Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,601,426 views

Avatar
#13281 • • Sunshine^82 Guest

Replying to Mikä ärsyttää?:

sativa, 26.12.2009 20:17:
---
Sunshine^82, 25.12.2009 23:06:
ihmiset ketä ei vastaa kun niiltä kysytään *igor*

---


Toi on kyllä yks v-mäisimmistä asioista, mitä joku voi tehdä vaikka kysymys ei olisi millään lailla loukkaava, vihjaileva tai muutenkaan asenteellinen. Eikö vai sanoa jotain, vaikka "en halua kommentoida"? Ignooraus on todella alentavaa.




joo hiljaisuus on se pahin ja sitten koitetaan vaihtaa puheenaihetta. tai sitten vastataan kysymykseen kysymyksellä tai muuten vaan kommentoi kysymystä niin ettei se suoranaisesti vastaa siihen mitä kysytään. argh! :D
serotonot

Posts: 3,137

#13282 • • serotonot Paul Easy

Replying to Mikä ärsyttää?:

Sunshine^82, 27.12.2009 13:32:
---
sativa, 26.12.2009 20:17:
---
Sunshine^82, 25.12.2009 23:06:
ihmiset ketä ei vastaa kun niiltä kysytään *igor*

---


Toi on kyllä yks v-mäisimmistä asioista, mitä joku voi tehdä vaikka kysymys ei olisi millään lailla loukkaava, vihjaileva tai muutenkaan asenteellinen. Eikö vai sanoa jotain, vaikka "en halua kommentoida"? Ignooraus on todella alentavaa.



---


joo hiljaisuus on se pahin ja sitten koitetaan vaihtaa puheenaihetta. tai sitten vastataan kysymykseen kysymyksellä tai muuten vaan kommentoi kysymystä niin ettei se suoranaisesti vastaa siihen mitä kysytään. argh! :D


Mitä sä tarkoitat tolla?


:D
ValaX

Posts: 3,891

#13285 • • ValaX
Tää mun pahentunu turvotus kaulassa ja poskessa mikä hankaloittaa syömista ja on kipeä. Tänään sentään pääsee onneks röntkeniin ja erikoislääkärille.
Jone

Posts: 8,258

#13286 • • Jone Archibald Haddock

Replying to Mikä ärsyttää?:

Freja, 29.12.2009 07:54:
---
Jone, 22.12.2009 12:47:
Ilmoittelen miten homma menee.

---


http://www.hs.fi/kaupunki/artikkeli/1135251762927



Jees, muutkin lehdet näköjään kirjoittivat asiasta tänään. Itse pyysin yli viikko sitten kuitteja ruokailuistani ja soittelin tänään vaihteeksi Solidolle kun eivät ole niitä toimittaneet lupauksistaan huolimatta. Laskun eräpäivähän on tietysti mukavasti huomenna.

Laskun pistän varmaankin maksuun jo ennenkuin Solido saa (jos saa) suuntaani mitään toimitettua. Käytännössä sieltä on ilmeisesti tulossa skanni korttimaksukuitista, jossa tuskin on edes nimmariani eikä varsinkaan mitään selvennystä siihen mistä laskutetaan. Tähän härväämiseen vaan menee liikaa aikaa, joten... no, sen verran kettumainen maku jää suuhun, että laskun tiimoilta sekä Solidon että Mount Everestin nimet on vastaisuudessa polttomerkitty muistiin - eikä kauhean hyvällä.
ValaX

Posts: 3,891

#13288 • • ValaX
Turvonnut naama.Tikit ja ikenen repaleet suussa mitkä hankaa poskia. Kahdet eri antibiotit mitkä väsyttää niin vitusti, että yhtään valehtelematta en ole ollut tänään kahta tuntia pidempään hereillä yhtä soittoa. Nytkin siemailen kahvia, jospa vähän aikaa vielä pysyiys hereillä. Huomena pitäis lähtee hoitelemaan asiota, niin se on pakattava reppu täyteen EDiä että selviin:) Strereot tais hajota nyt ihan totaalisesti, että se on sitten niitäkin lähdettävä metsästää.
Sand3

Posts: 1,157

#13289 • • Sand3 satuolento
Turhanpäiväinen päteminen. Saatanan raivostuttavaa *dissaa*

--
Neiti ruuvimeisseli. Kiero kuin korkkiruuvi.

kinderi

Posts: 1,783

#13290 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna
Ihmiset jotka ei jaksa odottaa puolta tuntia.
Jos mä en vastaa kun joku soittaa, niin soitan kyllä takasin kun ehdin/pystyn.
Ei tarvii soitella vartin välein uudestaan, mulla saattaa olla muutakin tekemistä!!!!

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

Late

Posts: 3,441

#13291 • • Late team Lasse
Haisevat ihmiset julkisissa. Hyi helvetti sentään, ei voi olla niin vaikeaa käydä suihkussa edes välillä. *sars*
Freja

Posts: 8,775

#13292 • • Freja Sihteeri

Replying to Mikä ärsyttää?:

Late, 6.1.2010 19:41:
Haisevat ihmiset julkisissa. Hyi helvetti sentään, ei voi olla niin vaikeaa käydä suihkussa edes välillä. *sars*



Mun junareitil kulkee joku täti, jolla on aina samat vaatteet. Haisee ihan kamalalle, ja mikä hirveempää, sil o sellaset siniset kulahtaneet collegehousut joissa on jotai ruskeit länttei persees *sars*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Late

Posts: 3,441

#13293 • • Late team Lasse

Replying to Mikä ärsyttää?:

Freja, 6.1.2010 19:52:
Mun junareitil kulkee joku täti, jolla on aina samat vaatteet. Haisee ihan kamalalle, ja mikä hirveempää, sil o sellaset siniset kulahtaneet collegehousut joissa on jotai ruskeit länttei persees *sars*



Mulla istu just kotimatkalla edessä olevalle penkille täti joka oli ihan siististi pukeutunut mutta haisi karmeelle. Semmonen perus tunkkanen "en ole käynyt viikkoon suihkussa" haju. Ei kykene käsittämään miten ihmiset voi haista niin karmeelle, onko ne olleet niin kauan peseytymättä että ovat ehtineen jo tottua siihen lemuun?
Aleks G

Posts: 284

#13294 • • Aleks G Club 86 Recordings/FINITY/Mosso/DSTXX
Haisusta puheen.. mun alakertaan on muuttanu deekupariskunta jokunen kuukausi sitten.
Äijä hakkaa muijaa,pitää kauheeta elämää ja huutoa sielä,ja paras ku se alkaa aina suunilleen 19--> ja saattaa kestaa ihan ympäri kellon.
Sinivuokkojen tilaaminen on ihan turhaa,ku ei tunnu viesti menevän perille.
Sittenkä,ne polttaa sisällä. Se tunkkanen jonkin haju sieltä kämpästä nousee elementtien ja kanavan kautta mun kämppään. Välillä tuntuu et tulis savukin sisään.
Kiva laittaa aamulla puhtaat tröökin hajuiset vaatteet päälle. *dissaa*

Huomen taas soittoa isänöintiin,ja lisää valituksia..ni eiköhän saada ne pois täältä*grr*
Dark Star

Posts: 366

#13295 • • Dark Star Dark Star-Traxx (DJ / Producer / Labelmanager) .
Tulossa helkkarin iso putkiremppa...
Pitäs katella jostain kämppää rempan ajaksi... =(-C-<
noena

Posts: 3,138

#13296 • • Edited noena first breath after coma
Se että ihminen kenen kanssa työskentelen kahdestaan päivät pitkät osaa olla niin penteleen palikka tunari *senkin* *släp* *toktok* *eikä* *poks*

--
TwistedLife™ Amusement Park

turquoise

Posts: 732

#13297 • • turquoise e-ra2co

Replying to Mikä ärsyttää?:

vala, 3.1.2010 20:56:
Turvonnut naama.Tikit ja ikenen repaleet suussa mitkä hankaa poskia.



Saanko mä kysyä, tai ootkohan jo kertonut täällä, mutta mitä sulla siis oli...? Muistan vaan, ku kehottelit ihmisiä meneen ajoissa hammaslääkäriin... Oon ollu ite viimeks 17-v. *hikoil*

--
The one who smiles rather than rages is always the stronger.

ValaX

Posts: 3,891

#13298 • • ValaX

Replying to Mikä ärsyttää?:

sativa, 7.1.2010 16:46:
---
vala, 3.1.2010 20:56:
Turvonnut naama.Tikit ja ikenen repaleet suussa mitkä hankaa poskia.

---


Saanko mä kysyä, tai ootkohan jo kertonut täällä, mutta mitä sulla siis oli...? Muistan vaan, ku kehottelit ihmisiä meneen ajoissa hammaslääkäriin... Oon ollu ite viimeks 17-v. *hikoil*



Kolmen hampaan juuret oli tulehtuneet ja tulehdus oli lähtenyt leviämään jo kaulalle. Jos asialle ei olisi tehty mitään se olisi saatanut kuulema levitä keuhkoihin. Ennen vanhaan kun ei ollut tätä nykylääketiedettä, niin porukkaahan kuoli loppujen lopuks näihin tulehduksiin.

Kolme hammasta piti poistaa jotta pystyttin estämään tulehtumisen leviäminen. Käsittääksen tämä operaatio tapahtui sieraimien kautta, kun en saanut suuta enää auki juuri ollenkaan. Kaikki tämä olisi siis estetty jos olisin käynyt kerran vuodessa hammaslääkärissä kuten kehotetaan. Ei tää yllättäen tullut. kyllä merkkejä oli pitkään, mutta kun pelkäsin vaan hammaslääkäriä helposti lukkiutuneiden leukojeni takia, mikä oli ilmeiseti täysin turhaa. Nyt on kova lääkekuuri, hampaiden pesu sekä syöminen alkaa taas onistua ja turvotuskin on laskenut ihan kiitettävästi:)

Toivottavasti opin tästä jotain..?
kinderi

Posts: 1,783

#13299 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna

Replying to Mikä ärsyttää?:

vala, 7.1.2010 17:38:
---
sativa, 7.1.2010 16:46:
---
vala, 3.1.2010 20:56:

pelkäsin vaan hammaslääkäriä helposti lukkiutuneiden leukojeni takia, mikä oli ilmeiseti täysin turhaa.



Ai!! Ai!! Ai!! *hikoil*
Toivottavasti paranee nyt nopsaan ja jää vaan ilkeeks muistoks.

Mut pakko kysyä, millai sun leuat sit lukittuu? Mulla on riski jäädä ns.haavi auki jos esim.haukettelen liian isosti, haukkaan omenaa tai istun hammaslääkärissä suu auki, mut ei mua ole koskaan pelottanu hammaslääkärissä, koska sillon kun mulla tutkittiin leukojen paukkumista ja naksumista, ni se alotettiin hammaslääkärissä ja ne osaa kuulemma sit hoitaa leuat lonksumaan taas jos jää jumiin..

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

ValaX

Posts: 3,891

#13300 • • ValaX

Replying to Mikä ärsyttää?:

kinderi, 7.1.2010 17:56:
---


Mulla on riski jäädä ns.haavi auki jos esim.haukettelen liian isosti, haukkaan omenaa tai istun hammaslääkärissä suu auki, mut ei mua ole koskaan pelottanu hammaslääkärissä, koska sillon kun mulla tutkittiin leukojen paukkumista ja naksumista, ni se alotettiin hammaslääkärissä ja ne osaa kuulemma sit hoitaa leuat lonksumaan taas jos jää jumiin..



Toi kuulosta ihan tutulta, mutta käsittääkseni on olemassa jotain lääkkeitä millä rentoutetaan leukalihakset..? Osaisko joku ammattilainen kertoo enemmän?