Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,551,113 views

kinderi

Posts: 1,783

#13801 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna
Oma malttamattomuus. Kun on vähän paha olla, ja tiedän että tästä mennään vielä yli. Miksei se vois jo jäädä pois kokonaan, koska mä olen voittamassa sen kuitenkin joskus? :D

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

tommib

Posts: 3,204

#13802 • • tommib
Se miten ex-vaimo käyttää lasta aseena minua ja isovanhempia kohtaan. En vaan voi hyväksyä. Toinen lapsi ikävä kyllä tulossa samalle henkilölle. Uhkaukset on linjaa jos heittäydyn hankalaksi (=en anna yksinhuoltajuutta) en näe lapsiani enää koskaan. Ja kuulemma nyt olen liian sairas tapaamaan poikaani vanhempieni kera ennen syyskuun loppua, jolloin vointini arvioidaan uudelleen, mutta kenen toimesta?
Axu-T

Posts: 427

#13803 • • Axu-T
Ravintoloiden jonotuskikat "rave"-bileissä ja RAHASTUS promoilun kera samaan vetoon.

Underground meininki saa tästä lähtien kaiken mitä voi antaa. Rakkautta niille jotka siitä vähiten pyytää.
sapeli

Posts: 11,768

#13805 • • sapeli jokukukamikä?
Atb - Let You Go

It's the little things that makes(-s!) you crazy

Every cloud in the sky
every place that i hide
tell(s!) me that I,
I was wrong to let you go
every sound that I hear
every thought that I fear
tell(s!) me that I that I was wrong
I was wrong to let you go

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

aivomassa

Posts: 230

#13806 • • Edited aivomassa are you ready to lose control ?
Pitääkö joidenkin ihmisten olla niiiin mädästä puusta veistettyjä et HUH HUH *dissaa**lmao*

--
Dont expect us to be quiet !

Oj

Posts: 1,349

#13807 • • Oj Keep it FILTHY
Kun mitkään nettikaupat ei huoli tätä mun uutta Visa Debit Cardia *senkin* Ilmoittaa aina että muka jokin tiedoista on väärin tai muuta vastaavaa..

--
Worth dying for, worth killing for, worth going to hell for!![/CODE][CODE]Worth dying for, worth killing for, worth going to hell for!![/CODE]

noena

Posts: 3,138

#13809 • • noena first breath after coma
Just tällä hetkellä about ihan vaan joka ikinen asia. Nekin mitkä on hyvin. Aikamoinen kombo eikö?

--
TwistedLife™ Amusement Park

Ressiv

Posts: 1,582

#13810 • • Ressiv

Replying to Mikä ärsyttää?:

Kun mitkään nettikaupat ei huoli tätä mun uutta Visa Debit Cardia *senkin* Ilmoittaa aina että muka jokin tiedoista on väärin tai muuta vastaavaa..



sun pitänee aktivoida se verified by visa ominaisuus nettipankissa?
KeijoK

Posts: 1,495

#13811 • • KeijoK Member of L.I Groovecommunity | 1845 Celebrity Ale
kramppaavat koivet.....olihan taas yö....ei muuta kuin magnesiumia napaan vaan...=(

--
On myönnetty se että nämä mekanoidit ovat syntyneet valmiiseen maailmaan joka on katettu voittopositioilla

Oj

Posts: 1,349

#13812 • • Oj Keep it FILTHY

Replying to Mikä ärsyttää?:


---
Kun mitkään nettikaupat ei huoli tätä mun uutta Visa Debit Cardia *senkin* Ilmoittaa aina että muka jokin tiedoista on väärin tai muuta vastaavaa..
---


sun pitänee aktivoida se verified by visa ominaisuus nettipankissa?


Sain toimimaan!! Huomasin että mulla on nettiostojen käyttöraja 0€.. *blush*

--
Worth dying for, worth killing for, worth going to hell for!![/CODE][CODE]Worth dying for, worth killing for, worth going to hell for!![/CODE]

Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#13813 • • Aurinkoneiti
" Palvelussa on toimintakatkos, yritä uudelleen myöhemmin..." Puhelinliittymä ei siis toimi.
Oj

Posts: 1,349

#13814 • • Oj Keep it FILTHY
.. vittu kaikki *dissaa*

--
Worth dying for, worth killing for, worth going to hell for!![/CODE][CODE]Worth dying for, worth killing for, worth going to hell for!![/CODE]

[Siru]

Posts: 259

#13816 • • [Siru]
ex:sät.. siis entiset.. *toktok* jatkais omaa elämää ja jättäis ne entiset rauhaan.. niillä entisillä voi olla jo joku uus ja se uus muija/jätkä kaveri ei varmaan tykkää, jos joku exä lähettelee viestejä tai soittelee yöllä kännissä puheluita missä ei lopulta oo mitään pointtii.. hankkis elämän!!!*senkin*

--
normaali on enemmistö, entäs sitten kun me ollaan enemmistö?

Takyon

Posts: 2,945

#13817 • • Takyon Möwkö
Pitkästä aikaa: minä *igor*

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

peikkolapsi

Posts: 1,180

#13819 • • peikkolapsi miisa the maskotti
- se kun oon niin ärsyttävä
- maha lagaa aina vaan
- liian kireet vaatteet
- töissä on tylsää

vine. :D

--
mut hei, n'hrään nniinku, tanssitaan koloissa
taI sit mennää pikahissilla prahaan'
se on tanssilattialla

tommib

Posts: 3,204

#13820 • • tommib
-Syksy, koska se pahentaa masennuksen
-Ylipaino terveydellisistä ja ulkoisista syistä. Vie itsetunnon matalaksi
-Piilari, joka vetää rulettia silmässä, kun en ole piilareita käyttänyt toveen, eivät silmät ole tottuneet