Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,620,588 views

martina

Posts: 1,875

#4421 • • martina FINRG-martat, superhifistelijä
se, että oon tulossa kipeeks ja se, että mun viisauden hampaat kasvaa jostain ihme kulmasta joten ne joutuu leikkauttaa -auts- ja se, että mun käsikin pitäis leikkauttaa ja se, että saan poets of the fallin cd:n vasta ens viikolla. että niin.
*KittenGirl*

Posts: 58

#4422 • • *KittenGirl*
en oo saanu nukuttua kunnolla kolmeen yöhön.. stressin takia *poks* *jipii* *nyyh*
Elmiira

Posts: 1,446

#4423 • • Elmiira
Että mulle TAAS soitettiin entisestä duunista *grr*
Ne ei nyt usko, etten oo menossa sinne enää.

Puhelu meni kutakuinkin näin:

A: Tulisitko huomenna neljältä töihin?
Minä: Eiku oon Joensuussa.
A: Ai jaa, no eihän se sit onnistu, JOS et tuu tänään takas?
Minä: Niin.
A: No entäs joskus muulloin?
Minä: No en mä kyllä kauheen mielelläni.
A: No jos mä sit soittelen sulle taas.
Minä: Niin ja mulla on sit kyllä aina viiteen asti töitä.
A: No eipä se haittaa. Käy jos tuut sen jälkeen.

plaa, plaa...

Sama keskustelu on käyty ainakin viisi kertaa!
Mikä siinä on niin vaikeaa tajuta, että mulla on uusi työpaikka,
eikä mua kiinnosta enää tehdä 14h työpäiviä. Raha kyllä kelpais,
mut kun en yksinkertaisesti jaksa. Ja senkin olen sanonut suoraan,
mutta kun ei mene kaaliin, ei sitten millään...
Ihan sama mitä tuolle ihmiselle sanon,
kun mikään ei tunnu menevän perille.

--
~Kokemusta ei voi luoda, se pitää kokea~

ianna ei anna!

Posts: 1,999

#4424 • • ianna ei anna! RaittiusYhdistyksen pj / Hullu Joanna-täti
oma tyhmyys, saamattomuus tiettyjen asioiden suhteen.
en voi ymmärtää milloin ja miten musta on tullut tällanen että en sitä yhtä tikkua saa ristiin laitettua asian eteen, varsinkaan silloin harvoin kun siihen olisi mainio tilaisuus?! :S
en kai vaan osaa.

*toktok*

--
Älä pelkää koettelemuksia, ne ovat maksu jolla
lunastat varsinaisen omaisuutesi.
-Maria Jotuni_

Foxmagon

Posts: 1,329

#4425 • • Foxmagon Iso Paha Ad..
Leffassa käyvät ihmiset jotka eivät osaa käyttäytyä salissa. Leffan aikana ei kuulu rupatella (kuiskaukset sallitaan) tai räplätä kännykkää! Saatana..

--
...Fly me to the moon, and let me sing among the stars.. Let me see what spring is like, on Jupiter and Mars.. In other words, please be true, in other words, I love you. *nuotti*

Freja

Posts: 8,775

#4426 • • Freja Sihteeri
Ku mikää ei kelpaa taas. Vittu menkööt si ite ostaan kaikki kun osaa nii paljo paremmin *igor*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Optik

Posts: 1,691

#4427 • • Optik Piikkisika/Outopallo
Yks äijä ei voi ilmoittaa et saanko mä kesätöitä vai nöy *grr*

--
Tylsyys ei tapa, mutta joskus toivot, että tappaisi.

twistedsushi

Posts: 211

#4428 • • twistedsushi Nihil declaro
se kun jotkut kamut rupee haukkumaan/heittämään loukkaavia kommentteja muka tsoukkina... sit jos soraan vastaan takaisin et mitä ihmettä sä nyt tollasia puhut tai mist ihmeest oot tollasia saanu päähäs ni mennää sit niin hiljaseks että ja vaihdetaan puheenaihetta *dissaa*

Ja sit sen jälkeen ihmetellään miks en pidä yhteyttä *justjoo*

--
Itse valitset puolesi.

Kolera

Posts: 4,256

#4429 • • Edited Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
Maanteiden siviili"poliisit". Ajetaan normisti taajamassa ja sitten eteen tulee auto jonka perässä mittari näyttää 40km/h. Tullaan 10s päästä suoralle jossa on risteys, mutta jossa voisi ohittaa jos vastaan ei tulisi autoa. No tämä edessä oleva 40km hurjastelija päättääkin parisen sekuntia ennen kuin vastaan tuleva auto tulee ohi yhtäkkiä jarruttaa auton melkein pysähdyksiin aivan kuin olisi kääntymässä, mutta eipäs kuitenkaan käänny. Ohitetaan sitten siinä suoralla ja katsotaan hetken päästä niin perkele sehän tulee aivan samaa reittiä kuin minäkin eikä sillä mitään epäröintiä ollutkaan sen suhteen mistä kohtaa kääntyä oikealle.

Onse saatana kun ajetaan vauhtia jossa aletaan jo saastuttaa enemmän kuin kovemmissa vauheissa ja sitten vielä kun joku toinen sattuu olemaan vähänkään turvaetäisyyden sisäpuolella niin lähes pysäytetään auto keskelle tietä.

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

MiMoSa

Posts: 1,664

#4430 • • MiMoSa
Selkä palo tänään ihan täysin kun olin koko päivän pihalla talkoissa. Enkä tietenkään käyttäny aurinkorasvaa, kun eihän nyt toukokuussa voi vielä nahka palaa, tai niin mä ainakin luulin...*eikä* Ja torstaina olis aika tatuoinnin korjaukseen, saa nähä mitä tatuoija tykkää kun meen sinne palaneella selällä...

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

twistedsushi

Posts: 211

#4431 • • twistedsushi Nihil declaro

Kolera, 6.5.2006 21:10:
Maanteiden siviili"poliisit". Ajetaan normisti taajamassa ja sitten eteen tulee auto jonka perässä mittari näyttää 40km/h. Tullaan 10s päästä suoralle jossa on risteys, mutta jossa voisi ohittaa jos vastaan ei tulisi autoa. No tämä edessä oleva 40km hurjastelija päättääkin parisen sekuntia ennen kuin vastaan tuleva auto tulee ohi yhtäkkiä jarruttaa auton melkein pysähdyksiin aivan kuin olisi kääntymässä, mutta eipäs kuitenkaan käänny. Ohitetaan sitten siinä suoralla ja katsotaan hetken päästä niin perkele sehän tulee aivan samaa reittiä kuin minäkin eikä sillä mitään epäröintiä ollutkaan sen suhteen mistä kohtaa kääntyä oikealle.

Onse saatana kun ajetaan vauhtia jossa aletaan jo saastuttaa enemmän kuin kovemmissa vauheissa ja sitten vielä kun joku toinen sattuu olemaan vähänkään turvaetäisyyden sisäpuolella niin lähes pysäytetään auto keskelle tietä.



Toi on kyl tosi ärsyttävää. Ihan ku ne ajattelis tyyliin: noin lähellä kun ajat ni pysäytämpä ihan vain vittuillakseni autoni keskellä maantietä ja jos sattuu jotain ni eipä ollu mun vika että noin lähellä ajelet eikä mua haittaa vaikka itsepäisyyteni/typeryyteni takia autoni romuttuisi koska en joutuisi siitä mitään maksamaan.. tosi fiksua *hmph*

just tollaset ketkä ei tykkää ku niitä ohitellaan tai jotain *toktok*

--
Itse valitset puolesi.

Jusuplussa

Posts: 1,292

#4432 • • Jusuplussa UG-///
- ku oon menossa himaan ja hissi ei oo alhaalla, vaan se tulee jostain avaruudesta ja kestää tunnin

- duunissa jengi sammuttaa vessasta valon, vaikka siellä ramppaa 5min välein joku. Jotkut runkkarit ei osaa ees laittaa sitä ovea lukkoon, ku on siellä.

- ku oon tulossa yövuorosta himaan junalla, nii kaikki on änkeemässä sisään ennen ku mä pääsen ees ulos

- hitaasti kävelevät ihmiset kaupassa

- kämppään änkeytyy jostain mystisestä sala-aukosta röökinhajua

- junissa on ihan uskomattoman huono ilmastoihin (niissä uusissa lähijunissa)
r0n

Posts: 2,258

#4434 • • r0n d a n c e m a c h i n e s
epätietoisuus!

--
6er reihe

twistedsushi

Posts: 211

#4435 • • twistedsushi Nihil declaro

RONTTI, 7.5.2006 04:37:
epätietoisuus!



Toi on kyl kans ärsyttävää, ku ei tiedä mitä pitäis tietää,
mut tietää ettei tiedä sitä mitä pitäis tietää *ding* *nauru*

--
Itse valitset puolesi.

Avatar
#4436 • • Taika Guest
*igor*
asiat joiden muka PITÄISI olla yksinkertaisia mutta kun niitä ryhtyy tekemään, on keskellä helvettiä.
saa joku muu huoltaa pyörän kesäkuntoon - mun hermot meni tasan just nyt.
Pätkis

Posts: 1,038

#4437 • • Pätkis Pikkis
Voihan vitun pellet bongorumpuineen stadissa hakkaamassa aamusta iltaan. Kiinnostaa kympillä kuulla samaa pauketta koko työpäivä toisensa jälkeen. Tuokaa haulikko*igor*

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

martina

Posts: 1,875

#4438 • • martina FINRG-martat, superhifistelijä
tabit*toktok*
Avatar
#4439 • • Annakins Guest

twistedsushi, 6.5.2006 22:05:
---
Kolera, 6.5.2006 21:10:
Maanteiden siviili"poliisit". Ajetaan normisti taajamassa ja sitten eteen tulee auto jonka perässä mittari näyttää 40km/h. Tullaan 10s päästä suoralle jossa on risteys, mutta jossa voisi ohittaa jos vastaan ei tulisi autoa. No tämä edessä oleva 40km hurjastelija päättääkin parisen sekuntia ennen kuin vastaan tuleva auto tulee ohi yhtäkkiä jarruttaa auton melkein pysähdyksiin aivan kuin olisi kääntymässä, mutta eipäs kuitenkaan käänny. Ohitetaan sitten siinä suoralla ja katsotaan hetken päästä niin perkele sehän tulee aivan samaa reittiä kuin minäkin eikä sillä mitään epäröintiä ollutkaan sen suhteen mistä kohtaa kääntyä oikealle.

Onse saatana kun ajetaan vauhtia jossa aletaan jo saastuttaa enemmän kuin kovemmissa vauheissa ja sitten vielä kun joku toinen sattuu olemaan vähänkään turvaetäisyyden sisäpuolella niin lähes pysäytetään auto keskelle tietä.

---


Toi on kyl tosi ärsyttävää. Ihan ku ne ajattelis tyyliin: noin lähellä kun ajat ni pysäytämpä ihan vain vittuillakseni autoni keskellä maantietä ja jos sattuu jotain ni eipä ollu mun vika että noin lähellä ajelet eikä mua haittaa vaikka itsepäisyyteni/typeryyteni takia autoni romuttuisi koska en joutuisi siitä mitään maksamaan.. tosi fiksua *hmph*

just tollaset ketkä ei tykkää ku niitä ohitellaan tai jotain *toktok*



Vielä ärsyttävämpiä on ihmiset, jotka maantiellä ajaa 100km/h alueella 80km/h kunnes vihdoin tullaan ohituskaistalle ja niistä pääsis ohi mutta kun ei pääse kun kyllähän se auto siinä vaiheessa yht'äkkiä kulkee 120 km/h!