Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,551,184 views

Oj

Posts: 1,349

#13361 • • Oj Keep it FILTHY
Kun on saatana kipee koko ajan *toktok*

--
Worth dying for, worth killing for, worth going to hell for!![/CODE][CODE]Worth dying for, worth killing for, worth going to hell for!![/CODE]

jangler

Posts: 60

#13362 • • jangler
"mm.. polly, oi ku hyvää!"

*AAARGH*
Jokke L

Posts: 1,203

#13363 • • Jokke L [GoodMusic]
Naiset... *toktok*

--
Are you an angel? Never heard of angels before. They are the most beautiful creatures in the universe. You must be one, maybe you just don`t know it.

Jone

Posts: 8,258

#13364 • • Jone Archibald Haddock
"Palveluumme on juuri nyt tullut tavallista enemmän puheluita. Arvioitu odotusaika... on... 15 minuuttia."

Tähän väliin sit 15 minuuttia jonotusmusiikkia "odotathan vielä"-lausahduksilla ryyditettynä

Sit vastaus ja 2 minuuttia asian hoitamista, jonka jälkeen asiakaspalvelija yhdistää muualle

"Kaikki asiakaspalvelijamme ovat juuri nyt varattuja. Arvioitu odotusaika... on... 10 minuuttia."

Tähän väliin sit 10 minuuttia jonotusmusiikkia "odotathan vielä"-lausahduksilla ryyditettynä

Sit vastaus ja 5 minuuttia asian hoitamista. Mikään ei selviä. Asiakaspalvelija pyytää lisätietoja, joita mun on käytännössä mahdotonta hankkia ja sanoo että sen jälkeen pitäisi soittaa uudestaan. No, minäpä hankin ja soitan.

Pilkin tarvittavia tietoja yhteistyökumppanilta 10 minuuttia ja saan ne summittaisesti kasaan. Ei sit muuta kuin uusi puhelu suoraan teknisen asiakaspalvelun numeroon.

"Palveluumme on juuri nyt tullut tavallista enemmän puheluita. Arvioitu odotusaika... on... 15 minuuttia."

Voi ny jumalauta. Meneehän nämä päivät näinkin, mutta ei tämä kyllä tuota mitään muuta kuin hatutusta.







Ai ni, lafka on Saunalahti. Väistelkää minkä pystytte. Alle kolmessa kuukaudessa oon hoitanut niiden kanssa kohta viitisen tuntia asioita puhelimessa kun eivät saa laskuja lähtemään, mobiililaajakaista toimii päin persettä ja ihmiset eivät tavoita mua puhelimella kun puhelut eivät aina tule perille asti.

Muita ärsytyksen aiheita:
- Uudet käyntikorttini eivät edelleenkään ole pöydälläni tilatun kaltaisina yli kuukausi tilaamisesta.
- Tilattu ADSL-liittymän asennus on kaksi viikkoa myöhässä yrityksen itsensä ilmoittaman normaalin toleranssin lisäksi.

Tilanne vaatii tupakan.
Jone

Posts: 8,258

#13365 • • Jone Archibald Haddock
Puolitoista tuntia edellisen tähän topiciin postaamani viestin jälkeen hoidan edelleen samaa asiaa ja edellisen viestin aikaan olin hoitanut sitä jo kaksi tuntia.

En löydä sopivaa kirosanaa.
Avatar
#13366 • • jesus Guest

Replying to Mikä ärsyttää?:

Jone, 9.2.2010 13:34:
En löydä sopivaa kirosanaa.



Jepjep.. saman lafkan kanssa itsekin taistelleena harkitsen erittäin vakavasti liittymän vaihtoa. Juurikin tämä 'asiakaspalvelu' on niin luokatonta, ettei vaan hermo kestä.
KooKie

Posts: 4,338

#13367 • • KooKie aka. Petress Pan

Replying to Mikä ärsyttää?:

jesus, 9.2.2010 13:37:
---
Jone, 9.2.2010 13:34:
En löydä sopivaa kirosanaa.

---


Jepjep.. saman lafkan kanssa itsekin taistelleena harkitsen erittäin vakavasti liittymän vaihtoa. Juurikin tämä 'asiakaspalvelu' on niin luokatonta, ettei vaan hermo kestä.



QFT.

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Foxmagon

Posts: 1,329

#13368 • • Foxmagon Iso Paha Ad..
"Kun sä sait tän sillon niin voisinx mä nyt saada tätä nytte?" Sori et voi. Jos jostain on joskus jotain saatu vaivanpalkaksi, niin on se vähän ihmeellistä lähteä kuukausien jälkeen pyytämään vastapalvelusta vielä kertaalleen ja ilmaseks. PAH.

--
...Fly me to the moon, and let me sing among the stars.. Let me see what spring is like, on Jupiter and Mars.. In other words, please be true, in other words, I love you. *nuotti*

wiwi

Posts: 1,575

#13369 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava

Replying to Mikä ärsyttää?:

Jone, 9.2.2010 12:03:
"Palveluumme on juuri nyt tullut tavallista enemmän puheluita. Arvioitu odotusaika... on... 15 minuuttia."


Jopas on tuttua! Oon ite selvitelly useemman kerran saman puljun kanssa niitten mokia ja aika vitun huonolla menestyksellä. Mukava bonari on tietty se että jonotus on maksullista. *hihu*

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

onni3mk

Posts: 3,973

#13370 • • onni3mk Onni on.
Elisa Viihde-paketissa ei voi tallentaa Canal+ kanavalta *igor*

Ois ehkä sittekin voinu ostaa uuden digiboxin ja erikseen Canal+ niin sais tallennettuu ja kattoo leffojaki sillon kun itteään huvittaa.

--
Onni on.

crissy

Posts: 1,958

#13371 • • crissy
eräs "ystäväni" jolla ei ole niin minkäänsortin tilannetajua!!!

hän tuli käymään duunipaikallani ( vaateliike ) täs pari pvää sitten. tuli siihen kassalle juttelemaan ja siihen tuli sit asiakas. Kaveri jäi hengaamaan siihen ja jutteli mulle koko ajan, vaikka palvelin asiakasta. Sit se perkele kyselee multa sen asiakkaan aikana et "mites teidän perheenlisäysprojekti"!!!!


hei vittu kamoon!!!! sanoin et juu ei oo mitää projektia!

ei vittu ku likimain 30v muija ei tajuu mitä kysyä ja missä. en tiiä onks sillä joku pakkoneuroosi siihen et meil o vaan 1 laps, koska se on joka tapaamiskerralla kysyny ton saman.


ai vittu et hävetti!!
kinderi

Posts: 1,783

#13373 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna
Muistikatkokset.
Selvinpäin.

Kiva jutella jonkun kanssa kun siitä ei vältämättä muista sitte mitään, jutun pointti unohtuu kesken lauseen.. En välttämättä muista mihin oon autoni jättäny(=onko se omalla paikalla vai talon päässä)..
Kämppä alkaa muistuttaa post-it-testaamoa kun joka paikassa on lappuja ja muistutuksia..

Tarttis varmaan yrittää noita unia venyttää *hmph*

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

Jokke L

Posts: 1,203

#13374 • • Jokke L [GoodMusic]

Replying to Mikä ärsyttää?:

Ressiv, 26.2.2010 22:39:
Leijonat *senkin**toktok*



*piis*

--
Are you an angel? Never heard of angels before. They are the most beautiful creatures in the universe. You must be one, maybe you just don`t know it.

Takyon

Posts: 2,945

#13375 • • Takyon Möwkö
Miks mä taas teen tän itselleni >:/

ttu

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

liikkuva muna

Posts: 2,652

#13377 • • liikkuva muna an egg on the move
Ärsytyspäivä:

1. Kun jengi sanoo että "sataa räntää/vettä/lunta vaakatasossa". Tota kuulee nyt joka päivä kun vähänkin tulee jotain taivaalta.

2. Pakkoruotsin kirjotuskoe jossa ei saa käyttää sanakirjaa tahi kielioppia. Aika hyvät tsäänssit mulla kun vedin sanakirjan ja kieliopin kanssa kirjottamastani pilipaliesseestä hylätyn. Imaskaa paskaa, supa kakken.
Avatar
#13378 • • Muussika Guest
Se, että pääsin 50 tyypin joukosta niiden 10 tyypin joukkoon, jotka pääsi työhaastatteluun asti TOSI mielenkiintoiseen duuniin, ja sitten menin haastatteluun ihan mökkihöperöityneenä lenssupotilaana sekoilemaan ja koomailemaan. Jälkikäteen tuli mieleen kaikki jutut, joita mun ois pitänyt sanoa h-hetkellä.

FFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU

:(

Onneksi mulla on second plan: Alkuvitutukseen syön pizzan tai kaksi, ja sitten hakeudun duuniin jonnekin punttikselle ja reenaan itsestäni muskeli-annin ja kompensoin valtaisilla lihaksillani mitätöntä psyykkistä kapasiteettiani. Kirjoitin saman juuri naamakirjaan, ettäs tiedätte.


FFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU !
Laskeuma

Posts: 240

#13379 • • Edited Laskeuma Koneradio/Battle Royale
Aivan järjetön nuha...

--
Mikä on kun ei taidot riitä, mikä on kun ei onnistu.

larpap

Posts: 402

#13380 • • larpap UG
Hitto serkun koira kävi paskantamassa mun sängyn alle.......