Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,626,401 views

Chatte

Posts: 4,085

#541 • • Chatte Team Teknolipat :)

super-enkuli:
Maanantait ja liian rankat paluut arkeen... *kiroilee*


Mä oon poistanut maanantait kalenteristani kokonaan... niistä on pelkkää haittaa ja surua. Nyt on elämä helpompaa *ding* - mitähän mä taas puhun *nauru*

--
Ainoa kuolema, jonka kuolemme, tulee joka päivä, jos kieltäydymme elämästä.
-Zorbas

abcdtatu

Posts: 136

#542 • • abcdtatu kaljupunapersepaviaani
se mikä ärsyttää... tai on jo ärsyttäny jo aika kauan.. on se että on tosi vaikee saada kavereita suomest. olen asunut 15 vuotta ulkomailla. ja ku tulin tänne takas 1999 kesällä.. ni mulla ei ollu ku jotain pari tuttuu tääl.. paikoist en tienny mitään.. piti aloittaa niinku ihan alusta asti. ei kyllä ollut kivaa. oon kyl tutustunu moniin ihmisiin ja onhan mulla nyt jonku verraan kavereita. mut viel jokin mättää. oonko mä sit niin erilainen ettei mua voi hyväksyy kaveriporukkaan?*iihhih*
Avatar
#543 • • Tybz Guest
1. Ihmiset, jotka ovat mielestään aina oikeassa
2. Ihmiset, jotka mielestään ovat parempia kuin muut, esim. synnyinpaikkansa perusteella
3. Kaikki turha ja ylimääräinen krääsä
4. Helsingin kylmä tuuli varsinkin talvisin
5. Valehtelu
6. Selän takana paskan jauhaminen
7. Pessimismi ja yleensä negatiivinen elämänasenne
8. Valittaminen ja itsesäälissä rypeminen, joka ei johda mihinkään ja josta ei ole mitään hyötyä
9. Huonosti hoidetut hampaat ja hygienia
10. Turha odottelu


*igor*
äm

Posts: 2,376

#544 • • äm
Kun kaikki pitää aina oppia kantapään kautta *uuh*

--
Ei omenapuusta kauas putoa.

Avatar
#545 • • hyperventilaatio Guest
Kun ei tiedä mitä tekis, nii tuloksena on aina se, etten tee mitään. *hmph**eiei*
Tiikerriii

Posts: 1,113

#546 • • Tiikerriii Tj
äääh ylennys mikä oltiin jo annettu ymmärtää että olisi mun niin meni sittenkin toiselle tyypille!*pahis**igor**uuh* mä olin raatanu sen eteen...mutta turhaan.

--
RÄYH!!!!

Avatar
#547 • • GoA Guest

La Tigre:
äääh ylennys mikä oltiin jo annettu ymmärtää että olisi mun niin meni sittenkin toiselle tyypille!*pahis**igor**uuh* mä olin raatanu sen eteen...mutta turhaan.



Sellaista se on. Pomot huomaavat parhaiten ne joilla on taitoa mielistellä. Usein käy niin että osaavan työpanosta ei palkita. Kuitenkin jossain vaiheessa panoksesi huomataan kunnolla joten päätä pystyyn. *hymy*
kuu

Posts: 1,174

#548 • • kuu tyttttö
Ärsyttää kovasti kun yksi ihminen ei vastaa tekstiviestiin.Ja nyt hävettää nähdä seuraavan kerran.

--
köh köh

Avatar
#549 • • Arto Guest
Pessimistit. kuoppaan vaan kaikki!*joo*
Anne

Posts: 424

#550 • • Anne The Apina.
Tänään ärsyttää se, että heräsin liian myöhään. Lähdin kouluun ja loppujen lopuksi sain todeta, että tulin tänne turhaan. Prkl. Ja nyt pitäisi olla kotona ja tehdä ahkerasti kouluhommia, mutta olenkin koululla ja valitan sitä tänne Klubitukseen. *igor*

Ja kaiken lisäksi olen ylihuomena lähdössä Saksaan, enkä ole vielä pakannut YHTÄÄN mitään. *igor**hmph*

--
I don´t suffer from insanity. I enjoy every minute of it.

Blues

Posts: 5,414

#551 • • Blues Koning van Afrika

Avernian:
Sinkkuluukun puolella itseään aivan turhaan itseään väheksyvät ihmiset *igor*



Et ole ainoa...

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe

Avatar
#552 • • Arto Guest
Eipä oikeastaan mikään..*iloinen**iloinen**iloinen*
Avatar
#553 • • CryOniC Guest
ihmisten kyvyttömyys puhua asioita suoraan vaikka hyvin tietää toisen tietävän mistä on kysymys!Monimutkaiset ihmissuhteet!Joskus jonkun naama ei vaan miellytä!Joskus kaikki on vaan nii pepusta!Ja tää on yks niistä päivistä!Kiitos eräiden!*dissaa*
Kauhee purku päällä *nauru*...kun kerran kysyttiin *iloinen*
ccccccccppppppppp

Posts: 9

#554 • • ccccccccppppppppp
1.Yölliset pohdinnot. Niissä päätyy aina joko vaihtoehtoisesti omaan mielenterveyteen tai syvää epätoivoon

2.Aamuvirkkuus varsinkin krapula-aamuisinkin

3.Kaataa kahvikuppiin niin paljon kahvia ettei sinne mahdu tarpeeksi maitoa. Pitäisi varmaan opetella juomaan mustana niin päästäisiin tästäkin ihmiskunnalle suuresta ongelmasta eroon.

4.”Tupakointi aiheuttaa kuolemaa” -varoitusteksti... kumma homma, mä luulin että elämä itsessään aiheuttaa kuolemaa.

5.se, kun joku ei tajua taidetta.

6.Se etteivät 3281 ja 3282 ole toistensa vastakohtia.

7.Ihmiset, jotka eivät halua tulla kimppataksiin vaan kävelevät 4 kilometriä pakkasessa säästääkseen 1euro 30centtiä...






*piis* PSYGE-SOMA
MaSari

Posts: 1,986

#555 • • MaSari space jammer
Just nyt ärsyttää se ettei ole aikaa tehdä mitään *dissaa*

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

Chatte

Posts: 4,085

#556 • • Chatte Team Teknolipat :)
Junassa ärsyttää sellaiset ihmiset, jotka tulevat seisomaan penkin viereen, eivätkä sano mitään, kyyläävät vaan. Miksei voi avata suutaan ja sanoa \”Hei, se on mun paikka\”. Noh, siinähän seisovat vaikka tuomiopäivään saakka, mä en väisty, jos toinen ei osaa puoliaan pitää... *nauru*

Myös se ärsyttää, kun joku kysyy nimeä esim. puhelimessa tyyliin \”Ja mikä sun nimes oli?\” Miten niin oli? Onhan se kait vieläkin *hih*.

*piis*

--
Ainoa kuolema, jonka kuolemme, tulee joka päivä, jos kieltäydymme elämästä.
-Zorbas

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#557 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja

5.se, kun joku ei tajua taidetta.



Toi on kyllä niin totta. Mulla menee hermo niihin tiettyihin ihmisiin, joiden ainoa käsitys taiteesta on 1800-luvun salonkitaide *hmph*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

tiipi

Posts: 506

#558 • • tiipi
ihmiset, joilta saa kysyä samoja asioita kymmeniä kertoja, ennen kuin ne sit viimein vastaa.
ja vielä enemmän ärsyttää ne, jotka eivät sittenkään vielä vastaa.
ja ehkä se on lähinnä se tapa ihmisissä, eivätkä ihmiset itsessään, joka ärsyttää.
*hmph*

--
Tu dit de mauvais choses sur les autres, pour te faire te sentir plus bonne.

milla

Posts: 3,699

#559 • • milla

tiipi:
ihmiset, joilta saa kysyä samoja asioita kymmeniä kertoja, ennen kuin ne sit viimein vastaa.
ja vielä enemmän ärsyttää ne, jotka eivät sittenkään vielä vastaa.
ja ehkä se on lähinnä se tapa ihmisissä, eivätkä ihmiset itsessään, joka ärsyttää.
*hmph*



SIIS TODELLAKIN! poikaystävä on just tollanen ja vittu et palaa hihat tohon juttuun joka päivä.
S-T

Posts: 1,195

#560 • • S-T Pieni

milla:
---
tiipi:
ihmiset, joilta saa kysyä samoja asioita kymmeniä kertoja, ennen kuin ne sit viimein vastaa.
ja vielä enemmän ärsyttää ne, jotka eivät sittenkään vielä vastaa.
ja ehkä se on lähinnä se tapa ihmisissä, eivätkä ihmiset itsessään, joka ärsyttää.
*hmph*

---


SIIS TODELLAKIN! poikaystävä on just tollanen ja vittu et palaa hihat tohon juttuun joka päivä.



sama ongelma täälläkin *igor*

--
Pieni on kaunista.