cheat:
aivan totta! ihmiset on helvetin kaksinaamasia...mun ex-paras ystävä esim. teki tämmöset, meille tuli riitaa jostain ihan mitättömästä hommasta, ja siihen lopuks hän vaan tokas, että mä en ole enää pitkään aikaan pitänyt sua mun ystävänä... mä olin kuitenkin pitänyt häntä, hän tiesi mun kaikki asiat ja huolet ja murheet ja hänelle aina ensin soitin jos jotain kerrottavaa oli,tai jotain häppeninkiä... sit sain vielä kuulla, että oli vokotellut mun silloista miestä, oikein olentakaa puskenut hommia että sais meidät eroamaan, ja sit kuunteli kyllä ja ymmärsi kun soitin hänelle ja porasin että meillä menee huonosti, käski mun vaan jättämään mieheni... tän ystävän kanssa en ole ollut missään tekemisissä neljään vuoteen, silloin sanoin häbelle että musta et enää ikinä kuule, ja aion sanani pitää.
Tollanen on kyllä kamalaa.Ja kun on vielä luottanut ystävään ja sitten tekee tollasta selän takana.Tollasta ei saisi kukaan kokea
Itselläni hieman samanlainen juttu juuri meneillään, eikä tunnu yhtään mukavalta.