Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,623,544 views

Howdy

Posts: 7,955

#1041 • • Howdy Oldie
Väsymys *ding*

--
Käpy vailla vertaa

JustinSan

Posts: 822

#1042 • • JustinSan Nullius in verba
tyhmät ihmiset, itsekkäät ihmiset, ihmiset jotka eivät ymmärrä omaa potentiaaliaan, ahdasmieliset ihmiset, ylimieliset ihmiset, väkivaltaiset ihmiset, liikaa jännittävät ihmiset, liian flegmaattiset ihmiset, palvotut ihmiset, IHKQ-plur-ihmiset, yy-yy-mulla on ollu rankka-lapsuus-viillän-siis-ranteeni-ihmiset, liikoja itsestään luulevat ihmiset, kaksinaamaiset ihmiset, välinpitämättömät ihmiset, rumat ihmiset, kauniit ihmiset, näsäviisaat ihmiset, itsehillintään kykenemättömät ihmiset, heikot ihmiset, vahvat ihmiset, turhat ihmiset === KAIKKI VITUN IHMISET, ihmiset on tän pallon SYÖPÄ *grr*


ain't misanthropy just great?

--
"Brevior saltare cum deformibus mulieribus est vita."

innae

Posts: 1,377

#1043 • • innae PaskaJätkä
Kun avaat jugurttipurkin ja sieltä lennähtää naamallesi ja vaatteillesi jugurttia...*poks*

--
PaskaJätkä

Lucky-13th

Posts: 383

#1044 • • Lucky-13th
Eu-vaali-mainos*kivatsulle*
3 pahinta ja turhinta samalla pahvinpalasella.
Ja nää rikkaat johtajat päätti pilata mun syntymäpäivän järjestämällä samalle päivälle Eu-vaalit*kivatsulle*

[muokattu 27.5.2004 12:25]

[muokattu 27.5.2004 12:26]

--
I´ve made up my mind, don´t confuse me with the facts!

Maihku

Posts: 1,186

#1045 • • Maihku neiti hankala
---
Maihku:
s*atana,meillä loppuu koulu vasta ens viikon tiistai!*kivatsulle*

---

Saara:


Mitä helvettii ?

Mulla loppu koulu viimeviikon tiistaina *vink*


meillä on vähän vamma koulu*igor*sit meil alkaa ihan samaan aikaan kuin muillakin koulu*ding*
harhainen

Posts: 243

#1046 • • harhainen yodlaiuuuuuu
eihän nyt ketään voi mikään ärsyttää... hei kamoon..
nyt on kesä, ja kaikki hymyilee, tai itkee ja hymyilee*justjoo*
serotonot

Posts: 3,137

#1047 • • serotonot Paul Easy

Njah:
Eu-vaali-mainos*kivatsulle*
3 pahinta ja turhinta samalla pahvinpalasella.
Ja nää rikkaat johtajat päätti pilata mun syntymäpäivän järjestämällä samalle päivälle Eu-vaalit*kivatsulle*


Mitä ihmettä mahdat tarkoittaa?

3 pahinta & 3 turhinta?
Kate

Posts: 186

#1048 • • Kate
V****maiset työkaverit, jotka viel yrittää pätee ja hyppii nenille*muhaha*

Lisäys:välillä vaan ketuttaa*joo*

[muokattu 27.5.2004 15:37]
liikkuva muna

Posts: 2,652

#1050 • • liikkuva muna an egg on the move
Yhdyssanavirheet joka vitin paikassa. *grr*

*lmao* Armeijassa muinoin meillä oli \”Granaatti koulutusta.\” *eiei*
Auacusha

Posts: 1,097

#1051 • • Auacusha Koneradio

alek száhala:
Yhdyssanavirheet joka vitin paikassa. *grr*



mulla on sama vika.. varsinkin kun on kyse mese,irc tai foorumit.. *nyyh*
milläköhän siit pääsis eroon *täh*

--
Ootko hieman ryynejä vedellyt kenties kun aivot tuntuu vähän flippaavan?
(c) Sir Henri Risti

Individual

Posts: 10,942

#1052 • • Individual HYPNO!
Se, että yhdellä sun toisella foorumilla ja yhdessä sun toisessa topicissa törmää ihmisiin, jotka kitisevät kaupallisuudesta ja rahastuksesta heti kun bileet maksaa enemmän kuin o euroa...

Joku varmaan niihin 0 euron bileisiin on soittolaitteet ja soitettavan musiikin hommannut. Vai kuuluukohan se kunnon ug-henkeen, että ennen bileitä käydään paikallisessa musiikkikaupassa ensiksi varastamassa teknarit ja mikseri, sitten jostain ohjelmatoimistosta PA ja matkalla bileisiin vielä vaikka muutama pinkka levyjä takin alle paikallisesta levykaupasta. Näinhän sen on pakko olla, muutenhan se on kaupallisuutta. Hyi, hyi olkoon...
serotonot

Posts: 3,137

#1053 • • serotonot Paul Easy

Individual:
Se, että yhdellä sun toisella foorumilla ja yhdessä sun toisessa topicissa törmää ihmisiin, jotka kitisevät kaupallisuudesta ja rahastuksesta heti kun bileet maksaa enemmän kuin o euroa...

Joku varmaan niihin 0 euron bileisiin on soittolaitteet ja soitettavan musiikin hommannut. Vai kuuluukohan se kunnon ug-henkeen, että ennen bileitä käydään paikallisessa musiikkikaupassa ensiksi varastamassa teknarit ja mikseri, sitten jostain ohjelmatoimistosta PA ja matkalla bileisiin vielä vaikka muutama pinkka levyjä takin alle paikallisesta levykaupasta. Näinhän sen on pakko olla, muutenhan se on kaupallisuutta. Hyi, hyi olkoon...


En vois enempää olla samaa mieltä. Jäbä on tainnu lukea Elixiriaa :D
Rubicon

Posts: 550

#1055 • • Rubicon
tää päivä*hmph*

--
In this white wave, I am sinking in this silence.

JustinSan

Posts: 822

#1056 • • JustinSan Nullius in verba
tv-lupamaksut. ihan oikeesti. vaikken nyt itse olekkaan niitä joutunut makselemaan niin voi helevetti. ei kyl pysty tukemaan *kivatsulle*
itselläni tv:n pääasiallinen funktio on katsoa leffoja, dvd:ltä ja koneeta. ja sen takiako minun pitäisi maksaa sikamaisia hintoja yle:lle? vaikken edes oikeastaan katso televisiota? ja siitä vähästä mitä katson, vain pienenpieni prosennti on ylen:n kanavia (eli jos joku ei tiennyt niin tv-lupamaksuillahan rahoitetaan vain ja ainoastaan YLE:n toimintaa )
ärrrrrsyyy *grr*

--
"Brevior saltare cum deformibus mulieribus est vita."

innae

Posts: 1,377

#1057 • • innae PaskaJätkä
Yksi vitun ärsyttävä ja tänään ihan vitun tyhmäksi todettu ihminen*aargh*

--
PaskaJätkä

micqo

Posts: 1,094

#1058 • • micqo
Mua ärsyttää se jos olis fiilareita vääntää musaa mut ajatus sit ei kulje!! se ei ole kivaa *piru* tietty ärsyttää välistä moni muukin asia mut tää on yleisin...kait on varmaan hieman paineita tuottamisen puolesta tietyistä syistä johtuen...
Avatar
#1059 • • greenie Guest
Mä haluaisin lukea tota Simone de Beauvoirin The Mandarins kirjaa, mutta en kykene istuu alas ja jatkaa sen lukemista.

Ärsyttävää, erittäin ärsyttävää :(

[muokattu 5.6.2004 22:09]
äm

Posts: 2,376

#1060 • • äm
Naapurin tuulikello *grr*

--
Ei omenapuusta kauas putoa.