Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,570,202 views

Slim_Jim

Posts: 573

#6621 • • Slim_Jim
Nähtävästi vessasta joku putki rupesi vuotamaan, voisi huomenna soittaa huoltomiehelle ja kehua miten hyvä feng shui kämpässä nyt on kun vessankin nurkassa virtaa vesi vapaana ja kaikkea...
RainChild

Posts: 909

#6623 • • RainChild
Kun kurkku ei vaan millään voi parantuu! *grr*

--
Rainchild is back home

Jutu

Posts: 3,054

#6624 • • Jutu Blondi
Pitäis viimestellä huomiseksi yksi esitelmä, mutta kun ei oo nyt yhtään sellanen keskittynyt fiilis. Prkl:n miehet *grr*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Sallakat

Posts: 2,220

#6625 • • Sallakat jungle, baby !
ärsyttää ja vituttaa ihan saaaaaatanasti toi toinen näissä työtiloissa majaileva yritys. Niiden työntekijät eivät IKINÄ siivoa omalla siivousviikollaan keittiötä. Kaikki tiskit likaisina altaassa, tiskikoneessa kaksi puhdasta lusikkaa mitä ei olla vaivauduttu tyhjentämään sieltä alunperinkään pois. Yhtenä päivänä tällä viikolla siirsin jotain vitun pahvikahvimukia ja sen alla oli kirkkaan oranssia hometta. *grr* vittu.
Tiedän, että se oli hometta koska samainen lauma urpoja oli joulun välipäivinä täällä työskennellessään jättänyt kahvinjämät johonkin kuppii johon oli sitten päälle muodustunut samanlainen kirkkaan oranssi homepeitto. Helvetillinen terveysriski koko vitun keittiö.

Joka päivä kasaan tätä ärtymystä enemmän, eli vielä vähemmän voin mennä sanomaan niille ilman että totaalisesti räjähdän: ONKS SE VITTU NIIN VAIKEAA SIIVOTA OMALLA VUOROLLA KEITTIÖ ETTEI KAIKENMAAILMAN HOMEITIÖT LEIJAILE TÄÄLLÄ. VTU PRKL. HÄ!
Ollaan jo beyond että voisin asiaa ilmaista mitenkään mukavasti ja rakentavasti.
Nää ei myöskään ikinä osta maitoa, mutta osaavat kyllä juoda meidän ostamat maidot.
Olen aivan varma, että ne jättää noi kaikki likaiset astiat tohon ja ne on vielä maanantainakin siinä kun meidän siivousvuoroviikko alkaa. Vielä joskus kun join paljon teetä, saatoin joskus noiden vuorolla koneen täyttääkin, mutta nyt en hitossa. *grr* *grr*

Luojan kiitos muutetaan omiin tiloihin täältä toukokuussa, saadaan sitte sotkea ite oma keittiö.
MiMoSa

Posts: 1,664

#6626 • • MiMoSa
Mun soiva muki! Se on kaapissa ja soi normaalisti vaan sillon kun kaapinoven avaa ja se saa valoa. Nyt se on alkany sekoilemaan ja soi vähän väliä itestään vaikka kaapinovi on kiinni.*senkin* Rasittava, mä olin jo melkein unohtanu koko mukin olemassaolon. Pitää kohta kuskata se roskiin.

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

Zandy

Posts: 273

#6627 • • Zandy
Mä olin jo ehtinyt unohtaa, että täällä mun kämpässä on oikeasti NÄIN kylmä. *igor*
innae

Posts: 1,377

#6628 • • innae PaskaJätkä
Tämä perkeleen ihottuma joka on vaivannut koko kroppaani syksystä lähtien.
Rasva jota joudun ajamaan ihooni ihottuman takia. Tämä haisee ihan hirveälle ja tuntuu vielä hirveämmältä.
Kerpeles.

--
PaskaJätkä

Freja

Posts: 8,775

#6629 • • Freja Sihteeri
Herätä neljältä vaikka herätys olisi vasta kasilta. Nää vitun kissat on paneskellu jatapellu tääl ympäriinsä koko vitun yön, ja mul alkaa olee hermo jo aika kireellä. Toi maukuminen on ni saatanan äänekästä et mä varmaa väännän niiltä pian niskat nurin.

MÄ HALUISIN NUKKUA, WITTU.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Kit^

Posts: 798

#6630 • • Kit^ ihme höpöttäjä
kesätyön haku saa mut hyppii seinille..! pakko saada jotai muuta työtä ku kassalla istuminen.. "5.95, kiitos. ja oliko s-etukorttia? pankki vai luotto? ai sä et ees hymyile? no voiku kiva. ihanansuperhypermahtavaa päivänjatkoa!" paskaduuni. *toktok*

--
If you first dont succeed, dust yourself up and try again..

domi

Posts: 7,069

#6631 • • domi Työn sankari.

Freja, 9.2.2007 04:55:
Herätä neljältä vaikka herätys olisi vasta kasilta. Nää vitun kissat on paneskellu jatapellu tääl ympäriinsä koko vitun yön, ja mul alkaa olee hermo jo aika kireellä. Toi maukuminen on ni saatanan äänekästä et mä varmaa väännän niiltä pian niskat nurin.

MÄ HALUISIN NUKKUA, WITTU.


Pitäiskö sun pistää ne kissat luontoon? :D
Avatar
#6632 • • Annakins Guest
Näköjään se on ihan sama kuinka monta kertaa pyytää, etteivät välitä samaa sähköpostiviestiä 100 kertaa kun se silti välitetään. argh.
Janisa

Posts: 2,226

#6633 • • Janisa vaikeasti kesytettävä

MiMoSa, 8.2.2007 21:44:
Mun soiva muki! Se on kaapissa ja soi normaalisti vaan sillon kun kaapinoven avaa ja se saa valoa. Nyt se on alkany sekoilemaan ja soi vähän väliä itestään vaikka kaapinovi on kiinni.*senkin* Rasittava, mä olin jo melkein unohtanu koko mukin olemassaolon. Pitää kohta kuskata se roskiin.



*tirsk* Taa oli kylla ehdottomasti mun paivan :) Haha! Kuulostaa niin hauskalta! Soiva muki!
Nimim. Miten niin mulla ei oo elamaa...? *vink*

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

MiMoSa

Posts: 1,664

#6634 • • MiMoSa

Janisa, 9.2.2007 16:29:
---
MiMoSa, 8.2.2007 21:44:
Mun soiva muki! Se on kaapissa ja soi normaalisti vaan sillon kun kaapinoven avaa ja se saa valoa. Nyt se on alkany sekoilemaan ja soi vähän väliä itestään vaikka kaapinovi on kiinni.*senkin* Rasittava, mä olin jo melkein unohtanu koko mukin olemassaolon. Pitää kohta kuskata se roskiin.

---


*tirsk* Taa oli kylla ehdottomasti mun paivan :) Haha! Kuulostaa niin hauskalta! Soiva muki!
Nimim. Miten niin mulla ei oo elamaa...? *vink*


Toi muki on kyllä kaikkea muuta kuin hauska kun sitä pari päivää putkeen kuuntelee!*grr*
*nuotti*Piippolan vaarilla oli talo, hiiala hiiala hei..*nuotti**nauru*

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

Janisa

Posts: 2,226

#6635 • • Janisa vaikeasti kesytettävä

MiMoSa, 9.2.2007 16:41:
---
Janisa, 9.2.2007 16:29:
---
MiMoSa, 8.2.2007 21:44:
Mun soiva muki! Se on kaapissa ja soi normaalisti vaan sillon kun kaapinoven avaa ja se saa valoa. Nyt se on alkany sekoilemaan ja soi vähän väliä itestään vaikka kaapinovi on kiinni.*senkin* Rasittava, mä olin jo melkein unohtanu koko mukin olemassaolon. Pitää kohta kuskata se roskiin.

---


*tirsk* Taa oli kylla ehdottomasti mun paivan :) Haha! Kuulostaa niin hauskalta! Soiva muki!
Nimim. Miten niin mulla ei oo elamaa...? *vink*

---

Toi muki on kyllä kaikkea muuta kuin hauska kun sitä pari päivää putkeen kuuntelee!*grr*
*nuotti*Piippolan vaarilla oli talo, hiiala hiiala hei..*nuotti**nauru*



Siis ma en voi lakata nauramasta taalla! *nauru* Ma nyt sentas ajattelin etta siella on joku mukava (mukavampi...) rallatusmelodia... *iloinen*
Mutta meno vaan paranee...! *nauru*

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

MiMoSa

Posts: 1,664

#6636 • • MiMoSa

Janisa, 9.2.2007 16:48:
Siis ma en voi lakata nauramasta taalla! *nauru* Ma nyt sentas ajattelin etta siella on joku mukava (mukavampi...) rallatusmelodia... *iloinen*
Mutta meno vaan paranee...! *nauru*


Mä voin lähettää ton mukin sulle niin mä lupaan ettet naura enää kovin kauaa.*vink*

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

Janisa

Posts: 2,226

#6637 • • Janisa vaikeasti kesytettävä

MiMoSa, 9.2.2007 16:52:
---
Janisa, 9.2.2007 16:48:
Siis ma en voi lakata nauramasta taalla! *nauru* Ma nyt sentas ajattelin etta siella on joku mukava (mukavampi...) rallatusmelodia... *iloinen*
Mutta meno vaan paranee...! *nauru*

---

Mä voin lähettää ton mukin sulle niin mä lupaan ettet naura enää kovin kauaa.*vink*



Taa naurattaa mua koko ajan enemman ja enemman! *nuotti* Piippolan vaarilla... *nuotti* Nyt ma varmaan lauleskelen tota biisia ihan muutenkin koko paivan... *iloinen*

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

MiMoSa

Posts: 1,664

#6638 • • MiMoSa

Janisa, 9.2.2007 16:55:
---
MiMoSa, 9.2.2007 16:52:
---
Janisa, 9.2.2007 16:48:
Siis ma en voi lakata nauramasta taalla! *nauru* Ma nyt sentas ajattelin etta siella on joku mukava (mukavampi...) rallatusmelodia... *iloinen*
Mutta meno vaan paranee...! *nauru*

---

Mä voin lähettää ton mukin sulle niin mä lupaan ettet naura enää kovin kauaa.*vink*

---


Taa naurattaa mua koko ajan enemman ja enemman! *nuotti* Piippolan vaarilla... *nuotti* Nyt ma varmaan lauleskelen tota biisia ihan muutenkin koko paivan... *iloinen*


Jostain kumman syystä mua toi ei enää naurata.*poks* Lähinnä se ajaa mut hulluuden partaalle.*nauru* Mut enpäs muuten heitäkään sitä menemään, pitää laittaa vahinko kiertämään ja viedä se jollekin vähemmän mukavalle tutulle lahjaks.*pahis*

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

Freja

Posts: 8,775

#6639 • • Freja Sihteeri

domi, 9.2.2007 14:40:
Pitäiskö sun pistää ne kissat luontoon? :D



Pian pistänki, enkä päästä takas ennenku toi helvetin kiima-aika loppuu. Kauanko tota oikee kestää?!

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

hemuz

Posts: 2,178

#6640 • • hemuz kätevä emäntä

Kit^, 9.2.2007 14:38:
kesätyön haku saa mut hyppii seinille..! pakko saada jotai muuta työtä ku kassalla istuminen.. "5.95, kiitos. ja oliko s-etukorttia? pankki vai luotto? ai sä et ees hymyile? no voiku kiva. ihanansuperhypermahtavaa päivänjatkoa!" paskaduuni. *toktok*



Hei, ku jotku tekee sitä muutenki, ku vaa kesätyönä *piis*