Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,544,879 views

Cloud

Posts: 2,162

#14041 • • Cloud Game Freak

Replying to Mikä ärsyttää?:





Tulee aika myöhään tämä vasatus, mutta mikä ongelma tässä nyt on? Toi orjatyö on törkeää hyväksikäyttöä. Jos sinä tulet toimeen niillä kelan korvauksilla, niin on ihan turha tulla tulla vaatimaan että muutkin tulee. Toisaalta taas jos tää oli trolli niin, *justjoo*...



Tarkoititko nyt minua vai walkouttia?

Oletan, että tarkoitit kai mua tässä? Ensinnäkin, alkuperäinen postaushan vain puhui ruikuttamisesta tm, johon minä komppasin, etteivät kaikki työttömät ruikuta ja yleistää ei tarvitse. Koko viestissä ei Missään vaiheessa puhuttu orjatyöstä vaan vasta seuraavassa viestissä. Itsehän en mitenkään edes ottanut kantaa ko, asiaan tähän mennessä. Vaan vain ja ainoastaan mainitsin, etteivät kaikki työttömät ruikuta ylipäätänsäkkään ja lisäsin ehkä (tyhmyyttäni syyn miksi itse en). Joten kysynkin sinulta sinua lainaten, mikä ongelma tässä nyt oikein on?
Elikäs kuka tässä on vaatinut keneltäkään yhtään mitään? Jos tarkoitit walkouttia etkä minua niin pahoittelen, mutta oletan että tarkoitit minua niin voisit tarkastaa ne faktat kiitos =P Vai trollasitko hyvin vain? *justjoo*


P.s Orjatyön törkeydestä yms voidaan toki keskustella myös, sillä se on tärkeä aihe kyllä. Mutta pidetään se nyt erossa tästä kontekstista missä sillä ei ollut osaa ja arpaa ainakaan minun puoleltani.

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

ValaX

Posts: 3,891

#14042 • • ValaX

Replying to Mikä ärsyttää?:


---




Tulee aika myöhään tämä vasatus, mutta mikä ongelma tässä nyt on? Toi orjatyö on törkeää hyväksikäyttöä. Jos sinä tulet toimeen niillä kelan korvauksilla, niin on ihan turha tulla tulla vaatimaan että muutkin tulee. Toisaalta taas jos tää oli trolli niin, *justjoo*...
---


Tarkoititko nyt minua vai walkouttia?

Oletan, että tarkoitit kai mua tässä? Ensinnäkin, alkuperäinen postaushan vain puhui ruikuttamisesta tm, johon minä komppasin, etteivät kaikki työttömät ruikuta ja yleistää ei tarvitse. Koko viestissä ei Missään vaiheessa puhuttu orjatyöstä vaan vasta seuraavassa viestissä. Itsehän en mitenkään edes ottanut kantaa ko, asiaan tähän mennessä. Vaan vain ja ainoastaan mainitsin, etteivät kaikki työttömät ruikuta ylipäätänsäkkään ja lisäsin ehkä (tyhmyyttäni syyn miksi itse en). Joten kysynkin sinulta sinua lainaten, mikä ongelma tässä nyt oikein on?
Elikäs kuka tässä on vaatinut keneltäkään yhtään mitään? Jos tarkoitit walkouttia etkä minua niin pahoittelen, mutta oletan että tarkoitit minua niin voisit tarkastaa ne faktat kiitos =P Vai trollasitko hyvin vain? *justjoo*


P.s Orjatyön törkeydestä yms voidaan toki keskustella myös, sillä se on tärkeä aihe kyllä. Mutta pidetään se nyt erossa tästä kontekstista missä sillä ei ollut osaa ja arpaa ainakaan minun puoleltani.



Walkouttia tarkoitin:)
Cloud

Posts: 2,162

#14043 • • Cloud Game Freak

Replying to Mikä ärsyttää?:


---




Walkouttia tarkoitin:)



köh köh tämäpäs on sitten harvinaisen noloa noooohhhhh

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

walkout__

Posts: 401

#14044 • • walkout__ DJ

Replying to Mikä ärsyttää?:


---

---

---
Työttömien ruikutus netissä.
---


Miten niin ruikutus? Itse ainakin työttömyyden aikana olin oikein onnellinen. Wowi ja työttömyys yhdessä oli kova juttu ja rahaa säästyi enemmän kuin työssä ollessa.

Point. Eipäs yleistetä, itse ainakin olin varsin tyytyväinen työttömänä olooni aikanaan.
---


Niin. Suomi24.fi Potkut ja Työttömyys -palstalla sitä ruikutusta on kuinka paska maa Suomi on kun saa vain palkatontatyöharjoittelua eli orjatyötä karenssin uhalla jos et mene.

Työttömät ovat jo tehneet ihmisoikeusvalituksen orjatöistä EU:hun.
---


Tulee aika myöhään tämä vasatus, mutta mikä ongelma tässä nyt on? Toi orjatyö on törkeää hyväksikäyttöä. Jos sinä tulet toimeen niillä kelan korvauksilla, niin on ihan turha tulla tulla vaatimaan että muutkin tulee. Toisaalta taas jos tää oli trolli niin, *justjoo*...



Mun kelan tulot on n. 1000 € / kk ja sossusta ei tarvitse pummia rahaa.

Sitäpaitsi viesini oli trolli eli tarkoitus on vain ärsyttää työttömiä.
walkout__

Posts: 401

#14045 • • walkout__ DJ

Replying to Mikä ärsyttää?:


---




Tulee aika myöhään tämä vasatus, mutta mikä ongelma tässä nyt on? Toi orjatyö on törkeää hyväksikäyttöä. Jos sinä tulet toimeen niillä kelan korvauksilla, niin on ihan turha tulla tulla vaatimaan että muutkin tulee. Toisaalta taas jos tää oli trolli niin, *justjoo*...
---


Tarkoititko nyt minua vai walkouttia?

Oletan, että tarkoitit kai mua tässä? Ensinnäkin, alkuperäinen postaushan vain puhui ruikuttamisesta tm, johon minä komppasin, etteivät kaikki työttömät ruikuta ja yleistää ei tarvitse. Koko viestissä ei Missään vaiheessa puhuttu orjatyöstä vaan vasta seuraavassa viestissä. Itsehän en mitenkään edes ottanut kantaa ko, asiaan tähän mennessä. Vaan vain ja ainoastaan mainitsin, etteivät kaikki työttömät ruikuta ylipäätänsäkkään ja lisäsin ehkä (tyhmyyttäni syyn miksi itse en). Joten kysynkin sinulta sinua lainaten, mikä ongelma tässä nyt oikein on?
Elikäs kuka tässä on vaatinut keneltäkään yhtään mitään? Jos tarkoitit walkouttia etkä minua niin pahoittelen, mutta oletan että tarkoitit minua niin voisit tarkastaa ne faktat kiitos =P Vai trollasitko hyvin vain? *justjoo*


P.s Orjatyön törkeydestä yms voidaan toki keskustella myös, sillä se on tärkeä aihe kyllä. Mutta pidetään se nyt erossa tästä kontekstista missä sillä ei ollut osaa ja arpaa ainakaan minun puoleltani.




Olen työkyvyttömyyseläkkeellä joten mun ei tarvitse välittää työvoimatoimiston pelleily toiminnasta enää eikä mennä kuntouttavaan työtoimintaan 9 € / päivä korvauksella.

Työharjoitelu olisi minulle katastrooffi koska sen aika en saisi tehdä palkallista pätkätyötä.
Takyon

Posts: 2,945

#14046 • • Takyon Möwkö
Pari tuntia jatkunut elohiiri vasemman käden ojentajassa :/

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

KeijoK

Posts: 1,495

#14047 • • KeijoK Member of L.I Groovecommunity | 1845 Celebrity Ale
Ihminen joka selittää ihan sattuu vaikka tarinan toinen osapuoli istuu vieressä. Kai mä jumalauta nyt tiedän mitä on tapahtunut jos itse olen ollut paikalla! Vitun reikäpää! Lupasin lyödä seuravaaksi lähimmällä esineellä joka sattuu käteen kun sen näen. Lujaa. Ja mua ei todellakaan kiinnosta hänen ns. vaaralliset kaverit jolla uhkailee. HAHHAAHAHAHAHHAA!!!!! Koulussa en ole oppinut kuin yhden ruotsin kielisen lauseen: täältä pesee = härifrån tvättäs! *pepsodent*

--
On myönnetty se että nämä mekanoidit ovat syntyneet valmiiseen maailmaan joka on katettu voittopositioilla

Hendryk

Posts: 510

#14048 • • Hendryk Sen verran, että sapiens
Tuossa vastapäätä on poistettu yksi bussipysäkki käytöstä tietöiden takia, ja varmemmaksi vakuudeksi sen ja kadun väliin on vedetty 50 metriä aitaa, ettei kellekään vaan jäisi mitään epäselvää asian suhteen.

Vaan jatkuvasti sinne sekaan änkeää joku taulapää täyteen ahdettujen kauppakassien kanssa huitelemaan busseja pysähdyksiin ja huitelemaan vielä perään ja huutamaan ihan kuin se bussi tosiaan löisi liinat kiinni ja peruuttaisi sata metriä liikennevirtaa vastaan.

No, siellähän huitelevat, nuijapäät, mutta jokin tuollaisissa tahvoissa vaan nostaa aggressiot pintaan. Että tuollaisten älyn sankareiden ja muutoksiin mukautujien kanssa tässä pitäisi valmistautua kuntavaaleihin ja rakentaa parempaa maailmaa.

--
Härifrån tvättas och linkodes. Och huumori kuivades.

Hendryk

Posts: 510

#14049 • • Hendryk Sen verran, että sapiens
Lässyn mässyn lössyn lössyn. Phuuuhhh.. Mässyn mässyn mäiskytä mässyn, ähkyn puhkun puuuu... Ääähhhhh... (nitkun-natkun) Mässyn lässyn mässyn lässyn lissun lassun luu. PHUAAaaaaa.... Mässyn mässyn mässyn... Phöäää (nitkun-natkun-kitkun) Phöö.. Mässyn.. Häääh.. (natkun) Hööööh... Natkunanissun ähkyn kähkyn... Plööhhhh. Läiskis mäiskis läiskis mäiskis läiskis mäis.. PHÖÖÖÖööööuuuaaöö.. ÄÄh! Mässyn lässyn lässyn mässyn mässyn lässsyÄÄÄÄhh.. (niiitkun nötkyn) Njääh.. (nitkun nitkun nitkun) Mässyn mässyn mjässytä mjässytä mjässynmjäää...ääähhh... (nitkistänitkinähkistä-ähkin) Mässyn mässyn...

Joo! Kuinka kauan meni lukemiseen? Minäpä raukka sain seurata tätä foneettisen runotaiteen live-esitystä tasan kaksi tuntia purkkaräänlento- ja krapulanlemahdusetäisyydeltä Kino Engelin (sali 2) muutenkin huonosti kropalleni sopivalta penkiltä, kun kankaalla pyöri elokuva, johon olisin halunnut keskittyä.

Kyrpä, että kyrpii nämä taiteilijatyypit, jotka käyvät elokuvafestarien näytöksissä puhisemassa ja ähkimässä ties mitä turhautumistaan. Odottaisivat edes silakkamarkkinoiden alkuun ennen kuin kiskaisevat sen Skåne Akvavit -pullon huiviinsa. Sitten ne vielä viuhahtavat tasan ensimmäisenä ulos salista kun loppumusiikki alkaa ja tekijäkaartin nimet alkavat rullata valkokankaalla.

(Esitetty elokuva oli Kristina Buozyten Vanishing Waves, rauhallisella temmolla etenevä ja myöhempään pohdiskeluun kannustava filosofinen skifi, jonka ääniraita ansaitsee oman plussautuksensa.)

--
Härifrån tvättas och linkodes. Och huumori kuivades.

Avatar
#14050 • • Annakins Guest
Juutalaiset juhlapyhat! Joka stanan pyhana suljetaan teita! Ens viikoolla tiistaista sunnuntaihin. Argh. (ja jos sattuu ajaa vaarassa paikassa vaaraan aikaan saa kivesta konepeltiin. jepjep.)
nazarie

Posts: 176

#14051 • • nazarie saapasjalkakissa
naisiin väkisin käsiksi käyvät miehet. tai ylipäätään toisen väkisin kopelointi. lähden pippurisumutteen kanssa seuraavan kerran baariin.*uuh*

--
The truth may be out there, but lies are inside your head

tommib

Posts: 3,204

#14052 • • tommib

Replying to Mikä ärsyttää?:

naisiin väkisin käsiksi käyvät miehet. tai ylipäätään toisen väkisin kopelointi. lähden pippurisumutteen kanssa seuraavan kerran baariin.*uuh*



No en kyllä ihmettele. En moista käytöstä ymmärrä, pitää toisen henk.koht reviiriä kunnioittaa

Suomalaisen kirjakaupan toimitusajat eivät koskaan pidä paikkaansa, tilaukset menee aina yliajalle.
ValaX

Posts: 3,891

#14053 • • ValaX
Tää osa-aikatyö minimi palkalla. Tietysti asiat voisi olla pahemminkin ja ei olisi töitä lainkaan, mutta saa nähdä koska tämä jatkuva rahan puute alkaa vaikuttaamaan työmotivaatioon...?
hiphei

Posts: 493

#14055 • • hiphei

Replying to Mikä ärsyttää?:

naisiin väkisin käsiksi käyvät miehet. tai ylipäätään toisen väkisin kopelointi. lähden pippurisumutteen kanssa seuraavan kerran baariin.*uuh*




Jep, kopelointi ärsyttää täälläkin, jotkut jopa niin kovii kopeloimaan, et kopeloivat vaik oma äijä ois lähistöllä..*grr*
nazarie

Posts: 176

#14056 • • nazarie saapasjalkakissa

Replying to Mikä ärsyttää?:


---
naisiin väkisin käsiksi käyvät miehet. tai ylipäätään toisen väkisin kopelointi. lähden pippurisumutteen kanssa seuraavan kerran baariin.*uuh*
---



Jep, kopelointi ärsyttää täälläkin, jotkut jopa niin kovii kopeloimaan, et kopeloivat vaik oma äijä ois lähistöllä..*grr*




Miulle meinas käydä tosi ikävästi tässä yksi päiväselvisin kuitenkin pienellä mustelmalla *uuh* ärsyttää vaan kun alkaa pelkämään ihmisiä muutaman poikkeavan urpon takia.

--
The truth may be out there, but lies are inside your head

lopez

Posts: 1,972

#14057 • • lopez pahan päivän pakkasukko!

Replying to Mikä ärsyttää?:


---

---
naisiin väkisin käsiksi käyvät miehet. tai ylipäätään toisen väkisin kopelointi. lähden pippurisumutteen kanssa seuraavan kerran baariin.*uuh*
---



Jep, kopelointi ärsyttää täälläkin, jotkut jopa niin kovii kopeloimaan, et kopeloivat vaik oma äijä ois lähistöllä..*grr*
---



Miulle meinas käydä tosi ikävästi tässä yksi päiväselvisin kuitenkin pienellä mustelmalla *uuh* ärsyttää vaan kun alkaa pelkämään ihmisiä muutaman poikkeavan urpon takia.


Älä anna pelolle valtaa. Pian "ne muutamat urpot" tahi paremmin ks. konflikti vaikuttaakin jo vähän kaikessa mitä teet, ja sehän jos mikä on kaikkea muuta kuin tervettä. Sen suuremmitta pirujen seinään maalailuitta suositellaan moisen paskan sivuuttamista hetimiten ja eikun sata lasissa kohti haasteita.

--
My life fades.... the vision dims.
All that remains are memories.
I remember a time of chaos.
Ruined dreams. This wasted land.

Oj

Posts: 1,349

#14058 • • Oj Keep it FILTHY
Ruokahaluttomuuteni

--
Worth dying for, worth killing for, worth going to hell for!![/CODE][CODE]Worth dying for, worth killing for, worth going to hell for!![/CODE]

hiphei

Posts: 493

#14059 • • hiphei

Replying to Mikä ärsyttää?:


---

---
naisiin väkisin käsiksi käyvät miehet. tai ylipäätään toisen väkisin kopelointi. lähden pippurisumutteen kanssa seuraavan kerran baariin.*uuh*
---



Jep, kopelointi ärsyttää täälläkin, jotkut jopa niin kovii kopeloimaan, et kopeloivat vaik oma äijä ois lähistöllä..*grr*
---



Miulle meinas käydä tosi ikävästi tässä yksi päiväselvisin kuitenkin pienellä mustelmalla *uuh* ärsyttää vaan kun alkaa pelkämään ihmisiä muutaman poikkeavan urpon takia.




Onneks ei sinulle ei käynyt pahemmin, mutta on se kumma ku pitää kourii ja niin vielä, et mennee mustelmille :( Kourijat pysyköön loitolla!*grr*
Hendryk

Posts: 510

#14060 • • Hendryk Sen verran, että sapiens
Minkä hemmetin takia kaikissa kattolampuissa on viisi metriä johtoa ja joku sormustinta pienempi kuppi, johon roikka pitäisi saada survottua sykkyrälle? Hä?? Vastaavasti kahvin- ja vedenkeittimissä on niin lyhyt piuha, että ne ovat suunnilleen kallellaan kun ne seinään laittaa.

--
Härifrån tvättas och linkodes. Och huumori kuivades.