Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,604,361 views

Freja

Posts: 8,775

#12342 • • Edited Freja Sihteeri

domi, 19.1.2009 18:32:
Se että eräs ei kuunnellut taaskaan mitä ajoin takaa.



Tää ei sit ollu minä. Eihän?

:D

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Nelli

Posts: 127

#12344 • • Nelli
Lukkari ja sen tekeminen. Viime vuoden ja tän vuoden kurssit menee kaikki päällekäin. Huomenna ois samaan aikaan alotusluento kahesta kurssista ja molemmilla ois tärkee olla läsnä. Ja miten on mahollista, ettei ykskään saksan kurssi sovi mun lukkariin?? Silti ei tuu suositeltavaa määrää noppia. Ottaa kyllä niiiiiin päähän. *dissaa*
Jone

Posts: 8,258

#12345 • • Jone Archibald Haddock
Vittu kun kaiken saa joko tehdä itse tai sitten on vähintään pakko käskeä muita tekemään asioita. Olis joskus kivaa jos ihmiset ihan oma-aloitteisesti vähän tsemppaisivat ja kokisivat osavastuuta.
Freja

Posts: 8,775

#12346 • • Freja Sihteeri

Jone, 20.1.2009 09:36:
Vittu kun kaiken saa joko tehdä itse tai sitten on vähintään pakko käskeä muita tekemään asioita. Olis joskus kivaa jos ihmiset ihan oma-aloitteisesti vähän tsemppaisivat ja kokisivat osavastuuta.



Tiedän tunteen jotenkin. Aika hyvinkin itseasiassa.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

isfnbojbbssn

Posts: 4,143

#12347 • • isfnbojbbssn sdonvoinv
se kun MIKÄÄN ei voi toimia täs paskalafkas! *poks*

--
dasinoaisnvs

Nomade

Posts: 182

#12348 • • Nomade 1:100 000
Muija ärsyttää

--
There is no theory of evolution. Just a list of animals Chuck Norris allows to live.

Minnalilla

Posts: 418

#12349 • • Minnalilla
Meil on nyt enkun tunnil joku saksalainen ketä puhuu englantia(ylläri?) ja mä en tajuu mtn mit se puhuu! ärrr purr..*justjoo*

--
tilulileii!

Kolera

Posts: 4,256

#12350 • • Edited Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
Että siivoominen on mulle niin saatanan vastenmielistä hommaa. Etenki ku näin tulin porukoil käymää ni tunnin oottelun jälkee napsahti imurointi, lattianpesu, mattojen pudistelunakki ja voi saatana ku rupes taas väsyttää ja borettaa. Hienoja nämä psykosomaattiset oireet <3

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Freja

Posts: 8,775

#12351 • • Freja Sihteeri
Oon ollu hereillä jo reilu 1,5h eikä unta näy missään *igor*
No, eipähä pääse näkee painajaisia?

*toktok*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Minnalilla

Posts: 418

#12352 • • Edited Minnalilla
Pitäis olla enemmänkin "mikä vituttaa?" ..

är pur! Vihaan tota maikkaa ylikaiken, ku se neuvoo vaa kaikkii ketkä osaa parhaiten ja on pisimmällä! Ei siltä edes enää viitti kysyä kun ei se vaan neuvo... Eks se pitäis olla just toistepäin? Istunu täs 43minuuttii tekemättä yhtikäs mitään, ku ei osaa.

Vittuun kirjanpito. *grr*

--
tilulileii!

RiD

Posts: 2,817

#12355 • • Edited RiD Nukemi
Katakanat ja japanilaisten kierous. Tuplavitunkonsonantit suomenkielessä ja erilaiset ääntämistavat tekee tästä helvetin ärsyttävää mut samalla sairaalloisen mielenkiintosta. Korvista tulee savua kun en saa näitä oikein.

Eivoi olla näin monimutkasta kirjottaa normaaleita nimiä japaniks kuten esm. "janne" "pekka" jne.

--
*super* *possu*

Avatar
#12356 • • Annakins Guest
10 minuutin varoitusajalla tulevat toimenpidepyynnöt, jatkuva työstressi ja kommarin näpertely kotonakin, täydellinen uhrautuminen töille ja kiitoksena sangollinen kylmää vettä ja jäitä eräiltä tahoilta (ei tosin onneksi niiltä, joilla on merkitystä).

Onneksi enää 10 päivää sijaistamista!
aurinko

Posts: 895

#12357 • • aurinko mustikkainen noitanainen
Muistioiden kirjoittaminen ja päätön kokoustaminen. aarg.

Varma tapa tappaa viimeinenkin innostus valitsemaani alaa kohtaan. Neljän vuoden koulutuksen jälkeen oon jonkun pampun assarina. Ei hyvä. Pakko päästä täältä pois ennen kuin muutun täysin persoonattomaksi haamuksi ja häviän toimiston seinään.

Tahdon barrikadeille taistelemaan liito-oravan suojelemiseksi!!!!*

*kärjistetty mielihalu, joka johtuu kuukausia kestäneestä työskentelystä ikkunattomassa toimistohuoneessa ja siitä aiheutuneesta mökkihöperyydestä.

--
Ota aurinko syliisi, silmiisi kuu.

tiiplis

Posts: 1,043

#12358 • • tiiplis also available in sober
Työkaveri joka sivulauseessa mainitsi että on varmaaan vähän kalpea naama hänellä. Että on ollut huono olo jo useana päivänä ja nyt hän juuri kävi oksentamassa. Ja kotiin ei voi lähteä kun hänen pitää mennä yhteen kokoukseen.

Jos joku ihminen on noin onneton ettei voi lähteä kipeänä töistä kun on kokous niin voisi edes ajatella muita ihmisiä. Siellä kokouksessa ollaan varmasti tosi kiitollisia kun oksutauti tarttuu jokaiseen. Puhumattakaan meistä muista toimistotyöntekijöistä. Itse just parantunu massutaudista niin uusita ei todellakaan kiehdo.

--
italia litania nainati lailati

tiiplis

Posts: 1,043

#12359 • • tiiplis also available in sober
Kuorosota. Ohjelma jonka toivoisi loppuvan jo ennenkuin se on alkanutkaan.

--
italia litania nainati lailati

onni3mk

Posts: 3,973

#12360 • • onni3mk Onni on.
Oon hukannu mun muistitikun...how nice. Siellä oli sentään se säälittävä opparin alku...ja lähdelinkkejä *igor*

--
Onni on.