Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,633,672 views

isokeksi

Posts: 260

#10801 • • isokeksi iskekosi
Ihmiset, jotka tulee töihin kipeenä!
Kolera

Posts: 4,256

#10802 • • Edited Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
kyllä olen täysin joutilas joten mulle voi sukulaiset pistää nakkihommia. Mut miks vitussa se pitää tehä niin et sulle on nakki mut en nyt tiiä mimmonen se on ja millon se nyt tarkallee on ja sun pitää nyt päättää nakkipaikalle kulkemisesta/kyydityksistä. Ku minä oon vaan et ihan sama mulle mitä missä millon ku en mä siihen "sulle on jotain mutten tiiä viel mitä"-nakkiin voi mitenkää vaikuttaa. ni ei ku "elämässä pitää joskus päättää jotain ja tehä valintoja"
Miks vitussa helpot asiat pitää tehä niin vaikeesti.

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

anis

Posts: 2,451

#10803 • • anis
Tänään kyl kuumottaa ihan kaikki, jopa sellasetkin ihmiset joille ei halua vastata*nauru*.

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

larzizi

Posts: 1,661

#10804 • • Edited larzizi
Ihmiset, jotka ei osaa vastaan tulevalla kaistalla ajaa omalla puolellaan. Jälleen tuli todistettua liian läheltä piti-tilanteita, kun vastaan tuleva tulee mutkassa ihan väärällä kaistalla. Jos ei osaa pysyä vähänkään kovemmassa vauhdissa omalla kaistallaan mutkassa, niin silloin on aika hiljentää vauhtia ja koittaa jos se oma kaista pysyisi sitten paremmin.

*dissaa*

edit. Sit vielä noi naapurin kakarat ja niitten kaverit. Oon vihannut niitä jo alusta lähtien, kun niillä ei näytä olevan mitään älliä päässään. Nytkin ne taas seisoo kauheena lössinä pyöriensä kanssa keskellä autotietä ihmettelemässä yhden sällin pyörää vaikka kävelytie olisi vieressä. Kaiken huippu on kuitenkin olleet ne viime kesäiset pesikset tossa keskellä risteystä. Jokanen löi pallon vuorollaan autotien suuntaisesti. Vähän pisti vituttamaan kun itse tulee auton kanssa ja näkee jo kaukaa kun ne heiluu pesäpallomailan kanssa keskellä autotietä. Leikkisivät omalla pihallaan vittu *släp*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

Progress

Posts: 955

#10805 • • Progress

Jammailija, 8.5.2008 14:55:
Miehet, jotka pokailee mun naista, vaik ne tietää, että se seurustelee ja viel MUN kans. Antaisin isän kädestä, jos en ois näin leppoisa prkl*nauru*!



*nauru* älä Jani välitä, myhäile vaan taustalla, että se nainen on sun. *vink* *hali*

--
Mulla on ikävä sua Samu. *sydän*

Adorable

Posts: 103

#10806 • • Adorable
V.lopun synttärikahvittelut, loputon migreeni ja kumppanin exät.
tiiplis

Posts: 1,043

#10807 • • tiiplis also available in sober
Naapurin alkoholisoitunut tyyppi joka tupakoi hullun lailla pikku yksiössään ja hajustaa meidänkin asuntomme ihqulla lähiöräkälän röökinkatkulla. Oon odottanut että koska se nukahtaa palava rööki kädessä ja ilmeisesti jotain sellaista tapahtui eilen.

Puoli yhdentoista maissa alkoi sen palovaroitin piipata. Ja se piippasi pitkään. Kävin jo rappukäytävässä kuulostelemassa että pitääkö tässä soittaa palokunta mut äijän kämpästä kuului askelia ja mölinää ja hetken kuluttua palovaroitin hiljeni - hetkeksi. Kävin uudelleen käytävässä ja ajattelin pitääkö soittaa ovikelloa ja kysyä onko kaikki ok mutta sitten palovaroitin hiljeni taas. Mulla oli lähtö hippaamaan ja mun mies jäi kotiin nukkumaan, tuntui hiukan haljulta lähteä kun en ollut ihan varma mitä naapurissa oli tapahtunut, mut mun mies sanoi että meidän palovaroitin on kunnossa ja lupasi pelastautua jos tulisi tilanne. Rappukäytävä oli sakeana savua meidän kerroksessa ja koko rappukäytävä haisi savulle, kyseessä ei ollut pelkkä pitkäksi mennyt ruoanlaitto vaan ihan kunnon tulipalon haju.

Ulkoa näin että naapuri oli avannut ikkunan apposen ammolleen, hyvä toimintatapa jos asunnossa olisi vaikkapa kytevä palonalku... Savunkäry oli kuulemma tullut kaikki suoraan meille, mies oli tuulettanut läpivedolla pitkät pätkät ettei meillä kaikki haisisi savulta ja nyt sillä on törkeä päänsärky, liekö syynä savu vai häkä.

Onpa ihanaa käydä iltaisin nukkumaan kun on pelko persiissä että koska toi tapahtuu uudelleen. Vaikka sedällä on palovaroitin, se saattaa olla niin tuubassa ettei se tajua mistä on kyse. Tai sit se avaa vaan ikkunan... Tässä kun on kohtsiltään leikkaustoipilaana niin en ole ketterimmilläni. Ja talossa asuu paljon vanhoja ihmisiä jotka eivät hekään ihan notkeimmassa kunnossa ole...

--
italia litania nainati lailati

Decion

Posts: 1,569

#10808 • • Decion Koneradio
mun autoni on paska. / paskana.

--
-Bulletproof NRG Slaughter-

IInesAnkka

Posts: 656

#10809 • • IInesAnkka
Yks *#!! luuseri joka ei maksa velkojaan
Hitchhiker

Posts: 1,754

#10810 • • Hitchhiker
Se että ihmisten tarvitsee rikkoa niitä pulloja, mikä helvetin järki on pistää niitä palasiksi. Varmaankin joku saa jonkinlaisen orgastisen nautinnon pullon rikkoontumisesta, mutta voisivat nuo ajatella hieman metriä pidemmälle pienessä ajatusmaailmassaan ja miettiä vaikka niitä eläimä jotka niiden päälle saattavat astua / pyöräilijöitä jotka saattavat polkea niiden ylitse + puhkaisevat kuminsa vain sen takia että joku järjen jättiläinen on rikkonut pullonsa. Pistää vain "hieman" vihaksi prkl *grr*.
MissKoo

Posts: 1,289

#10811 • • MissKoo
Ihan oikeastaan kaikki. Olen ollut ihan törkeessä flunssassa jo viime keskiviikosta lähtien, enkä vieläkään oo terve tai lähelläkään sitä. Istun yksin täällä saatanan epäsiistissä asunnossa, enkä pysty ees siivoo kun on niin heikko olo ja oikeastaan inhoon kaikkia ja kaikkea.

*dissaa*
isfnbojbbssn

Posts: 4,143

#10812 • • isfnbojbbssn sdonvoinv

gnomex, 6.5.2008 18:29:
---
kimono, 6.5.2008 16:54:
tämä vitun natsipaskatyö! *igor*

t. Petri Gerdt-Auvinen

---

Ratkaisu: vaihda alaa



haha, nimenomaan... ja on kyl oikeesti kova yritys
päästä ulos tästä lafkasta ja koko "alasta". ehkä sit
joskus :)

--
dasinoaisnvs

Avatar
#10813 • • Fuzzy Guest
Pesin mun vitun iPodin pesukoneessa!!!Voi saatana prkl!! aarrrrrrrrggggggghhhhhh*toktok**släp**dissaa**grr*
Avatar
#10814 • • REivaaja Guest

-Fuzzy-, 12.5.2008 13:26:
Pesin mun vitun iPodin pesukoneessa!!!Voi saatana prkl!! aarrrrrrrrggggggghhhhhh*toktok**släp**dissaa**grr*

*nauru*Paljol myyt??
Avatar
#10815 • • Fuzzy Guest

REivaaja, 12.5.2008 13:28:

---
*nauru*Paljol myyt??


voiks se enää toimii jos se vaik kuivuis...? jos ei nii saat, ole hyvä*hih*
Hitchhiker

Posts: 1,754

#10816 • • Hitchhiker
Ruoan hinta senkun vain nousee, maito oli noussut litrahinnaltaan noin viisisentti joten taidan siirtyä juomaan limppareita kun ovat litrahinnaltaan matalampia ja laktoosittomassa maitojuomassa tuo tuntuu jo.
Avatar
#10817 • • REivaaja Guest

-Fuzzy-, 12.5.2008 13:32:
---
REivaaja, 12.5.2008 13:28:

---
*nauru*Paljol myyt??

---

voiks se enää toimii jos se vaik kuivuis...? jos ei nii saat, ole hyvä*hih*

Ultraäänipesurilla saa hapettumat fixattua. Hyvällä tuurilla voi vielä toimia. Se kannattaa avata, föönata ja koota ja kattoa toimiiko. Varmaan jo liian myöhäistä..*vink*
Avatar
#10818 • • REivaaja Guest
Rakkaan Sammon työntekijä ei anna rahaa kun hekilöllisyystodistuksesta puuttuu siru! Loppu Sammon kanssa pelleily ja avaan OP:hen tilin.
Kiva kun ei saa käteistä kun ei oo henkareita ja ei saa henkareita kun ei oo käteistä.
Jocular

Posts: 1,359

#10819 • • Jocular Janni
Koulutehtävä, jossa maikka ainoastaan pyys lukemaan stoorin asiasta X ja kertomaan oman mielipiteen siitä. Mitään muuta ei tehtävänannossa ollu. Noh, sitten kun oot kertonu mielipitees asiasta niin saat arvosanan 4/5.

Ja toinen tehtävä missä piti tutkia 4 vakuutusyhtiön kaikki kaskovakuutukset ja niiden hinnat ja korvattavuudet jnejne niin saa 4/5 sen takia, että tehtävänannossa on tulkinnallinen ristiriita sen kanssa, että miten voi verrata kolmea vakuutusta, jos yhtiö X tarjoaa vaan kahta vakuutusta.. Toinen ei sisällä mitään, mutta johon voit koota palasista itse sen haluamas vakuutusturvan tai semmosen, jossa on jo kaikki palaset valmiina.

Miten sitte lajittelet nää kaks vakuutusta sarjaan; laajin, laaja, suppea.. Tosta että laitat ton palapelivakuutuksen kaikkiin sarjoihin ei pitäs kokonaista numeroa tiputtaa stna. Pitää huomenna kiukutella tästä maikalle *igor**senkin*

--
Sinun täytyy olla ensimmäinen, paras tai erilainen.

Jna

Posts: 613

#10820 • • Jna
Kevään ensimmäinen tuntia pidempi lenkki ja sykemittari oli jumahtanut 45 minuutin kohdalle...argh!*grr*