Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,626,834 views

SamHard

Posts: 2,098

#10321 • • SamHard
Windows vista!! TtuPrklstna!!*igor**eikä*
crissy

Posts: 1,958

#10322 • • crissy

Miinapiina, 7.3.2008 15:00:
---
crissy, 7.3.2008 13:05:
päin vittu parkkeeraavat ihmiset ilmaisparkkipaikalla... vaikka se on ilmainen niin ei tartte jättää sitä autoo siihen keskelle AJOVÄYLÄÄ!!!!!!!! ja eikä poikittain niit autoja!

---


mua kans välil rasittaa, aamusin varsinkin, ku puistokadulle autojaan jättävät ihmiset parkkeeraa ne ihan päin persettä.

jätetään sellasia semi-isoja rakoja, johon ei saa autoo kuitenkaan ängettyy... jos fiksummin jättäis niit autojaan, ni sinne mahtuis enempi *grr*




hallelujah!! *piis*
isfnbojbbssn

Posts: 4,143

#10323 • • Edited isfnbojbbssn sdonvoinv
vajaiden irlantilaisten tapa hoitaa takuuvuokrien
maksaminen! ei voi tajuta miks pitää säätää jonkun
Western Unionin (ym) kanssa! o_O

muutenki ihan jälkeenjäänyt ja vammanen maa,
edes missää kolmannen maailman maassa ei ole
ollut tällasta vammailua KAIKEN kanssa!

huoh! *poks*

--
dasinoaisnvs

tir

Posts: 951

#10324 • • tir
en saa palkkaa sairasloma-ajalta koska ei ole kuin sairaanhoitajan allekirjoittama todistus. pitäisi kuulemma olla lääkärin antama.
muttamutta. terveyskeskuksessa et "pelkän" kuumeen takia pääse lekurille, vaan vain hoitsulle. kipeänä ei kuitenkaan töihinkään saisi mennä ja...
eli pitäisi maksaa itsensä kipeäksi ja mennä yksityiselle että saisi rahaa niistä muutamasta sairaslomapäivästä mitä ei saa kuitenkaan tehdä töitä ja...
Heli

Posts: 1,489

#10325 • • Heli vai kuka se oli
mä imuroin aamul ja nyt joku imuroi paremmin.

--
ei se väärin ole.

Stilian

Posts: 12

#10326 • • Stilian snyggt
-Ihminen joka ei osaa kommunikoida huutamatta tai muutenkin olematta aggressiivinen
-Helsingin Kaupungin Liikenne
-Ylä-Aste
-Suomi Muoti
-Talvi
-Kuivat kädet
-Matti Vanhanen

--
Stilian => Stil => Style

Miinapiina

Posts: 3,494

#10327 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

H3li, 7.3.2008 15:48:
mä imuroin aamul ja nyt joku imuroi paremmin.



niin ärsyttävää

--
pinkki on pop!!!

Mark

Posts: 7,311

#10328 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
vitun office 2007 *dissaa* saa tapella kaks tuntii et sen saa poistettuu koneesta ja silti jättää sellasta crappia mihin ei pure näköjään mikään *dissaa* HAISTAKAA NYT OIKEESTI JO VITTU SAATANAN MIKKISOFTAN PROPELLIPÄÄT!

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

Hitchhiker

Posts: 1,754

#10329 • • Hitchhiker
Sukulainen samassa työpaikassa, ei siitä sen enempää.
Mellu-

Posts: 4,006

#10330 • • Mellu-
ku tää meijä talo on nii LAHO *grr* kattusin eilen kevyen kompastelun jälkeen sillee et otin tukee mun lavuaarista joka o mun huonees.. no eikö se roska sit tästä painosta irronnu seinästä? voi vittujen kevät .. mikää ei toimi täs talos *dissaa*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Mellu-

Posts: 4,006

#10331 • • Mellu-

AnderS, 4.3.2008 11:10:
Vittu mua riepoo alle 30v. jannut jotka ei uskalla/saa päättää itse omista asioistaan vaan sen tekee puoliso, joita nää velliperseet kutsuvat emänniksi. Emäntä!? "Tuus ny emäntä", "pitää kysyä emännältä" Voi ristus sanon mä. Emäntä!?! Kasvattakaa kivekset ja kutsukaa puolisoitanne vaikka etunimellä jos ei mielikuvitus muuhun riitä!

Johan helpotti!



sori.. joutu repeemään *nauru* asiaa mään!

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Hitchhiker

Posts: 1,754

#10332 • • Edited Hitchhiker
Tuli sitten mentyä unien yli ja tarkoitus olisi lähteä klo. 04.25 Turun dösäasemalta kohti Viroa *huoh*, tässä vaiheessa on ihan turha enää koittaa nukkua tai muuten en herää edes kelloon eli ******si meni suoraan sanottuna. Eli koitan sitten valvoa siihen saakka, kunnes taksi tulee hakemaan klo. 03.50*igor*.
Hitchhiker

Posts: 1,754

#10333 • • Hitchhiker

Hitchhiker, 8.3.2008 01:46:
Tuli sitten mentyä unien yli ja tarkoitus olisi lähteä klo. 04.25 Turun dösäasemalta kohti Viroa *huoh*, tässä vaiheessa on ihan turha enää koittaa nukkua tai muuten en herää edes kelloon eli ******si meni suoraan sanottuna. Eli koitan sitten valvoa siihen saakka kunnes taksi tulee hakemaan klo. 03.50*igor*.


Enää tunti ja 47 minuuttia.
sapeli

Posts: 11,768

#10335 • • sapeli jokukukamikä?
Naistenpäivä *justjoo* Todellakin olen tasa-arvon kannalla ja on tärkeä muistaa että monessa asiassa sitä ei ole vielä saavutettu, mutta sillä ei ole mitään tekemistä tasa-arvon tai naisten oikeuksien kanssa että ne saa yhtenä päivänä vuodesta erioikeuksia (esim. joku mainitsi pomon tarjoamat safkat ja loppupäivä vapaata töistä) - miehillä ei vastaavaa päivää ole.

On toki kohteliasta ja mukavaa jos tämmöisenä päivänä, vähän kuin nimipäivänäkin, muistaa asianomaisia esim. viestillä tai jopa kukilla, mutta henkilökohtaisesti mua ottaa vähäsen päähän tapaukset jotka ottaa tuollaiset hemmottelut itsestäänselvyytenä ja loukkaantuu jollei koko päivän ohjelmaa ole räätälöity heidän toiveidensa mukaan, ikäänkuin kyseessä olisi joku ylimääräinen syntymäpäivä.

Osittain varmasti lähtöisin omasta perhekasvatuksesta, meidän muori ei juuri välitä tämmöisistä hömppäpäivistä... Sieltä lähteneen esimerkin mukaan mun mielestä naisten arvostuksen tulee lähteä arjesta eikä yksittäisistä merkityksettömistä kukkia-ja-suklaata-päivistä. *joo*

Pahoittelut prinsessoille, mutta onneksi ilmeisesti suuri osa valtakunnan miehistä kuitenkin yhä kuitenkin mieluusti hemmottelee teitä. *hymy*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

noena

Posts: 3,138

#10336 • • noena first breath after coma
kävin kattoo kämppää, menin sitte faijan kanssa kahville pohtimaan sen plussia ja miinuksia ja samantein kun päätin että otan sen, herra vuokranantaja soitti ja sano et joo, meni jo! ei ollu menny ku 20min siitä kun olin ollu kattoo sitä, mut sinänsä oma moka et en ottanu sitä samantein, et ei voi mittään *toktok* tuleehan noita muitaki *hihu*

--
TwistedLife™ Amusement Park

AcidR

Posts: 521

#10337 • • AcidR Serine (Distortion)
Morkkis, ihan vitunmoinen morkkis.
Eipä vaan voi tehtyä tekemättömäks muuttaa. *hmph*
Tiia

Posts: 352

#10338 • • Tiia
Hukkasin taaaas puhelimen.. *toktok*
MissKoo

Posts: 1,289

#10339 • • MissKoo
Mä oon ihan lihapulla. Pikku läskimooses. Mullon kaksoisleuka.

Tän siitä saa kun ei kolmeen viikkoon treenaa ja vaan mässää. Fiilikset on niinku just nää *nauru*
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#10340 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
En saa tehtävää palautettuu, kun toi saakelin blackboard ei suostu toimimaan *poks* On se kyllä kumma, että 90%:ssa niistä tilanteista, kun sen pitäisi toimia, se ei toimi. Luulis myös, että yliopistolla osattaisiin kehitellä vähän toimivampia ohjelmia.. menee hermo *eiei* ei kiinnostais olla koko iltaa yrittämässä palauttaa tota tehtävää.

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D