjättiläinen, mutta ymmärrän olla hiljaa jos minulla ei ole faktaa asioista (paitsi tietysti alkoholin vaikutuksen alaisena). Eilenkin meillä oli töissä koulutusta ja erään yrityksen tj oli sitä vetämässä. Siinä keskustellessamme tuotteista, eräs kollegani puuttui yhteen TÄYSIN ko. yrityksen toiminnasta riippumattomaan, yrityksemme sisäiseen ongelmaan. Kolmesti. Peräkkäin. Kouluttajaa alkoi jo hymyilyttää. Minua hävettämään.



Edit. Paraskin puhuja.. typo
twistedsushi

Posts: 211

#4475 • • twistedsushi Nihil declaro

Bio, 12.5.2006 15:04:
Työpaikka ärsyttää aina. Täällä on työntekijöinä helvetin rumia keski-ikäisiä ämmiä ja munattomia paskahousuisia äijiä.

---

mayah, 12.5.2006 15:12:


Kumpi sä oot?



*lmao*

--
Itse valitset puolesi.

Avatar
#4476 • • candyraver Guest
-Kaikki julkiset instanssit!*grr* Ja se, että joka toinen kerta kun asioi ihan missä tahansa kaupungin laitoksessa, niin joutuu saman asian toimittamaan kahteen kertaan.*igor*
-Ihmiset jotka ei osaa hoitaa työtään huolellisesti kerralla loppuun ja siirtävät sitten vastuun toiselle kun ilmenee selvä työvirhe heidän suorittamassa tehtävässään*grr*
-Jonotus puhelimessa ja puhelinvaihteet*grr*

nimimerkillä; "Näin se homma etenee..!" *grr*
Mushi Mushi

Posts: 203

#4477 • • Mushi Mushi Pipipää...
Aamut. Lyhyesti ja ytimekkäästi aamut*dissaa*
-Santtu-

Posts: 1,965

#4478 • • -Santtu- ananas bananas coconuts
Minä itse *toktok* Oon ihan tyhmä sählääjä.
mardis

Posts: 334

#4479 • • Edited mardis Humppa-Hannele
Se kun kämppis ei pahemmin siivoa, ja viikonlopun vietosta kotiin
tullessa kotona haisee kaatopaikka. *grr*

--
~Dancers have happy feet~

Avatar
#4480 • • candyraver Guest
Ja alotetaas aamu tutkimalla postiluukun sisältö;

-Isännöitsijätoimisto laitto taas ison pinon laskuja postiluukusta sisään. Pitäs maksaa autopaikasta, jota meillä ei oo ikinä ollu..ja viimeks 6kk:tta sitten,kun toi sama nippu lappuja tuli postiluukusta vielä vanhan asukkaan nimellä(oltiin siis jo asuttu tässä kuukausia ja nimi oli ovessa,joten oletan,että siellä toimistolla on tiedot uusista asukkaista*nauru*), anyway soitin sinne ja ilmotin, että A)tämä kyseinen henkilö ei ole puoleen vuoteen asunut tässä, jonka nimiin nämä laskut on kirjoitettu ja B) meillä ei ole autopaikkaa, eikä me sellaista haluta*grr* Sanottiin,että asia selvä ja luvattiin päivittää tiedot. No,nyt on sentään asukkaan nimi oikein noissa laskuissa*hmph*

Seuraavaks ku soitan sinne ni sanotaan varmaan taas et homma hoidossa ja sit 6kk:den päästä tulee karhukirje maksamattomista autopaikkamaksuista 1,5v ajalta *igor* *toktok*