Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,620,583 views

mariq

Posts: 2,154

#4361 • • mariq

rose, 24.4.2006 13:07:
---
mariq, 24.4.2006 12:55:
Niin no, periaatteessa virheitä ei voi omassa elämässä tehdä (ellei puhuta moraalisesti vääristä teoista). On vain kokemuksia, joista voi oppia erilaisia asioita. Ja kyynistymistä estämässä ovat hyvät ystävät (ja symbiootti). Koska ystävistä ainakin minä löydän asioita joita elämässä eniten arvostan, eiväthän ne muuten olisi ystäviäni.


Siksi "virhe" sitaateissa.. Tosin jokin asia voi jälkikäteen tuntua väärin hoidetulta tilanteelta, vaikka sillä ei olisi moraalin kanssa mitään tekemistä. Asioilla voi olla yllättäviä seurauksia. Tällaisista "virheistä" ei tietenkään voi itseään soimata, mutta niitä voi mielestäni sanoa virheiksi.

--

Ja sitten se mikä mua äsyttää, on tämä aivan käsittämättömän yliherkkä ruuansulatusjärjestelmäni, joka reagoi stressiin vähän turhan voimakkaasti. *igor* Täytyy varmaan saada pikimmiten asiat järjestykseen, ennen kuin jotakin tulehtuu *pökr*

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

Avernian

Posts: 7,451

#4362 • • Avernian Kerettiläinen
Minä. En saa tarpeeksi juttuja tehtyä tarpeeksi hyvin! Tuhlaan vielä aikaa klubbarissakin, ihan turhaan. *igor*

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

sune

Posts: 2,096

#4363 • • sune Turkkilainen lammaspaimen
Lähes kaikki ärsyttää taas vaihteeks. Toivottavasti tää vitutus menee ohi, tai muuten ei hyvältä näytä tääkään viikko.

Pitäs ehkä oppia ottaa asiat vähän rennommin ja ei niin vakavasti, mut vaikeeta näyttäs olevan.

--
ei kovin ihku eikä plur

Mark

Posts: 7,311

#4364 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
so called "duuni" eli aivottomien ääliöiden neuvominen luurissa, argh! hajoo pää ku selittää 2min välein samat litaniat luuriin ja sen jälkeen ku ei vielkään mee jakeluun ni joutuu kimpoomaan viel paikalle vääntämään jostain rautalankaa vahvemmasta et miten vitussa ne hommat nyt oikeen menee.. hohhoi. *igor*

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

r0n

Posts: 2,258

#4365 • • r0n d a n c e m a c h i n e s

Mark, 25.4.2006 10:59:
so called "duuni" eli aivottomien ääliöiden neuvominen luurissa, argh! hajoo pää ku selittää 2min välein samat litaniat luuriin ja sen jälkeen ku ei vielkään mee jakeluun ni joutuu kimpoomaan viel paikalle vääntämään jostain rautalankaa vahvemmasta et miten vitussa ne hommat nyt oikeen menee.. hohhoi. *igor*

-M



Toi on kyl vitutuksen huippu. Kun itse tiedät miten homma on niin osaat myös mahdollisimman hyvin ja tarkkaan ja jopa helposti sen selittää. Se on niin helvetin turhauttavaa kun ihmiset ei yksinkertaisesti tajua ja pitää alkaa sitä rautalankaa vääntämään.
Mut kuitenkaan ei oo kyse siitä et olettaa muitten tietävän sen mitä itse tiedät, päinvastoin siis yrittää selittää mahdollisimman tarkasti ja tavoitteena se että menee ekalla kerralla perille.

--
6er reihe

twistedsushi

Posts: 211

#4366 • • twistedsushi Nihil declaro

Avernian, 25.4.2006 10:35:
Minä. En saa tarpeeksi juttuja tehtyä tarpeeksi hyvin! Tuhlaan vielä aikaa klubbarissakin, ihan turhaan. *igor*



Miten täällä voi tuhlata aikaansa turhaan ? *ding*

tsekkaillaan kalenteria, bilekuvia ja vaihdetaan erilaisia ajatuksia muiden kanssa... siis ei ollenkaan turhaa *hihu*

--
Itse valitset puolesi.

Hitchhiker

Posts: 1,754

#4367 • • Hitchhiker
Autoilijoiden käytös fillaroitsijoita kohtaan, tänään taas vaihteeksi autoilija seisoi keskellä jalankulkuväylää niin ettei ketään päässyt hänen ohitseen/ lävitseen (joka ei mielestäni kuulu autoilijoiden oikeudeksi, saa korjata jos olen väärässä). Huulillani näytetyn sanan väistäisitkö sai autoilijan nousemaan autostaan ulos ja huutamaan minulle: Painu sääki siitä vaan vittuun ja meni takaisin autoonsa sisälle istumaan.

Minkä pirun takia tarvitsee jäädä odottamaan siihen jalankulku-/ pyörätielle, jotta pääsisi ajoväylälle. Ymmärrän kyllä että auton tarvitsee siirtyä ajotielle, mutta en sitä että tarvitsee odottaa minuutti tolkulla siinä tien tukkona. *vuodatushymiö*
RainChild

Posts: 909

#4368 • • RainChild
väsyttää *igor* ja siitä varmaan vitutuskin suurimmassa määrin. oon saanu hienosti paljon juttui tehtyy tänään, mut on niiiin väsy, ei saanu nukuttuu viime yönä oikeen millään *uuh*. Ja sit ku pitäis päättää, mitä vappuna tekee *ding*

--
Rainchild is back home

MiMoSa

Posts: 1,664

#4369 • • Edited MiMoSa
Se, että ulkona on noin mahtava ilma ja mun vaan tarttee lukea typerään tenttiin!*grr* No mut jotain hyvää tässäkin; huomisen tentti on viimeinen, jonka jälkeen pääsee kesälomalle..*jiihaa*

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

Freja

Posts: 8,775

#4370 • • Freja Sihteeri
Ehkä sekin etten voi sanoa että mikä *grr* *igor*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

-Kerttu-

Posts: 4,542

#4371 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
Tää leikkikoulumeininki täällä! "Me ei leikitä teidän kaa, ku ootte ihan tyhmiä!"

Miksei kaikki vois vaan olla kavereita keskenään?

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Avatar
#4372 • • Taika Guest
itsekurin puute*igor*
MissKoo

Posts: 1,289

#4373 • • MissKoo
Raukkamaisuus. Kun olisi mahdollisuus sanoa suoraan asiat ja puhua niistä, ei sanota mitään ja sitten kuulee itsestään selän takana mitä uskomattominta skeidaa. Onneksi minä tiedän ketkä ovat oikeita ystäviäni ja keiden ystävä minä olen. Ystävyys on mielestäni sellaista, että ollaan kiinnostuttu toisten elämistä ja tekemisistä, monilla se vaan valitettavasti menee siihen, että jos ei radata tietyissä porukoissa joka helvetin viikonloppu niin ei olekaan enää mielenkiintoinen.
Sssan*

Posts: 651

#4374 • • Sssan* Kalastaa kalsarit jalassa

Niksu, 27.4.2006 09:45:
Raukkamaisuus. Kun olisi mahdollisuus sanoa suoraan asiat ja puhua niistä, ei sanota mitään ja sitten kuulee itsestään selän takana mitä uskomattominta skeidaa. Onneksi minä tiedän ketkä ovat oikeita ystäviäni ja keiden ystävä minä olen. Ystävyys on mielestäni sellaista, että ollaan kiinnostuttu toisten elämistä ja tekemisistä, monilla se vaan valitettavasti menee siihen, että jos ei radata tietyissä porukoissa joka helvetin viikonloppu niin ei olekaan enää mielenkiintoinen.




Luit ajatukseni *hymy* keitä on luullut hyviksi kavereiksi ovatkin sitten näköjään jotain ihan muuta......moikkaaminenkin tuntuu olevan erityisen vastenmielistä..ja Monien tuntuu olevan vaikeaa ymmärtää että mielitietylleen on annettava aikaa ja kerrankin ajateltava myös toisen ihmisen haluja, tunteita, tarpeitä jne..ei enää vain itseään! Mutta hyvänä puolena tähän voi sanoa että ainakin huomaa ketkä aidosti ovat kultaisia *joo*

--
Yy kaa yy kaa, minä olen Hämähäkki..

Jutu

Posts: 3,054

#4375 • • Jutu Blondi
Voi p*rkele! Pitää varmaan tosissaan lähteä lääkäriin kun ei pysty edes ylävartaloa kääntämään ilman, että tulee purtua hampaita yhteen. Tai nostamaan kättä *grr*

Että haistakaa vaan kaikki v*ttu *igor**dissaa*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Kolera

Posts: 4,256

#4376 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
Vitun Oblivionin tehtävät bugaa/kusee ni on sitte turhaa härvätty viimonen 2h sitä. Kerrankin ku olis menny stealthtyylillä hakemaa dungeonista kamaa ni sitte lopulta selviiki et siinä olis pitäny vaan teurastaa ittesä mestan läpi ni olis saanu tehtävän läpi ja nyt perässä juossu jamppa on missä lie niiSAATANANII! *grr*

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Jna

Posts: 613

#4377 • • Jna
Ärsyttää mennä tenttiin johon ei ole lukenut..
John

Posts: 1,384

#4378 • • John Lauma

Jna, 28.4.2006 12:43:
Ärsyttää mennä tenttiin johon ei ole lukenut..


Ärsyttää lukea tenttiin johon ei loppujen lopuksi mene... been there done that, liian usein! ;D

--
Fancy some cheese, Gromit?

Avernian

Posts: 7,451

#4379 • • Avernian Kerettiläinen
Dwiikkarin pyöriminen.

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

Freja

Posts: 8,775

#4380 • • Freja Sihteeri
Tää olo. Miks en vaan vois olla jo terve?

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been