Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,601,550 views

innae

Posts: 1,377

#4401 • • Edited innae PaskaJätkä
Asunnon metsästys. (jos joku tietää kantakaupungin alueelta asuntoa yli20m2 ja vuokra max.700 ja jossa saa olla koira ja pesukone mahtuu vessaan, niin ilmoittais mulle, kiitos)
Murh.
Olin eilen pojottamassa terdellä 13-21 ja nyt on hieman flunssainen olo. Köhköh.

e. typoja, perkele.

--
PaskaJätkä

Freja

Posts: 8,775

#4402 • • Freja Sihteeri
Tällä hetkellä tupakointi. Voi saatana ku aloin olee jo paremmas kunnos ni si joutuu hengitteleen savua tahtomattaan. Kiltisti pyytämällä ei auttanut, eikä jäkättämälläkään. Ja siis, ei siis oma tupakointi, koska en itse polta, vaan toisen. VOIS NYT PERKELE MENNÄ MUUALLE SEN RÖÖKIN KAA ku mul o muutenki tukkonen olo! Joo toi auttaa ihan vitusti stana! Kirosanoja!

*senkin**senkin**Senkin*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

ravec

Posts: 1,102

#4403 • • ravec
wappu kämpillä, juoden valkovenäläistä....uskotellen että kyll mää tutustun klubbarilaisiin.
Ei vaan onnaa, on niin v*tun ujo tai nooba. (herra numero nelonen on menossa lasista alas, nam)
innae

Posts: 1,377

#4404 • • innae PaskaJätkä
Niisktröötshätsuihköh.
Päästä valuu paskaa.
Nuha ei ole Annin kaveri.

--
PaskaJätkä

oooo

Posts: 1,249

#4405 • • oooo
kaikki
Freja

Posts: 8,775

#4406 • • Freja Sihteeri
Jälkitaudiksi korvatulehdus *igor*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

devisss

Posts: 345

#4407 • • Edited devisss superhero.
Ärsyttää ihan huolella, ku tökkii samaan aikaan romantiikka-, työ- ja frendirintamalla, terveyskään ei oo ihan parhaassa mallissa, rahat on loppu, palelee ja mulla on nolla energiaa mihinkään. Olis prkl edes yksi asia hyvin, niin saattais jaksaa vähän paremmin elämää *dissaa*

--
if i was dressed in my best defenses
would you agree to meet me for coffee?

lostgone

Posts: 2,493

#4408 • • Edited lostgone
1) Puheyhteyden aikaansaaminen on mahdottomuus jos molemmilla on ilmeisestikin sama taktiikka: Sen toisen pitää soittaa. *uuh*
2) Miten fiilis voi laskea päivän aikana näin kovasti?*täh* Tiedän, että lopputulos on lähellä erinomaista, mutta mutta q kyseessä on makuasia, niin asian miettiminen yksistään 8 tuntia nakertaa vaikkei saisi.*hmph*
Ja tiedetään: vastaus kohtaan 1) älä ole näin lapsellinen, ja vastaus kohtaan 2) Älä itke, sä tiedät olevasi aikas hyvä, mut silti ärsyttää.

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

TanyaK

Posts: 745

#4409 • • TanyaK karkeakielinen kujakissa
Oma sinisilmäisyys.
Mark

Posts: 7,311

#4410 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
se kun painaa klubbarin yläpalkkia, ja jostain vitun kumman syystä heti ku sivu reloadaa, katoo kaikki sanoman alla olevat laatikot, online boksi kilahtaa veks näkyvistä about vähintään joka toisella kerralla. MIKSI NÄIN?! *igor**uuh*

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

mariq

Posts: 2,154

#4411 • • mariq
oharit *dissaa*

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

Zapa

Posts: 1,393

#4412 • • Zapa Mr Wrangler
Aika lailla kaikki, pitäisköhän tässä pitää jo talviloma, alkaa ilmeisesti olla sen tarpeessa kun savu nousee korvista. Onneks parin viikon päästä Madridiin ja siellä Mr Erick Morillo toimittaa hyvät soundit Fabrikissa. Sitä odotellessa.
pirpeli

Posts: 5,533

#4413 • • pirpeli
Tää jatkuva pääkipu.

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

-lera-

Posts: 394

#4414 • • -lera-
vähän kaikki tänään... haluaisin mennä vaan kotiin peiton alle piiloon niin kaikilla ois parempi olla. *igor*
-Kerttu-

Posts: 4,542

#4415 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
Se, että olen tehnyt viimeiset kaksi viikkoa kollegani hommat lähes 100 %!!! Siis omien lisääksi!*grr*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

wiwi

Posts: 1,575

#4416 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava
Kaikki mulkvistit, jotka kävelee vastaan ehtii jo vilkaista ja tunnistaa, muttei silti pysty avaamaan suutaan tervehtiäkseen. Ja vielä enemmän, jos itse jo moikkaa, mutta vastaaminen on toiselle osapuolelle täysi mahdottomuus.

Ei kai siinä jumalauta mitään menetä jos nopesti vilkaisee silmiin ja vaikka nyökkää? Joku päivä mä vielä hyppään jonkun tällaisen tapauksen varpaille, ravistelen sitä olkapäistä ja karjun viiden sentin etäisyydeltä että

"Moi, mitä kuuluu?! Mä oon täällä! Haloo! Täällä! Näätkö sä!"

*grr*

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

Fresia

Posts: 764

#4417 • • Fresia vähän outo
Muutossa hukkuneet tavarat *dissaa* Ei nettiä kotona. Ääni maassa, silmät turvoksissa ja varmaan sata kiloa lisää painoa kaikesta siitä viinamäärästä, mitä kolmen päivän aikana ehti juomaan...

Eksän maili *senkin* Mitä helvettiä sekin ajattelee... mut ehkä vielä enemmän ärsyttää eräs tuotantotalousteekkaripoika, joka onkin varattu *hmph* Eipä näyttänyt sitä kauheesti estävän la-yönä...omahan on vittu ongelmansa, onnea vaan sen parisuhteelle.

Kaiken ärsytyksen takana on kyl varmaan se, että mopo karkas jo la iltapäivällä käsistä, eikä sitä näkynyt ennen kuin eilen illalla, kun alkoi iskemään sairas henkinen krapula. Huh huh *igor* Sais ees ton asunnon muuton jäljiltä järkättyä, niin ois ees kiva olla kotona. Ai niin, ja sata virallista asiaa kelan lomakkeista takuuvuokraan yms hoidettua...

--
Rumpua ja bassoa kiitos.

Beats *sydän*

Heiska

Posts: 118

#4418 • • Heiska
miks tää päivä menee niin hitaasti
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#4419 • • Edited Hyzenthlay myrkynsekoittaja
Entinen pomo, toistaiseksi tän hetkinen työntekijä *dissaa* Että mä vihaan sitä. Se eukko saa jotain iloo irti muiden kyykyttämisestä. Oon kuunnellut tässä viimeset puol vuotta sen vittuiluja suht tyynenä, mutta voin sanoa, että pinnan alla kytee ja PAHASTI. Se saa vielä kuulla kunniansa *dissaa*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Sphyxia

Posts: 3,308

#4420 • • Sphyxia Maracujá!
Tämä jatkuva matkalaukkujen pakkaaminen. Siihen kun hyvin helposti menee koko ilta (ja vielä enemmänkin). *hmph* Viime keskiviikkona, tämän viikon keskiviikkona ja taas ensi viikon keskiviikkona + saman viikon sunnuntaina taas. This is not normal. *grr* Kunpa poika osaisi päättää missä pysyä. *hih*