Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,629,795 views

kuu

Posts: 1,174

#501 • • kuu tyttttö

cheat:
aivan totta! ihmiset on helvetin kaksinaamasia...mun ex-paras ystävä esim. teki tämmöset, meille tuli riitaa jostain ihan mitättömästä hommasta, ja siihen lopuks hän vaan tokas, että mä en ole enää pitkään aikaan pitänyt sua mun ystävänä... mä olin kuitenkin pitänyt häntä, hän tiesi mun kaikki asiat ja huolet ja murheet ja hänelle aina ensin soitin jos jotain kerrottavaa oli,tai jotain häppeninkiä... sit sain vielä kuulla, että oli vokotellut mun silloista miestä, oikein olentakaa puskenut hommia että sais meidät eroamaan, ja sit kuunteli kyllä ja ymmärsi kun soitin hänelle ja porasin että meillä menee huonosti, käski mun vaan jättämään mieheni... tän ”ystävän” kanssa en ole ollut missään tekemisissä neljään vuoteen, silloin sanoin häbelle että musta et enää ikinä kuule, ja aion sanani pitää.



Tollanen on kyllä kamalaa.Ja kun on vielä luottanut ystävään ja sitten tekee tollasta selän takana.Tollasta ei saisi kukaan kokea *uuh*
Itselläni hieman samanlainen juttu juuri meneillään, eikä tunnu yhtään mukavalta.

--
köh köh

India

Posts: 475

#502 • • India
todellakin tuo selän takana kikkailu ottaa päähän ihan v*tusti...
Mulla on kanssa extra paljon kokemusta tosta... *hmph*

Ja kaikki jotka juoruaa jotain helvetin huhuja tosina....*dissaa*
Sitten vaan takana kauhistellaan ja nyristään ja kukaan ei vahingossakaan voi tulla tarkistamaan, että mahtaako asia edes olla totta!!! PRKL!!!!! *dissaa*
Nyökytellään vaan päätä....
jopat ex-hyvät kamuni ovat harrastaneet tätä samaa....

[muokattu 21.8.2003 12:10]
äm

Posts: 2,376

#503 • • äm
Halvan Ruutu Mix -nameille on tehty jotain. Nää on ihan pahoja nykyään *piru*

--
Ei omenapuusta kauas putoa.

seollaQ77

Posts: 299

#504 • • seollaQ77 sauvasekoitin
välillä vituttaa aivan suunnattomasti koiran haukkuminen ja meillä on vaan kaksi, ja äskön oli takapihalla olevassa lammessa ruumiskoira haukkumassa no ehkä se johtuu vaan rapulasta se viduidus.*pahis*
Avatar
#505 • • GoA Guest
Se että on väsynyt ja kastunut ja ollut yön duunissa ja röökit loppuneena ja nälkäisenä päänsärkyä kärsien. Voin sanoa että vituttaa ja rankasti.
hallucinogen

Posts: 8,190

#506 • • hallucinogen Edain
Kun poskessa on yksi musta karva poskessa eikä saa nyppästyyn sitä pois kun sormien kynnet on niin lyhyet *hmph*

--
pikku-*possu*

äm

Posts: 2,376

#507 • • äm

hallucinogen:
Kun poskessa on yksi musta karva poskessa eikä saa nyppästyyn sitä pois kun sormien kynnet on niin lyhyet *hmph*



Kokeile varpaankynsiä? *pelle*

--
Ei omenapuusta kauas putoa.

MaSari

Posts: 1,986

#508 • • MaSari space jammer
Ihmiset jotka ei ees yritä ymmärtää sun näkemyksiä asioista on pirun ärsyttäviä. Alkaa keittää pelkästään jo ajatuksesta *dissaa*

[muokattu 21.8.2003 21:24]

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

UnityF

Posts: 15,721

#509 • • UnityF joo just se
että oon menettäny muutaman hyvän ystävän.. tai en tiiä oikeen ärsyttääkö se mua vai oonko surullinen loppupeleissä... välit on vaan viilentyny ilman mitään syytä oikeastaan... Se ärsyttää kun en oikeen tiiä syytä... tai onko ees mitään syytä.. tää epätietoisuus on kamalinta.. mut aijon puhua niitten kanssa seuraavan kerran kun nään ne...tahon selvittää välit et mistä oikeen kenkää puristaa jotta mäkin oisin tietoinen kun kummiskin tossa jonkun aikaa sitten ei näyttäny olevan viel mitään... tai sit oli mut mä olin vaan sokee....*ding*

hmm.. tajuskohan ketään ees mitä meinaan....*ding*
Blues

Posts: 5,414

#510 • • Blues Koning van Afrika

GoA:
Se että on väsynyt ja kastunut ja ollut yön duunissa ja röökit loppuneena ja nälkäisenä päänsärkyä kärsien. Voin sanoa että vituttaa ja rankasti.



Ei se sulla enään pitkään kestä..ens kesänä sitten jotain fiksumpaa työtä hakuun *nauru*

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe

User

Posts: 135

#511 • • User
Ärsyttää ku mun topikit aina lukitaan. Ehkä oon tylsä...??? *eiei* Menenkin tästä järjestelemään sukkiani. Se on kivaa*vink*.
äm

Posts: 2,376

#512 • • äm
Sierra Leonen neekerit, jotka ensinnäkin TULEVAT Suomeen, sen jälkeen eivät sitten osaa poistua, vaan karkaavat ja anovat oikein vielä TURVAPAIKKAA!! *dissaa**dissaa*

--
Ei omenapuusta kauas putoa.

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#513 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja

Hähäää..Toihan on ihan paras harrastus, itse ainakin tunnustan tuota tekeväni . Ärsyttää monikin asia lähinnä ne kakarat jotka aina meluaa ja on näsäviisaita ja sit vielä hitaasti edessä kävelevät ihmiset.



Ha haa! hitaasti kävelevät ihmiset kadulla ovat ärsyttäviä. Oon kyllä varmaan itsekin aika ärsyttävä kun hiihdän ihan kamalaa vauhtia ja ohittelen kaikkia ja törmäilen ihmisiin *justjoo* Hidastelu on silti perseestä.

Toinen asia, mikä ärsyttää juuri nyt, on se, että ihmiset polttaa tupakkaa mun kojun vieressä kun mä myyn mansikoita. Sain eilen sellasen 6h nonstop-päänsäryn siitä. Ei niille kaikille jaksa edes koko ajan sanoa, että ootko ystävällinen ja siirryt vähän kauemmaksi polttelemaan *hmph*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Howdy

Posts: 7,955

#514 • • Howdy Oldie
Toisinaan elämä .... ymmärtäköön sen ihmiset miten tahtoo ..

--
Käpy vailla vertaa

Blues

Posts: 5,414

#515 • • Blues Koning van Afrika

äm:
Sierra Leonen neekerit, jotka ensinnäkin TULEVAT Suomeen, sen jälkeen eivät sitten osaa poistua, vaan karkaavat ja anovat oikein vielä TURVAPAIKKAA!! *dissaa**dissaa*



Minkäköhän takia noita turvapaikan hakijoita on niin paljon suomessa..luulisi niiden jo saaneen vihiä että tänne ei pahemmin oteta turvapaikan hakijoita. Vielä 80-luvulla oli vaikeaa edes muuttaa tähän maahan taikka ulkomaalaisena pystyttää yritys *dissaa*
Onneksi se on nykyään muuttunut

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe

User

Posts: 135

#516 • • User

äm:
Sierra Leonen neekerit, jotka ensinnäkin TULEVAT Suomeen, sen jälkeen eivät sitten osaa poistua, vaan karkaavat ja anovat oikein vielä TURVAPAIKKAA!! *dissaa**dissaa*



*dissaa*Rasisti. Ne tulee ihan syystä tänne. Meillä menee niin hyvin että ihan turha valittaa jos pari tuhatta ”neekeriä*dissaa*” tulee sotia ja nälänhätää pakoon. Vaikka se on meiltä pois niin so what. Ne ihmiset yrittää elää hyvää ja turvallista elämää. Miksi ei annettaisi niille siihen mahdollisuutta. Vittu että suomalaiset on rasistisia.
*dissaa**dissaa**dissaa*
hallucinogen

Posts: 8,190

#517 • • hallucinogen Edain
Kyllä tänne varmaan aika monta ”elintasopakolaistakin” tulee et kyllä se seula pitää olla et ketä otetaan, muuten kaikki tulee ilmansen leivän perässä tänne ja sit se ”pari tuhatta neekeriä” ei oikeen riitäkään.

--
pikku-*possu*

Elsa F

Posts: 2,763

#518 • • Elsa F Koululainen :)
Suomessa on aika vähän turvapaikan saaneita verrattuna esimerkiksi Ruotsiin. Seula taitaa olla nykyään todella tiukka...tiukentunut viime vuosina entisestään. Tottakai joukkoon mahtuu aina jokunen sosiaalipummi ja elintasopakolainen, mutta ”oikeita” turvapaikanhakijoita tavattuani ei paljon naurattanut. Keskustelkaa ihmisen kanssa, jonka lähipiiristä on taoettu ihmisiä ja jonka oma elämä on pilalla. Ei paljon naurata rasistiset kommentit senjälkeen, kun on tavannut ihmisiä joilla on oikeesti hätä.*uuh**uuh**uuh*

Pikkasen myötätuntoa, pliis!!*uuh**sydän*

--
On parempi sytyttää kynttilä kuin kiroilla pimeyttä.

NextAce

Posts: 2,505

#519 • • NextAce Alienated

Neuro:
---
äm:
Sierra Leonen neekerit, jotka ensinnäkin TULEVAT Suomeen, sen jälkeen eivät sitten osaa poistua, vaan karkaavat ja anovat oikein vielä TURVAPAIKKAA!! *dissaa**dissaa*

---


*dissaa*Rasisti. Ne tulee ihan syystä tänne. Meillä menee niin hyvin että ihan turha valittaa jos pari tuhatta ”neekeriä*dissaa*” tulee sotia ja nälänhätää pakoon. Vaikka se on meiltä pois niin so what. Ne ihmiset yrittää elää hyvää ja turvallista elämää. Miksi ei annettaisi niille siihen mahdollisuutta. Vittu että suomalaiset on rasistisia.
*dissaa**dissaa**dissaa*



Eiköhän olisi parempi jos hoidettaisiin oman maan asiat ensin kuntoon ja kateltaisiin sen jälkeen, että otetaanko niitä pakolaisia.

--
-Alienation-

-----

Epailija

Posts: 5,636

#520 • • Epailija Physicist, 2nd class.

NextAce:

Eiköhän olisi parempi jos hoidettaisiin oman maan asiat ensin kuntoon ja kateltaisiin sen jälkeen, että otetaanko niitä pakolaisia.



Ihan turha odottaa sellaista hetkeä, jolloin kaikki olisi kunnossa. Aina löytyy joku tyytymätön ja aina on parantamisen varaa. Toisaalta nykymeiningillä on ihan turha odottaa, että asiat sen kummemmin parantuisivat lähiaikoina - ja syinä ovat ihan muut asiat kuin pakolaispolitiikka.

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous