Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,570,171 views

Mai

Posts: 374

#13242 • • Mai Villikisu
Tajuttoman kylmä mulla täällä töissä. Muut sanoo että mun huoneessa on kuuma ja mä istun toppatakki päällä. *igor*
-Kerttu-

Posts: 4,542

#13243 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
YT:t ...taas..

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

MRC

Posts: 1,346

#13244 • • MRC Mindcore Crew DJ MRC/Skitzofrenik
Joulu

--
HOUSE MUZIEK MAAKT JONGEREN KAPOT !
Every style of music has its own emotion. Hardcore is pure fury!

[Siru]

Posts: 259

#13246 • • [Siru]

`Ԡի, 1.12.2009 14:09:
---
[Siru], 1.12.2009 14:07:
IHMISET!*senkin* lyhyesti ja ytimekkäästi ihmiset! hävettää usein kuulua samaan lajiin..

---

Ehkä et kuulukaan?


niin.. ehkä en.. :D

--
normaali on enemmistö, entäs sitten kun me ollaan enemmistö?

Avatar
#13248 • • astaroth Guest
uuden kauppojen aukiololain vaikutus työvuoroihin
Lyylikki

Posts: 2,975

#13249 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Se kun ihmiset ei osaa käyttäytyä ihmisiksi käydessään vessassa. Miten se voi olla niin vaikeaa?

Vessan kansi (1 tai 2) ylös, tarpeet pönttöön, kansi alas ja vessan veto. Miellyttävää kanssakäyttäjille, eikä jää mitään märkiä länttejä lauteille. Lisäksi tähän voisi vielä lisätä, että jos on käynyt kakkalla, niin yleensähän sen itse tietää, joten sinne pönttöön voi myös kurkkaa tarpeitten teon jälkeen ja katsoa, ettei ole jättänyt mitään pahoja jarrareita. Jos on jarrarit, niin pikkupyöräytys vessaharjalla, joka löytyy suurimmasta osasta julkisiakin vessoja, niin a vot.
Jokke L

Posts: 1,203

#13251 • • Jokke L [GoodMusic]
Vittu ihan kaikki!

--
Are you an angel? Never heard of angels before. They are the most beautiful creatures in the universe. You must be one, maybe you just don`t know it.

turquoise

Posts: 732

#13252 • • turquoise e-ra2co

Replying to Mikä ärsyttää?:

Lyylikki, 4.12.2009 15:39:
Se kun ihmiset ei osaa käyttäytyä ihmisiksi käydessään vessassa. Miten se voi olla niin vaikeaa?

Vessan kansi (1 tai 2) ylös, tarpeet pönttöön, kansi alas ja vessan veto.



Miks se kansi pitää laittaa alas? Mun mielestä se on selvä merkki siitä, et edellinen on käyny siellä paskalla (vai puhuitko nimenomaan tästä?) - joidenkin naisten keskuudessa suolen tyhjentäminen on yhä tabu - ja seuraavan on ällö koskee siihen kanteen nostaessaan sen ylös *ding*

--
The one who smiles rather than rages is always the stronger.

Oj

Posts: 1,349

#13253 • • Oj Keep it FILTHY
Känniset toilailuni, joita tapahtuu lähes joka kerta kun alkoholia tulee nautittua *toktok*

--
Worth dying for, worth killing for, worth going to hell for!![/CODE][CODE]Worth dying for, worth killing for, worth going to hell for!![/CODE]

Takyon

Posts: 2,945

#13254 • • Takyon Möwkö

Replying to Mikä ärsyttää?:

sativa, 8.12.2009 18:52:
---
Lyylikki, 4.12.2009 15:39:
Se kun ihmiset ei osaa käyttäytyä ihmisiksi käydessään vessassa. Miten se voi olla niin vaikeaa?

Vessan kansi (1 tai 2) ylös, tarpeet pönttöön, kansi alas ja vessan veto.

---


Miks se kansi pitää laittaa alas? Mun mielestä se on selvä merkki siitä, et edellinen on käyny siellä paskalla



Mä ainaki laitan kannen kiinni ihan vaan ettei sinne vahingossakaan tipu mitään :P

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

turquoise

Posts: 732

#13255 • • turquoise e-ra2co

Replying to Mikä ärsyttää?:

Takyon, 8.12.2009 20:05:
---
sativa, 8.12.2009 18:52:
---
Lyylikki, 4.12.2009 15:39:
Se kun ihmiset ei osaa käyttäytyä ihmisiksi käydessään vessassa. Miten se voi olla niin vaikeaa?

Vessan kansi (1 tai 2) ylös, tarpeet pönttöön, kansi alas ja vessan veto.

---


Miks se kansi pitää laittaa alas? Mun mielestä se on selvä merkki siitä, et edellinen on käyny siellä paskalla

---


Mä ainaki laitan kannen kiinni ihan vaan ettei sinne vahingossakaan tipu mitään :P



Joo, juuri sen takia minäkin... *pepsodent* No ei vaan, ehkä ihan fiksua tossa mieles, ainaki kotona.

PS. Kuulostampa amikselta tossa quotessa.

--
The one who smiles rather than rages is always the stronger.

Ergilion

Posts: 751

#13256 • • Ergilion
Suomalainen junttimusakulttuuri, Popeda, Yö jne.

Varsinkin humalan yhteydessä kuuntelevat alkavat rasittaa hyvin nopeasti.

--
We´re going to hell so bring your sunblock!

Lyylikki

Posts: 2,975

#13257 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

Replying to Mikä ärsyttää?:

sativa, 8.12.2009 18:52:
Miks se kansi pitää laittaa alas? Mun mielestä se on selvä merkki siitä, et edellinen on käyny siellä paskalla (vai puhuitko nimenomaan tästä?) - joidenkin naisten keskuudessa suolen tyhjentäminen on yhä tabu - ja seuraavan on ällö koskee siihen kanteen nostaessaan sen ylös *ding*



No juurikin sen hygienisyyden vuoksi. Ei ole ihan yksi, eikä kaksi kertaa, kun on uittanut hammasharjaa, tahnatuubia tms. juttua vessanpöntössä. Yleisissäkin vessoissa aika usein joutuu häsläämään jotain (etsimään käsilaukusta juttuja), joten pönttöön tavaran pudottamisen vaara on ilmeinen. On myös inhottavaa, jos vaikka takin hiha eksyisi vessanpönttöön.

En mä ainakaan ajattele, että joku olisi käynyt paskalla, jos kansi on kiinni. Jos kansi on kiinni, niin mä ajattelen, että edellinen käyttäjä on ollut tavallista fiksumpi. Kun kansi on kiinni, ei ne jarrutusjäljet sun muut ole siinä framilla heti ensimmäisenä kun tulee vessaan.
larzizi

Posts: 1,661

#13258 • • larzizi
Vein auton huoltoon ja sovittu kolmen - neljän tunnin huolto venyy monella tunnilla ihan vaan sen takia, että huoltomies on päättänyt tehdä vähän muitakin hommia siinä lomassa. Ei siinä välttämättä mitään, että tekee muita hommia samalla, mutta olisi sen nyt voinut vittu edes ilmottaa asiakkaalle, niin olisin saanut asiat hoidettua toisin! Olisin voinut kotona istumisen ja puhelimen tuijottamisen sijasta oikeasti käydä pari tuntia asioilla, mutta kun ei voinut koskaan olla varma milloin auto pitää noutaa.

Ei muuten mitään, mutta olen painanut viimeiset pari viikkoa hulluna töitä aamusta iltaan, ilman vapaapäiviä. Tänään oli ensimmäinen vapaapäivä pitkään aikaan ja olisi ollut oikeesti todella kiva saada hoidettua tärkeitä asioita pois päiväjärjestykestä. Olin suunnitellut kaikki asiat niin, että saan auton sovittuun aikaan. Kolme tuntia on ollut kyyti huoltamolle valmiina, mutta nyt luultavasti joudun kävelemään paikan päälle ja saa huoltomies odottaa ylimääräiset puoli tuntia, mutta omapahan on vikansa.

Tekisi niin mieli aukoa huoltomiehelle päätä totaalisen paskasta asiakaspalvelusta ja siitä, että informoidakin voi, jos huoltoaika venyy kolmella tunnilla. Toki onhan sitä mun puhelinnumeroa kiva pitää siellä papereiden sivuilla ihan vaan koristeena, ei siihen missään nimessä kannata soittaa.

VITTU SAATANA!

Siitä olen kyllä aivan satavarma, että kyseiselle miehelle en vie autoani huoltoon enää ikinä. Piste.

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

Infinitee

Posts: 272

#13259 • • Infinitee
Alakerran nuoripari riiteli taas suhteellisen äänekkäästi koko yön, eikä nukkumisesta oikein meinannu tulla mitään. Eikä tosiaan ollu eka kerta. Päätin, et jos vielä kerranki päättävät alkaa huutamaan toisilleen aamukuuteen asti, nii meen henkilökohtaisesti antamaan parisuhdeterapiaa.. ja vieläpä täysin ilmaiseksi.
sapeli

Posts: 11,768

#13260 • • Edited sapeli jokukukamikä?
Just nyt tällä hetkellä ei tuu mieleen mitään ärsyttävämpää kuin tökkivä nettiyhteys kun on muutenkin kuolemassa tylsyyteen. *igor* Olis nyt sit edes kokonaan poikki ni vois kehittää jotain parempaa tekemistä (koska tietenkin tässä on roikuttava ennen kuin on ihan pakko tehdä jotain muuta). *hmph*

Edit: eikä tästä aiemmasta postauksesta mennyt kuin noin puoli tuntia niin tuli naapuri huutamaan ja kiroilemaan ovelle, kun en ole hoitanut kolausvelvollisuuttani. No vähän vaikea hoitaa kun vuokraemäntä sanoi että se oli viikko 50! Ja mikä siinä on että aikuinen ihminen ei tajua tulla jo alkuviikosta kysymään asiasta sen sijaan että puurtaa koko viikon ja tulee sitten sunnuntaina haukkumaan lyttyyn?! Saakelin vanha jäärä. *dissaa*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.