Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,620,930 views

Avatar
#10403 • • Annakins Guest
Se, että mainokset on aina kovemmalla kuin ohjelma jota telkast kattoo *grr*
Heli

Posts: 1,489

#10404 • • Edited Heli vai kuka se oli
wannabe esimies joka nillittää joka päivä joka helvetin asiasta.
on kyl kiva olla töissä, mutta välillä se raastaa, kun luulee tehneensä sikahyvää työtä ja tullaan natkuttamaan jotain et:
"eikö sulle oo kerrottu, että vessan kaakelit pitää pestä puolen metrin korkeudelta ja ikkunalasit on pyyhittävä nihkeällä rätillä sormenjäljistä!?"

mä en tietääkseni ole siivooja eikä mulle tosiaan oltu kerrottu em. huisin oleellisia asioita ravintolassa työskentelystä.

*ding**täh*

--
ei se väärin ole.

Freja

Posts: 8,775

#10405 • • Freja Sihteeri
Pitää oikee kattoo kalenterii koko ajan, ja uskotella itelleen, et nyt on todellakin tiistai.

Tuntuu ihan maanantailta.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

sapeli

Posts: 11,768

#10406 • • sapeli jokukukamikä?

Annakins, 17.3.2008 22:22:
Se, että mainokset on aina kovemmalla kuin ohjelma jota telkast kattoo *grr*



Eiks oo selkeätä kummat on tärkeämpiä, ainakin kanavan mielestä?

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

sapeli

Posts: 11,768

#10407 • • sapeli jokukukamikä?

Freja, 18.3.2008 08:04:
Pitää oikee kattoo kalenterii koko ajan, ja uskotella itelleen, et nyt on todellakin tiistai.

Tuntuu ihan maanantailta.



Mut kato jos nyt tuntuu maanantailta ni sithän viikko loppuu paljon pikemmin ja yllättävämmin! *hymy*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

bates

Posts: 707

#10408 • • Edited bates Tirehtööri

Steven Hoaks, 17.3.2008 21:52:
---
Kerrot heti millä ja miten *grr*



Hommaa iToner -softa, se hoitaa homman alusta loppuun saakka.. Tai sit tälleen esim:
Garageband -> Avaa haluamasi biisi -> Pätki sopivaksi -> Lähetä iTunesiin soittoääneksi -> Plugaa iPhone kiinni ja soittoäänet synkkautuu.
Erilaisii tapoja on vaiks kuinka, use the Google :)

--
The best way to predict the future is to invent it.

Freja

Posts: 8,775

#10409 • • Freja Sihteeri

sapeli, 18.3.2008 08:36:
Mut kato jos nyt tuntuu maanantailta ni sithän viikko loppuu paljon pikemmin ja yllättävämmin! *hymy*



Sä oot kyl iha loistava ku löydät silti asioista sen positiivisen puolen :) Mä yritin tota kirjoittaessani miettiä, mut ei vaa tullu mitään positiivista mieleen. Mut joo, edes jotain. Tänks *hihu*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#10410 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)

bates, 18.3.2008 09:01:
Hommaa iToner -softa, se hoitaa homman alusta loppuun saakka.. Tai sit tälleen esim:
Garageband -> Avaa haluamasi biisi -> Pätki sopivaksi -> Lähetä iTunesiin soittoääneksi -> Plugaa iPhone kiinni ja soittoäänet synkkautuu.
Erilaisii tapoja on vaiks kuinka, use the Google :)



Puhut mäkki softasta. Se oliskin helppoa joo *hmph*

Mulla kun on vaan tää wintoosa jossa mikään noista ei toimi *grr*

Yritin eilen koko päivän löytää jonkun softan joka vois converttaa --> m3r muotoon... Tai jotenkin toisin. Fuck it... Luovitin ja päätin säästää hermojani.

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Josssu

Posts: 506

#10411 • • Josssu

Hyzenthlay, 15.3.2008 09:50:
Samoin mua. Henkirikoksen uhri sentään pääsee vain hengestään, seksuaalirikoksen uhri kantaa taakkaa koko loppu elämänsä :s ainakin mulla on sellainen tuntuma, että jälkimmäinen ois paljon pahempi kohtalo,,,



Totta. Noin naurettavan pienet tuomiot eivät ainakaan estä henkilöä tekemästä karmivia tekoja. Mitäs sitten vaikka jäisi kiinni? Pari kuukautta tai pienet sakot nyt missään tunnu.
Jos multa kysytään niin tuollaisilta surkimuksilta vaan vehkeet pois tylsää sahaa käyttäen keskellä senaatintoria.
ja kohta joku tulee itkemään että pedofiilit yms ovat sairaita, heitä pitäisi hoitaa. Joopajoo. Jossain vaiheessa tänkin hoitsun ymmärrys ja empatiakyky loppuu kesken.

*släp* aaarghhh mikä raivon tunne
Mellu-

Posts: 4,006

#10413 • • Mellu-
voi vitun vitun vitun vitun vittu! Toni soitti, sil oli väärä lippu, konduktööri oli ottanu sen lipun pois ja toni joutu maksamaan 40e sakkoa ku sil oli ns. väärä lippu! Vikalla stopilla enen junan vaihtoa, konduktööri ei tullu yhtää vastaa eikä antanu mitään kuittia siitä maksusta ja vei sen tonin lipunki viel! Sillee nii ku mitä VITTUA!? Sil ois viel reilu 2h matkaa jäljellä.. ei toimi masteri siinä lippukonees ja silleen! äsken soitti mulle ja koitin selittää tilannetta sielle konduktöörille ni eikö puhelu katkee ja en pysty soittamaan takasin! VOI SAATANA! Kiva silleen et mun naapuri viel neuvo sitä ottaa just ton lipun "aamulippu" mut joo.. se on voimassa 9:00 eteenpäin! Vittu et ON PERSEILYY! Onneks sen lipun ostosta on tiedot ja se lippu oli niiku täältä stuttgarttiin asti ja se vietiin pois ennen titiseetä.. eli reklaa vaa!

Vittu ku vituttaa tonin puolesta! Ja ei osaa toni saksaa ja eikä konduktöörit englantia! stana!

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

bates

Posts: 707

#10414 • • bates Tirehtööri

Steven Hoaks, 18.3.2008 09:15:
---

Yritin eilen koko päivän löytää jonkun softan joka vois converttaa --> m3r muotoon... Tai jotenkin toisin. Fuck it... Luovitin ja päätin säästää hermojani.



No eiks toi ny menis kaikessa yksinkertaisuudessaan jotenki sillee, et iTunesissa muuntaa biisin AAC:ks, sit muokkaa sen m4a -filun päätteen m4r:ksi, tuo filen uudestaan iTunesiin ni se tunnistaa sen soittoääneks?

Tai sit iTunesin sijaan siirtää suoraan SSH:lla iPhonen /library/ringtones -kansioon.

--
The best way to predict the future is to invent it.

Mark

Posts: 7,311

#10415 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
saatanan vitun elisa vaan viikosta toiseen *dissaa* FUCKING PAIN IN THE ASS! *poks*

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

Fakiiri

Posts: 462

#10416 • • Fakiiri Herra rauhallisuus / Gone fishing.
Ihmiset ketkä eivät kierrätä. Taas oli aamulla roskakatokseen roudattu imureita ja muuta roinaa. On se niin vaikeaa viedä niitä tavaroita kierrätyskeskukseen/kaatopaikalle *dissaa* *grr*

--
Prohibition goes beyond the bounds of reason in that it attempts to control a mans appetite by legislation and makes crimes out of things that are not crimes.

crissy

Posts: 1,958

#10417 • • crissy
ehkä semisti vaikka oliki apua mutta puuduttavat korvatipat 13e/puteli ja avaamisen jälkeen säilyy kk!! 13e!!!! nooh.. oli niist sen kerran apua
jusqu

Posts: 762

#10418 • • jusqu pilipalipilotti
Ei mua varsinaisesti ärsytä.. Vituttaa vaan aivan suunnattoman paljon. Siis SUUNNATTOMANsuunnattoman paljon. Eli toisin sanoen aivan helvetisti. Mun tekis mieli dumppaa työkone läpi toimiston ikkunasta ja hypätä sen jälkeen ite perässä.

Ensin teen duunia ihan vitusti ja huomaan, että oon piirtäny nää hommat ihan päin helvettiä. Sit saan hakata UNDOta niinku maailman tappiin asti ja piirtää kaiken uudestaan = helvetisti lisää duunia. Ja kun mä viimein saan kaiken sit valmiiks ni SIT KONE KAATUU! Ja muistinko tallettaa välissä...? No EN! *jiihaa*

Kaikki taas alusta <3

*senkin**toktok*

--
*pupu**piis*

Mark

Posts: 7,311

#10419 • • Mark d a n c e m a c h i n e s

Fakiiri, 18.3.2008 12:43:
Ihmiset ketkä eivät kierrätä. Taas oli aamulla roskakatokseen roudattu imureita ja muuta roinaa. On se niin vaikeaa viedä niitä tavaroita kierrätyskeskukseen/kaatopaikalle *dissaa* *grr*



No itseasiassa ilman autoa se ON aika helvetin hankalaa. Kokeile ite roudaa esim. sohvaa tai pöytää kierrätyskeskukseen dösällä *poks*

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

Fakiiri

Posts: 462

#10420 • • Fakiiri Herra rauhallisuus / Gone fishing.

Mark, No itseasiassa ilman autoa se ON aika helvetin hankalaa. Kokeile ite roudaa esim. sohvaa tai pöytää kierrätyskeskukseen dösällä *poks*

-M



No esimerkiksi kierrätyskeskus hakee ilmaiseksi. Ja puhuin tässä lähinnä talousroskien joukkoon heitettävistä pienkodinkoneista, pattereista, biojätteestä, pulloista, you name it. Imuri talousjätteiden seassa on vähä liikaa *justjoo*

--
Prohibition goes beyond the bounds of reason in that it attempts to control a mans appetite by legislation and makes crimes out of things that are not crimes.