Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,604,276 views

Mark

Posts: 7,311

#10421 • • Mark d a n c e m a c h i n e s

Fakiiri, 18.3.2008 15:37:
No esimerkiksi kierrätyskeskus hakee ilmaiseksi. Ja puhuin tässä lähinnä talousroskien joukkoon heitettävistä pienkodinkoneista, pattereista, biojätteestä, pulloista, you name it. Imuri talousjätteiden seassa on vähä liikaa *justjoo*



Ah, aina oppii uutta, tota en tiennytkään. Ja joo ihan samoilla linjoilla olen, pitäis kierrättää *piis*

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

Hitchhiker

Posts: 1,754

#10422 • • Hitchhiker
Ihminen, jonka johtamistaidot ovat ala-arvoisella tasolla ja se ettei kyseinen henkilö sovi todellakaan henkilöstöjohtamiseen / sosiaalisissataidoissa olisi "hieman" parantamisen varaa.
Heli

Posts: 1,489

#10423 • • Heli vai kuka se oli

crissy, 18.3.2008 14:18:
ehkä semisti vaikka oliki apua mutta puuduttavat korvatipat 13e/puteli ja avaamisen jälkeen säilyy kk!! 13e!!!! nooh.. oli niist sen kerran apua



jaiks. melko kallista.
paranemisia iinalle *lohduttel*

--
ei se väärin ole.

jusqu

Posts: 762

#10424 • • jusqu pilipalipilotti

juuco, 18.3.2008 15:00:
...ni SIT KONE KAATUU! Ja muistinko tallettaa välissä...? No EN! *jiihaa*

Kaikki taas alusta <3

*senkin**toktok*



Se tapahtu TAAS... *eiei**nyyh* Paskakoneprkle!

Nyt on automaattitallennus laitettu 5min välein *hmph*

--
*pupu**piis*

tiiplis

Posts: 1,043

#10425 • • tiiplis also available in sober
Tahallinen väärinymmärtäminen ja sen perusteella äyskiminen ja vittuilu *dissaa*

--
italia litania nainati lailati

hemuz

Posts: 2,178

#10426 • • hemuz kätevä emäntä

Fakiiri, 18.3.2008 12:43:
Ihmiset ketkä eivät kierrätä. Taas oli aamulla roskakatokseen roudattu imureita ja muuta roinaa. On se niin vaikeaa viedä niitä tavaroita kierrätyskeskukseen/kaatopaikalle *dissaa* *grr*



Ja sit ihmetellään miks vuokrat nousee. Johtuiskohan siitä, että jätefirmat laskuttaa noista erikseen. Kyl mua pistää kans vihaks esim. et maitotölkit on kivasti kerätty yhteen, mut sit ne heitetään siinä muivipussissa sinne kartonkikeräykseen.
Peppi

Posts: 397

#10427 • • Peppi Pepe The Journalist

Mark, 18.3.2008 15:19:
---
Fakiiri, 18.3.2008 12:43:
Ihmiset ketkä eivät kierrätä. Taas oli aamulla roskakatokseen roudattu imureita ja muuta roinaa. On se niin vaikeaa viedä niitä tavaroita kierrätyskeskukseen/kaatopaikalle *dissaa* *grr*
---
No itseasiassa ilman autoa se ON aika helvetin hankalaa. Kokeile ite roudaa esim. sohvaa tai pöytää kierrätyskeskukseen dösällä *poks*

-M


:D Sori, oli pakko.

--
Happiness is when what you think, what you say, and what you do are in harmony. - Mahatma Gandhi

Lumpy

Posts: 873

#10428 • • Lumpy Big Mistake | Carbon Based | Finrg

Mellu-, 18.3.2008 09:55:
voi vitun vitun vitun vitun vittu! Toni soitti, sil oli väärä lippu, konduktööri oli ottanu sen lipun pois ja toni joutu maksamaan 40e sakkoa ku sil oli ns. väärä lippu! Vikalla stopilla enen junan vaihtoa, konduktööri ei tullu yhtää vastaa eikä antanu mitään kuittia siitä maksusta ja vei sen tonin lipunki viel! Sillee nii ku mitä VITTUA!? Sil ois viel reilu 2h matkaa jäljellä.. ei toimi masteri siinä lippukonees ja silleen! äsken soitti mulle ja koitin selittää tilannetta sielle konduktöörille ni eikö puhelu katkee ja en pysty soittamaan takasin! VOI SAATANA! Kiva silleen et mun naapuri viel neuvo sitä ottaa just ton lipun "aamulippu" mut joo.. se on voimassa 9:00 eteenpäin! Vittu et ON PERSEILYY! Onneks sen lipun ostosta on tiedot ja se lippu oli niiku täältä stuttgarttiin asti ja se vietiin pois ennen titiseetä.. eli reklaa vaa!

Vittu ku vituttaa tonin puolesta! Ja ei osaa toni saksaa ja eikä konduktöörit englantia! stana!



No eihän ny 118 junamatkast oo paljoo minkä ajais autol tunnis. :P jeh pitää laittaa fiidbäkkiii menee.
peikkolapsi

Posts: 1,180

#10429 • • peikkolapsi miisa the maskotti
tunteet.

--
mut hei, n&#039;hrään nniinku, tanssitaan koloissa
taI sit mennää pikahissilla prahaan&#039;
se on tanssilattialla

%

Posts: 568

#10430 • • %

crissy, 18.3.2008 14:18:
ehkä semisti vaikka oliki apua mutta puuduttavat korvatipat 13e/puteli ja avaamisen jälkeen säilyy kk!! 13e!!!! nooh.. oli niist sen kerran apua


lääkefirmojen propagandaa, kyllä niitä voi käyttää vielä tonkin jälkeen ja luultavasti teho on kans ihan hyvä. Sama juttu myös muissa lääkkeissä, kyllä ne säilyy eikä niihin vanhoihin lääkkeisiin kuole.

--
Elä niin kuin haluat, äläkä niin kuin yhteiskunta haluaa sinun elävän.

yana

Posts: 877

#10431 • • yana That Rules from the Centre of the Ultraworld

¸.·°º•, 19.3.2008 23:43:
• Sana pullamössösukupolvi. Eikös ne mummit ja taatot juuripa hyvinkin itse huulet höröllään ryystää röpöttäneet sumppia nisunmurujen kera porsliinitassin reunalta?



valilla kavi ryssan poterossa kyselemassa sokeriakin. saatana.
larzizi

Posts: 1,661

#10432 • • Edited larzizi
Tää kaikki filosofian pohdiskelu alkaa jo kyllästyttää! Ja eniten ärsyttää se, että joudun huomenna istumaan joitain tunteja kahdestaan filosofian opettajan kanssa keskustellen filosofisista asioista vaikka en itse edes halunnut tehdä sitä! Ja sekin, että olen ainut koulun filosofian kirjoittaja ja nyt kaikki opettajan laudaturtoiveet kaatuu omaan niskaani.

Ärrh! Halusin alunperin mennä vaan huvikseen koittamaan miten mahtaisin filosofian kirjoituksissa pärjätä ja nyt mulle järjestetään jo kahdenkeskisiä tenttitilaisuuksia opettajan kanssa *dissaa*

Ai niin, ja vielä sekin ärsyttää, että mulla on hirveä stressi huomisesta tentistä ja nyt istun varmaan ainakin vielä pari kolme tuntia filosofian tehtävien parissa, jotta mulla olisi huomenna oikeestikin edes jotain sanottavaa. Ettei ole vain opettajan monologia parin tunnin ajan. Joten yöunet jää todella vähiin ja heti aamulla pitäisi olla pirteänä keskustelemassa ja käyttämässä aivoja.

Vittu!

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

yana

Posts: 877

#10433 • • yana That Rules from the Centre of the Ultraworld

%, 20.3.2008 00:25:
---
crissy, 18.3.2008 14:18:
ehkä semisti vaikka oliki apua mutta puuduttavat korvatipat 13e/puteli ja avaamisen jälkeen säilyy kk!! 13e!!!! nooh.. oli niist sen kerran apua

---

lääkefirmojen propagandaa, kyllä niitä voi käyttää vielä tonkin jälkeen ja luultavasti teho on kans ihan hyvä. Sama juttu myös muissa lääkkeissä, kyllä ne säilyy eikä niihin vanhoihin lääkkeisiin kuole.




avattuun laakepulloon pulloon keraantyy jos jonkunnakoista mikroskooppista piipertajaa sen jalkeen kun se on avattu, joihin suurimpaan osaan ei tehoa laakkeessa olevat aineet. naista osa myos on sellaisia jotka tulehtuneeseen kudokseen saatettuna tekevat jotain ihan muuta kuin hyvaa.

mun korvat ei tulehdu niin harvoin etten voisi maksaa 13e/kerta. riippuen laakkeen tyypista silla on toki oikein sailottyna tehoa melko varmasti pitkaankin virallisen sailymisajan jalkeen mutta joskus voi olla huonompi tuuri.

rahan meno arsyttaa jokaista mutta konkreettisesti otettavat laakeneuvot kannattaa hankkia muualta kuin aiheeseen liittymattomalta internetforumilta
RiD

Posts: 2,817

#10434 • • RiD Nukemi
Unohin että viime lauantaina ois ollu roni sizen keikka mihin ois ollu vapaalibut :F

--
*super* *possu*

jusqu

Posts: 762

#10435 • • jusqu pilipalipilotti
Nyt on melko orpo olo. Pesukone kärähti eilen *nyyh*

--
*pupu**piis*

Mark

Posts: 7,311

#10436 • • Mark d a n c e m a c h i n e s

juuco, 20.3.2008 08:55:
Nyt on melko orpo olo. Pesukone kärähti eilen *nyyh*



o/ mul meni viime vkl:na *poks*

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

sapeli

Posts: 11,768

#10437 • • sapeli jokukukamikä?
Tuo etusivun nokia musiikkikauppa mainos... *justjoo*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Avatar
#10438 • • Annakins Guest
tänä aamuna osuvampi kysymys olis mikä ei ärsyttäis tänään. toistaseks en oo keksiny vielä yhtään asiaa.
^Petunia

Posts: 888

#10439 • • ^Petunia iätön duracel-pupu

Annakins, 20.3.2008 09:44:
tänä aamuna osuvampi kysymys olis mikä ei ärsyttäis tänään. toistaseks en oo keksiny vielä yhtään asiaa.


Nooooh.. *lohduttel*
Mut tänään mennään diskoon eiks jeh?! *känni*