Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,567,754 views

Optik

Posts: 1,691

#6561 • • Optik Piikkisika/Outopallo
Jalkapohjan holvin ja kantapään välistä kohtaa pakottaa niin ettei pysty ees kunnolla kävelemään..

Enkä oo ees sitä mitenkään kolhinu tai muutenkaan loukannu..

Eilen illalla rupes tuntuu omituiselta ja tänä aamuna ei enää pystyny astumaan jalalle painoa kunnolla...

Weird.. *ding*

--
Tylsyys ei tapa, mutta joskus toivot, että tappaisi.

Jutu

Posts: 3,054

#6562 • • Jutu Blondi

Zenni, 27.1.2007 15:54:
Vituttaa nyppiä mandariinin päältä sitä valkosta juttua pois ennen ku niitä voi syödä kunnolla. *igor*


Hei jee, onneksi en ole tämän asian kanssa yksin. Kiva aamulla nyppiä niitä pois kun olis muutenkin kiire, mutta niitä ei vaan voi jättää nyppimättä. *hmph*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Miinapiina

Posts: 3,494

#6563 • • Edited Miinapiina ULEUS / lyllykkä

H3li, 28.1.2007 23:46:
pihtaava mies, oikeesti. *hmph*



voi sua... *hali* mikä sitä vaivaa??? *ding*

--
pinkki on pop!!!

Nacu

Posts: 1,293

#6564 • • Nacu Nacu on the outside, tasty on the inside
Mua ärsyttää nyt kaikki.

Ihan, ihan, ihan, ihan, ihan, ihan KAIKKI!!! *senkin* *grr* *dissaa*

--
yes i am alone
but then again i always was
as far back as i can tell i think maybe its because
because you were never really real to begin with
i just made you up to hurt myself

Jocular

Posts: 1,359

#6565 • • Edited Jocular Janni
Pitää laittaa näköjään oveen lappu;
EI VAALIMAINOKSIA
EI JEESUSLEHTIÄ
EI PIZZAMAINOKSIA
EI LÄNSIVÄYLÄÄ
EI VARTTIA
Vain asunnon AINOALLE asukkaalle kirjattu posti ja mainokset (tääki pitäis lajitella, että kauppojen tarjousmainokset tms).. *igor*

Ja vielä edit. Miks kukaan tekee vaalimainoksia puolikkaasta A nelosesta, huonolla printillä ja suttusella tekstillä. Leikkaa paperit päin honkia ja taittelee niin pieneks, et luulin luukusta jonku tunkeneen jotain kuitteja.. Siis vi***. Että ärsyttääki oudon paljon *nauru*

--
Sinun täytyy olla ensimmäinen, paras tai erilainen.

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#6566 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
erään nimeltämainitsemattoman unicafen ylipienet ateriat! kivaa, kun tällasena ruipelona pikkutyttönä saa maksaa kaksinkertasen hinnan ateriasta kun syö liikaa! otettaisiinkohan multa nelinkertainen hinta ateriasta, jos olisin vaik isokokonen mies *ding* ärsyttäää..

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

lostgone

Posts: 2,493

#6567 • • lostgone
Olen päättänyt mitä painatan mun T-paitaan: eN Ed.Oo. *hmph*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

Elmiira

Posts: 1,446

#6568 • • Elmiira
Tehdä duunia tähän aikaan... *igor*

Jumpan takia "uhrauduin" ja lähdin aiemmin töistä
ja nyt vasta jaksoin tehdä loppuun yhden duunin, joka pitää olla
aamun klo 9.00 palaverissa valmiina. Blaah.

--
~Kokemusta ei voi luoda, se pitää kokea~

onni3mk

Posts: 3,973

#6569 • • onni3mk Onni on.
Kuka *itun urpo on menny keksimään, et "hei, pistetäänpä noiden tyhjien CD-R levyjen kuvaks meiän mainos, jossa akks tyyppiä hymyilee ilosesti ja esittelee tätä meiän tyhjää CD-R levyä" *grr**grr*

*dissaa*

--
Onni on.

aurinko

Posts: 895

#6570 • • aurinko mustikkainen noitanainen
Ryhmätyöt koulussa *grr* Ihan niinku meillä ei muuten ois kaikkien tehtävien kanssa tarpeeks hankalaa, ni sitte pitää vielä yrittää saada aikatauluista joustettua jonku typerän ryhmätehtävän takia.

--
Ota aurinko syliisi, silmiisi kuu.

RiD

Posts: 2,817

#6571 • • RiD Nukemi
3 päivää putkeen en oo heränny 2 herätyskelloon ollenkaan, jatkan vaan autuaasti nukkumista ja heräilen jossain puolen päivän jälkeen :(

--
*super* *possu*

Oleanterinkukka

Posts: 183

#6572 • • Oleanterinkukka Hehkuttaja
Kun joidenkin on niin älyttömän vaikeeta käsittää miks mä pelkään käärmeitä kuollakseni!

--
Camoon baby join my nasty joyride... ;)

John

Posts: 1,384

#6573 • • John Lauma

Hyzenthlay, 30.1.2007 21:19:
erään nimeltämainitsemattoman unicafen ylipienet ateriat! kivaa, kun tällasena ruipelona pikkutyttönä saa maksaa kaksinkertasen hinnan ateriasta kun syö liikaa! otettaisiinkohan multa nelinkertainen hinta ateriasta, jos olisin vaik isokokonen mies *ding* ärsyttäää..


Hehe, mua katottiin opiskeluaikoina usein hyvinkin pitkään kassalla kun tulin itselleni ihan normaalin kokoisen annoksen kanssa. Hankkisivat sitten pienempiä lautasia jos ei kerran täyteen saa ottaa... :D

--
Fancy some cheese, Gromit?

Avatar
#6575 • • candyraver Guest
*grr*hemmetin käsinkudotut itämaiset villamatot*grr**toktok**senkin**dissaa**släp*
Kit^

Posts: 798

#6576 • • Kit^ ihme höpöttäjä
kun ei saa unta!!!!! vaikka kuin pyörii sängyssä ja tekee vaik mitä ni se ei vaa tule...*senkin**toktok**grr**nyyh*

--
If you first dont succeed, dust yourself up and try again..

Avatar
#6577 • • Fuzzy Guest
Siis mitä V*TTUA??!!
Systeri on asunu poissa jo 5 vuotta, eli MÄ oon hoitanu koirat sen jälkeen itse!
No nyt kun toinen niistä oli leikkauksessa, nii systeri soittaa ja rupee neuvoo, miten ne pitäis hoitaa?!?!?! JOO!! OKEI!
On se ennenki leikattu ja hyvin mä sen hoidin! Ja sit viäl mussuttaa päivän selvistä asioista, ihan kun olisin joku vajari! "vahdi ettei revi tikkei auki!" Ihanks tosi hei??!!
Ja sit kehtaa viäl pistää luurii korvaa ku sanon, että tuu ite vahtii ku näköjään tiedät paremmin miten sitä pitää hoivaa! Ja nainen käy täällä kattomassa sen rakkaita koiria, joista se on niin saatanan huolissaan ku mä en osaa niitä hoitaa, hyväs lykys kerran kk! *dissaa*
La Petite

Posts: 1,160

#6578 • • La Petite Killed by selfish game, burned by acid rain...

candyraver, 31.1.2007 22:55:
*grr*hemmetin käsinkudotut itämaiset villamatot*grr**toktok**senkin**dissaa**släp*



Ne on kato vaaaarallisiii! Kannattaa pysyä semmosen parin metrin päässä ja pitää suojalasit ja mielellään tainnutusase käsien ulottuvilla, jos ne vaik hyökkää kiNppuuuu *hihu* *hali*

--
Rem tene, verba seqventur

Avatar
#6580 • • candyraver Guest

La Petite, 2.2.2007 07:43:
---
candyraver, 31.1.2007 22:55:
*grr*hemmetin käsinkudotut itämaiset villamatot*grr**toktok**senkin**dissaa**släp*

---


Ne on kato vaaaarallisiii! Kannattaa pysyä semmosen parin metrin päässä ja pitää suojalasit ja mielellään tainnutusase käsien ulottuvilla, jos ne vaik hyökkää kiNppuuuu *hihu* *hali*



*nauru* ja mikä ihme siinä on, että kaikki haluu AINA ostaa sen pinon alimmaisen maton???!*ding*
aina sama homma...pitää heitellä ne miljoona muuta mattoa siitä huitsiin ja sit viel takas, käy salista melkein*joo* Hassu juttu, että aina just se matto minkä joku haluu, on viimeinen laatuaan ja pinon alimmaisena. Mut ei se haittaa, niin kauan ku näkö säilyy ja sitäpaitsi, mä tykkään matoista*justjoo**tirsk*