Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,553,123 views

Freja

Posts: 8,774

#14021 • • Freja Sihteeri

Replying to Mikä ärsyttää?:

Ja jotta vitutus olis täydellinen, on työnantaja omien sanojensa mukaan hukannut pankkitunnuksensa ja pankki jahkailee uusien kanssa, joten palkat on myöhässä. Tiistaina olis ollu palkkapäivä. Rahojen lisäks alkaa loppuu huumorin taju*toktok**grr*

Edit: nyt on rahat tullu:)



Voin sanoo et työnantajas huijaa jos noin väittää :D

P.S. MOI pitkästä aikaa! :D

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

ValaX

Posts: 3,891

#14022 • • ValaX

Replying to Mikä ärsyttää?:


---
Ja jotta vitutus olis täydellinen, on työnantaja omien sanojensa mukaan hukannut pankkitunnuksensa ja pankki jahkailee uusien kanssa, joten palkat on myöhässä. Tiistaina olis ollu palkkapäivä. Rahojen lisäks alkaa loppuu huumorin taju*toktok**grr*

Edit: nyt on rahat tullu:)
---


Voin sanoo et työnantajas huijaa jos noin väittää :D

P.S. MOI pitkästä aikaa! :D



moi! :D
tommib

Posts: 3,204

#14023 • • tommib
Pelastat kaverin luottotiedot ottamalla lainan omiin nimiis. Kiitoksena tästä, tapaus jättää 3kk laskut maksamatta, ei ilmoita mitään ja nyt minua uhataan oikeustoimilla ja luottotietojen menetyksellä. Eikä toisella ole edes munaa ottaa yhteyttä asiasta.*dissaa**grr**släp*
Hendryk

Posts: 510

#14024 • • Hendryk Sen verran, että sapiens
Ärsyttää, kun joitakin niin ärsyttää tämän uus-Mannerheimin kenialaisuus. Näille ihmisille ainoa kelpaava Mannerheimin näyttelijä olisi kuitenkin Mannerheimin ratsastajapatsas, ja tämä hemmohan on ihan samanvärinen kuin se.

--
Härifrån tvättas och linkodes. Och huumori kuivades.

AuralCandy.Net

Posts: 289

#14025 • • AuralCandy.Net Premium House Music Podcast

Replying to Mikä ärsyttää?:

Ärsyttää, kun joitakin niin ärsyttää tämän uus-Mannerheimin kenialaisuus. Näille ihmisille ainoa kelpaava Mannerheimin näyttelijä olisi kuitenkin Mannerheimin ratsastajapatsas, ja tämä hemmohan on ihan samanvärinen kuin se.



Ärsyttää, kun jotkut vääntävät tämän yleisen ärsytyksen mustasta Mannerheimistä joksikin rasismi/ennakkoluuloasiaksi. Kysehän on siitä, että jos tehdään elokuva historiallisesta henkilöstä, siinä ei vaan ole mitään helvetin pointtia että ko. henkilö ja tapahtumat/asetelma joiden vuoksi ko. henkilö on historiallisesti merkittäväksi, muutetaan täysin muuksi.

Tässä ei vaan ole yksinkertaisesti mitään järkeä - olettaen että tarkoitus on tehdä muutakin kuin vetää lupamaksuilla kerättyä tukirahaa vessasta alas ja yrittää epätoivoisesti saada huomiota tekotaiteelliselle paskalla säälittävällä provosointiyrityksellä.
Takyon

Posts: 2,945

#14026 • • Takyon Möwkö

Replying to Mikä ärsyttää?:


---
Ärsyttää, kun joitakin niin ärsyttää tämän uus-Mannerheimin kenialaisuus. Näille ihmisille ainoa kelpaava Mannerheimin näyttelijä olisi kuitenkin Mannerheimin ratsastajapatsas, ja tämä hemmohan on ihan samanvärinen kuin se.
---


Ärsyttää, kun jotkut vääntävät tämän yleisen ärsytyksen mustasta Mannerheimistä joksikin rasismi/ennakkoluuloasiaksi. Kysehän on siitä, että jos tehdään elokuva historiallisesta henkilöstä, siinä ei vaan ole mitään helvetin pointtia että ko. henkilö ja tapahtumat/asetelma joiden vuoksi ko. henkilö on historiallisesti merkittäväksi, muutetaan täysin muuksi.

Tässä ei vaan ole yksinkertaisesti mitään järkeä - olettaen että tarkoitus on tehdä muutakin kuin vetää lupamaksuilla kerättyä tukirahaa vessasta alas ja yrittää epätoivoisesti saada huomiota tekotaiteelliselle paskalla säälittävällä provosointiyrityksellä.



Kyse ei ole dokumenttielokuva vaan historialliseen henkilöön ja tapahtumiin pohjautuvassa tarinassa. Elokuvat harvoin on mitenkään yhteydessä reaalimaailmaan niin mitä sitten vaikka näyttelijä ja maisemat olisivatkin jotain aivan muuta kuin historia kertoo?

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

hiphei

Posts: 493

#14028 • • hiphei
KIRPPUTORILTA varastavat ihmiset.
hiphei

Posts: 493

#14030 • • hiphei
Pääasia, että tavara kiertää ja jokainen saa omansa pois :)
Mutta H....tin varkaita kirpulla ei ymmärrä.
Siitä tulikin mieleen,että kandee tsekkaa femmatori.fi
sapeli

Posts: 11,768

#14031 • • sapeli jokukukamikä?
Loman aikana oli mahtavaa kun ei ollut kalenterissa mitään merkintöjä - ei ollut tapaamisia vaan nähtiin silloin kun se sattui siihen hetkeen kaikille sopimaan. Mahtavan stressitöntä.

Nyt on kolmas päivä loman jälkeen, ja mulla on seuraavat 2 viikkoa bookattu ihan täyteen kaikkea ohjelmaa. Kahden viikon päästä keskiviikolle piti juuri laittaa seuraava kaverin tapaaminen.

Siis kivaa ohjelmaahan tää on kaikki (siitä mulle uusi mantra), mutta aikamoinen kulttuurishokki kyllä.

Tiedän kyllä itsestäni että jos en sopisi tapaamisia tällä tavalla niin sitten tulisi älyttömästi tuplabookkauksia, mikä harmittaisi, koska kaikkia näitä ihmisiä en ehdi tapaamaan läheskään niin usein kuin haluaisin.

Mutta sitten taas jäävät pois chillit kotipäivät. *hmph*

Ehkä pitäisi vaan jättää kalenteri pois, riskeeraa ne tuplabookkaukset, ja ehkä niitä kotipäiviäkin sitten sattuisi useammin kohdalle.

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Sssan*

Posts: 651

#14032 • • Sssan* Kalastaa kalsarit jalassa
Jalka kipsissä ja reipas 38 astetta kuumetta..... On ollu joskus parempiki fiilis *poks* *hikoil*

--
Yy kaa yy kaa, minä olen Hämähäkki..

Cloud

Posts: 2,162

#14033 • • Edited Cloud Game Freak

Replying to Mikä ärsyttää?:




melkein yhtäpaljon ärsyttää kirpputori myyjät jotka aamulla käy ostaan muista pöydistä halvat merkkikamat omiin pöytiin myyntiin!!



Nykypäivänä kun on googlet yms muut helpot informaatio kanavat käytössä jokaisella on aika typerää jos ei osaa tutkia omia tavaroita ja niiden järkeviä noin hintoja. Joten itseäni ei tuo varsinaisesti ärsytä vaikkakin ymmärrän siinä olevan tiettyjä harmaita sävyjä olemassa.

Tosin sitten kun mennään tähän "american Pickers" tyyliin jossa suorastaan valehdellaan päin naamaa myyjälle asioiden hinnoista yms kun ollaan ostoksilla jotta saataisiin "voita leivän väliin" niin se menee mulla moraalittomuuden puolelle.
Tosin tämäkään ei oo ihan niin yksiselitteistä tietystikään.

Itse olen käynyt pennusta asti kirppiksillä mummon ja äitini seurassa ja tykkään tehdä sieltä löytöjä. Vähän aikaa sitten ostin tuossa parit design tuolit halvalla, mutta tulin tulokseen, ettei ko. myyjä niistä olisi saanut mitenkään enempää rahaa kuin mitä pyysi kuitenkaan ja itsellekin niiden takaisin arvoon saanti vaati restaurointia yms, että paskaaks siinä surkuttelemaan toisen puolesta.

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

Cloud

Posts: 2,162

#14035 • • Edited Cloud Game Freak

Replying to Mikä ärsyttää?:

Työttömien ruikutus netissä.



Miten niin ruikutus? Itse ainakin työttömyyden aikana olin oikein onnellinen. Wowi ja työttömyys yhdessä oli kova juttu ja rahaa säästyi enemmän kuin työssä ollessa.

Point. Eipäs yleistetä, itse ainakin olin varsin tyytyväinen työttömänä olooni aikanaan.

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

polly

Posts: 1,259

#14036 • • polly Herra

Replying to Mikä ärsyttää?:


---



melkein yhtäpaljon ärsyttää kirpputori myyjät jotka aamulla käy ostaan muista pöydistä halvat merkkikamat omiin pöytiin myyntiin!!
---


Nykypäivänä kun on googlet yms muut helpot informaatio kanavat käytössä jokaisella on aika typerää jos ei osaa tutkia omia tavaroita ja niiden järkeviä noin hintoja. Joten itseäni ei tuo varsinaisesti ärsytä vaikkakin ymmärrän siinä olevan tiettyjä harmaita sävyjä olemassa.



Ei mua ärsytä se että en saa parasta mahdollista hintaa tuotteesta vaan se että sitä tuotetta tarvitseva ei saa sitä niin halvalla kuin olisi voinut saada, mulle kirppareilla myyminen on juurikin tavaran kiertoon laittamista niin että sellainen tavara mitä en enään itse tarvitse saa hyvän kodin itselleen.
walkout__

Posts: 401

#14037 • • walkout__ DJ

Replying to Mikä ärsyttää?:


---
Työttömien ruikutus netissä.
---


Miten niin ruikutus? Itse ainakin työttömyyden aikana olin oikein onnellinen. Wowi ja työttömyys yhdessä oli kova juttu ja rahaa säästyi enemmän kuin työssä ollessa.

Point. Eipäs yleistetä, itse ainakin olin varsin tyytyväinen työttömänä olooni aikanaan.



Niin. Suomi24.fi Potkut ja Työttömyys -palstalla sitä ruikutusta on kuinka paska maa Suomi on kun saa vain palkatontatyöharjoittelua eli orjatyötä karenssin uhalla jos et mene.

Työttömät ovat jo tehneet ihmisoikeusvalituksen orjatöistä EU:hun.
sapeli

Posts: 11,768

#14038 • • sapeli jokukukamikä?
Koita tässä nyt tehdä tehokkaasti töitä kun suoraan omaan vastuualueeseen liittyviä päätöksiä tehdään selän takana mitään mainitsematta, ja se huomataan vasta kun olen jo korjannut "virheet", jotka olivatkin tarkoituksella tehtyjä juttuja. *justjoo* *toktok*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

ValaX

Posts: 3,891

#14039 • • ValaX

Replying to Mikä ärsyttää?:


---

---
Työttömien ruikutus netissä.
---


Miten niin ruikutus? Itse ainakin työttömyyden aikana olin oikein onnellinen. Wowi ja työttömyys yhdessä oli kova juttu ja rahaa säästyi enemmän kuin työssä ollessa.

Point. Eipäs yleistetä, itse ainakin olin varsin tyytyväinen työttömänä olooni aikanaan.
---


Niin. Suomi24.fi Potkut ja Työttömyys -palstalla sitä ruikutusta on kuinka paska maa Suomi on kun saa vain palkatontatyöharjoittelua eli orjatyötä karenssin uhalla jos et mene.

Työttömät ovat jo tehneet ihmisoikeusvalituksen orjatöistä EU:hun.



Tulee aika myöhään tämä vasatus, mutta mikä ongelma tässä nyt on? Toi orjatyö on törkeää hyväksikäyttöä. Jos sinä tulet toimeen niillä kelan korvauksilla, niin on ihan turha tulla tulla vaatimaan että muutkin tulee. Toisaalta taas jos tää oli trolli niin, *justjoo*...
Avatar
#14040 • • Annakins Guest

Replying to Mikä ärsyttää?:

Koita tässä nyt tehdä tehokkaasti töitä kun suoraan omaan vastuualueeseen liittyviä päätöksiä tehdään selän takana mitään mainitsematta, ja se huomataan vasta kun olen jo korjannut "virheet", jotka olivatkin tarkoituksella tehtyjä juttuja. *justjoo* *toktok*



Komppaan, sisaisen informaatiokulun puute ja salailu on ehka raivostuttavin asia ikina!