Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,552,130 views

KeijoK

Posts: 1,495

#14001 • • KeijoK Member of L.I Groovecommunity | 1845 Celebrity Ale

Replying to Mikä ärsyttää?:

Kun ei löydy sopivaa kämppää johon voisi muutella *toktok*




Tätä mä olen odotellut myyntiin

fallingwater.jpg

--
On myönnetty se että nämä mekanoidit ovat syntyneet valmiiseen maailmaan joka on katettu voittopositioilla

Oj

Posts: 1,349

#14002 • • Oj Keep it FILTHY

Replying to Mikä ärsyttää?:


---



Aaaa toi, halistenkoskelta..

..ei paha

--
Worth dying for, worth killing for, worth going to hell for!![/CODE][CODE]Worth dying for, worth killing for, worth going to hell for!![/CODE]

hiphei

Posts: 493

#14003 • • hiphei

Replying to Mikä ärsyttää?:


---
Kun ei löydy sopivaa kämppää johon voisi muutella *toktok*
---



Tätä mä olen odotellut myyntiin

fallingwater.jpg



Jep, tänne kans tollanen, kiitos! :)
Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#14004 • • Aurinkoneiti

Replying to Mikä ärsyttää?:


---

---
Kun ei löydy sopivaa kämppää johon voisi muutella *toktok*
---



Tätä mä olen odotellut myyntiin

fallingwater.jpg
---


Jep, tänne kans tollanen, kiitos! :)



Minullekin sopisi. Paitsi vesiputouksen yläpuolella olevat betoniulokkeet pitäisi muuttaa. Kauhean rumat. :)
KeijoK

Posts: 1,495

#14006 • • KeijoK Member of L.I Groovecommunity | 1845 Celebrity Ale

Replying to Mikä ärsyttää?:


---

---

---
Kun ei löydy sopivaa kämppää johon voisi muutella *toktok*
---



Tätä mä olen odotellut myyntiin

fallingwater.jpg
---


Jep, tänne kans tollanen, kiitos! :)
---


Minullekin sopisi. Paitsi vesiputouksen yläpuolella olevat betoniulokkeet pitäisi muuttaa. Kauhean rumat. :)



Tämäkin kelpaisi

2_VillaO.png

--
On myönnetty se että nämä mekanoidit ovat syntyneet valmiiseen maailmaan joka on katettu voittopositioilla

mariq

Posts: 2,154

#14009 • • mariq
I can has intterwebs? No? kthnxbye! *igor*

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

tommib

Posts: 3,204

#14010 • • tommib
Ex-vaimo, joka valehtelee koko ajan. Mistään ei voi tietää onko totta vai ei. Nyt menossa kuulemma naimisiin (voi ukkoparka, saa narsistivaimon) ja pitäisi saada toisen lapsen sukunimi vaihtaa. Yli vuoden on yrittänyt sitä saada vaihdettua kiristämällä, uhkailemalla, painostamalla, kotirauhaa häiritsemällä ja nostamalla rikossyytteen, jolla alkoi kauppaa käymään.

Mikähän taas on totuus? Kun tietäisin, voisin oikeasti miettiä lapsen parasta
mariq

Posts: 2,154

#14011 • • mariq
Kylläpä osaaki ottaa päähän. Kenellä tästä voi valittaa? Kysyn vaan! *igor*

...

Kiitos Internet; suhun voi aina luottaa! *super*

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

Oj

Posts: 1,349

#14013 • • Oj Keep it FILTHY
Facebook.. jokseenki se tuntuu niin turhalta mutta silti siellä koko ajan tulee pyörittyä *igor*

--
Worth dying for, worth killing for, worth going to hell for!![/CODE][CODE]Worth dying for, worth killing for, worth going to hell for!![/CODE]

oooo

Posts: 1,249

#14014 • • oooo

Replying to Mikä ärsyttää?:

Ex-vaimo, joka valehtelee koko ajan. Mistään ei voi tietää onko totta vai ei. Nyt menossa kuulemma naimisiin (voi ukkoparka, saa narsistivaimon) ja pitäisi saada toisen lapsen sukunimi vaihtaa. Yli vuoden on yrittänyt sitä saada vaihdettua kiristämällä, uhkailemalla, painostamalla, kotirauhaa häiritsemällä ja nostamalla rikossyytteen, jolla alkoi kauppaa käymään.

Mikähän taas on totuus? Kun tietäisin, voisin oikeasti miettiä lapsen parasta



Noin laajoissa riidoissa jomman kumman on pakko joustaa ja niellä ylpeytensä.
Viittaan nimiasiaan, mikä ei mielestäni ole niin vakavaa (vaihtaminen), kuin periaatteellinen vuosikausien sota.

Mutta en elä muiden vaan omaa elämää, joten...
ValaX

Posts: 3,891

#14016 • • ValaX
Toi vitun soneran viihdepaketti ja se tapa millä ne hoitaa sielä asioita. Olen nyt kolmannen kerran perunut erään kanava tilauksen, joten jokohan se nyt sitten loppuisi. Ensimmäisen perumispyynnön tein viime vuoden lopulla ja kolmannen siis juuri nyt. Mitä tästä opin? Katso ihan vitun tarkkaan aina mitä lauskuissasi on...*senkin**toktok*
tommib

Posts: 3,204

#14017 • • tommib
Hullu, epäluotettava ex-vaimo (TAAS!!).
Jotenkin elämän polkeminen paikallaan, kun en saa asioitani eteenpäin yhtään ennenkuin lekurini palaa lomaltaan. Nyt kun olisi virtaa, olisi ollut hyvä saada asiat hoidettua. Etenkin kun ei huomisesta koskaan tiedä. Mutta, kyllä hän on lomansa ansainnut!
ValaX

Posts: 3,891

#14018 • • Edited ValaX
Ja jotta vitutus olis täydellinen, on työnantaja omien sanojensa mukaan hukannut pankkitunnuksensa ja pankki jahkailee uusien kanssa, joten palkat on myöhässä. Tiistaina olis ollu palkkapäivä. Rahojen lisäks alkaa loppuu huumorin taju*toktok**grr*

Edit: nyt on rahat tullu:)
KeijoK

Posts: 1,495

#14019 • • KeijoK Member of L.I Groovecommunity | 1845 Celebrity Ale
Tää saatanan Powered By Text Enhanced-linkki joka hyppää esiin kun menee jonkun sanan kohdalle joka on alleviivattu ja esiin pamahtaa joku tän tyylinen mainos :

http://static.fjcdn.com/pictures/low+blow+text+enhance.+not+cool_677e5f_3199018.jpg

Tosin se mainostaa, että voit voittaa applen ipad 2:n tjms....anyway mä olen nyt kaikki kevät juhlaliikkeet tehnyt ja se vaan on ja pysyy. Olen koittanut selaimen lisäosista etsiä. Ei löydy. Olen koittanut sitä ja tätä mutta ei. Mikä tää on ja miten mä sen saan pois?

--
On myönnetty se että nämä mekanoidit ovat syntyneet valmiiseen maailmaan joka on katettu voittopositioilla

tommib

Posts: 3,204

#14020 • • tommib
Hullu, epäluotettava ex-vaimo (TAAS!!!!!). Helvetti kun tekis mieli vaihtaa jo maata tuon idiootin takia. Vois kasvaa aikuiseksi ja kohdata tekonsa vihdoin ja viimein sekä ottaa vastuun sanomisistaan... PRKL!!!!!!!

Muuten ärsyttää kun en saa opiskeluasioitani eteenpäin ennenkuin lekuri palaa lomaltaan. Eikä ole rahaa salikorttiin eikä muutenkaan rahaa just yhtään (omaa tyhmyyttä osin). Ja olo ottaa takapakkia.

Anteeksi tämä purkaus! Ja loppuun kevennyksenä Sayonara Zetsubou Sensei: Power of negative thinking luku 1 ilmaiseksi luettavissa:
http://www.mangareader.net/888-37114-1/sayonara-zetsubou-sensei/chapter-1.html

Toi vaan piristää kummasti ja Zetsu rules!