Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,624,071 views

La Petite

Posts: 1,160

#10361 • • La Petite Killed by selfish game, burned by acid rain...
Oon unohtanu miten yks ihana kookokanakeitto tehdään. *hmph* *toktok*

--
Rem tene, verba seqventur

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#10362 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)

K3K3, 11.3.2008 02:03:
---
Kit^, 11.3.2008 01:52:
ei saa unta. taaskaan. *igor*

---


Terve tuloa joukkoon!....tää on oikeesti niin maailman siisteintä koskaan ikinä pyörii ja kierii sängyssä ja unta ei saa ei millään...ihan sama vaikka joku löisi tajun kankaalle....no...henk.koht on TÄYSIN turha tässä kohtaa enää mitään unta koittaa saada....toivottavasti sulla olisi parempi tuuri...*hihu*



Siinä vaiheessa kun kirjoittaa noin niin suosittelen lämpimästi unta tavalla tai toisella :DD

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

isokeksi

Posts: 260

#10363 • • isokeksi iskekosi
Se, että systeri soittaa aamulla mulle, herättää mut ja alkaa tilittää sen paskaelämää mulle. Heti aamusta on ärsyttävä fiilis. Kahvi varmaan auttaa *dissaa*
Amma

Posts: 2,383

#10364 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.
Maikkarin Luukusta lukaali -mainos Klubbarissa.

--
*etsiskel*

crissy

Posts: 1,958

#10365 • • crissy
ku ei voi vastata!!!!!
Avatar
#10366 • • Lilly Guest
"kaverit" jotka lupailee olla yhteydessä mut toimii täysin päinvastaisesti.*igor*
KooKie

Posts: 4,338

#10368 • • KooKie aka. Petress Pan
ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ VOI VITTUVITTUVITTU SAATANA PERKELE VITTUUUUUU-UUUUUUUH!

A) Ei riitä, että rafla, johon meidän piti Kiksun kanssa mennä tänään syömään on suljettu rempan takia vaan B) kun mietin korvaavaa aktiviteettia, ajattelin syödä hyvää pastaa+jauhelihakastiketta katsellen rattoisasti maanantaina nauhoitettua tv-kimaraani (ärsyttää muuten vitusti tää saatanan digipaska ja oma saamattomuus sen tarvittavan vempeleen hankinnassa) C) eiköhän videonauhuri TAAS ole pimeänä, enkä millään saa sitä päälle.

ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ VOI VITTUVITTUVITTU SAATANA PERKELE VITTUUUUUU-UUUUUUUH!

Ps. Osaisko joku neuvoa ton videonauhurin kanssa? Se elää ihan omaa elämäänsä: joskus se sammuu ihan omiaan, eikä töpselin irroittaminen ja takaisin laittaminen auta. Sitten joskus se menee itsestään takaisin päälle... MITEN VITUSSA SEN SAA PÄÄLLE, KUN MÄ TARVITSEN SITÄ?!?!

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

nomic

Posts: 4,120

#10369 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
se että jengi ulisee yhdys sana virheistä mutta ei osaa itse sen enempää äidin kieleen liittyy myös väli merkit sekä isot alku kirjaimet...


onhan se hienoa päteä toisille jos toinen ei osaa yhdys sanoja mutta voisi sitä kattoo omaakin tekstiä... eipä kukaan tosin heti osaa kaikkea mutta kunhan on edes vähän sinne päin niin se on jo askel eteen päin kuten myös se että pitää turpansa kiinni jos ei itselläkään homma ole hallussa...


ja mikä ihmeen into jengillä on sotkea isoja alku kirjaimia joka kohtaan jossa on esim tietty kirjain ???? siis esimerkiksi kaikki o kirjaimet on O kirjaimia tai peräti nollia!!!!
Yes klubitus has this peoples!!


vähän sama kuin omistaa dj soittimet ja ei osaa miksata mutta pakko päteä silti tekniikasta ymmärtämättä siitä vitun vertaa
Ober

Posts: 587

#10373 • • Ober Dog shit taco

mayah, 12.3.2008 17:34:
---
Ober, 12.3.2008 17:32:
http://klubitus.org/forum_aihe.php?id=60755;pid=1100043#1100043 ottakaa ny hyvä luoja joku se lukko pois!

---


http://klubitus.org/forum_alue.php?id=32

Tuol on kilokaupalla tilaa suoltaa paskaa, jos siltä tuntuu. Et ei muuta ku anna palaa vaan.



mmm ööö???? tähän threadiin postataan "mikä mua ärsyttää". ja mua ärsyttää toi lukittu topikki. (se ei oo ees mun tekemä)
ja btw. jesse - välilihaEP on yks kovimmista julkasuista suomalaisen elektronisen musiikin saralta enkä nää siin mitään paskaa
Heli

Posts: 1,489

#10376 • • Heli vai kuka se oli
se kun duunipaikan esimies kyttää mun pukukaappii ja nillittää vaatteiden sijainnista

--
ei se väärin ole.

crissy

Posts: 1,958

#10377 • • crissy

H3li, 13.3.2008 09:01:
se kun duunipaikan esimies kyttää mun pukukaappii ja nillittää vaatteiden sijainnista



ei oo pomolla sinne mitään asiaa! *dissaa*
larzizi

Posts: 1,661

#10378 • • larzizi
Toi hemmetin lintujen viserrys, johon herään aamuisin! + Eräs kaveri, kaikin puolin *dissaa*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

jusqu

Posts: 762

#10379 • • jusqu pilipalipilotti
Näillä näkymin taitaa lähteä kämppä alta tossa toukokuun lopussa.. O_o Mahdollinen opiskelupaikkakin varmistuu luultavasti vasta siinä heinäkuun aikana, joten hommaanko mä kesäkuuks jo jonkun (kalliin yksityisen...) kämpän, vai budjaanko mä kavereilla/sukulaisilla sen pari kuukautta ja hommaan sit elo-/syyskuussa jonku (toivon mukaan halvan...) opiskelijaboksin? Ja jos nyt satun sitten kavereiden luona bunkkaamaan, mihin helvettiin mä raahaan mun kamat säilöön? Ottaa päähän... *hmph*

--
*pupu**piis*

MiMoSa

Posts: 1,664

#10380 • • MiMoSa
Suomen oikeusjärjestelmä *eiei*

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*