Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,623,626 views

Avatar
#2141 • • Equalizer Guest

Lenita:
Sukat, jotka valuu jalasta kun kävelee >:|



*nauru*
asdf

Posts: 3,155

#2142 • • asdf
Koeviikko *dissaa*
kiiki

Posts: 491

#2143 • • kiiki hankala

Ana-5000:
-klipsisklopsis-

Hyviä päivänjatkoja kaikille toivottaa Viestintäministeriön moukkamaisuudentorjuntaosasto ^__^



olipas kyllä erinomaisen hyvin kirjoitettu! *aplodit*
tuohon bussissa kovalla soivaan mäkitorpan tunnariin vois vielä lisätä sen, että kun vihdoin vastaa siihen puhelimeen, voisi miettiä miltä muista matkustajista tuntuu kuunnella puhelua. vaikka itse olisi kovinkin avoin ja reipashenkinen, ihan kaikki siellä bussissa ei välttämättä halua kuunnella riitoja, parisuhteenselvitystä, kovaäänisiä juoruja jne... *piis*
Verottaja

Posts: 1,174

#2144 • • Verottaja no-life / luuviulu
'Kone ollut varikolla jo viikon, eli
ei irkkiä
ei Klubitusta (paitsi koulussa)
ei musiikkia *hajoilee*
ei koulutehtäviä
etc.

Ei, en ole riippuvainen kompuutteristani *justjoo*
mutta tarttis tehdä läjäpäin tehtäviä perjantaihin mennessä *hikoil*

--
You´ve changed things, forever. There´s no going back.
See to them, you´re just a freak... like me.

Avatar
#2146 • • Edited ^Pinski^ Guest
eilen oli kyllä niin monta taunoa liikentessä et tekis mieli vaatia autokoulu monivuotiseks *hmph* liikennevaloihin tulee punaset, nään sen jo kaukaa ja rupeen jarruttamaa ku edelläajavaki jarrutti (kuka sitä nyt perään haluu ajaa *justjoo*) ja oli kiva huomata siinä ku se perä läheni että tää mun edelläoleva iski jarrut POHJAAN ja valutti loput n. 20m liikennevaloille. takaa tulee väh. 50km tuntinopeudella toinen auto, eli minä, joten oli erittäin mukavaa siinä huomata että munki pitää iskee jarrut pohjaan. ei siinä muuten mitää mutta keli ei mikään paras äkkijarrutukseen, joten kyllä siinä vähän rupes keljuttamaan ja miettimään onko edelläajavalla ihmisellä edes aivoja olemassa *ding* ja ku tää oli vaa yks tapauksista mitä eilen löyty. sen lisäks mua vastaan ajo yhellä pikkutiellä auto joka meni suoraan, sen takaa tuli kahta idioottia jätkää jollain tummanpunasella autollaan ja käänty törkeesti mun eteen jolloin mun oli taas lyötävä jarrut pohjaan. siinä sitte pojat vielä kehtas näyttää mulle keskaria mikä oli kyllä mun mielestä jo naurettavaa. teki mieli painaa vaa kaasua ja ajaa kylkee mut en mä voinu sitä mun omalle rakkaalle autolle tehä *grr* muttaku ei tässä vielä kaikki! olin menossa kavereita moikkaamaa yhteen bubiin ja siinä sitte piti vaihtaa kaistaa että pääsisin kääntymää sinne menevälle tielle, ni joku vanha äijä näki mun vaihtoyritykset ja vittuuksissaa päätti ettei päästä mua vaan hidasti ja nopens vauhtia sitä mukaa mitä mä tein. joka oli musta erittäin lapsellista koska äijällä ikää n. 40v. kyllä siinä sitte vedettiiki sen edestä aika törkeesti ku oli pakko päästä toiselle kaistalle. ja keskaria tietenki peliin. en sitten tiedä olin kussu sen aamumuroihin, eikö auto/naama miellyttäny vai miksi näin mutta kyllä otti päähän. ja sit ku oli pakko vetää törkeesti etee ni tietenki kuuluu torven ihanat äänet takaa *kivatsulle*
että tällästä oli eilen lahden liikenteessä. ja varmasti ens kerralla ku joku tekee jotain tollasta ni surutta tuun päälle! *muhaha*

Pinski on puhunut. ugh.
Bio

Posts: 4,429

#2147 • • Edited Bio The Bullies / Pinky

Pinski
...koska äijällä ikää n. 40v.



Noi on just pahimpia liikentees. Mä ajan joka päivä Turun lähellä olevaa ohikulkutietä (Piikkiö-Raisio) ja siellä kyl nää keski-ikäiset miehet huristaa välillä niin törkeesti eteen kun ajavat johonkin liittymään. Muutenkin tuntuu et niillä on kauhee kiire, ihan kuin olis tuli perseen alla koko ajan.
Avatar
#2148 • • ^Pinski^ Guest

BioNoi on just pahimpia liikentees.


Niinhän ne vähän tahtoo olla. pitäs ottaa niiltä kortti pois tai pistää johonki viha-/aggressiohallintakurssille *nauru*
micqo

Posts: 1,094

#2150 • • Edited micqo
Ystävät jotka eivät pidä lupauksia *dissaa*
Lucky-13th

Posts: 383

#2151 • • Edited Lucky-13th
Flipannu naapurin ukki joka yrittää tulla sisälle avaimilla tai postilaatikosta, välillä aamulla, välillä yöllä*uuh* Hän etsii itteään rapusta ja odottaaaa itseään.. välillä käy vähän ahdistaan sen sekoilut*uuh*

--
I´ve made up my mind, don´t confuse me with the facts!

naira

Posts: 204

#2152 • • naira black cat
Kun työt ei etene... Sama homma meni toiseen kertaan päin v****a. Noo, ainahan on se kolmas kerta... ja neljäs... ja... *grr*

--
Why do we sacrifice the beautiful ones?
How do you break a heart of gold?
Why do we sacrifice our beautiful souls?
Heroes of tales unsung, untold.

Skrapa

Posts: 157

#2153 • • Skrapa
et myöhästyy tapaamisesta
ja etenkin nyt kun pitää lähtee töihin ja huomennakin iltaan töihin..

--
No more pain, I'm floating away..

Pinxu

Posts: 196

#2154 • • Pinxu
Kun ei oo mitään tekemistä..Alkaa pitemmän päälle nyppii. *igor**eiei*
Rosah

Posts: 107

#2155 • • Rosah Pikkuruinen Psykopaatti
Kun ihmisten pitää valehdella ja kieroilla lähemmäisille... perseestä..*kivatsulle**uuh*
-lera-

Posts: 394

#2156 • • -lera-
tyhmät asiakkaat... *grr*
dorisch

Posts: 74

#2157 • • dorisch gothic girl
kansalaisten sopulimainen, puolusteleva, markkinavoimille kumarteleva ja apaattinen käytös.
Karvinen

Posts: 699

#2158 • • Karvinen SekaiSin MariSta
minä itse ! !*grr*

--
Seison omilla jaloillani,
Pysyn aloillani,
Omilla tavoillani

Howdy

Posts: 7,955

#2159 • • Howdy Oldie
Ihan kaikki ... känkkis kai .. tai jotain ..

--
Käpy vailla vertaa

Avatar
#2160 • • RINY Guest
Tää päivä on ihan yleisesti menny aamusta asti vähän pyllylleen ja siitä sit tuli heti aamusta vähän känkkäränkkä olo ja sit yks kaveri otti siitä itteensä ja synty ihan kamala riita. Voi v****! Anteeks nyt vaan kamalasti jos en voi höyryä puhkuvana olla sitä maailman herttaisinta ja ystävällisintä seuraa. Miks ihmiset ottaa aina itteensä jos on vaan huono ja stressaava päivä. Eikö ikinä sais olla ihan oikeudella pahalla päällä? Ei aina voi olla niin vitun hyvä päivä. *eiei*