Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,570,160 views

Foxmagon

Posts: 1,329

#13221 • • Foxmagon Iso Paha Ad..

Replying to Mikä ärsyttää?:

Freja, 24.11.2009 08:12:
Halun postaa sivulle 666.

Siis voi jumalauta!

http://static.metrolive.fi/nakoislehdet/metro/MET20091124/

"Uusi lähijuna töhrittiin jo".

siis voi saatanan vitun urpot! Mikä vittu siinä on ku pitää mennä töhrimään joka vitun uus juna jollain elämääkin rumemmilla tageilla? On se ny vittu ... ARGH! Oon oikeesti vaan nii vittuuntunu tohon touhuun. Toivottavasti tekijät saadaan kiinni ja niiltä katkotaan kädet ja puhkotaan silmät, ja jalat vois heittää johki murskaimeen. Oppispahan olemaan.

*igor*



Aamulla vaikutti kaks poikaa junassa tietävän asiasta jotain, mut ei niistä ottanu oikein selvää. *igor*

--
...Fly me to the moon, and let me sing among the stars.. Let me see what spring is like, on Jupiter and Mars.. In other words, please be true, in other words, I love you. *nuotti*

Avatar
#13222 • • Annakins Guest
Paska lafka. Ei mulla muuta.
Avatar
#13223 • • fhjgjghj Guest
töihin tullut sikaflunssa..vähän epäilen että se kaikkiin tulee kuitenkaan
aivomassa

Posts: 230

#13224 • • aivomassa are you ready to lose control ?
ihmisten kierous , valehtelu , pettäminen , rääkyminen , jos joku syö viimeisen pullan , likainen asunto , känniset ääliöt ja toisten asioihin puuttuminen.. siinä oli pieni osa listasta :D

--
Dont expect us to be quiet !

turquoise

Posts: 732

#13225 • • turquoise e-ra2co
Ylimieliset vaatteilla koreilevat naiset *kissatappelu*

--
The one who smiles rather than rages is always the stronger.

Takyon

Posts: 2,945

#13226 • • Takyon Möwkö
Romanian kerjäläiset jotka ovat opetelleet "soittamaan" haitaria >:/

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

Jokke L

Posts: 1,203

#13227 • • Jokke L [GoodMusic]
Konemusiikki ei saa edes kahtatuhatta tyyppiä liikkelle colorsiin. (6.12) Ois voinu olla kaapelil, mutkun porukkaa ei kiinnosta ni ei voi mitää...

--
Are you an angel? Never heard of angels before. They are the most beautiful creatures in the universe. You must be one, maybe you just don`t know it.

Wiko

Posts: 185

#13228 • • Wiko Jääpaappikakastin / Jätepuristin
joko kaikki, tai ei sitten niin yhtään mikään....*pepsodent*
Freja

Posts: 8,775

#13230 • • Freja Sihteeri
Geenit! Onnenlahjat, jotka ei käy tasan! *grr*

Kollegoiden ruokailutottumuksia seuratessa ja heidän liikunnallisen tasonsa tietäen ei voi ku ihmetellä ja vittuuntua, et miks mul o sellaset geenit kun on? Mä syön terveellisesti, liikun jonkin verran (en mitenkään hyvin mutten ihan sohvaperunakaan ole), mutta vittu heti kun juo vaikka viiniä tai muutaman siiderin tai syön jonku rasvasemman piirakan, ni kyl heti näkyy ulkonäössä/painossa! MIKSI?
Sit kollegat vetää limsaa ja rasvapiirakoita ja pizzaa/hesemättöö lounaaks, eikä päivälläkään syödyt ateriat mitenkään terveellisiä ole, siideriä ja olutta kuluu rutkasti enemmän kuin mulla, ni vittu tyypit pysyy solakoina.

Tää on vaan niin väärin! Ja turha kenenkään väittää vastaan että ei se geeneistä johdu. Kyl se nyt vittu vaan johtuu. Jotkut voivat syödä kuin hevoset, ja vaikka mitä paskaa niin kroppa pysyy timminä. Mulla näkyy jo se ylimääränen 100kcal kropassa.

Täl hetkel tuntuu vaan siltä, et mitä pahaa olin tehnyt ennen syntymääni, että mä sain meiän suvun kaikki paskat geenit? Vai menikö systerille kaikki ne hyvät, ettei mulle enää riittänyt? *uuh*

*igor*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

thomas

Posts: 5,618

#13231 • • thomas
vitun nokian muistutusääni jota joku ei osaa sammuttaa
Jimmyfi

Posts: 904

#13232 • • Jimmyfi
Ice Age 3 enkku 2.0 äänenä eikä 5.1 alkuperäisessä dvdssä!

--
solarSwarm Recordings : Worlds only social network record label
http://www.solarswarm.com Le Brand New Super WEbsite! Tsek it Outties

Motto: syö mitä tahot kuhan naatit!

[Siru]

Posts: 259

#13233 • • [Siru]
IHMISET!*senkin* lyhyesti ja ytimekkäästi ihmiset! hävettää usein kuulua samaan lajiin..

--
normaali on enemmistö, entäs sitten kun me ollaan enemmistö?

noena

Posts: 3,138

#13234 • • Edited noena first breath after coma
Vituillaan olevat saldot, joita en saa ny heti korjattuu, kun en tiedä miten se tehdään *toktok**igor**grr**dissaa**senkin*

--
TwistedLife™ Amusement Park

aivomassa

Posts: 230

#13235 • • aivomassa are you ready to lose control ?
Se että päätöksien tekeminen on niin hiton hankalaa.

--
Dont expect us to be quiet !

Freja

Posts: 8,775

#13237 • • Freja Sihteeri
Ja sit viel vitun Finnairin maapalvelut, jotka päättivät si vähän jatkaa ulosmarssiaan. Nngh *igor*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Freja

Posts: 8,775

#13238 • • Freja Sihteeri
Kaikki. *igor*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

kinderi

Posts: 1,783

#13239 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna

Replying to Mikä ärsyttää?:

jokke32, 27.11.2009 13:46:
Konemusiikki ei saa edes kahtatuhatta tyyppiä liikkelle colorsiin.



Vai oisko vaan niin että kyseinen musiikkityyli/Colors ei saa kahtatuhatta tyyppiä liikkeelle?
Ei mun mielestä voi sanoa että KONEMUSIIKKI ei saa, kun ei se tarjonta kovinkaan laajaa siellä ole.

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

wiwi

Posts: 1,575

#13240 • • Edited wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava
Juhani Tamminen. Käsittämättömän vastenmielinen tapaus.

"Mentaalienergiat kohdillaan"

Urgh.

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.