Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,633,685 views

josbe

Posts: 1,982

#12501 • • josbe suomalainen juhlakinkku

wiwi, 12.3.2009 12:15:
Selviö. Etin tossa taannoin ohjeita ko. elukoiden hävittämiseen ja vaikutti todella työläältä. Sisälsi muistaakseni vaatteiden pakastamista kovassa pakkasessa sun muuta ei-niin-helposti-toteutettavaa.


Näinpä. Tai itse asiassa mitkään varotoimet ei välttämättä johda tulokseen, koska koko talo on myrkytettävä ja helpostihan joku toukka jonnekin jää silti. Meillä on puurakenteinen vanha ullakko yläpuolella, jossa ne kuulemma viihtyy hyvin, kun syövät myös puuta, ja sieltä jos jostain on aika vaikea myrkyttää jokaista koloa.

Toivottavasti kuitenkin natsaa, koska suunnitelmissa on varastona toimineen vaatehuoneen remppa oikeaksi vaatehuoneeksi alfa-korisysteemeineen. *pihkassa* Ei kiva, jos ei sinne sitten voi laittaa vaatteita. =/ Jostain syystä nimittäin eivät ole nykyisiin vaatekaappeihin eksyneet nämä pikku önkiäiset.
mariq

Posts: 2,154

#12502 • • mariq
Mulle on ruvennu lipsumaan tosi paljon kirjotusvirheitä viime aikoina *hmph* Ihan sama kirjotanko kynällä vai näppiksellä, ni en kai jaksa oikein keskittyä hommaan, ja sen kyllä huomaa jäljestä. Tosi noloa, kun kielitaito on aina ollu sellai mun juttu, ni ettei muka irtoo oikeellista tekstiä! *grr* On se joku roti oltava..

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

noena

Posts: 3,138

#12503 • • noena first breath after coma
Naapuri ärsyttää *igor* Se oli eilen illalla tiputtanut mulle viestin missä ilmoitti että olen porannut jotain seinään siten että ruuvit on menny läpi ja seinää murtunut. mähän siis aina käytän noit mun naapurien häirintään special made ruuveja mitkä on 20cm pitkiä etc o_O
Naapuri kyl todennäköisesti tarkottaa niitä kahta ruuvii millä faija on 9kk sitte iskeny mun parven kiinni seinään. Ne on kuulemma viel ihan standardi ruuvei et seinä on vaan näköjään toooosi ohut, ihmetyttää vaan et nyt vasta huomaavat? ei tässä sinänsä mitään bropleemaa tuu olemaan, ärsyttää vaan et pitää alkaa tota selvittää *toktok*

--
TwistedLife™ Amusement Park

Bio

Posts: 4,429

#12504 • • Bio The Bullies / Pinky

noena, 13.3.2009 10:37:
Naapuri ärsyttää *igor* Se oli eilen illalla tiputtanut mulle viestin...



Mua ärsyttää naapurit, jotka jättää lappuja postiluukkuun eikä uskalla tulla perkele sanomaan henkilökohtaisesti asiaansa. Kerrankin alakerran naapuri oli jättänyt viesti mulle, että kävelen kantapäilläni liian kovin ja liian myöhään sekä verhoja ei sais vetää enää 22 jälkeen. On kyllä ihme pelle. Menin sit sen oven taakse pimpottelemaan, mut ei se avannu joten jätin viestiin häneen paperiinsa että tulee sanomaan asiat suoraan. Sen jälkeen naapuri ollut hiljaa.
noena

Posts: 3,138

#12505 • • noena first breath after coma

Bio, 13.3.2009 10:52:
---
noena, 13.3.2009 10:37:
Naapuri ärsyttää *igor* Se oli eilen illalla tiputtanut mulle viestin...

---


Mua ärsyttää naapurit, jotka jättää lappuja postiluukkuun eikä uskalla tulla perkele sanomaan henkilökohtaisesti asiaansa....


Jep, ei sitä kuitenkaan niin pelottava ole ettei joku muka uskaltaisi tulla pimpottaa ovikelloa, ja kuitenkin sitä jätetään puhelinnumero ja pyydetään ottamaan yhteyttä. Olin kuitenkin kotona koko illan *eikä* *hmph*

--
TwistedLife™ Amusement Park

Optik

Posts: 1,691

#12506 • • Optik Piikkisika/Outopallo
Puoli vuotta vanhasta emolevystä ilmeisesti kosahti integroidut verkkokortit.. Onneksi sattui hyllyssä olemaan vanha 3Comin verkkis, ois voinu ruveta harmittamaan muuten..

En kyl jaksa laittaa "takuuvaihtoon".. Etenkin kun ostopaikkana toimi Pixmania..

--
Tylsyys ei tapa, mutta joskus toivot, että tappaisi.

Sssan*

Posts: 651

#12507 • • Sssan* Kalastaa kalsarit jalassa
Vuorokaudessa on ihan liian vähän tunteja!!!

--
Yy kaa yy kaa, minä olen Hämähäkki..

Mark

Posts: 7,311

#12508 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
Voi ¤%/(/)=??(&% vittusaatana mikä työpäivä *dissaa* Päässä kiehuu, silmis näkyy punasta ja tekis mieli hajottaa paikkoja, vittu että voi ihmistä kyrpiä jotku saatanan tietokoneongelmat *haistavittuBillGateshymiötähän*

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

Avatar
#12509 • • Annakins Guest
Ahhahahahaha! Tuottavuusohjelman nimissä joku älypää päätti ulkoistaa taloushallinnon ja postituksen. Laskut reitittyy ihan päin metsää ja postit jaellaan miten sattuu. Todella tehokasta ja tuottavaa!
Jone

Posts: 8,258

#12510 • • Jone Archibald Haddock
Olis pikkasen lyöty olo tiettyjen haasteiden edessä, joille mä en näköjään itse voi vaan tehdä yhtään mitään vaikka kuinka koittaisin joustaa ihan kaikissa mahdollisissa tilanteissa. Ei tämä voi perkele näin mennä ja jos menee, niin sit kyl poistan itseni yhtälöstä. Mun elämäni hajottavat ja nihkeät aspektit ovat nyt viimeiset puolisen vuotta olleet pääsääntöisesti täysin omasta tsemppaamisestani ja sen määrästä riippumattomia, joten jos asioihin ei ala ilmaantumaan pikaista muutosta niin... no, jotain. Lähen menee.
Takyon

Posts: 2,945

#12511 • • Takyon Möwkö
Se että sain äsken ehkä koko elämäni typerimmän pysäköintisakon. Eniten siinä ärsyttää se että mä tiesin etukäteen että siinä paikassa on pysäköinti erikoistarkkailussa *hmph*

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

Freja

Posts: 8,775

#12512 • • Freja Sihteeri
Jengi tulee myöhäs töihin, homma kusee, yritän tuurata, ei auta.
Ja ku tää on nii saatanan toistuvaa. Vituttaa.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

sapeli

Posts: 11,768

#12513 • • sapeli jokukukamikä?

mariq, 13.3.2009 09:54:
Tosi noloa, kun kielitaito on aina ollu sellai mun juttu, ni ettei muka irtoo oikeellista tekstiä!



(Kommentti tulee vähän myöhässä, miten en ole huomannut lukea tätä topikkia vähään aikaan?)

Sinänsä ehkä vähän asian vierestä, mutta tiedäthän että olet aivan yhtä Sinä ja aivan yhtä täydellinen vaikka joku tuollainen trademark-juttu olisikin välillä hakusessa, tai jäisi kokonaan poiskin? *hymy*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

JaUHomAto

Posts: 395

#12514 • • JaUHomAto väärä nimi
koita nyt sit tehdä ryhmätyöt, ku ei oo kaikki ryhmänjäsenet paikalla.*senkin*
mariq

Posts: 2,154

#12515 • • mariq

sapeli, 23.3.2009 10:07:
---
mariq, 13.3.2009 09:54:
Tosi noloa, kun kielitaito on aina ollu sellai mun juttu, ni ettei muka irtoo oikeellista tekstiä!
---
(Kommentti tulee vähän myöhässä, miten en ole huomannut lukea tätä topikkia vähään aikaan?)

Sinänsä ehkä vähän asian vierestä, mutta tiedäthän että olet aivan yhtä Sinä ja aivan yhtä täydellinen vaikka joku tuollainen trademark-juttu olisikin välillä hakusessa, tai jäisi kokonaan poiskin? *hymy*


*plur* *hali*
Tuo ärsytyksen aihe heijastelee varmaan siitä, et aina haluisin kehittää taitojani eteenpäin lisää ja enemmän, ja jos sitten keskittyy johonkin yhteen osa-alueeseen, niin toinen jää vähemmälle huomiolle ja alkaa rappeutua.. Miksei pää voi olla niinku kovalevy, et sinne laitetut asiat ja tiedot vaan pysyis siellä, eikä häviäis ja/tai tulis vaikeammin löydettäviks ajan myötä. *hmph*

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

sapeli

Posts: 11,768

#12516 • • sapeli jokukukamikä?

mariq, 23.3.2009 12:50:
Miksei pää voi olla niinku kovalevy, et sinne laitetut asiat ja tiedot vaan pysyis siellä, eikä häviäis ja/tai tulis vaikeammin löydettäviks ajan myötä. *hmph*



Mä luulen et ongelma on just siinä et pää on kuin kovalevy - sinne tulee koko ajan lisää tavaraa ja loppujen lopuks jotain vanhoja tiedostoja on mahdoton löytää tai ne on korruptoituneita, ja sit päätä pitäis defragmentoida koko ajan (aka. muistella menneitä), mutta jos sitä ei tee niin jumittuu vaan pahemmin. *nauru*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

mariq

Posts: 2,154

#12517 • • Edited mariq

sapeli, 23.3.2009 13:20:
---
Mä luulen et ongelma on just siinä et pää on kuin kovalevy - sinne tulee koko ajan lisää tavaraa ja loppujen lopuks jotain vanhoja tiedostoja on mahdoton löytää tai ne on korruptoituneita, ja sit päätä pitäis defragmentoida koko ajan (aka. muistella menneitä), mutta jos sitä ei tee niin jumittuu vaan pahemmin. *nauru*


Pitäis varmaan palauttaa tehdasasetukset, kun on tainnu mennä bitti vinoon.. *igor* *nauru*
Mutta back-up ensin! *pepsodent*

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

Freja

Posts: 8,775

#12518 • • Freja Sihteeri
Tää samperin vika enkä tiedä mistä se johtuu ja se saa mut raivon partaalle *igor*
Siis molemmat. Vika ja tietämättömyys.

Ja vaikka mikä muu ärsyttää kans.

Nnngh *igor*

*hmph*

*uuh*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

m1kk3

Posts: 5,560

#12519 • • m1kk3 no-life
maanantai = uuden työviikon alku = paskaaaaaaaaa

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

Avatar
#12520 • • opmdevil Guest
En sitten tiedä, että onko normaalia että tulee fyysisesti paha olo kun menee baariin istumaan. Perja ntaina istuin ja alkoi vituttamaan ja tuli ihan paha olo oikeasti. Lauantaina ajattelin, että ei se varmaan kaikkialla ole sama juttu joten eka paikka alkoi vituttamaan niin paljon että tuli pää kipeäksi ja sitten menin seuraavaan paikkaan ja sielläkin vaan paha olo kasvoi.

Minua ärsyttää siis tämä tuppykylä ja sen turhat baarin. Teen päätöksen, että en enää käy baarissa täällä ennen Vilkkumaan keikkaa.