eilen oli kyllä niin monta taunoa liikentessä et tekis mieli vaatia autokoulu monivuotiseks
liikennevaloihin tulee punaset, nään sen jo kaukaa ja rupeen jarruttamaa ku edelläajavaki jarrutti (kuka sitä nyt perään haluu ajaa
) ja oli kiva huomata siinä ku se perä läheni että tää mun edelläoleva iski jarrut POHJAAN ja valutti loput n. 20m liikennevaloille. takaa tulee väh. 50km tuntinopeudella toinen auto, eli minä, joten oli erittäin mukavaa siinä huomata että munki pitää iskee jarrut pohjaan. ei siinä muuten mitää mutta keli ei mikään paras äkkijarrutukseen, joten kyllä siinä vähän rupes keljuttamaan ja miettimään onko edelläajavalla ihmisellä edes aivoja olemassa
ja ku tää oli vaa yks tapauksista mitä eilen löyty. sen lisäks mua vastaan ajo yhellä pikkutiellä auto joka meni suoraan, sen takaa tuli kahta idioottia jätkää jollain tummanpunasella autollaan ja käänty törkeesti mun eteen jolloin mun oli taas lyötävä jarrut pohjaan. siinä sitte pojat vielä kehtas näyttää mulle keskaria mikä oli kyllä mun mielestä jo naurettavaa. teki mieli painaa vaa kaasua ja ajaa kylkee mut en mä voinu sitä mun omalle rakkaalle autolle tehä
muttaku ei tässä vielä kaikki! olin menossa kavereita moikkaamaa yhteen bubiin ja siinä sitte piti vaihtaa kaistaa että pääsisin kääntymää sinne menevälle tielle, ni joku vanha äijä näki mun vaihtoyritykset ja vittuuksissaa päätti ettei päästä mua vaan hidasti ja nopens vauhtia sitä mukaa mitä mä tein. joka oli musta erittäin lapsellista koska äijällä ikää n. 40v. kyllä siinä sitte vedettiiki sen edestä aika törkeesti ku oli pakko päästä toiselle kaistalle. ja keskaria tietenki peliin. en sitten tiedä olin kussu sen aamumuroihin, eikö auto/naama miellyttäny vai miksi näin mutta kyllä otti päähän. ja sit ku oli pakko vetää törkeesti etee ni tietenki kuuluu torven ihanat äänet takaa *kivatsulle*
että tällästä oli eilen lahden liikenteessä. ja varmasti ens kerralla ku joku tekee jotain tollasta ni surutta tuun päälle! *muhaha*
Pinski on puhunut. ugh.