Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,626,086 views

äm

Posts: 2,376

#481 • • äm
Databeissiprobleemat *dissaa*

--
Ei omenapuusta kauas putoa.

MaSari

Posts: 1,986

#482 • • MaSari space jammer
Roska piilarissa *dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa*

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

2000

Posts: 420

#483 • • 2000 Opetuslapsi
1. herääminen
2. sateenropina herätessä
3. kylmä lattia
4. aamuTV
5. herätyskello yhä päällä...
6. Kahvi loppu
7. Vaatteet hukassa
8. Myöhästymisen pelko
9. Kravatin pukeminen
10. Sateenvarjo kateissa
11. rrrrmoton väsymys
12. Sateiseen ulkoilmaan astuminen
13. Pitkä matka parkkipaikalle
14. YleX soittaa Didoa
15. Ruuhka
16. Työpaikan näkeminen
17. Kastuminen
18. Työpöydän ääreen istuminen
19. Kahvipannu tyhjä
20. Meiliboxi täynnä

..... Oikein hyvää keskiviikkoa *poks**eiei*

--
2 nasty 4 U

Roger Roger

Posts: 3,372

#484 • • Roger Roger Kentti
tällä hetkellä ei mikään *iloinen*

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

äm

Posts: 2,376

#485 • • äm

2000:
14. YleX soittaa Didoa



White Flaghan on ihan huippu! *sydän**pihkassa*

--
Ei omenapuusta kauas putoa.

kuu

Posts: 1,174

#486 • • kuu tyttttö
Se ärsyttää, kun lähettää jollekkin jonkun tekstiviestin, niin ei tule vastausta *dissaa*

--
köh köh

Chatte

Posts: 4,085

#487 • • Chatte Team Teknolipat :)

kuu:
Se ärsyttää, kun lähettää jollekkin jonkun tekstiviestin, niin ei tule vastausta *dissaa*



Totta, tuo ärsyttää oikeesti, ilkeetä välinpitämättömyyttä (no joo, eihän se aina sitä ole)... mutta yleisesti ottaen välinpitämättämyys muutenkin on usein ärsyttävää...

--
Ainoa kuolema, jonka kuolemme, tulee joka päivä, jos kieltäydymme elämästä.
-Zorbas

Avatar
#488 • • Cera Guest
:D

Toisaalta taas hyvin ärsyttävää esim saada tekstiviestitejä, eikä puheluita, kun joitain asioita olisi helpompi hoitaa puhumalla, eikä kirjoittelemalla kymmeniä viestejä... nojoo. :P
Tähän kai syyllistyn itsekkin välillä..
cuteass

Posts: 172

#489 • • cuteass PinkeePinkiPinpi
Ja varsinkin jos puhelimesta on loppunu saldo,saan tekstiviestejä,haluisin vastata,mutt en voi*igor*Tänään taas tämmönen päivä ja paljon asioita mitä puhelimella pitäis hoitaa*eiei*

--
-Mie vaan

Howdy

Posts: 7,955

#490 • • Howdy Oldie

Cera:
:D

Toisaalta taas hyvin ärsyttävää esim saada tekstiviestitejä, eikä puheluita, kun joitain asioita olisi helpompi hoitaa puhumalla, eikä kirjoittelemalla kymmeniä viestejä... nojoo. :P
Tähän kai syyllistyn itsekkin välillä..



Mä olen täsmälleen samaa mieltä *igor**igor*

--
Käpy vailla vertaa

[Nuclear]

Posts: 5,855

#491 • • [Nuclear] el aprendiz

cuteass:
Ja varsinkin jos puhelimesta on loppunu saldo,saan tekstiviestejä,haluisin vastata,mutt en voi*igor*Tänään taas tämmönen päivä ja paljon asioita mitä puhelimella pitäis hoitaa*eiei*

Ton takia se onkin täysin turha *vink*

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

Jone

Posts: 8,258

#492 • • Jone Archibald Haddock
Ärsyttää kun ihmiset ylipäätään soittavat tai tekstaavat. Lähinnä kiroilen kun puhelin soi tai piippaa.
Blues

Posts: 5,414

#493 • • Blues Koning van Afrika
Tällä hetkellä ärsyttää se ettei tämä saunalahden netti oikein tahdo toimia *dissaa*

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe

Howdy

Posts: 7,955

#494 • • Howdy Oldie
Ärsyttää kusipäät mitkä tahallaan vaikeuttaa toisten elämää ja ystävyyssuhteita...
ja ärsyttää kun ihmiset ei voi edes sanoa mistä kenkä puristaa ...

--
Käpy vailla vertaa

UnityF

Posts: 15,721

#495 • • UnityF joo just se

Terde82:
Eniten pistää ärsyttää ihmiset, joita oikeesti pitää ystävinään ja sit heti hetken pääst huomaakin et se ystävä puukkottaakin aika reippaasti selkään. Kaiken kruunaa kyl sit se et tää kyseinen ystävä silti jatkaa soitelua ja haluaa nähdä ihan kun koskaan ei mitään olisi koskaan edes tapahtunutkaan... Toi pistää kyl aika vitusti ärsyttää...



tiedän todella hyvin miltä susta tuntuu... täällä puhuu kohtalotoveri joka on kans just kokenu saman.... mua ärsyttää tommoinen yli kaiken....*hmph*
Howdy

Posts: 7,955

#496 • • Howdy Oldie

Unity(f):
---
Terde82:
Eniten pistää ärsyttää ihmiset, joita oikeesti pitää ystävinään ja sit heti hetken pääst huomaakin et se ystävä puukkottaakin aika reippaasti selkään. Kaiken kruunaa kyl sit se et tää kyseinen ystävä silti jatkaa soitelua ja haluaa nähdä ihan kun koskaan ei mitään olisi koskaan edes tapahtunutkaan... Toi pistää kyl aika vitusti ärsyttää...

---


tiedän todella hyvin miltä susta tuntuu... täällä puhuu kohtalotoveri joka on kans just kokenu saman.... mua ärsyttää tommoinen yli kaiken....*hmph*



Meitsi liittyy jengiin .. tuttu juttu ... been there done that .... eli koettu on ...

--
Käpy vailla vertaa

kuu

Posts: 1,174

#497 • • kuu tyttttö
Ärsyttää noi saatanan kierot ihmiset!! *dissaa*
Sitkun vielä itse tietää, että ne on kieroja, mutta ne ei tiedä että mä tiedän..Kukaan ei tiedä mitään *justjoo*

--
köh köh

äm

Posts: 2,376

#498 • • äm
Lauantaina oli tarkoitus alotella porukalla ja tulla siitä sitten Halluihin.
Nyt mun seuralaiset on lähdössä kuuntelemaan jotain v*tun Leningrad Cowboyseja!!! *dissaa*
Itse viiltelen mielummin ranteitani, kuin lähden sinne.

[muokattu 21.8.2003 09:32]

--
Ei omenapuusta kauas putoa.

hallucinogen

Posts: 8,190

#499 • • hallucinogen Edain

äm:
Lauantaina oli tarkoitus alotella porukalla ja tulla siitä sitten Halluihin.
Nyt mun seuralaiset on lähdössä kuuntelemaan jotain v*tun Leningrad Cowboyseja!!! *dissaa*
Itse viiltelen mielummin ranteitani, kun lähden sinne.



Sä voit tulla puristeleen mua pepusta halluissa, siinä sulle tekemistä *nauru*

--
pikku-*possu*

cheat

Posts: 796

#500 • • cheat
aivan totta! ihmiset on helvetin kaksinaamasia...mun ex-paras ystävä esim. teki tämmöset, meille tuli riitaa jostain ihan mitättömästä hommasta, ja siihen lopuks hän vaan tokas, että mä en ole enää pitkään aikaan pitänyt sua mun ystävänä... mä olin kuitenkin pitänyt häntä, hän tiesi mun kaikki asiat ja huolet ja murheet ja hänelle aina ensin soitin jos jotain kerrottavaa oli,tai jotain häppeninkiä... sit sain vielä kuulla, että oli vokotellut mun silloista miestä, oikein olentakaa puskenut hommia että sais meidät eroamaan, ja sit kuunteli kyllä ja ymmärsi kun soitin hänelle ja porasin että meillä menee huonosti, käski mun vaan jättämään mieheni... tän ”ystävän” kanssa en ole ollut missään tekemisissä neljään vuoteen, silloin sanoin häbelle että musta et enää ikinä kuule, ja aion sanani pitää.

--
I started out with nothing and I still got most of it left.