Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,569,975 views

vivesteri

Posts: 309

#6641 • • vivesteri karmea mörkö
Tanssijalkaa ja kaljahammasta kolottais, vaan täytynee odottaa ensi viikonloppuun, ennenkuin pääsee mihinkään *hmph*
Kit^

Posts: 798

#6642 • • Kit^ ihme höpöttäjä

hemuz-, 9.2.2007 20:40:
---
Kit^, 9.2.2007 14:38:
kesätyön haku saa mut hyppii seinille..! pakko saada jotai muuta työtä ku kassalla istuminen.. "5.95, kiitos. ja oliko s-etukorttia? pankki vai luotto? ai sä et ees hymyile? no voiku kiva. ihanansuperhypermahtavaa päivänjatkoa!" paskaduuni. *toktok*

---


Hei, ku jotku tekee sitä muutenki, ku vaa kesätyönä *piis*



nii mäki teen.. tehny jo pari vuotta. siks oiski kesäks kiva saada jotai muuta.. *pepsodent*

--
If you first dont succeed, dust yourself up and try again..

crissy

Posts: 1,958

#6643 • • crissy
Suurpiirteisyys!!!!!! *dissaa*
rose

Posts: 1,047

#6644 • • rose vakaasti epävakainen
kaikki *igor**igor*

--
TwistedLife™ Amusement Park

Kit^

Posts: 798

#6645 • • Kit^ ihme höpöttäjä
ei saa unta.. taaskaan. *uuh*

--
If you first dont succeed, dust yourself up and try again..

sapeli

Posts: 11,768

#6647 • • sapeli jokukukamikä?

rose, 11.2.2007 00:00:
kaikki *igor**igor*



ärsyttääks kissanpennut? *hellokitty* tai kiksu? *nuotti* tai pluri? *plur*

elä kato liiottele, aina on paljon juttuja mitkä ei ärsytä *hymy*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

SmILE

Posts: 376

#6648 • • SmILE Esanssi mössöö
Se että valvottaa!! siis kyl yöllä saa nukuttuu muutaman tunnin ni sit herää ku seinään klo n.3.30 tai 4.30. tai sitten kun vois nukkuu pidempää niin sitten ei saa unta aluks ja kun saa niin kello herättää töihin..!*toktok**grr**igor**haukottel*

--
Hatti tatti tutti putti hilipili vatkuli humpuli pumpuli hipsis höpsis hapatiti hapsis huvituttipulimuppi tatti patti ja Nykäsen Matti *jiihaa*

_soleil_

Posts: 75

#6649 • • _soleil_ Klingon Woman
Työpaikalla asukkaiden jatkuva kysyminen..kysyminen ja kysyminen...ja kun mikään ei ole ikinä hyvin heidän mielestään. Pitää vaan muistaa hengittää syvään, ja pitää kahvipaussi.
Nitta

Posts: 5,021

#6650 • • Nitta Sateenkaaren päässä

_soleil_, 11.2.2007 09:36:
Työpaikalla asukkaiden jatkuva kysyminen..kysyminen ja kysyminen...ja kun mikään ei ole ikinä hyvin heidän mielestään. Pitää vaan muistaa hengittää syvään, ja pitää kahvipaussi.



Se onkin hyvä jos itse saa määritellä milloin paussin pitää *hih* ja kuinka monta *vink*
_soleil_

Posts: 75

#6651 • • _soleil_ Klingon Woman

Nitta, 11.2.2007 12:44:
---
_soleil_, 11.2.2007 09:36:
Työpaikalla asukkaiden jatkuva kysyminen..kysyminen ja kysyminen...ja kun mikään ei ole ikinä hyvin heidän mielestään. Pitää vaan muistaa hengittää syvään, ja pitää kahvipaussi.

---


Se onkin hyvä jos itse saa määritellä milloin paussin pitää *hih* ja kuinka monta *vink*




Niinpä. Ja useimmiten en saa. Dam :/ Mut edes joskus *hymy*
Septique

Posts: 441

#6654 • • Septique
Se et transvestiiteillä ei oo mitää vaikka paitaa missä lukis selvästi "moi olen transvestiitti".. ei tapahtuis noit superylläreitä ku eile :D hahaha
oooo

Posts: 1,249

#6655 • • oooo
Se, että mun piti aloittaa toi supersiivous just tänään.. Nyt on asunto täynnä kaikkea roinaa, mitkä on menossa kaatopaikalle. Täällä ei mahdu edes kävelemään ja on ärsyttävän sotkuista. Ja sitten just huomasin ettei mulla ole jätesäkkejä mihin olisin voinu tunkea noi kaikki rojut. Tekis mieli heittää noi parvekkeelta alas.

Odotan todellakin ylihuomista, että pääsen roudaamaan noi 50 kassia jätettä kaatopaikalle.
Ober

Posts: 587

#6656 • • Ober Dog shit taco

Septique, 11.2.2007 15:58:
Se et transvestiiteillä ei oo mitää vaikka paitaa missä lukis selvästi "moi olen transvestiitti".. ei tapahtuis noit superylläreitä ku eile :D hahaha

MIT VIT!???:DDD *totaalireps* hyvin sä vedät tomi
Optik

Posts: 1,691

#6657 • • Optik Piikkisika/Outopallo
Maanantai... pffft!

Aivan perseestä, really! *dissaa**igor*

--
Tylsyys ei tapa, mutta joskus toivot, että tappaisi.

Miinapiina

Posts: 3,494

#6658 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä
tää lenssuilu, en pääse tänäänkään kouluun... pikkuinen on kuumeessa (joka ei ärsytä, vaan se etten pääse kouluun)

--
pinkki on pop!!!

crissy

Posts: 1,958

#6660 • • crissy

Miinapiina, 12.2.2007 09:08:
tää lenssuilu, en pääse tänäänkään kouluun... pikkuinen on kuumeessa (joka ei ärsytä, vaan se etten pääse kouluun)



miinushkalle paljon haleja!