Replying to Mikä ärsyttää?:
Tulee aika myöhään tämä vasatus, mutta mikä ongelma tässä nyt on? Toi orjatyö on törkeää hyväksikäyttöä. Jos sinä tulet toimeen niillä kelan korvauksilla, niin on ihan turha tulla tulla vaatimaan että muutkin tulee. Toisaalta taas jos tää oli trolli niin, ...
Tarkoititko nyt minua vai walkouttia?
Oletan, että tarkoitit kai mua tässä? Ensinnäkin, alkuperäinen postaushan vain puhui ruikuttamisesta tm, johon minä komppasin, etteivät kaikki työttömät ruikuta ja yleistää ei tarvitse. Koko viestissä ei Missään vaiheessa puhuttu orjatyöstä vaan vasta seuraavassa viestissä. Itsehän en mitenkään edes ottanut kantaa ko, asiaan tähän mennessä. Vaan vain ja ainoastaan mainitsin, etteivät kaikki työttömät ruikuta ylipäätänsäkkään ja lisäsin ehkä (tyhmyyttäni syyn miksi itse en). Joten kysynkin sinulta sinua lainaten, mikä ongelma tässä nyt oikein on?
Elikäs kuka tässä on vaatinut keneltäkään yhtään mitään? Jos tarkoitit walkouttia etkä minua niin pahoittelen, mutta oletan että tarkoitit minua niin voisit tarkastaa ne faktat kiitos =P Vai trollasitko hyvin vain?
P.s Orjatyön törkeydestä yms voidaan toki keskustella myös, sillä se on tärkeä aihe kyllä. Mutta pidetään se nyt erossa tästä kontekstista missä sillä ei ollut osaa ja arpaa ainakaan minun puoleltani.