Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,620,599 views

inneah

Posts: 704

#5121 • • inneah ...Trust no one...
Lapset busseissa EDELLEEN!

Taas aamulla sain kokea kuinka lapset on sitte ärsyttäviä.
Istuin bussin ensimmäisellä penkillä,kyytiin nousee äiti kahden pojan kanssa,vanhempi poika menee ensin ja äiti nostaa nuoremman perässä.

Heti kun vanhempi pääsi bussiin alkoi kauhea huutaminen,paniikinomainen, se varmaan pelkäs et äiti jätti sen yksin menemään sillä bussilla,ihanku ois ekaa kertaa bussissa,näytti jännittävän aikalailla.

No sitten se pienempikin alko huutamaan ku velikin. Äiti ei saanu niitä pidettyä kurissa ja laitto ne MOLEMMAT istumaan MUN viereen,bussissa olisi kyllä ollut muuallakin tilaa.

Siinä me sitten istuttiin kolmestaan ja äiti vielä reunalla varmistamassa ettei ne kakarat tipahda siitä
*nauru* ai että naurattaa vieläki miltä mahdoin näyttää kauhistunut ilme kasvoillani!
No ne jäi ennen mua pois ja taas kauhee huuto isommalta pojalta kun äiti päätti et ne jääki jo siinä pysäkillä pois.

Tuo poika ei varmaan koskaan tule kulkemaan yksin bussilla *lmao*

--
nahkalakanat

Avatar
#5122 • • Annakins Guest
Tällä hetkellä suunnillee kaikki *poks* *grr*
Foxmagon

Posts: 1,329

#5123 • • Foxmagon Iso Paha Ad..
Ranne taas särki. *igor*

--
...Fly me to the moon, and let me sing among the stars.. Let me see what spring is like, on Jupiter and Mars.. In other words, please be true, in other words, I love you. *nuotti*

Wanna B

Posts: 259

#5124 • • Wanna B Rattopoika
Kauhia närästys jääny v-lopusta päälle..... Renniee hakeen *joo*

--
Kukkuu, mitä apinalauma?!

Jago

Posts: 4,039

#5125 • • Jago un-trained monkee
mä haluun kattoo leffaa mutta tuolla väki huutaa*grr*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Epailija

Posts: 5,636

#5126 • • Epailija Physicist, 2nd class.

Viivi, 22.8.2006 18:38:
Meidän koiramme *grr* Siili oli tehnyt pesänsä pihallemme ja koira perskule meni ja tappoi 2 poikasta *uuh* *nyyh*



Onko koiranne siis paha?

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Epailija

Posts: 5,636

#5127 • • Epailija Physicist, 2nd class.

Viivi, 22.8.2006 18:44:
*täh* Ei, vaan hölmö.



Tämän teon seurauksena vai ihan muutenkin?

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

subu

Posts: 1,174

#5128 • • subu Suski
Ihmiset jotka ei voi sanoa asioita suoraan! *uuh*
hallucinogen

Posts: 8,190

#5129 • • hallucinogen Edain
Joku koitti äsken soittaa tänne firmaan ja kun suurin osa on neukkarissa kokouksessa niin vastasin puhelimeen. Vastaan firman nimellä, ei kuulu mitään, paitsi hengitystä ja sit kysäisen et onko siellä ketään ja tuut tuut :D

--
pikku-*possu*

Kianoni

Posts: 357

#5130 • • Kianoni pomputtaako?

Viivi, 22.8.2006 22:04:
---
subu, 22.8.2006 18:50:
Ihmiset jotka ei voi sanoa asioita suoraan! *uuh*
---
Joo, se on kyllä rasittavaa ja turhauttavaa, jos täytyy arvailla toisen mielipidettä johonkin asiaan.


no se on
Jna

Posts: 613

#5131 • • Jna
Päätä särkee ja aamulenkille pitäis lähtee 25 minuutin päästä..prkl.
kakku111

Posts: 146

#5132 • • kakku111 pikku pioneeri
tylsä työpaikka ja suunnaton väsymys*dissaa*

--
Sinä kysyit:
Kuka on karoliina?

Oraakkeli vastasi:
Joku omituinen hiihtelijä.

Avatar
#5133 • • Annakins Guest

hallucinogen, 23.8.2006 07:53:
Joku koitti äsken soittaa tänne firmaan ja kun suurin osa on neukkarissa kokouksessa niin vastasin puhelimeen. Vastaan firman nimellä, ei kuulu mitään, paitsi hengitystä ja sit kysäisen et onko siellä ketään ja tuut tuut :D



Joku soittelee teidän firmaan läähätyspuheluita =D
hallucinogen

Posts: 8,190

#5134 • • hallucinogen Edain

Annakins, 23.8.2006 08:45:
Joku soittelee teidän firmaan läähätyspuheluita =D


Se kyllä soitti eläkkeellä olevan bossin puhelimeen joka sit siirtyi muualle kun siitä huoneesta ei vastattu :D Ehkä sil on jotain läähättelijöitä sit :D

--
pikku-*possu*

Freja

Posts: 8,775

#5135 • • Freja Sihteeri
Ihmiset, jotka ei oikeesti ymmärrä, että mun ötökkäkammo on valtava. Jos nään esim. hämähäkin, ja jähmetyn paikalleni ja huudan kaverilleni että "tuu auttaan", niin sitten siinä ensin vittuillaan että "voi apua näin pieni hämähäkki ja sä oot iha kauhuissas" ja sitten vielä heilutellaan sitä naaman edessä tai heitellään päin, ja nauretaan kun mä haukon henkeäni ja oon kauhusta kankeena..
MÄ TIEDÄN että hämähäkit on monta kertaa pienempiä kuin ihmiset, MÄ TIEDÄN että ne ei syö mua elävältä, mut MÄ EN VOI SILLE MITÄÄN että mä pelkään niitä! Ja se ei todellakaan auta, jos se tuodaan mun naaman eteen vaikka se ois kuinka kuollut!

Se on kaukana hauskasta se tunne, ja kun siitä selviän niin olen vaan raivoissani, kun toiset nauraa moiselle asialle *igor*

*uuh*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Jocular

Posts: 1,359

#5136 • • Jocular Janni
Firmassa vapautu määräaikanen korvauskäsittelijän paikka. Haluun sen. Mutta. Must tuntuu ettei mul oo viel tarpeeks tieto-taitoja ja kuka sit hoitais mun hommat sen 8kk ajan.. Jos edes pääsisin sit jatkamaan näitä hommia määräajan jälkeen.. *justjoo*

--
Sinun täytyy olla ensimmäinen, paras tai erilainen.

Bio

Posts: 4,429

#5137 • • Edited Bio The Bullies / Pinky
Perkele siis perkele ottaa päähän taas jotkut "autoilijat".. kun on kaks samansuuntaista kaistaa tiessä ja toisella kaistalla rekka niin jumalauta ku pelätään ohittaa se rekka vaiks se ajais kuin hiljaa. Menis sit bussin kanssa jos noin paskat housuissa ajaa. Sit on nää toiset hidastelijat, jotka ajaa reippaasti alinopeutta otsa tuulilasissa kiinni, helvetti, ellei sitä autoa osata ajaa liikenteen mukana niin on se joukkoliikenne keksitty. Että ottaa pattiin!
Amuck

Posts: 2,396

#5138 • • Amuck dub-i-dub

Bio, 23.8.2006 17:00:
Että ottaa pattiin!


:D Taas oli törttöjä liikenteessä vai?

Mutta odotapa vaan muutama vuosi, kohta sä kuulut ryhmään keski-ikäiset liikenteessä itsekkäästi sokeina törttöilevät äijät, jotka silminnähden suuttuvat siitä kuin nuori likka hurauttaa vanhalla rotiskopösöllä ohi, ja alkavat ohitella ja kiilailla törkeästi. :) Kännykkä korvalla.

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

Bio

Posts: 4,429

#5139 • • Bio The Bullies / Pinky

2la, 23.8.2006 17:05:
Mutta odotapa vaan muutama vuosi, kohta sä kuulut ryhmään keski-ikäiset liikenteessä itsekkäästi sokeina törttöilevät äijät, jotka silminnähden suuttuvat siitä kuin nuori likka hurauttaa vanhalla rotiskopösöllä ohi, ja alkavat ohitella ja kiilailla törkeästi. :) Kännykkä korvalla.



Haha, tollasii ne just on.. kai mustakin tulee samanlainen :D
wiwi

Posts: 1,575

#5140 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava

hallucinogen, 23.8.2006 08:48:
---
Annakins, 23.8.2006 08:45:
Joku soittelee teidän firmaan läähätyspuheluita =D

---

Se kyllä soitti eläkkeellä olevan bossin puhelimeen joka sit siirtyi muualle kun siitä huoneesta ei vastattu :D Ehkä sil on jotain läähättelijöitä sit :D



Soittaja oli pomosi salainen rakastaja, joka oli jo valmistautunut kähisemään puhelimeen irstauksia tyyliin "Hei tuhma poika/tyttö, mulla on päällä nahkasukkahousut ja kohta mä tuun ja läksytän sua kaulimella!"

Nyt sitä tietenkin harmittaa, ettei kysynyt sun halukkuuttasi em. touhuun

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.