14,184 posts, 710 pages, 4,802,932 views
Miinapiina, 7.3.2008 15:00:
---
crissy, 7.3.2008 13:05:
päin vittu parkkeeraavat ihmiset ilmaisparkkipaikalla... vaikka se on ilmainen niin ei tartte jättää sitä autoo siihen keskelle AJOVÄYLÄÄ!!!!!!!! ja eikä poikittain niit autoja!
---
mua kans välil rasittaa, aamusin varsinkin, ku puistokadulle autojaan jättävät ihmiset parkkeeraa ne ihan päin persettä.
jätetään sellasia semi-isoja rakoja, johon ei saa autoo kuitenkaan ängettyy... jos fiksummin jättäis niit autojaan, ni sinne mahtuis enempi
AnderS, 4.3.2008 11:10:
Vittu mua riepoo alle 30v. jannut jotka ei uskalla/saa päättää itse omista asioistaan vaan sen tekee puoliso, joita nää velliperseet kutsuvat emänniksi. Emäntä!? "Tuus ny emäntä", "pitää kysyä emännältä" Voi ristus sanon mä. Emäntä!?! Kasvattakaa kivekset ja kutsukaa puolisoitanne vaikka etunimellä jos ei mielikuvitus muuhun riitä!
Johan helpotti!
Hitchhiker, 8.3.2008 01:46:
Tuli sitten mentyä unien yli ja tarkoitus olisi lähteä klo. 04.25 Turun dösäasemalta kohti Viroa *huoh*, tässä vaiheessa on ihan turha enää koittaa nukkua tai muuten en herää edes kelloon eli ******si meni suoraan sanottuna. Eli koitan sitten valvoa siihen saakka kunnes taksi tulee hakemaan klo. 03.50*igor*.
SamHard, 7.3.2008 15:07:
Windows vista!! TtuPrklstna!!