Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,616,052 views

Minnalilla

Posts: 418

#12321 • • Minnalilla
Ku en saa mstn työharjottelupaikkaa, soittanu johki lähemmäs 20-30 paikkaan *grr**dissaa*

--
tilulileii!

hemuz

Posts: 2,178

#12322 • • hemuz kätevä emäntä

Minnalilla, 13.1.2009 15:25:
Ku en saa mstn työharjottelupaikkaa, soittanu johki lähemmäs 20-30 paikkaan *grr**dissaa*



Suosittelen menemään paikan päälle :)
Miinapiina

Posts: 3,494

#12323 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä
tää "talvi" *dissaa*
ennen tartti muksuille kurikset keväisin ja syksyisin, nyt sit jatkuvasti, läpi vuoden *eiei* kesästäki suurin osa on joko sateista tai jos ei sada sillä hetkellä ku ne pihalle menee, ni ainakin märkää ko jossain vaiheessa on kuitenkin satanut (semisti liioitellen, tuskaani kuitenkin kuvastaen *nauru*)
toppavaatteet menee ihan pilalle, yhyyyy *uuh* prkl, käyttöikä lyhenee huomattavasti, ei kivaa *eiei*

miro tuli yks pv kotiin uuden toppahaalarin polvessa ja perseessä pään mentävät reiät josta täytteet valu pihoille *eiei* ei lunta, mutta pakkasta kuitenkin, hiekkaa vaan ja jäätynyttä mutaa... sano nyt sit tollaselle 5-veelle, et ei siellä pihalla tartte sit muuta ku seistä *toktok* ei kande juosta, koska voi kaatuu, ja puku repee.... jos ois reilusti lunta, ni ei niin tapahtuis.

oi lumi, missä v*itussa luuraat?? tai oikeastaan, mihin v*ttuun oikeen hävisit??

--
pinkki on pop!!!

Minnalilla

Posts: 418

#12324 • • Minnalilla
Ääärg.

Oli aamul taas nenä niin tukos, et voi jösses sentään. Ei päässy ees kouluu asti, ku sen takia iski viel sit _aivan_ järkyttävä päänsärky.

Nää on taas näitä ei mun aamuja *eiei*

--
tilulileii!

sapeli

Posts: 11,768

#12325 • • sapeli jokukukamikä?

Minnalilla, 15.1.2009 12:29:
Ääärg.

Oli aamul taas nenä niin tukos, et voi jösses sentään. Ei päässy ees kouluu asti, ku sen takia iski viel sit _aivan_ järkyttävä päänsärky.

Nää on taas näitä ei mun aamuja *eiei*



Tää kuulostaa vähän poskiontelon tulehdukselta...

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Freja

Posts: 8,775

#12326 • • Freja Sihteeri
Se, että oon koko ajan vaa väsynyt. Ihan sama nukunko paljon vai vähän vai sopivasti. Mua vaa väsyttää. :(

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Minnalilla

Posts: 418

#12327 • • Minnalilla

sapeli, 15.1.2009 13:25:
---
Minnalilla, 15.1.2009 12:29:
Ääärg.

Oli aamul taas nenä niin tukos, et voi jösses sentään. Ei päässy ees kouluu asti, ku sen takia iski viel sit _aivan_ järkyttävä päänsärky.

Nää on taas näitä ei mun aamuja *eiei*

---


Tää kuulostaa vähän poskiontelon tulehdukselta...



Ei oo, ollu krooninen nuha 8 vuotta *hmph* semi "mukavaa" *poks*

--
tilulileii!

Hitchhiker

Posts: 1,754

#12328 • • Hitchhiker
- Koko viikon on ollut väsynyt, tekisi mieli nukkua ihan pirun pitkiä unia
- Vituttaa kaikki
- Niskat juntturassa jo pari päivää
- Jotkut "työkaverit"
- Koko päivän nuutunut olo
- Paskamaiset työt odottaa huomenna ja vielä sellaisten työntekijöiden kanssa, jotka eivät edelleenkään tiedä kahdenkymmen vuoden jälkeen miten laitetta käytetään
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#12329 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
Tosi kummallinen "päänsärky" joka on jatkunut nyt 10 päivää putkeen :( Koko ajan kans syöny kipulääkkeitä ja koht sanoo vatsa varmaan poks. Huomenna lääkäriin, toivottavasti tälle löytys joku syy *poks*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Freja

Posts: 8,775

#12330 • • Freja Sihteeri
Typerät asiat, jotka ei sais oikeesti ärsyttää. Si ärsyttää viel enemmän ku antaa niiden ärsyttää.
*igor*

*uuh*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Minnalilla

Posts: 418

#12331 • • Minnalilla

sapeli, 15.1.2009 13:25:
---


Tää kuulostaa vähän poskiontelon tulehdukselta...



No jöh.. olihan se poskiontelon tulehdus. Just kävin lääkäris ja sain antibiottikuurin*hmph*
Niin tosiaa, en mä olis halunnukka tehä vklp mitään, en en..

Vituttaa ehkä semisti.

--
tilulileii!

sapeli

Posts: 11,768

#12332 • • sapeli jokukukamikä?

Minnalilla, 16.1.2009 12:35:
---
sapeli, 15.1.2009 13:25:
---
Tää kuulostaa vähän poskiontelon tulehdukselta...
---
No jöh.. olihan se poskiontelon tulehdus. Just kävin lääkäris ja sain antibiottikuurin*hmph*
Niin tosiaa, en mä olis halunnukka tehä vklp mitään, en en..

Vituttaa ehkä semisti.



Mun pitäs varmaan ryhtyä lääkäriks... *hih*

Mut ei siinä mitään virnuilemista ole, poskiontelon tulehdukset voi olla tosi nihkeitä - paranemisia!

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Minnalilla

Posts: 418

#12333 • • Minnalilla

sapeli, 16.1.2009 13:28:
---
Minnalilla, 16.1.2009 12:35:
---
sapeli, 15.1.2009 13:25:
---
Tää kuulostaa vähän poskiontelon tulehdukselta...
---
No jöh.. olihan se poskiontelon tulehdus. Just kävin lääkäris ja sain antibiottikuurin*hmph*
Niin tosiaa, en mä olis halunnukka tehä vklp mitään, en en..

Vituttaa ehkä semisti.

---


Mun pitäs varmaan ryhtyä lääkäriks... *hih*

Mut ei siinä mitään virnuilemista ole, poskiontelon tulehdukset voi olla tosi nihkeitä - paranemisia!





.. ja kipeitä.
Järkyyyyttävä särky!

--
tilulileii!

UnityF

Posts: 15,721

#12335 • • UnityF joo just se
Se että en muistanu ostaa astianpesukoneeseen pesutabuja ja joudun tiskaa hillittömän vuoren tiskiä käsin ja kiinnostus on tasan 0. *poks*
Enkä kerkee käydä kaupas ostamas niitä vasta kuin iltapäiväl ja kattiloit ym tarvii jo parin tunnin päästä. *poks*
Freja

Posts: 8,775

#12336 • • Freja Sihteeri
Tuntuu et oon taas yhen kollegan kaa kahestaa täs hemmetin toimistossa töissä. Meidän ei ees pitäis tehä niitä töitä mitä täl hetkel tehään, eli ollaan tuuraajia - mut silti me ollaan ainoita keille jutut kasaantuu koko ajan. Hyvä jos hengähtää ehtii, muut ramppaa vaa röökillä ja puhuu viikonlopun hoidoistaan ja darroistaan ja känneistään ja iha sama vittu mistä, mut eivät puhu asiakkaiden kans.
On se ny saatana oikeesti, en tajua miten jotkut on nii laiskoja paskoja.

Ja missä vittu kiitos meille tuuraajille? Ei saatana missään.

Vittu ku vituttaa taas iha urakalla.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

domi

Posts: 7,069

#12337 • • domi Työn sankari.
Jäipäs vaivaamaan et loukkasinko yhtä ihmistä keskustelussa, kun hän valitteli työttömyyttään ja annoin vinkkejä mitä kannattaisi tehdä.
Avatar
#12338 • • niomic Guest

domi, 19.1.2009 10:42:
Jäipäs vaivaamaan et loukkasinko yhtä ihmistä keskustelussa, kun hän valitteli työttömyyttään ja annoin vinkkejä mitä kannattaisi tehdä.



"Why don't you get a job Al?" (c) Patrick Bateman :D
Avatar
#12340 • • Annakins Guest
No vittu unfair much!

Tullu klo 17 jälkeen KAKSI toimenpidepyyntöä, joissa deadline huomenna klo 9.