Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,631,527 views

Kit^

Posts: 798

#7381 • • Kit^ ihme höpöttäjä
ku kylkiluihin sattuu ku hengittää.. tänää ne oli jo tosi hyväs kunnos eikä sattunu, mut sit jotai napsahti ku yskin.. ai prkl.. *igor**grr*

--
If you first dont succeed, dust yourself up and try again..

hallucinogen

Posts: 8,190

#7382 • • hallucinogen Edain
Kämppis myi oman luurinsa parilla kympillä ja nyt se sitten haluaa lainaa mun puhelinta päivittäin ja puhella mun laskuun tietenkin.

Toinen mikä ärsyttää on uutinen, että myös pienistä ylinopeuksista aletaan sakottamaan. Uutisointi koski ilmeisesti vain näitä paikallaan olevia peltipoliiseja, jotka on tähän asti mun mielestä väläyttänyt sitä kameraan kun on ylitetty nopeusrajoitus 15-20km/h tjsp. Valituksen aihe kohdistuu lähinnä siihen, että nyt saa vahdata sitä nopeusmittaria koko ajan ja kun ne kamerat on aina sijoitettu juuri esim alamäen loppuun tai siihen missä nopeusrajoitus muuttaa hetkeksi esim 100 -> 80 ja sit takas sata. Oma ajo menettää rentouden kun vilkuilee vähän väliä sitä nopeusmittaria kun parempi ois olla katse tiessä ja sen reunoilla eikä siinä perkeleen mittarissa koska väitän, että 10km/h tai vajaa tunnissa liikaa on pienempi paha hyvällä säällä kuin se, että ajo on hermostunutta ja ei katsoa ympäristöään niin tarkasti. Ja sitten se, että kun teillä vaihtuu nopeaan tahtiin nopeusrajoitus niin kyllä mulla on monesti jäänyt pelko perseeseen, että onkos se nyt 100 vai 80? Puhdasta vittuilua sanon minä.

--
pikku-*possu*

Late

Posts: 3,441

#7383 • • Late team Lasse
En tajua miten naapurin remottireiskat voi pitää näin kovaa meteliä!? Kirjotin eilen koulutöytä kolmeen asti yöllä ja nyt ei ole kyllä pienintäkään mahista että täällä vois nukkua enää vaikka väsyttäis. Toivon vaan että toi seinän hakkaaminen vasaralla ja reikien poraaminen riittäis kohta.

ärrrr. *igor*
Avatar
#7384 • • opmdevil Guest
Kävi pieni mateemaattinen virhe. Otin lainaa 1000 ekua liian vähän ja vähän vaikuttaaa että pitää laittaa tuo summa omista säästöistään. Ei millään huvittaisi. Ostan huonomman ja kadun sitten koko asiaa monta viikkoa ja valitan kaikille vastaantulijoille.
Avatar
#7385 • • Edited Annakins Guest

hallucinogen, 30.4.2007 08:39:
Valituksen aihe kohdistuu lähinnä siihen, että nyt saa vahdata sitä nopeusmittaria koko ajan ja kun ne kamerat on aina sijoitettu juuri esim alamäen loppuun tai siihen missä nopeusrajoitus muuttaa hetkeksi esim 100 -> 80 ja sit takas sata. Oma ajo menettää rentouden kun vilkuilee vähän väliä sitä nopeusmittaria kun parempi ois olla katse tiessä ja sen reunoilla eikä siinä perkeleen mittarissa koska väitän, että 10km/h tai vajaa tunnissa liikaa on pienempi paha hyvällä säällä kuin se, että ajo on hermostunutta ja ei katsoa ympäristöään niin tarkasti.



hanki auto mis on vakionopeudensäädin.
Android

Posts: 3,908

#7386 • • Android

Annakins, 30.4.2007 10:23:
---
hallucinogen, 30.4.2007 08:39:
Oma ajo menettää rentouden kun vilkuilee vähän väliä sitä nopeusmittaria kun parempi ois olla katse tiessä ja sen reunoilla eikä siinä perkeleen mittarissa koska väitän, että 10km/h tai vajaa tunnissa liikaa on pienempi paha hyvällä säällä kuin se, että ajo on hermostunutta ja ei katsoa ympäristöään niin tarkasti.

---


hanki auto mis on vakionopeudensäädin.



Entisellä tuttavalla oli Saudi-Arabista hankittu auto (tuttava asui siellä pienenä perheensä kanssa), jossa oli "nopeushälytin". Aina kun auto ylitti 100km/h niin rupesi hälyttämään. Sinänsä varmaan toimiva ratkaisu, mutta Suomen moottoriteillä tuota oli harvinaisen piinaavaa kuunnella.

(Ei tämä kyllä tähän liity mutta anyway :D)
-Santtu-

Posts: 1,965

#7387 • • -Santtu- ananas bananas coconuts
Alan olla aika kypsä tähän että duunipaikalla on niin saatanan kylmä että on ihan horkassa kokoajan, takki päällä ja sormet&varpaat umpijäässä. Kenenkään on turha täällä tulla inisemään että olen usein saikulla, kun yks tekijä muitten joukossa vaikuttamassa siihen on varmasti tämä että kylmetyn joka stnan päivä täällä!!
hallucinogen

Posts: 8,190

#7388 • • Edited hallucinogen Edain

Annakins, 30.4.2007 10:23:
hanki auto mis on vakionopeudensäädin.


Muuttaisin maahan jossa ei olis peltipoliiseja jos ei ois rahasta kiinni. Mullahan ei ole omaa autoa ja eipä oo ollu vakinopeusäädintä yhdessäkään autossa jota oon elämäni aikana ajanut. Ja se vakionopeuden säädin ei kauheasti auta tuohon jatkuvasti vaihtuvan nopeuden muistamiseen :)

--
pikku-*possu*

Jazmine

Posts: 1,009

#7389 • • Jazmine Pösilö
AARRGGHHH!!!

Eihän siitä ole kuin 2 vkoa kun oli tää flunssa.. and again.. *igor*
Rahani voisin laittaa vaikka erääntyviin laskuihin, enkä aina aina AINA hemmetin apteekkiin.

Ai ni.. ja tänään ois vappukin...

--
Polcca on parasta *sydän*

Hitchhiker

Posts: 1,754

#7390 • • Edited Hitchhiker
Päreiksihän nuo aikasemmat vappusuunnitelmat meni, klo. 13.05 kone hajoaa duunissa ja sehän ei tiedä muuta kuin odottelua että kone tulisi kuntoon.

Eilen olimme jo valmistautuneet lähtemään vaeltamaan Kuhankuonon vaellusreiteille (lähdön piti tapahtua 15.15), mutta eihän sinne viitsi enää lähteä koska bussi olisi niin myöhään perillä (n.2000) ja vaellukseen laavulle pääsemiseksi menisi liian kauan (n.2300 perillä).

Joten **tutuskäyrän korjaamiseksi päätin mennä lähikauppaan ja ostaa ah niin ihanaista juomaa eli siis tulee vedettyä perseet olalle. Taas yksi vappu josta ei tule muistamaan mitään hienoa, koska mitään hienoa ei tule tapahtumaan ja vain ainoastaan siksi että yksi **atanan laite präkää.

Edit: ei yski vaan yksi
Kolera

Posts: 4,256

#7391 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
Olla pienimunainen ylipainoinen humalainen aikuinen mies kusella. Saa rullata nahkaa kilometritolkulla ennenkuin nupin saa esiin virtsaamisen helpottamiseksi ja housujen kosteusvaurioiden välttämiseksi.
Toisaalta! Ei tarvitse pelätä että mulkku osuu yleisissä vessoissa pöntön kaakeleihin joista voi saada vaikka klamydian!

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Sunflower

Posts: 363

#7393 • • Sunflower
Koko saakelin vappu.

Dj-hommia takana kolmisen vuotta ja muita ravintolahommia jo sitä ennen jonkun aikaa ja _KOSKAAN_ ei ole ollut näin perseiltaa. Toki mukavia asiakkaita oli myös, mutta muutama mätämuna sai kyllä niin raivon valtaan, että omat fiilikset meni viemäristä alas. Eipä ole koskaan ennen tullut heitettyä asiakasta pellolle tai huudettua noin naama punasena. Vieläkin ketuttaa niin, ettei veri kierrä...*hmph**senkin**toktok**eiei**poks*
johnnytys

Posts: 489

#7394 • • johnnytys idän pikajuna
itsekkäääät ihmiset

--
Fire is what i am
Fire is what i breath
The heat is what I bring

Hitchhiker

Posts: 1,754

#7395 • • Edited Hitchhiker
Jaahas ja nukkusin kunnolla pommiin töistä, tuli herättyä äsken ja eikä ketään ole näemmä ihmetellyt työpuolessa missä sitä ollaan (heräsin äsken *igor*).

Edit: **rkele, unohdin että on vappu *pahis*.
Edit2: Ja kauhea krapula.
Edit3: Vielä yksi muokkaus tähän postiin, se mikä eniten potuttaa illassa on että kun ihmiset ei maksa osuuttaan taksista vaan ottavat ilmaisen kyydin.
Miinapiina

Posts: 3,494

#7396 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

johnnytys, 1.5.2007 06:14:
itsekkäääät ihmiset



no juu, ne vasta ärsäreitä onkin!! *toktok*


ja mua nyt sit nyppii se, et oon nukkunut koko aamupäivän, ja äsken heräsin ja oon ihan pöhnässä enkä tajuu mitn, ja silmät ei meinaa pysyy auki!! *hmph**hmph*

--
pinkki on pop!!!

Miinapiina

Posts: 3,494

#7397 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

Kolera, 30.4.2007 18:31:
Olla pienimunainen ylipainoinen humalainen aikuinen mies kusella. Saa rullata nahkaa kilometritolkulla ennenkuin nupin saa esiin virtsaamisen helpottamiseksi ja housujen kosteusvaurioiden välttämiseksi.
Toisaalta! Ei tarvitse pelätä että mulkku osuu yleisissä vessoissa pöntön kaakeleihin joista voi saada vaikka klamydian!



joitain hyviä puolia ees *lmao*

--
pinkki on pop!!!

Heli

Posts: 1,489

#7398 • • Heli vai kuka se oli

Kolera, 30.4.2007 18:31:
Olla pienimunainen ylipainoinen humalainen aikuinen mies kusella. Saa rullata nahkaa kilometritolkulla ennenkuin nupin saa esiin virtsaamisen helpottamiseksi ja housujen kosteusvaurioiden välttämiseksi.
Toisaalta! Ei tarvitse pelätä että mulkku osuu yleisissä vessoissa pöntön kaakeleihin joista voi saada vaikka klamydian!



*whaat*

--
ei se väärin ole.

crissy

Posts: 1,958

#7399 • • crissy

Kolera, 30.4.2007 18:31:
Olla pienimunainen ylipainoinen humalainen aikuinen mies kusella. Saa rullata nahkaa kilometritolkulla ennenkuin nupin saa esiin virtsaamisen helpottamiseksi ja housujen kosteusvaurioiden välttämiseksi.
Toisaalta! Ei tarvitse pelätä että mulkku osuu yleisissä vessoissa pöntön kaakeleihin joista voi saada vaikka klamydian!




ahahahhahhah!!!!!!!!!!!!
Funktion

Posts: 1,720

#7400 • • Funktion over 9000
Flunssa... prkl... *grr*

Viikko takana eikä loppua näy vieläkään..

--
Mä taas oon kyllä aina sanonut että pilkku vaan nauttii siitä. se on kuitenkin pohjimmiltaan aika irstas pikku välimerkki..