Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,636,383 views

Septique

Posts: 441

#12522 • • Septique
Takasin inttii tänää. Blaaaahhhhhhhhhh
aurinko

Posts: 895

#12523 • • aurinko mustikkainen noitanainen
On se nyt kumma kun aikuiset ihmiset ei osaa osallistua kokouksiin, ilman että niitä talutetaan kädestä pitäen paikalle. Tiedän että oon hirmuisen tehokas työntekijä, mutta en millään pysty olemaan 40 ihmiselle henkilökohtainen assari samaan aikaan *toktok* Onneksi tätä "lastentarhan" valvomista on jäljellä enää 6 päivää.

--
Ota aurinko syliisi, silmiisi kuu.

Jussi Soro

Posts: 6,385

#12524 • • Jussi Soro choon!
Tänään ärsyttää ihan vitun kaikki. Lähinnä oma saamattomuus.
Avatar
#12525 • • Annakins Guest
Ihan sama miten asiat tekee, niin jonkun mielestä ne on silti väärin. Argh!
Avatar
#12526 • • astaroth Guest
inspiraation puute. ttu kun ei synny mitään mitenkään päin
noena

Posts: 3,138

#12527 • • noena first breath after coma
Se ettei työvuorosuunnittelu ole vieläkään kykeneväinen ilmoittamaan varmistuksia kesälomatoiveisiin, vaikka ne piti heille ilmoittaa jo tammikuussa ja sanoivat että "jooo, kyl ne viimeistään maaliskuun alkuun mennessä varmistuu".
aina sama juttu *igor*

--
TwistedLife™ Amusement Park

tiiplis

Posts: 1,043

#12528 • • tiiplis also available in sober

Annakins, 24.3.2009 13:58:
Ihan sama miten asiat tekee, niin jonkun mielestä ne on silti väärin. Argh!



My words exactly. Tähän liittyy myös sellainen variaatio, että sanotaan että "hoida sinä tämä" antamatta sen kummempia ohjeita, ja sit kun tekee parhaan osaamisensa mukaan niin sanotaan että "ei noin".

Mua ärsyttää yllämainittujen lisäksi se, että kun jonkin homman delegoi toiselle, niin olettaisi että se hoituu. Mut ei. Asian hoitaminen on viivästynyt useita kuukausia. Nyt asia sitten palautetaan takaisin alkuperäiselle delegoijalle, jonka niskaan viivästymisen aiheuttama paska valuu. Todella ihanaa. Ihanuuden kruunaa vielä yllämainittu "ei noin".

--
italia litania nainati lailati

JasoX

Posts: 378

#12529 • • JasoX Ruoska
Miksi ne vuorolistat tulee aina myöhässä? olisihan se mukavaa joskus suunnitella jotain muutakin elämää. prkl

--
heartbeat will never fade

peikkolapsi

Posts: 1,180

#12530 • • peikkolapsi miisa the maskotti
jotkut idiootit huuto.netissä ketkä huutaa tuotteita mutta ei voi voi sitten tulla paikalle vaikka noudosta on sovittu puhelimitse tiettyyn aikaan tiettyyn paikkaan missä olin 10 min etuajassa ja lähdin 15 min sovitun ajan jälkeen.
lisäksi ostaja haukkui minut sitten valehtelijaksi ja että en muka tiennyt mikä pvä mulle sopisi...
ööh kyllä samana päivänä pistin vielä viestin, että varmastihan siellä ja siellä nähdään... mutta ei, tämä ei vastaa luuriin, ei puheluihin eikä viesteihin.
siis jospa käytätte huuto.nettiä niin älkää tehkö mitn nimim. silja81:sen kanssa. näyttäis negatiivisia palautteita satelevan muiltakin aika huolella ja tämä henkilö tietysti haukkuu kaikki valehtelijoiksi...
*senkin* *dissaa*

--
mut hei, n'hrään nniinku, tanssitaan koloissa
taI sit mennää pikahissilla prahaan'
se on tanssilattialla

Minnalilla

Posts: 418

#12531 • • Minnalilla

peikkolapsi, 25.3.2009 22:13:
jotkut idiootit huuto.netissä ketkä huutaa tuotteita mutta ei voi voi sitten tulla paikalle vaikka noudosta on sovittu puhelimitse tiettyyn aikaan tiettyyn paikkaan missä olin 10 min etuajassa ja lähdin 15 min sovitun ajan jälkeen.
lisäksi ostaja haukkui minut sitten valehtelijaksi ja että en muka tiennyt mikä pvä mulle sopisi...
ööh kyllä samana päivänä pistin vielä viestin, että varmastihan siellä ja siellä nähdään... mutta ei, tämä ei vastaa luuriin, ei puheluihin eikä viesteihin.
siis jospa käytätte huuto.nettiä niin älkää tehkö mitn nimim. silja81:sen kanssa. näyttäis negatiivisia palautteita satelevan muiltakin aika huolella ja tämä henkilö tietysti haukkuu kaikki valehtelijoiksi...
*senkin* *dissaa*



No hohhoijakkaa! Ei vaan voi ymmärtää tämmössiä ihmisiä, kait se saa jtn mielihyvää huutamalla turhaan. Onneks itel ei oo viel mitään tämmöstä tapahtunu *ding*

--
tilulileii!

inneah

Posts: 704

#12532 • • inneah ...Trust no one...
Vittu tää päivä ollu kyl NIIIIIN turha *dissaa*

Lähdin hoitamaan asioitani, niin autosta akku loppu *igor* No venailin vajaan tunnin et apu tuli paikalle. Sit vedin tos parkkiksella viel lipat, polvi mustelmalla.

Kauppaan mennessä unohdin ostoslistan ja tietty kaiken mitä ois pitäny ostaa *grr*
Ja palasin viel takas kun muistin yhden tärkeän jutun mikä oli pakko saada just tänään.

No ostin siideriä, ajattelin vitutusta helpottaa, NOOOOOH, eiköhän tää siideri sit maistukki ihan joltain kiljulta *eiei* ja kaikki tölkit viel tätä samaa.....

Nyt jos uusin sp ei skulaa ni...vittu!!!! *toktok**hmph**eikä*

--
nahkalakanat

[Siru]

Posts: 259

#12533 • • [Siru]
oma tyhmyys ja huolimattomuus *toktok*

--
normaali on enemmistö, entäs sitten kun me ollaan enemmistö?

liikkuva muna

Posts: 2,652

#12534 • • liikkuva muna an egg on the move
Suomalainen kännikäyttäytyminen. Just pääsin puhumasta häiritsevästä kännipelleilystä ja eikös yödösään paukkaa joku jamppa joka ei suostunu maksamaan matkaansa: "Vittu mää vaikka tapan mutten vittu maksa tätä vitun matkaa!!!"

Noo, siinä sit seistiin parikyt minuuttia pysäkillä ennenkun kytät tuli ja vei äijän ulos.
Kukkei

Posts: 48

#12535 • • Kukkei Sekai
"Tuu kuuntelee diippii housee. Niin, mellä onkin täällä tänään yllätys: lehmänkello-pähkinäsoundii." *igor* Kumpi on parempi Kinderi vai musaylläri?
Tipujen sulat meni ihan sotkuun. *ankka*

--
Mä oon duunis täällä

Minnalilla

Posts: 418

#12536 • • Minnalilla
Inspiraation puute koulutöihin. *poks*

--
tilulileii!

Freja

Posts: 8,775

#12538 • • Freja Sihteeri
Haluan matkustaa työmatkani rauhassa mp3-soitintani kuunnellen. Se, että kyytiin hyppää joku kollegan eksä ja istahtaa viereeni, tai sitten eräs kollegani kenen kanssa ei ole oikein mitään puhuttavaa, on vain niin saatanan raivostuttavaa. Joo olen ystävällinen enkä halua olla töykeä, mutta voi jumalauta ku ärsyttää joka kerta kun pitää ottaa aamulla (taikka töistä kotiin) kuulokkeet pois korvilta eikä saa keskittyä vain rauhottumiseen ja itseeni.

LET ME HAVE MY OWN MOMENT PLEASE.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

UnityF

Posts: 15,721

#12539 • • UnityF joo just se
Puhelinjono terkkariin.. *grr*
DiO

Posts: 6

#12540 • • DiO
Valittajia.

Eli ärsytän itseäni.