Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,567,931 views

Maihku

Posts: 1,186

#13181 • • Maihku neiti hankala
Taitaa olla yläkerran naapurilla joku uusi tanssipeli kun on jo kaksi päivää joutunut kuunnella hirveetä pomppimisen ääniä *toktok* no ehkä se kyllästyy siihen viikon sisällä *justjoo*
Goala

Posts: 332

#13182 • • Goala It is your own imagination!
tosi ilkeän tuntuinen ala selän kipu ja huimaussss *eiei*

--
If God wanted us to get high, He would have created plants that came psychoactive when eaten or smoked.

Dementation

Posts: 2,892

#13183 • • Dementation wednesday?
Epätietoisuus

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

$

Posts: 1,802

#13184 • • $ Destination weekend!
Tämä jatkuva, tasaisin väliajoin ilmenevä lausahdus kaupoissa ja ravintoloissa täällä Virossa:

"Ei ole".

No eipä tietysti, eikä tule.
Freja

Posts: 8,775

#13185 • • Freja Sihteeri

Replying to Mikä ärsyttää?:

$, 10.11.2009 12:10:
Tämä jatkuva, tasaisin väliajoin ilmenevä lausahdus kaupoissa ja ravintoloissa täällä Virossa:

"Ei ole".

No eipä tietysti, eikä tule.



:'D

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Jone

Posts: 8,258

#13186 • • Jone Archibald Haddock
Sainpa sitten juuri parkkisakon, jossa ei olisi mitään erityistä ärsyyntymistä jos en olisi saanut sitä tavasta parkkeerata, jota olen noudattanut viimeiset viisi vuotta sakotta.

Paikallisen Prisma-keskuksen parkkihalliin tulee jätettyä auto aina siellä asioidessa - noin viisi kertaa viikossa siis. Parkkihallissa on aina ollut muodollinen parkkikiekon käyttövaatimus, mutta en tunne ketään joka sitä noudattaisi. Aikaisemmin tästä ei ole tullut mitään sanktioita, mutta ilmeisesti parkkihalli on nyt siirtynyt Keravan kaupungin pysäköinninvalvonnan alaisuuteen kaikessa hiljaisuudessa ja käytäntö on muuttunut. Palasin autolle parkkipirkon lapun ollessa vielä kädenlämmin Pirkon kirjoitellessa lappuja ympäröiville autoille, joissa niissäkin komeili parkkisakko lähes kaikissa. Autoista näki suoraan, että ne on pysäköity halliin korkeintaan puolen tunnin sisällä.

Hieno fiilis. Oma mokahan toi on, mutta on se nyt silti jumalauta.

Tän päälle oli vielä hauskaa kuunnella Pirkon vittuilua kun koitti kysellä asiasta. Selkeästi tohon hommaan ei palkata aurinkoisen persoonallisuuden tai sosiaalisten kykyjen perusteella.
noena

Posts: 3,138

#13187 • • noena first breath after coma

Replying to Mikä ärsyttää?:

Banda, 5.11.2009 23:04:
Yks lause, jota en olis todellakaan halunnut kuulla, ja nyt se vaan pyörii mun päässä enkä saa sitä pois.
Ärrr.


Tiedän tunteen, osaa olla himpun ärsyttävää :/

..mut niin, mun polvi rupes jotain kipeilee ja temppuileen mikä ärsyttää >:/

--
TwistedLife™ Amusement Park

Janisa

Posts: 2,226

#13189 • • Janisa vaikeasti kesytettävä
Leivänmurut. *grr*

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

Freja

Posts: 8,775

#13190 • • Freja Sihteeri
Kun joku o luvannu jotain ja si pettää lupauksensa *igor*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

AnderS

Posts: 470

#13191 • • AnderS KävyttömänKesänOravanPoika
Mua ärsyttää Diili-Jethron taikinanaama joka saatanan lehtiständissä! Ja muutenkin koko ukko. Tyyppi on hämärä varjo menneisyydestä rippikoulu tukkansa ja turkulaisvitsiensä kanssa. Apina!

Mua ärsyttää mun rakas tyttöystävä joka ei perkele jaksa nousta aamulla sängystä ja lopputuloksena on että mä myöhästyn töistä kun samalla autolla kuljetaan.

Vituttaa oma rahankäyttö suunnattomasti! Oon tässäkin kuussa sponssanut veikkauksen kautta vähäosaisia enemmän kuin riittävästi. Mulla on vissiin veikkauspeliongelma.

Mua ärsyttää tämä oma fyysinen kondis! Aamulenkit pitäis aloittaa mutta ei vois vähempää kiinnostaa lähteä tuonne perkeleen räntäsateeseen. Lisäksi punttisalilla hyppääminen on alkanu maistua ihan mämmiltä! Pitäis keksiä joku uusi kuntoiluharrastus!

Ärsyttää ruikuttaa mutta tänään on vaan sellainen fiilis! Ennemmin mä täälä anonyymina itken kun soitan jollekkin kaverille jota ei vois vähempää kiinnostaa:D

Haistakaa kaikki pitkä paska!
Jone

Posts: 8,258

#13192 • • Jone Archibald Haddock
Laserprintterini.

Kyseisestä vempeleestä pääsivät värit loppumaan, joten tilasin uusia (sikahintaisia). Asennettuani rakkine toimi about 40 arkin verran ja laukesi käsiin.

On vähän sellainen "kiitti et pääsin maksamaan ~160e ja sain printterini paskaksi"-fiilis. Erinomaista, koska eihän mun juuri nyt tarvitsisikaan printata kymmeniä sivuja kaikenlaista.

Perkeleen perkele.

Kokonaan uusi printteri olisi muuten maksanut jopa 80 euroa värejä enemmän. Jos olis etukäteen tiennyt minkälainen vitutus tästä projektista taas syntyy, niin olisin heittänyt koko paskan lampeen ja ostanut suoraan uuden tilalle.
Caro²

Posts: 5,301

#13193 • • Edited Caro² Fiilis / SESSIONS2

Replying to Mikä ärsyttää?:

AnderS, 12.11.2009 16:56:
Mua ärsyttää mun rakas tyttöystävä joka ei perkele jaksa nousta aamulla sängystä ja lopputuloksena on että mä myöhästyn töistä kun samalla autolla kuljetaan.


Syötä sille e-vitamiinia, tehoD3 -paketista d-vitamiineja ja ecowayn elixiriä. Alkaa puhtia löytymään sängystä nousemiseen ja sängyssä peuhaamiseen.

Yallu, 11.11.2009 14:16:
Joka vuosi julkaistavat kokoelmat, mitkä sisältävät samat klassikot. EIKÖNIISTÄVOISITEHDÄVAIKKAREMAKEJA!!??!?!?


Ainiinkun esm 5vuotta sitten julkastiin suomalaisista iskelmistä tehdyt europop-versiot...
Kolera

Posts: 4,256

#13194 • • Edited Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
kaupunkien keskustassa kun ollaan eroamassa ja jäädään sitten vetämään se +2 ihmisen loppujuoruilu ni pakkoko se on vittu tehä 20cm päässä suojatiestä!

menkää kadun yli tai menkää ainakin metrin päähän siitä suojatiestä!

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Banda

Posts: 121

#13196 • • Banda suloinen rääväsuu
Arttiblocki.. Pitäs piirtää kuva synttärikorttiin mut niin mitään ei synny paperille. Ärsyttävää.

--
*jiihaa*

Freja

Posts: 8,775

#13197 • • Freja Sihteeri
Ai miten nii paska päivä? Ensin pomo syyttää mua väärästä asiasta, ja si viel ku olin puhunu kollegalle et lähtisin mielelläni aikasemmin tänään, kun sillä iltavuoro et vois tuuraa mun duunei about reilun puol tuntii, ni tää menee sanoo esimiehelle et hän vois lähtee aikasemmin. Oujes.

Mitta ihan täynnä.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

sapeli

Posts: 11,768

#13198 • • sapeli jokukukamikä?
Miten voi olla näin vaikeaa löytää yhtä saakelin nettipeliä? *igor*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

[Siru]

Posts: 259

#13199 • • [Siru]
se kun toinen puhuu päälle... *igor*

--
normaali on enemmistö, entäs sitten kun me ollaan enemmistö?

Avatar
#13200 • • fhjgjghj Guest
melkeenpä vois olla koko joulukuun saikulla kun kiviäkin kiinnostaa joulun ylityöt kun sinne on määrätty jo menemään lapun kera kun sanoin etten me niin sit tuliki lappu..ei tässä elä kun kerran(tai teistä muista en tiedä)mut ei tulis mieleenkään kuluttaa koko elämää tollaseen **paskaan..yht hyvin vois lyödä kaikki vaan läskiks sit kun alkaa tarpeeks paljon vituttaa..toi palkanmaksu on semmonen kans mis on jotain mätää et sais ne kyllä maksaakin ne mieluummin heti eikä vasta joskus miljoonan viikon päästä..vituttaa muutenkin kun ei jaksa ees tehdä enää työn lisäks mitään kun ei oo työ kaikkein kevyemmästä päästä, väsyttää ja vituttaa kun koko ajan kuulee ylitöistä pitkin viikkoa..mut eipähän oo vaihtoehtoja..luultavasti ei jaksa kovin kauaa olla edes olemassa. Että jos naurattaa niin tervetuloo vaan tonne kokeilemaan kun sen tajuaa vasta silloin kun itse kokee saman. hymy hyytyis kyllä parissa päivässä. muutenki vuorotyö niin tuntuu vaan et on siellä koko ajan ja se vähänenkin vapaa aika menee lepäämiseen kun ei jaksa tehdä mitään..kaikkein vähiten kiinnostaa edes lähtee kemuttelee kun sit nukkus sen sunnuntainkin puolille päiviin jos sattuu olee vapaata ja sit huomais et oho ilta jo ja sit taas uudestaa nuk ja töihin*igor**igor**igor*